Regiunile RomânieiMunteniaJudețul Argeș

 

Topic: Stiri, noutati, perspective

72 posts, 35580 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Stiri, noutati, perspective Gabi23

De astăzi, abonamentele şi biletele de autobuz sunt mai scumpe
Scumpirea biletelor şi abonamentelor transportatorului public de călători  are la bază majorarea Taxei pe Valoarea Adăugată cu 5%. Piteştiul este, în continuatre, în topul oraşelor cu cel mai scump transport public de călători. În Bucureşti, spre exemplu, o călătorie  costă 1,3 lei iar un abonament lunar pe toate liniile urbane, 50 de lei, cu 85 de lei mai puţin decât la noi.

Astăzi au intrat în vigoare noile tarifele pentru transportul public de călători aprobate în şedinta Consiliului Local de săptămâna trecută. Un bilet pentru  o călătorie costă acum 1,8 lei iar un bilet pentru două călătorii, 3,6 lei.  Pentru un abonament săptămânal pe o linie plătim 15 lei iar pe unul lunar, tot pe o linie, dăm 58 lei. Abonamentul saptămânal pe doua linii creşte la 30 de lei iar abonamentul  lunar, tot  pentru două linii, ajunge  la 92 de lei. Pentru un abonament pe toate liniile, nominalizat,  plătim 135 de lei iar pentru unul, nenominalizat, dăm 167 de lei. Biletul de control (suprataxa) creşte şi ea la 21 de lei. Pensionarii cu vârsta peste 65 de ani plătesc 6,5 lei pentru un abonament special (jumătate din costul real de 13 lei).
“Este vorba de o majorare, în medie  cu 5%, echivalentul creşterii Taxei pe Valoarea Adăugată.  Diferenţa aceasta nu intră în buzunarul nostru, o încasează bugetul de stat.  De la 1,7 lei,  prin aplicarea acestui procent s-ar fi ajuns la  1,79. Am rotunjit în  plus pentru că la automatele de bilete era imposibil să dăm rest la acestă sumă. În schimb, la abonamente, rotunjirea s-a făcut în minus. Noile tarife sunt valabile din această dimineaţă”, explică Manuel Rotaru, directorul  Publitrans.

“Văd că, încet încet,  o să ajungem să dăm 2 lei pe o călătorie. Mi se pare foarte mult, mai ales că nu contează dacă mergi o staţie sau zece. Ar trebui regândit sistemul.”, spune Mariana Oprişor, 50 de ani.

Piteştiul se numără printre oraşele cu cele mai mari tarife la transportul public de călători, alături  de Baia Mare unde, pentru  o călătorie, se plăteşte 1,8 lei în timp ce un bilet cu două călătorii costă 3,5 lei. Băimărenii dau, însă, 50 de lei pe un abonament  pe toate liniile,  mult mai puţin decât dăm noi.

La  Alba Iulia, biletul  valabil o oră pe toate liniile este 1,8 lei şi ajunge la 2,7 lei  dacă include şi cartierul mărginaş  Firiza. Abonamentele sunt însă, mai ieftine decât la noi:  50 de lei, respective 60 de lei (dacă include şi cartierul în cauză).

 În Râmnicu Vâlcea, un bilet pe o linie costă 1,7 lei şi ajunge la 2,8 lei până în localităţile învecinate. Abonamentul  pe  o linie este 56 de lei iar unul pe toate liniile, 80 de lei. Pentru zona urbană şi extraurbană, abonamentul pe o linie ajunge la 100 de lei iar cel pe toate liniile, la 150 de lei.

“ Diferenţa între noi şi celelate oraşe este că parcul nostru auto este cel mai nou din ţară. E absolut normal ca în preţul biletului să fie cuprinsă şi amortizarea autobuzelor, care este mai mare în asemenea cazuri”,  explică Manuel Rotaru, directorul  Publitrans.

La Constanţa, o călătorie costă 1, 5 lei iar la Bucureşti  1,3 lei cu 50 de bani mai puţin decât la noi. Capitala are şi abonamente mult mai ieftine decât ale noastre . Pe o linie urbană abonamentul este 30 lei iar pe toate liniile urbane, 50 de lei, cu 85 de lei mai puţin decât în Piteşti.

http://www.adevarul.ro/locale/pitesti/D ... 70302.html€

 


Re: Stiri, noutati, perspective Axel

Accident Grav aseara 29.11.2012. in Pitesti

Un jeep care gonea pe soseaua umeda din zona Garii a pierdut controlul volanului si intrat pe contrasens unde a acrosat frontal un autobuz care circula regulamentar.
Autobuzul este un BMC al CNCD (AG-11-GTY) care se pare ca va lipsii o perioada.    :roll:

Sursa: Realitatea TV

 


Re: Stiri, noutati, perspective Axel

Axel wrote:
Accident Grav aseara 29.11.2012. in Pitesti

Un jeep care gonea pe soseaua umeda din zona Garii a pierdut controlul volanului si intrat pe contrasens unde a acrosat frontal un autobuz care circula regulamentar.
Autobuzul este un BMC al CNCD (AG-11-GTY) care se pare ca va lipsii o perioada.    :roll:

Sursa: Realitatea TV


Autobuzul avariat in acel accident a ajuns la Uzina BMC de pe A1(Ciorogarla) pentru reparatii. ;)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

Bugetul municipiului Piteşti pentru acest an va depăşi 400 de milioane de lei, conform previziunilor

Bugetul municipiului Piteşti pentru acest an va fi de 402 milioane de lei, dintre care 122 de milioane de lei reprezintă fonduri europene destinate finanţării unor proiecte de dezvoltare, potrivit unui proiect pus în dezbatere publică de administraţia locală.
Bugetul preconizat pentru acest an este cu 55% mai mare decât cel din 2012, cea mai mare pondere în această creştere având fondurile de postaderare în contul plăţilor efectuate şi pentru prefinanţări. Conform proiectului aflat în dezbatere publică, la capitolul venituri sunt prevăzute, pe lângă cele 122 de milioane de lei reprezentând bani europeni, încasări de aproape 100 de milioane de lei din impozitul pe venit aplicat persoanelor fizice, 119 milioane de lei din impozite şi taxe pe bunuri şi servicii şi 20 de milioane de lei din venituri nefiscale. La capitolul cheltuieli, 233,5 milioane de lei vor fi alocate pentru funcţionare, iar 168,5 milioane de lei pentru dezvoltare.

Din totalul banilor alocaţi pentru dezvoltare, 147 de milioane de lei vor fi folosiţi pentru continuarea unor lucrări deja începute, 3 milioane de lei pentru lucrări noi, iar 16,5 milioane de lei pentru alte cheltuieli de investiţii. Proiectul bugetului municipiului Piteşti pe anul 2013 se află în dezbatere publică până la sfârşitul lunii martie, iar pe 25 martie va fi organizată o întâlnire cu cetăţenii pe această temă. AGERPRES

http://www.administratie.ro/articol.php?id=42966

 


Re: Stiri, noutati, perspective Costin

De citit... pentru a înțelege mai bine cum funcționează o asociere intre statul corupt si ineficient si companii private avide de castig, in domeniul transportului in comun:

http://m.hotnews.ro/stire/18487965

Tudor Pendiuc, retinut de procurorii DNA, este acuzat ca a prejudiciat bugetul Pitestiului cu 5 milioane de euro

Primarul Pitestiului, Tudor Pendiuc, retinut joi seara de procurorii DNA, este acuzat de luare de mita si abuz in serviciu, procurorii sustinand ca acesta ar fi prejudiciat bugetul orasului cu 5 milioane de euro. In schimb, primarul ar fi primit un apartament de lux pentru fiica sa, realizatoare la televiziunea nationala.


Concret, firma care asigura transportul public din Pitesti, Publitrans, s-a asociat cu doua societati private pentru a cumpara 80 de autobuze noi. Firmele private au luat in leasing aceste autobuze, pe care le-au achitat din subvenţia încasată de la Primarie, ramanand ulterior in proprietatea acestora.

In acest dosar, pe langa Tudor Pendiuc, au mai fost retinuti:
Fiica acestuia, Emanuela Elena Pendiuc, acuzata de complicitate la luare de mit si spalare de baniValentin Visoiu, actionar la CNCD S.A, SC Conarg S.A, Conarg Real Estate S.R.L, acuzat de dare de mita, spalare de bani  si complicitate la abuz in serviciu cu consecinte deosebit de grave, in forma continuataFlorin Serban Barbu, actionar in cadrul SC Conarg Real Estate S.R.L., acuzat de complicitate la dare de mita, spalare de baniConstantin Scarlat si Gheorghe Vasii, ambii reprezentanti ai S.C. GIREXIM UNIVERSAL S.A. si S.C. CNCD S.A., acuzati de la abuz in serviciu cu consecinte deosebit de grave si in forma continuataCare sunt acuzatiile procurorilor, potrivit unui comunicat de presa al DNA:

S.C. PUBLITRANS 2000 S.A este societatea care are asigura transportul public local in municipiul Pitesti, avand ca actionar unic Consiliul local Pitesti. In "Strategia de dezvoltare durabila a serviciului de transport public local de calatori in mun. Pitesti', care raspundea unui interes public, era prevazut ca S.C. PUBLITRANS 2000 S.A. sa inlocuiasca parcul auto cu 80 de autobuze noi, achizitionate de Consiliul local prin alocare de fonduri.

Prevalandu-se de aceasta nevoie sociala, primarul Pendiuc Tudor ar fi facut demersuri astfel incat, cu incalcarea prevederilor legale, sa fie incheiat, executat si prelungit un contract de asociere in participatiune intre S.C. PUBLITRANS 2000 S.A. si societatile private CNCD S.A./S.C. GIREXIM UNIVERSAL S.A, prin care bugetul local ar fi fost prejudiciat cu peste 5 milioane de euro (23.013.099,65 lei), in folosul ultimelor doua societati, la care printre actionari se afla omul de afaceri Visoiu Valentin.

Sub pretextul inexistentei fondurilor publice necesare achizitionarii celor 80 de autobuze, primarul Pendiuc Tudor a determinat incheierea contractului de asociere in participatiune, in conditiile in care cele doua firme private erau obligate sa detina autobuzele in proprietate, insa ele le-au achizitionat in leasing, cu putin timp inainte de incheierea contractului. Mai mult, achitarea ratelor de leasing s-a facut din incasarile provenite ca urmare a contractului de asociere. Prin respectivul contract, participarea la beneficii a consiliului local Pitesti fost mult mai mica (aprox. 24%) decat cea cuvenita, potrivit contractului, in timp ce firmele private au obtinut restul de 76 % din beneficii.

In schimbul 'serviciilor' sale, primarul Pendiuc Tudor ar fi primit de la unul din actionarii celor doua firme private un apartament in Bucuresti, situat intr-un cartier rezidential, cu suprafata de 117 mp, garaj de 23 mp si un loc de parcare, in valoare de 130.900 euro, pentru fiica sa. Se retine pentru moment pretul mentionat in contract, desi acesta este neserios in raport de pretul apartamentelor din zona rezidentiala respectiva, urmand sa se stabileasca ulterior pretul real al acestui imobil.

Concret, cu referire la cele mentionate, in calitate de primar al mun. Pitesti si conducator al serviciilor publice locale, in perioada 2007-2014, inculpatul Pendiuc Tudor, in coniventa cu inculpatii Visoiu Valentin, Scarlat Constantin si Vasii Gheorghe, si-a exercitat cu rea credinta atributiile ce ii reveneau in legatura cu incheierea, derularea si prelungirea contractului de achizitie publica de asociere in participatiune, sens in care a efectuat urmatoarele:
- a initiat procedura de asociere a S.C. PUBLITRANS 2000 S.A. cu un operator privat, contrar legii si contrar cererilor formulate in repetate randuri de consiliul de administratie al societatii si fara a tine cont de concluziile studiului de fezabilitate aprobat prin hotarare de consiliu la data de 07.03.2007;
- a impus, in mod nelegal, membrilor consiliului de administratie ai S.C. PUBLITRANS 2000 S.A. sa includa in caietul de sarcini, conditii restrictive pentru a limita participarea operatorilor privati la licitatie, a initiat proiectul de hotarare privind avizarea asocierii in participatiune, invocand concluziile studiului de fezabilitate intocmit de Universitatea Pitesti, in care se mentionau solutii contrare celor sustinute de el, cu scopul vadit de a induce in eroare membrii consiliului local;
- a modificat documentatia de achizitie (fisa de date a asocierii, caietul de sarcini, contractul cadru) pentru desemnarea operatorului privat, cu scopul de a atribui contractul de asociere in participatiune societatilor CNCD S.A./S.C. GIREXIM UNIVERSAL S.A.;
- in calitate de conducator al serviciilor publice locale, nu a pus in aplicare obligatiile din contractul de asociere in participatiune, de a reduce cota de participatie la beneficii si pierderi a asocierii S.C. CNCD S.A./S.C. GIREXIM UNIVERSAL S.A., practic de a desfiinta contractul de asociere in participatiune, ca urmare a faptului ca asocierea anterior amintita nu detinea mijloacele de transport (autobuzele) cu titlu de proprietar,
- a ordonat platile prin care asocierea S.C. CNCD S.A./S.C. GIREXIM UNIVERSAL S.A. incasa subventia, in conditiile in care cunostea ca aceasta societate nu detinea autobuzele in proprietate,
- a initiat si prelungit contractul de asociere in participatiune, invocand, in mod nereal, existenta unei stari de urgenta, in conditiile in care fusese instiintat cu privire la imposibilitatea prelungirii acestui contract, pe de o parte si, pe de alta parte, cunostea ca asocierea S.C. CNCD S.A./S.C. GIREXIM UNIVERSAL S.A. nu detinea autobuzele in proprietate.

Finalitatea derularii in conditii frauduloase a acestui contract a fost aceea ca, in cadrul asocierii, firma privata a dobandit mijloacele de transport din veniturile realizate de asociatie si a realizat si un profit substantial, in timp ce societatea publica de transport S.C. PUBLITRANS 2000 S.A. s-a regasit, la finalizarea contractului, in aceeasi situatie, practic fara mijloace de transport. 

Relevant este faptul ca numai din subventia incasata de firma privata au fost achitate autobuzele care i-au revenit in proprietate ulterior.

In aceasta modalitate, a fost cauzat Primariei Municipiului Pitesti un prejudiciu in suma de 23.013.099,65 lei (peste 5 milioane euro). 

Primarul Pendiuc Tudor a primit, la data de 18.02.2008, pentru fiica sa, inculpata Pendiuc Emanuela-Elena, de la inculpatul Visoiu Valentin, un apartament in municipiul Bucuresti - Ansamblul Rezidential Quadra Place, in valoare de 130.900 euro (echivalentul a 475.812.18 lei).

Pentru a disimula primirea, de catre inculpatul Pendiuc Tudor, tatal sau, a unui apartament si pentru a crea aparenta ca respectivul imobil intra in mod legal in proprietatea ei, la data de 26.11.2007, inculpata Pendiuc Emanuela-Elena a incheiat un antecontract, iar la data de 18.02.2008, a incheiat contractul de vanzare - cu SC Conarg Real Estate S.R.L. si ulterior a acceptat eliberarea a doua chitante, in suma de 110.000 lei si in suma de 365.112,18 lei de catre Conarg Real Estate S.R.L., fara a remite sumele de bani societatii anterior amintite.
La data de 18.02.2008, inculpatul Visoiu Valentin, in calitate de actionar in cadrul SC CNCD S.A. si de garant/fidejusor prin societatea SC Conarg SA (unde, de asemenea, era actionar) la contractele de leasing financiar incheiate de SC CNCD SA cu o societate specializata, cu ajutorul inculpatului Barbu Florin Serban, a remis inculpatului Pendiuc Tudor un apartament situat in municipiul Bucuresti, pentru a influenta comisia de evaluare a ofertelor in sensul desemnarii ca si castigatoare a asocierii SC CNCD S.A./SC GIREXIM UNIVERSAL S.A. in contextul licitatiei organizate de Primaria municipiului Pitesti si atribuirea contractului de asociere in participatiune, la data de 22.02.2008 acestor societati.

Pentru a crea aparenta ca apartamentul a fost platit si ca nu reprezinta un folos nejustificat, in calitate de persoana cu putere de decizie in cadrul SC Conarg Real Estate S.R.L., a acceptat incheierea unui contract de vanzare-cumparare in care sa se mentioneze, in mod nereal, ca a fost incasata integral contravaloarea.
In calitate de beneficiar direct al contractului de participatiune, in conditiile in care asocierea era obligata sa detina mijloacele de transport in proprietate, inculpatul Visoiu Valentin in calitate de actionar la SC Conarg S.A. a garantat contractele de leasing financiar incheiate de o societate specializata cu SC CNCD S.A., facand posibila folosirea mijloacelor de transport in cadrul asocierii. In aceasta modalitate, inculpatul Visoiu Valentin a sprijinit activitatea infractionala care a condus la incasarea, in mod nelegal, a subventiei de catre asocierea SC CNCD/SC GIREXIM S.A.

Inculpatul Barbu Florin Serban, in calitate de actionar in cadrul SC Conarg Real Estate S.R.L., l-a sprijinit pe inculpatul Visoiu Valentin sa remita foloase necuvenite inculpatului Pendiuc Tudor. In acest sens a constituit un circuit financiar fictiv ce a avut ca scop crearea aparentei incasarii sumei de 475.812,18 lei de la inculpata Pendiuc Emanuela Elena pentru un apartament situat in mun. Bucuresti, apartament ce constituia, de fapt, mita.

Inculpatii Vasii Gheorghe si Scarlat Constantin, reprezentanti ai S.C. GIREXIM UNIVERSAL S.A. si S.C. CNCD S.A., au prezentat o promisiune de vanzare-cumparare drept contractul incheiat, pentru a face dovada ca asocierea detine un numar de 80 de autobuze cu titlu de proprietate. Inscrisul a fost folosit in cadrul procedurii de selectie a ofertelor, pentru a argumenta si sustine dispozitiile primite de la inculpatul Pendiuc Tudor, respectiv ca asocierea S.C. CNCD S.A./ S.C. GIREXIM UNIVERSAL S.A. detine autobuzele respective.
In coniventa cu inculpatul Pendiuc Tudor, inculpatii Vasii Gheorghe si Scarlat Constantin, incepand cu data de 22.02.2008 si pana in luna septembrie 2014, au inaintat documente justificative pentru plata subventiei, au semnat adrese de inaintare catre Primaria Pitesti pentru a incasa subventia si au semnat procesele-verbale de validare si verificare a subventiei, in baza carora inculpatul Tudor Pendiuc, in calitate de ordonator principal de credite, a dispus efectuarea platilor catre asocierea S.C. CNCD S.A./ S.C. GIREXIM UNIVERSAL S.A.,

In cauza se efectueaza acte de urmarire penala si fata de alte persoane. 

Inculpatilor li s-a adus la cunostinta calitatea procesuala in conformitate cu prevederile art. 309, urmand a fi prezentati, la data de 7 noiembrie 2014, Tribunalului Bucuresti, cu propunere de arestare preventiva.

In cauza, procurorii au beneficiat de sprijin de specialitate din partea Serviciului Roman de Informatii.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective 133 313

Lume lume, evitati DN 73 intre Mioveni si Campulung. Domnii de la Straco "lucreaza" la o "reabilitare" (probabil se va finaliza pana in 2020) care presupune largirea benzilor si montarea de santuri betonate (nici astea prefabricate, multe se toarna la fata locului) si presupune si circulatia alternativa a ambelor sensuri pe fix 1 banda, pe 7-8 tronsoane/sectoare de drum. Alternanta este asigurata de semafoare. In apropiere de Mioveni s-a ras de tot asfaltul si a ramas un beton rutier plin de petice asfaltate. Traficul este de cosmar si azi este SAMBATA.

 


Re: Stiri, noutati, perspective florin

Nu s-a ras asfaltul, așa era șoseaua pe acolo de pe vremea lui Ceașcă. Erau chiar mai mulți km, toată porțiunea până la intrarea în Pitești. Un experiment ratat în care mulți și-au paradit mașinile. Anul trecut s-a lucrat destul de bine, anul ăsta mă aștept să termine până la intersecția cu DN73C. Ziceau că se apucă și spre Brașov în 2015 (contractul e pe tot DN73).

Dar da, e de evitat, se pierde foarte mult timp. Se circulă greu și din cauza nesimțiților care nu respectă semafoarele, mi s-a întâmplat să nu pot trece pe verde pentru că veneau mașini în continuu din sens opus.

Pentru Câmpulung/Brașov încercați varianta prin Târgoviște - e mai liber și drumul e bun în cea mai mare parte.

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Din cauza unei greseli de scriere intr-o lege, Pitestiul tocmai a acordat gratuitate la transportul cu metroul.
(digi24)

 


Re: Stiri, noutati, perspective SPA29

Nu e nicio greseala. Cei din Pitesti care calatoresc cu metroul in Bucuresti pot deconta pretul biletelor daca prezinta dovada achitarii lor. Dar deeeh... Hai sa facem subiect de presa din asta.

 


Re: Stiri, noutati, perspective punmeister

In afara de bonul dat de AVM-uri, ce dovada pot avea?

 


Re: Stiri, noutati, perspective Costin

Cartela. Biletele de calatorie cu transportul in comun au valoare fiscala ele insele.

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Chiar primarul a precizat ca este o greseala si nu este vorba de nici un metrou ci de autobuzele din Pitesti.

 


Re: Stiri, noutati, perspective SPA29

Consilierii locali din Piteşti au decis să acorde gratuitate persoanelor cu handicap grav şi accentuat care circulă cu metroul, deşi acest mijloc de transport în comun nu există în oraş, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Potrivit primarului din Piteşti, Cornel Ionică, gratuitatea pe mijloacele de transport în comun pentru persoanele cu handicap grav sau accentuat este acordată în baza hotârârii Consiliului Local din 20 noiembrie.

Edilul afirmă, însă, că printre mijloacele de transport pe care aceste persoane ar urma să circule gratuit este şi metroul, deşi “nici în 100 de ani nu vom avea metrou în Piteşti”.

”Ne gândim să facem un metrou, de luni încolo, să fie gata într-o săptămână. Glumesc. Nici în 100 de ani nu vom avea metrou în Piteşti. E o lege foarte clară şi fermă care ne obligă să decontăm transportul pentru persoanele cu handicap. Am obligaţia să decontăm şi metroul sau alte mijloace de transport pentru că aşa cere legea”, a declarat Ionică.


Primarul a venit cu precizări şi pe pagina de socializare, afirmând că a fost obligat de lege să treacă şi metroul, alături de celelalte mijloace de transport, în hotărârea CL.

”În Hotărârea Consiliului Local nr. 419/20.11.2017 privind aprobarea metodologiei de acordare a gratuităţii la transportul cu metroul beneficiarilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, în aplicarea Legii nr.448/2006, a fost aprobată metodologia de acordare a gratuităţii la transportul cu METROUL, precum şi categoriile de persoane cu handicap care pot beneficia de aceste gratuităţi. Concluzionând, promovarea şi adoptarea Hotârârii Consiliului Local nr. 419/20.11.2017 s-a făcut în aplicarea Legii nr.448/2006”, arată edilul.

Potrivit acestuia, o persoană cu handicap care merge la Bucureşti poate deconta călătoria cu metroul dacă aduce biletul respectiv la Serviciul de Asistenţă Socială din cadrul Primăriei.

http://mediafax.ro/social/orasul-din-ro ... u-16831006

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

O stire mai veche, dar utila ...

ANUNT LINIA 1B

S.C. Publitrans 2000 S.A, anunţă că începând cu data de 01.01 2018, linia de transport 1B va fi anulată. În urma studiului efectuat în ceea ce priveşte linia de transport 1B, a rezultat că aceasta nu satisface caracterul său de utilitate şi interes public, având un grad redus de încărcare şi prin urmare o cerere redusă, rezultând în medie un număr de 5 călători pe cursă.

Reamintim faptul că linia 1B a fost înfiinţată in data de 01.03.2017, dorindu-se asigurarea transportului şi pentru zona de Est a oraşului. Călătorii cărora li s-au eliberat abonamente pe traseul liniei 1B în cursul lunii decembrie, pot solicita restituirea sumelor de bani, reprezentând contravaloarea abonamentului. Rămânem deschişi în ceea ce priveşte orice transport în zonă.

Sursa: http://www.publitrans2000.ro/

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Argeș  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use