Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul BrașovLucrări de infrastructură din județul Brașov

 

Topic: Modernizare capete de linii

41 posts, 10077 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Modernizare capete de linii Andi782

Update - Capatul de linie Triaj, 24 septembrie 2014. La fel de avansate sunt lucrarile la capetele Roman si Rulmentul iar la Saturn sunt cei mai lenesi. :lol:

 


Re: Modernizare capete de linii Victor92

Situatia de azi - 10 Octombrie 2014.

Termenul de finalizare a celor doua capete (Saturn - primele poze, apoi Roman) era 2 Octombrie 2014. Asa calitate, asa constructori ...

Capat Saturn Panou - 10.10.2014.JPG (204.92 KB; downloaded 5476 times)


Capat Saturn- 10.10.2014.JPG (227.09 KB; downloaded 5476 times)


Capat Roman Panou - 10.10.2014.JPG (240.45 KB; downloaded 5477 times)


Capat Roman - 10.10.2014.JPG (243.87 KB; downloaded 5476 times)

 


Re: Modernizare capete de linii Andi782

La Triaj s-a inceput turnarea asfaltului. Cam in 1-2 saptamani eu zic ca lucrarile la acest capat de linie vor fi finalizate.

 


Re: Modernizare capete de linii Victor92

Capatul de la Roman. 23 Decembrie 2015

Capat Roman.JPG (170.15 KB; downloaded 5223 times)

 


Re: Modernizare capete de linii ByOnu

Cate terminale s-au modernizat in acest proiect? De ce au sali de asteptare atat de mari, nu sunt folosite exclusiv de RATBv?  :)

Un model demn de urmat! Pana si arhitectura este ceva uau, desi este un schelet metalic acoperit cu alucobond.

 


Re: Modernizare capete de linii Andrei Andraș

ByOnu wrote:
Câte terminale s-au modernizat în acest proiect? De ce au săli de așteptare atât de mari, nu sunt folosite exclusiv de RATBv.?  :)
Un model demn de urmat! Până și arhitectura este ceva uau, deși este un schelet metalic acoperit cu alucobond.


Capetele modernizate sunt: Triaj, Saturn, Roman, Noua, Rulmentul, s-au modernizat capetele mari din extremitățile orașului deoarece erau zvonuri în care se zicea că dacă RAT va deveni operator și în zona metropolitană acolo vor întoarce autobuzele metropolitane, iar cele ale Transbus Codreanu, care operează cursele din tot județul, între Brașov și principalele orașe, ar fi fost interzise în oraș datorită vechimii și, îndeosebi, a riscului mare de poluare.

Sălile de așteptare sunt oarecum, în unele părți, prea mici. Dacă ai observat sala de așteptare de la Roman, aceasta, într-adevăr, este folosită și de angajații și călătorii RAGCPS (sau cum s-o scrie) Săcele, pentru cursele Roman - Garaj Săcele.

 


Re: Modernizare capete de linii Victor92

Foarte, foarte utile aceste capete de linie realizate cu fonduri europene (si nu sunt ironic).

Daca il luam, de exemplu, pe cel de la Rulmentul (Strada 13 Decembrie) as putea spune ca are cam de toate: parcare pentru cei care vin din provincie, un loc civilizat pentru calatori (acoperit - atat in interior, cat si in exterior) in care pot astepta mijlocul de transport, panouri de informare cu traseele care au capatul aici, programul fiecarei linii este afisat, respectiv o casa de bilete deschisa pe tot cuprinsul zilei, inclusiv in weekend. Separat, as mai puncta si toaleta, care e extrem de curata. Stiu ... poate o sa va sune a fi un lucru banal, dar wc-ul respectiv e mai curat decat toate toaletele publice din Gara de Nord din Capitala.

Nu stiu ce povesti au fost in ultimii ani privind calitatea lucrarilor de la aceste terminale, dar, personal, le dau un mare plus avand in vedere ca ofera calatorilor toate serviciile decente de care au nevoie ...

DSC_0307.JPG (204.96 KB; downloaded 4802 times)

 


Modernizare capete de linii Andrei Andraș

Primăria Brașov a semnat contractul de finanțare pentru Terminalul de transport de la Gara Brașov

Primăria Brașov a anunțat azi semnarea contractului de finanțare pentru Terminalul de transport de la Gara Brașov. Finanțarea este prin Programul Operațional Regional, Axa Prioritară 4 a Programului REGIO 2014-2020. Unul dintre acestea se încadrează în Obiectivul Specific 4.1 – Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reședință de județ prin investiții bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă.„Proiectul se referă la amenajarea unui terminal pentru transportul în comun modern la gară, astfel încât turiștii, dar și navetiștii, să fie interesați să utilizeze ca mijloace de transport spre Brașov trenul sau transportul interjudețean care ajunge în autogara 1 și apoi, în interiorul orașului, mijloacele de transport în comun. Noi facem tot ce depinde de noi pentru ca transportul spre Brașov să fie cât mai atrăgător pentru cei care vin cu treabă sau în concediu la Brașov, dar sper ca și CFR să implementeze proiectul de modernizare a gării”, a declarat George Scripcaru.

Descriere proiect „Terminal transport urban Gară”
Scopul proiectului este de a crește atractivitatea sistemului de transport public din municipiu prin amenajarea unui terminal modern în zona gării Brașov, care să asigure un transfer intermodal eficient, rapid și confortabil. Proiectul face parte dintr-o abordare integrata care vizează promovarea unor comportamente sustenabile de mobilitate urbana. Alături de dezvoltarea infrastructurii care deservește transportul public, autoritatea locala are în vedere implementarea unei politici complexe de mobilitate care vizează înnoirea parcului auto destinat serviciului de transport public.

Proiectul prevede îmbunătățirea transportului public urban prin realizarea unui nou terminal intermodal pentru mijloacele de transport în comun prin următoarele măsuri:
– construirea unui terminal pentru transport urban în zona Gării Brașov, cu 12 peroane;
– amenajarea a 7 locuri de parcare pentru persoanele cu dizabilități;
– amenajare zona spații verzi;
– amenajare sală de așteptare cu 2 accese – unul principal și unul secundar;
– amenajarea a 4 case de bilete;
– amenajare ghișee informații;
– amenajarea a 4 birouri;
– amenajare unui grup sanitar pentru angajați;
– amenajarea unui grup sanitar pentru călători (proiectate inclusiv pentru persoane cu dizabilități);
– amenajarea unui spațiu tehnic;
– crearea de funcțiuni specifice și anexe în clădirile nou construite.

Realizarea terminalului de transport public va facilita accesul la serviciile de transport public într-un punct important privind accesibilitatea și mobilitatea la nivelul localității și a zonei metropolitane – Gara Brașov / Autogara nr. 1 -, împreună cu masuri complementare care vor contribui la îmbunătățirea serviciilor de transport public și a modurilor de transport nemotorizate. Investiția va facilita transferul intermodal (transport public – transport feroviar) încurajând, astfel, persoanele care intră sau ies din Brașov utilizând autoturismul personal, să renunțe la acesta și să folosească transportul public local și cel feroviar.
Realizarea investiției va conduce la scăderea disconfortului creat de valorile ridicate de trafic și a poluării atmosferice și fonice, fapt ce se va concretiza în creșterea calității vieții locuitorilor municipiului Brașov și a satisfacției turiștilor. În plus, schimbarea peisajului urban prin reducerea traficului auto va încuraja locuitorii și turiștii să folosească și modurile de transport nemotorizate.
Terminal-transport-urban-Gara-Brasov.jpeg (424.27 KB; downloaded 3639 times)

Valoare totala contract 14.345.209,68 lei.
Valoare totală eligibilă 14.292.277,22 lei.
Finanţare nerambursabilă 14.006.431,66 lei.
Valoare cofinanţare eligibilă beneficiar 285.845,56 lei.
Valoare neeligibilă 52.932,46 lei.
Perioada de implementare proiect 08.05.2020-31.03.2022.

Sursă -> Litera9

 


Re: Modernizare capete de linii cris_m

Deci practic parcarea actuala de masini devine nodul de transport, asta din ce vad in schema.

 


Modernizare capete de linii Andrei Andraș

Parcarea și stația de taxi-uri, exact cum se dorea. Va mai rămâne parcarea din mijloc, dar se dorește construirea unei parcări subterane.

 


Re: Modernizare capete de linii oc7avian

Ce-i trist e că rămân gheretele în fața gării, după conturul roșu. S-a mai civilizat zona în ultimii ani, dar tot mai e destul de făcut. Iar ăsta ar fi un pas ratat..

 


Re: Modernizare capete de linii cris_m

Sincer e un pas inainte si ceea ce se propune prin acest proiect. Asta-vara am plecat de la gara cu gandul sa ajung in centru, fiind un grup de 8 persoane, deja ocupasem jumatate de peron. Nu mai zic ca am stat in caldura (30 si de grade, neobisnuit pentru munte), iar in cele din urma am luat un Uber. Daca fac terminalul nou pe modelul celui de la Rulmentul au un plus din partea mea.  :)

 


Re: Modernizare capete de linii oc7avian

Aici sunt de acord. Va fi un mare plus din perspectiva utilizării transportului public local. Și repet, zona gării e mult mai ok față de acum 10 ani: mai luminoasă, mai curată, mai civilizată.

Apropo de terminalul din Tractoru despre care s-a scris în 2017. Se păstrează curățenia și e utilă baia. Au mai blocat ei niște uși cu flori, dar mna... Chiar singurul lucru de care mă pot plânge e minor: nu era săpun la baie (doar la băieți).

 


Re: Modernizare capete de linii ByOnu

Deci pana la peroane, fiecare pe barba lui. :popa: Nu stiu ce sa zic de proiectul acesta... Este intr-adevar tot ce se putea mai bine?

 


 
Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de infrastructură din județul Brașov  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420952 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use