Regiunile RomânieiMunteniaJudețul Prahova

 

Topic: Refacerea liniilor de tramvai (2014-2016)

99 posts, 102713 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Refacerea liniilor de tramvai (2014-2016) Cristian P.

Incep lucrarile de refacere a liniilor de tramvai. SGU trebuie sa elibereze trandafirii si arbustii din zona

In urma aprobarii proiectului de refacere a structurii cailor de rulare a tramvaiului, SC SGU Ploiesti SRL aduce la cunostinta cetatenilor ca materialul dendrologic din zona verde (scuar), de pe tronsonul Catedrala Eroii Neamului-Billa, va fi scos pentru a preveni distrugerea acestuia.

Totodata, o parte a materialului dendrologic va fi replantat pe celelalte spatii verzi din zona de vest a orasului, urmand ca restul materialului sa fie ingrijit in pepinierele SGU si plantat, ulterior, in sezonul caracteristic acestui tip de lucrari.

De asemenea, mentionam ca toate lucrarile vor fi executate de personalul de specialitate al Compartimentului Spatii Verzi din cadrul SGU Ploiesti.

Sursa:ph-online.ro

 


Re: Refacerea liniilor de tramvai bogdan2010

Si cu aceasta ocazie ar fi o solutie perfecta ca liniile de tramvai sa fie montate mai aproape de  stalpii care sustin reteaua, astfel castigandu-se loc pentru autoturisme.

 


Re: Refacerea liniilor de tramvai Cristian P.

Termene decalate pentru licitaţiile de reabilitare a liniilor de tramvai

Termenul de licitaţie pentru reabilitarea liniilor de tramvai din Ploieşti a fost decarat. Dacă în mod normal, ofertele ar fi trebuit să fie deschise pe 18 aprilie, mai multe firme au solicitat clarificări la caietul de sarcini, fapt pentru care procedura a fost amânată pe 13, respectiv pe 20 mai.

Licitaţiile privind creşterea mobilităţii transportului public din Ploieşti prin reabilitarea traseului tramvaiului 101 şi 102 au fost reprogramate, pe motiv că foarte multe firme au solicitat clarificări referitoare la caietul de sarcini. Ca urmare a acestor solicitări, termenele limită de depunere a ofertelor au fost decalate, pe 13, respectiv pe 20 mai. Iniţial, termenul de deschidere a ofertelor a fost 18 aprilie, însă 16 firme au solicitat clarificări. Culmea este că acelaşi lucru s-a întâmplat şi în cazul proiectului Parcul Municipal Ploieşti Vest, unde ofertele urmau să fie deschise pe data de 24 aprilie, însă 27 de firme au solicitat clarificări cu privire la caietul de sarcini.

Sursa : observatorulph

 


Re: Refacerea liniilor de tramvai Cristian P.

FOTO Cratere pe liniile de tramvai din Ploieşti. Plasa metalică şi pământul au biruit asfaltul, iar birocraţia blochează reparaţiile


Situaţie paradoxală la Ploieşti unde autorităţile locale nu pot face nici o reparaţie din bani publici la calea de rulare a celor două tramvaie din oraş pentru că există, în acelaşi scop, un proiect pe fonduri europene, aflat deja în întârziere. Un tramvai a deraiat zilele trecute, iar pe mai mulţi kilometri, asfaltul s-a măcinat până a scos la iveală plasa metalică şi pământul de dedesubt

Pe oricare dintre cele două trasee ale tramvaiului din Ploieşti (aproximativ 20 de kilometri), mergi zilele acestea este absolut imposibil să găseşti cinci metri consecutivi de cale de rulare fără gropi, fisuri şi, mai nou, cratere care au început să scoată la iveală plasa metalică dintre şine sau pământul pe care a fost consolidat asfaltul iniţial. Pe alocuri, şinele rămase fără susţinere s-au desprins şi s-au ridicat de la nivelul solului „pândind“ orice roată a unui şofer nefericit care are proasta inspiraţie să conducă în preajma liniilor de tramvai. De altfel, ploieştenii care circulă pe trotuarele de pe Şoseaua Nordului sau a Vestului recunosc auditiv bufnitura inconfundabilă de roată ruptă într-o şină de tramvai neobservată la timp. De la Nord la Vest, pe traseul 102, sau de la Nord la Sud, pe traseul 101, călătoria cu tramvaiul a devenit o opţiune similară unui parc de aventuri, plin de urcurşuri, afundări, păcănituri şi legănat de barcă în furtună. Iar de faptul că mersul cu tramvaiul a devenit sport extrem s-au convins săptămâna trecută şi câţiva ploieşteni care s-au trezit pe lângă linie, după ce tramvaiul a încercat fără succes să meargă pe asfalt, în zona Democraţiei. Nu s-a întâmplat nimic cu cei câţiva zeci de călători deraiaţi cu tot cu tramvai şi, în general, doar îndemânarea vatmanilor mai face posibilă terminarea călătoriei în condiţii de siguranţă. Pământul de la 1987 a ieşit la suprafaţă Episodul de săptămâna trecută a fost pus în principal pe seama căldurii, care a dilatat şinele, deşi afară au fost, în medie, 30 de grade, şi, în secundar, pe starea dezastruoasă a căii de rulare, dar şi a tramvaielor. Care este adevăratul motiv nici nu este greu de sesizat. În zona Catedralei Eroilor Tineri, pe Şoseaua Vestului, este un miracol cum tramvaiul nimereşte întotdeauna şinele, iar plasele metalice scoase la iveală şi pământul dintre linii datează cu siguranţă de la 1987, atunci când a fost construită calea de rulare a tramvaielor din Ploieşti, din banii cetăţenilor oraşului. Se întâmplă la fel şi pe Şoseaua Nordului unde bonusul îl reprezintă câteva şine desprinse şi „valurile“ de pe şosea, provocate de afundarea liniei de tramvai. Dezastrul de pe linia de tramvai nu a fost niciodată atât de mare, iar micile reparaţii, care aveau un ritm săptămânal, de cârpire a liniei, au fost stopate cu desăvârşire. Cu atât mai de neînţeles este situaţia cu cât administraţia din Ploieşti este beneficiara unui proiect de aproximativ 257 de milioane de lei, din fonduri europene, de reabilitare a celor două linii, demarat încă de pe vremea fostei conduceri de la Primărie. Proiectul de modernizare blochează reparaţiile În primăvară, autorităţile promiteau că lucrările vor demara în vară şi vor transforma oraşul într-un şantier care va dura luni bune. Cu toate acestea, nici liniile nu mai sunt reparate şi nici proiectul nu a fost pornit, iar administraţia dă vina pe birocraţie.

Nu-mi spuneţi de tramvai, că ştiu care este situaţia, şofez zilnic şi merg prin gropi. Suntem prinşi între ciocan şi nicovală. Nu mai putem face reparaţii din bani publici pentru că proiectul  beneficiază de finanţare europeană. De asemenea, suntem întârziaţi din cauza ofertanţilor. Reabilitatea nu poate demara decât cel mai devreme în octombrie“, ne-a spus viceprimarul Ploieştiului, Iulian Teodorescu. Proiectul a fost întârziat în primăvară şi de contestaţiile depuse la organizarea licitaţiilor pentru contractele de lucrări şi care au suspendat câteva săptămâni procedura de achiziţie. Proiectul de reabilitare a liniilor de tramvai din Ploieşti are o durată de 28 de luni de la demararea lucrărilor, va fi realizat în mai multe etape şi, în ansamblu, prevede refacerea infrastructurii şi a suprastructurii căii de rulare a tramvaiului, refacerea peroanelor, adaptându-le pentru persoanele cu dizabilităţi, a cablurilor de alimentare în curent continuu şi a liniei aeriene de contact. De asemenea, vor fi refăcuţi stâlpii de susţinere a reţelei de contact şi structura rutieră adiacentă căii de rulare a tramvaiului. Valoarea asistenţei nerambursabile care va fi primită este de 98% din valoarea totală a costurilor eligibile, beneficiarul – Municipiul Ploieşti – urmând să suporte şi costurile neeligibile, pe lângă contribuţia proprie de 2% din valoarea totală a costurilor eligibile. O istorie scurtă şi zbuciumată Tramvaiul din Ploieşti a fost înfiinţat în 1987 şi în destul de scurta existenţă a născut pasiuni în Ploieşti. Iniţial avea şase linii, patru desfiinţate în timpul mandatelor primarilor Horia Toma (în 1998 a dispărut linia 105, între Mac Donald’s şi Cablul Românesc) şi Emil Calotă (în 2003 au fost desfiinţate traseele 104, 106 ,107 şi 28, transformate în autobuze). În mandatul lui Andrei Volosevici, acesta a propus desfiinţarea liniei 101, şi suplinirea cu trolee sau autobuze, dar ploieştenii s-au opus.

http://adevarul.ro/locale/ploiesti/foto ... index.html
978x0.jpg (176.83 KB; downloaded 32667 times)

 


Re: Refacerea liniilor de tramvai Cristian P.

Încă un tramvai a deraiat la Ploieşti. Liniile au devenit pericol public


Un tramvai de pe traseul 101 a deraiat duminică seară, în acelaşi loc în care, în urmă cu aproximativ o săptămână, o altă garnitură a sărit de pe şine. Şinele degradate şi foarte uzate au devenit pericol public pentru ploieşteni

Un ploieştean a surprins duminică seară, pe strada Democraţiei, un instantaneu cu un alt tramvai care a deraiat de pe şine, iar fotografia a ajuns în spaţiul public prin intermediul lui Cătălin Constantin, administratorului forumului TransPloiesti, un site în care se regăsesc foarte multe informaţii legate de transportul public din Ploiesti. Potrivit postării, este vorba despre tramvaiul #072, care a sărit de şine exact în acelaşi loc cu garnitura deraiată saptămâna trecută, #090. Din păcate, episodul vine să confirme, încă o dată, pericolul pe care îl reprezintă şinele de tramvai din Ploieşti, care nu mai au nici un fel de stabilitate după ce asfaltul s-a măcinat până la pământ şi plasele metalice, pe ambele trasee ale tramvaiului din Ploieşti, 101 şi 102. Paradoxal, nici autorităţile locale nu mai pot face nici o reparaţie sau intervenţie din bani publici la calea de rulare a celor două tramvaie din oraş pentru că există, în acelaşi scop, un proiect pe fonduri europene, care este în întârziere din cauza procedurilor de achiziţie. Singura soluţie pentru siguranţa călătorilor, cel puţin până în octombrie când a fost avansat cel mai optimist termen pentru demararea proiectului de reabilitare, este înlocuirea tramvaielor cu autobuze.

http://adevarul.ro/locale/ploiesti/Inca ... index.html
646x404.jpg (48.84 KB; downloaded 32598 times)

 


Re: Refacerea liniilor de tramvai Celestin Draganescu

p1tz1man wrote:
Singura soluţie pentru siguranţa călătorilor, cel puţin până în octombrie când a fost avansat cel mai optimist termen pentru demararea proiectului de reabilitare, este înlocuirea tramvaielor cu autobuze.


Singura solutie ar fi ca birocratii corupti sa nu mai blocheze toate procedurile de achizitie si sa se realizeze aceste lucruri ca in orice alta tara civilizata.

 


Re: Refacerea liniilor de tramvai Cristian P.

Primarul Iulian Badescu spera ca, pana la sfarsitul lunii august, sa fie adjudecate lucrarile pentru reabilitarea liniilor de tramvai

După o serie de piedici puse de către firmele care s-au jucat de-a contestaţiile, se pare că municipalitatea ploieşteană este lăsată să pună în aplicare cel mai amplu proiect de modernizare a liniilor de tramvai care a fost aprobat şi se va realiza cu fonduri de la Uniunea Europeană. Confirmarea a venit, ieri, chiar de la primarul Ploieştiului, Iulian Bădescu.
“Primăria Ploieşti se află acum în procesul de evaluare a ofertelor depuse de către societăţile de construcţii care au participat la licitaţiile pentru reabilitarea liniilor de tramvai. Sperăm ca, până la sfârşitul lunii august, să fie adjudecate lucrările pentru realizarea acestor investiţii atât de aşteptate de ploieşteni”, ne-a declarat, ieri, primarul Iulian Bădescu, adăugând că ofertele pentru realizarea unui alt proiect important – Parcul municipal Vest – se vor deschide la jumătatea lunii august. Aşa cum v-am mai informat în alte ediţii ale ziarului nostru, deschiderea ofertelor firmelor care au participat la licitaţiile pentru realizarea lucrărilor de reabilitare a liniilor de tramvai 101 şi 102 din Ploieşti a fost amânată din cauza faptului că o serie de societăţi au depus contestaţii la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor. Abandonat de fostul primar, Andrei Volosevici, proiectul ce vizează creşterea mobilităţii transportului public din municipiu, prin reabilitarea traseelor tramvaielor 101 şi 102, a fost susţinut de actuala conducere a Primăriei Ploieşti, fiind inclus pe lista de investiţii din cadrul Polului naţional de Creştere Ploieşti-Prahova, beneficiind şi de finanţare europeană pentru punerea lui în practică. Vă reamintim că reabilitarea liniilor de tramvai în municipiul Ploieşti se va realiza în două etape pentru fiecare dintre cele două trasee 101 şi 102.
Lucrările pentru reabilitarea traseului tramvaiului 102 vor fi realizate în prima etapă pe “tronsonul Bucla Nord – intersecţia cu Bulevardul Republicii (4,55 kilometri, cu o valoare a proiectului de peste 62 de milioane de lei) şi Bulevardul Republicii – Vest (6,93 de kilometri, cu o valoare a investiţiei de peste 83 de milioane lei) în a doua etapă. În mod similar, lucrările pentru reabilitarea traseului tramvaiului 101 vor fi desfăşurate în două etape: prima cuprinde reabilitări pe 3,32 km de cale simplă de rulare şi lucrări aferente, în valoare de peste 35 de milioane de lei, iar a doua etapă presupune refacerea a încă 5,58 de kilometri de cale de rulare, cu peste 75 de milioane de lei. Proiectul ce vizează înlocuirea căii de rulare, refacerea tramei stradale, amenajarea de staţii cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilităţi, elemente de semnalizare şi automatizare este finanţat din fonduri europene, prin Programul Operaţional Regional 2007-2013.

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/admin ... de-tramvai
poza.jpg.png (955.84 KB; downloaded 32546 times)

 


Re: Refacerea liniilor de tramvai Cristian P.

RATP ANALIZEAZĂ SCOATEREA DIN CURSĂ A TRAMVAIELOR ÎNAINTE DE ÎNCEPEREA REABILITĂRII ŞINELOR



Conducerea Regiei Autonome de Transport Public Ploieşti ia în calcul posibilitatea de scoatere din circulaţie a tramvaielor, înainte de începerea reabilitării şinelor, în cazul în care se constată că este afectată siguranţa călătorilor. De la începutul anului, RATP a înregistrat trei evenimente în care tramvaiele au deraiat de pe şine, în timp ce transportau călători
„Se constată o accentuare a degradării căii de rulare, iar în cazul în care se constată că va fi afectată siguranţa călătorilor vom opri tramvaiul înainte de începerea reabilitării căii de rulare. Parcul auto este pregătit pentru a prelua călătorii”, ne-a declarat Cristian Iancovici, directorul RATP Ploieşti. În cazul în care se ajunge la concluzia că circulaţia tramvaielor pune în pericol siguranţa călătorilor, acestea vor fi înlocuite cu autobuze.

http://www.observatorulph.ro/administra ... ii-sinelor
Tramvai_deraiat.jpg (40.53 KB; downloaded 32548 times)

 


Re: Refacerea liniilor de tramvai Cristian P.

EXCLUSIV: MODERNIZAREA UNUI KM DE LINIE DE TRAMVAI ÎN PLOIEŞTI, MAI SCUMPĂ DECÂT CONSTRUCŢIA UNEI AUTOSTRĂZI!


Mult trâmbiţata modernizare a liniilor de tramvai 101 şi 102 din Ploieşti întârzie să înceapă, însă costurile lucrării rivalizează cu construcţia unei autostrăzi! În ultima lună, două tramvaie au deraiat în Ploieşti din cauza infrastructurii, iar gropile formate de-a lungul celor două linii pun în pericol siguranţa traficului rutier.  În aşteprarea începerii lucrărilor, care vor dura cel puţin doi ani, observatorulph.ro vă propune o comparaţie a costului pe kilometru între modernizarea liniilor de tramvai din Ploieşti şi o autostradă construitî în Bulgaria. Astfel, potrivit informaţiilor oficiale postate de Primărie pe ploiesti.ro, pentru reabilitarea liniei 102, în lungime de 6,9 km, a fost alocată suma de 83,6 milioane de lei, din care 63,1 milioane reprezintă finanţare nerambursabilă. Rezultă un cost de 11,8 milioane de lei/km, echivalentul a 2,7 milioane de euro/km. În aceşti bani intră refacerea infrastructurii şi suprastructurii căii de rulare a tramvaiului, refacerea liniei aeriene de contact, refacerea stţâlpilor de susţinere a reţelei de contact, amenajări ale staţiilor şi sistemului de colectare a apei pluviale. În cazul refacerii liniei 101 de tramvai, costurile per kilometru cresc cu aproape 200.000 de euro. Astfel, pentru aceleaşi lucrări ca în cazul liniei 102, la care se adaugă cele de mutare a unor conducte de apă, reabilitarea liniei 101, în lungime de 5,8 km, va costa 73,6 milioane de lei, adică 12,6 milioane de lei/km, respectiv 2,9 milioane de euro/km. Un km de autostradă în Bulgaria: 2,2milioane de euro În schimb, luna trecută a fost inaugurată Autostrada Tracia, care leagă capitala Sofia de litoralul Mării Negre. Având o lungime de 360 de km, autostrada Tracia a costat numai 2,2 milioane de euro / km, fiind cea mai ieftină din Europa. În România, preţul unui km de autostradă a variat între 4 şi 12 milioane de euro.

http://www.observatorulph.ro/exclusiv/2 ... autostrazi
deraiat3.jpg (36.88 KB; downloaded 32458 times)

 


Re: Refacerea liniilor de tramvai Cristian P.

Licitaţie pentru dirigenţia de şantier a lucrărilor de reabilitare a căii de rulare a tramvaiului 101

Luna aceasta, în zilele de 22 şi 23 octombrie, Primăria Ploieşti va organiza două licitaţii pentru încheierea contractelor de servicii pentru asigurarea dirigenţiei de şantier aferente celor două etape ale proiectului „Creşterea mobilităţii transportului public prin reabilitarea traseului tramvaiului 101”.

Prima licitaţie, din 22 octombrie, vizează dirigenţia de şantier (supravegherea lucrărilor) pentru etapa a doua a lucrărilor de reabilitare a căii de rulare a tramvaiului 101, contractul ce va fi semnat de către reprezentanţii municipalităţii fiind estimat la o valoare de 550.000 de lei. Firmele care se vor înscrie la licitaţie vor fi obligate să depună o garanţie de participare de 10.700 de lei, respectiv 5350 de lei pentru ofertanţii IMM.
Cea de-a doua selecţie de oferte, din 23 octombrie, presupune încheierea unui contract de servicii de dirigenţie de şantier pentru etapa întâi a lucrărilor de reabilitare a liniilor tramvaiului 101, în acest caz valoarea contractului fiind estimată la aproximativ 314.500 de lei. Tocmai pentru că valoarea este mai scăzută decât în cazul supravegherii lucrărilor pentru etapa a doua, şi garanţia de participare este mai mică – 6.137 de lei, respectiv 3.068 de lei pentru IMM.
Etapa întâi a proiectului „Creşterea mobilităţii transportului public prin reabilitarea traseului tramvaiului 101 cu lucrări vizând calea de rulare, staţii cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilităţi, material rulant, elemente de semnalizare şi automatizare” presupune realizarea lucrărilor de modernizare pe o lungime de 3,32 km, într-o perioadă de 14 luni, valoarea totală a proiectului, inclusiv TVA, ridicându-se la 35,6 milioane de lei. Etapa a doua de reabilitare a traseului tramvaiului 101 se va defăşura pe o lungime de 5,85 km cale de rulare, valoarea acestui proiect fiind de circa 75,7 milioane de lei inclusiv TVA, durata lucrărilor fiind estimată la 24 de luni.
În cadrul ambelor etape – pentru care procedura de achiziţie pentru încheierea contractului de lucrări se apropie de final– vor fi refăcute atât infrastructura, cât şi suprastructura căii de rulare a tramvaiului, liniile aeriene de contact şi ale stâlpilor de susţinere, precum şi staţiile de tramvai. După realizarea propriu-zisă a lucrărilor la calea de rulare, va fi refăcut şi sistemul rutier adiacent liniilor de tramvai, fiind efectuate şi lucrări de mutări şi protejări pentru reţelele de alimentare cu apă. Investiţiile vor fi realizate cu fonduri europene, prin Programul Operaţional Regional.

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/admin...i-ploiesti
l_60357.jpg (33.95 KB; downloaded 32382 times)

 


Re: Refacerea liniilor de tramvai Cristian P.

CUM ERA DE ASTEPTAT,
LUCRĂRILE DE REABILITARE A LINIILOR DE TRAMVAI, AMÂNATE ÎN 2014


Deşi pe toată durata verii acestui an, a existat „ameninţarea” primarului municipiului Ploieşti, Iulian Bădescu, că din toamnă oraşul se va transforma într-un adevărat şantier, ei bine, procedura de licitaţie pentru începerea lucrărilor de reabilitare a liniilor de tramvai s-a dovedit mult mai complicată. Aşa că edilul a anunţat că de abia de la anul vor începe lucrările. Licitaţiile nu sunt gata, iar venirea iernii nu va permite derularea proiectului.

Primul termen anunţat de municipalitate pentru deschiderea ofertelor a fost 18 aprilie, însă 16 firme, care s-au înscris la licitaţie, au solicitat clarificări la caietul de sarcini. Procedura a fost amânată pe 13, respectiv 20 mai. Anunţul nu s-a concretizat însă. Săptămâna aceasta a fost adjudecată însă numai licitaţia pentru tronsonul 102 cu 1, respectiv Spitalul Judeţean – sensul giratoriu de la Nord. „Liniile de tramvai sunt în evaluare toate. Pentru un tronson a fost declanşat raportul de adjudecare. Bineînţeles va urma o perioadă de contestare, pentru că cei care vor să conteste vor contesta”, a declarat edilul municipiului Ploieşti. Aşa că, nu este de mirare că, inclusiv Bădescu a susţinut că lucrările nu vor începe din acest an: „Nu o să mai permită timpul intervenţia pentru aceste lucrări”. Proiectul, finanţat de Uniunea Europeană, prevede înlocuirea căii de rulare, refacerea tramei stradale, amenajarea de staţii cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilităţi, elemente de semnalizare şi automatizare.

http://www.observatorulph.ro/administra...te-in-2014
reabilitare-linii-tramvai-Ploiesti.jpg (49.57 KB; downloaded 32346 times)

 


Re: Refacerea liniilor de tramvai Cristian P.

O asociere de patru firme a câştigat licitaţia pentru reabilitarea liniei de tramvai 102 din Ploieşti

Contractul pentru prima etapă de lucrări din proiectul de reabilitare a liniei de tramvai 102 din Ploieşti a fost câştigat de o asociere de patru firme, pe principiul „preţului cel mai mic“. 15 luni este termenul de încheiere a lucrărilor

Având în vedere valoarea estimată în proiectul tehnic pentru contractul de execuţie a lucrărilor (reabilitarea traseului tramvaiului 102 cu lucrări vizând calea de rulare, staţii cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilităţi, material rulant, elemente de semnalizare şi automatizare - etapa I: Bucla Nord – Intersecţie Republicii), de 44.180.042,44 lei, fără T.V.A., procedura adoptată pentru atribuirea acestui contract a fost licitaţia deschisă, criteriul de atribuire fiind „Preţul cel mai scăzut”. Procedura de atribuire a demarat pe 5 iunie 2013, prin deschiderea ofertelor, iar la licitaţie au participat 11 ofertanţi, însumând un număr de 47 societăţi în asociere, subcontractanţi şi terţi susţinători. Pentru a proba capacitatea tehnică şi profesională, fiecare ofertant a trebuit să dovedească executarea, în ultimii 5 ani (calculaţi anterior datei limită de depunere a ofertelor), de lucrări similare, după cum urmează: execuţie cale simplă de tramvai în lungime de cel puţin 4,5 km; execuţie lucrări de aşternere mixturi asfaltice şi execuţie lucrări de montare/demontare linie de contact. Deasemenea,  fiecare ofertant a trebuit să prezinte dovada că are în dotarea sa echipamentele (instalaţii, laboratoare, utilaje şi alte echipamente necesare pentru îndeplinirea contractului) prezentate în oferta sa tehnică, prin prezentarea de documente justificative cum ar fi: contracte de vânzare-cumpărare, facturi de achiziţie, contracte de leasing, contracte de închiriere, etc. Toate aceste echipamente vor fi disponibile pe toată perioada în care este necesară implicarea lor în derularea contractului. Evaluarea ofertelor, constând din verificarea conformităţii documentelor de calificare, a ofertei tehnice şi a ofertei financiare, urmată de transmiterea clarificărilor şi primirea răspunsurilor la aceastea, s-a încheiat prin încheierea raportului de atribuire din data de 14 octombrie 2013.

Câştigătorul licitaţiei de atribuire a contractului de lucrări este Asocierea: SC Mari Vila Com SRL + SC Leonhard Weiss + SC Aquila Construct SRL + SC ELCO Bucuresti SRL, având un preţ ofertat de 30.673.401,46 lei, durata de execuţie fiind de 15 luni de la data semnării contractului. De menţionat că la toate şedinţele de lucru care s-au desfăşurat pe durata procedurii de evaluare, activitatea echipei de specialişti din cadrul Primăriei Municipiului Ploieşti a fost supravegheată conform legii, de observatori din partea Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Prahova, Compartimentul de Verificare a Achiziţiilor Publice. Obiectul contractului de lucrări presupune realizarea lucrărilor de modernizare a infrastructurii de transport public aferentă liniei de tramvai 102 etapa I pe o lungime de 4,55 km cale simplă de rulare şi  implică realizarea următoarelor măsuri: - refacerea infrastructurii şi suprastructurii căii de rulare a tramvaiului; - refacerea liniei aeriene de contact; - refacerea stâlpilor de susţinere a reţelei de contact; - amenajări ale amprizei de tramvai, inclusiv a staţiilor de tramvai; - amenajări legate de colectarea şi evacuarea apelor din precipitaţii şi a apelor de infiltraţie; - reabilitarea infrastructurii rutiere. Sursa de finanţare este formată în proporţie de 98% (valoarea eligibilă) de fonduri europene nerambursabile şi bugetul bugetul local al Ploieştiului. Recent, primarul Iulian Bădescu a declarat că lucrările de reabilitare a liniilor de tramvai din oraş vor începe cel mai sigur la primăvară.


http://adevarul.ro/locale/ploiesti/o-as...index.html
646x404.jpg (51.24 KB; downloaded 32310 times)

 


Re: Refacerea liniilor de tramvai Cristian P.

FIRMELE CARE SE BAT PENTRU REABILITAREA LINIILOR DE TRAMVAI

După ce contractul pentru prima etapă de lucrări din proiectul de reabilitare a liniei de tramvai 102 din Ploieşti a fost câştigat de o asociere formată din patru firme, în cursă rămâne procedura de licitaţie deschisă pentru etapa a doua, respectiv pentru tronsonul intersecţie Republicii – bucla Vest.
La această licitaţie au depus oferte Asocierea SC Teloxim Con SRL – SC Tiab SA, Asocierea Martin Rose România SRL – Martin Rose GMBH&Co.KG – Elektroline a.s. – SC Delta ACM 93 SRL, Asocierea Asfalt CCP SpA – Societatea de Construcţii în Transporturi Bucureşti SA, Asocierea SC Tancrad SRL –Dorsalve SL – SC RBX Tudan Electric SRL şi Asocierea SC PORR Construct SRL – TEERAG – ASDAG Aktiengesellschaft. Valoarea estimativă pentru etapa a doua este de 60.211.357, 92 lei fără TVA.


http://www.observatorulph.ro/administra...de-tramvai

 


Re: Refacerea liniilor de tramvai Cristian P.

HARTA CASIERIILOR DIN PLOIEŞTI PENTRU LEGITIMAŢII DE TRANSPORT GRATUITE

Harta casieriilor din Ploieşti unde se eliberează legitimaţii gratuite de transport

Conducerea SC Transport Călători Express a stabilit în urmă cu puţin timp care vor fi casieriile care vor elibera legitimaţii de transport gratuite pentru ploieşteni. Momentan au fost identificate şase spaţii, urmând să se stabilească încă trei astfel de centre.
Potrivit Primăriei Ploieşti, persoanele cu venit sub 3.000 de lei, care domiciliază pe raza municipiului, vor putea să-şi ridice legitimaţiile gratuite, pe bază de buletin şi adeverinţă de venit, de la mai multe casierii RATP. Este vorba de casieria centrală, de pe strada Găgeni, de cea de pe strada Armoniei (capătul de linie pentru traseul 104), casieria de la Gara de Sud, de la Podul Înalt, de la Complexul Nord şi de la Hale (staţia Coreco). Distribuirea legitimaţiilor va avea loc începând de pe 21 - 22 martie, în momentul de faţă fiind dată comandă pentru tipărirea acestora. De precizat este faptul că pensionarii vor putea circula în continuare gratuit pe baza legitimaţiei vechi, până la sfârşitul anului.

http://www.observatorulph.ro/exclusiv/3...t-gratuite
harta-casierii-legitimatii-gratuite-ploiesti.jpg (56.47 KB; downloaded 32111 times)

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Prahova  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use