Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul Cluj

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

470 posts, 197458 views
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25  ... 34
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective Puss in Boots

Ma bucur dar ma bucura mai mult extinderea retelei de troleibuze. Inca nu sunt lamurit (in anul de gratie 2019) cum facem cu schimbarea de baterii, cat vor costa, cat de des (in realitate) vor trebui schimbate (da, stiu cifrele, ma gandeam in conditii reale in Cluj) si mai mult decat atat, cum se recicleaza (cel mai complicat punct) ca sa fim si eco-friendly. Pana se raspunde clar si se imbunatateste tehnologia la maximum posibil, eu voi sustine troleibuzul clasic (cel mult cu autonomie) in fata oricarui autobuz electric.

Buna si vestea de la Medias, mai ales ca stiu ca la ei nu erau multe troleibuze in circulatie si parca nu circulau toata ziua (poate ma insel). Am gasit si o stire si mi se par putine doar 3 troleibuze noi dar proiectul in general e mult mai complex si ca atare prefer sa se focuseze acum pe treaba asta si sa le iasa dupa cum se doreste -ideal sa fie un mini-Salzburg sau mini-orice de pe-afara- si pe exercitiul urmator european sa-si innoiasca toata flota de troleibuze. Intai carul apoi boii.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert

Ca orice tehnologie noua trebuie testata. Nici troleibuzele la inceput nu au fost grozave, dar dupa milioane de kilometrii a avansat tehnologia lor.

Solarisurile au full waranty primii 5 ani, iar cu o estimare a duratei de viata a acumulatorilor de 2-3 ani, prima tura va fi schimbata de Solaris.

Va trage CTP-ul linie peste 5 ani si o sa vada daca le retrage, transforma in troleibuze sau le arunca la gunoi. In cea ce priveste bateriile, acestea se recicleaza de ani de zile...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

De cateva zile/saptamani (luna August 2019 mai exact), au inceput lucrarile de reabilitare a Strazii Ferdinand.

Lucrarile presupun refacerea carosabilului, trotoarelor, iluminatului public - practic "ambalajul" final va fi ca pe Memorandumului.

Traficul este ingreunat in zona, dar politistii locali monitorizeaza intersectia din Piata Unirii la orele diminetii, cat si pe parcursul zilei.

Traseele CTP Cluj din zona sunt deviate: http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi ... rasee/1269

Cateva imagini de duminica.

Str. Regele Ferdinand.jpg (243.54 KB; downloaded 4806 times)


DSC_0274.JPG (280.76 KB; downloaded 4799 times)


DSC_0275.JPG (292.16 KB; downloaded 4795 times)


DSC_0276.JPG (254.32 KB; downloaded 4793 times)


DSC_0277.JPG (281.93 KB; downloaded 4796 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

Pe Bulevardul 21 Decembrie 1989, au fost refacute marcajele indicative pentru banda BUS si biciclisti.

Asadar, de la Somes pana pe Memo/Primaria Municipiului Cluj-Napoca (pe acest sens) exista banda dedicata mijloacelor de transport si biciclistilor (aproximativ 1,5 kilometri).

DSC_0267.JPG (252.08 KB; downloaded 4732 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

Ca urmare a solicitarilor primite de la parintii copiilor care beneficiaza de programul transportului de elevi, prin prezenta va aducem la cunostinta faptul ca, incepand cu data de 18.09.2019, orele de plecare din Bucium / E7 si Donath / E12 vor fi decalate cu 5 minute.

Astfel:
Traseul 7 / str. Bucium – Calea Floresti va avea plecarea la ora 07:10
Traseul 12 / Donath - va avea plecarea la ora 07:10

Sursa: http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi ... elevi/1294

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dragos31

O nouă linie de transport în comun în municipiul Cluj-Napoca: Linia 45 Zorilor - Gheorgheni, începând cu 30 septembrie

Primăria Cluj-Napoca și Compania de Transport Public Cluj-Napoca anunță o nouă linie de transport, care intră în circulație din data de 30 septembrie. Linia 45 va asigura legătura directă între cartierele Gheorgheni și Zorilor.

Traseul și stațiile noii linii de transport sunt următoarele:

Traseu
Dus: Str. Observatorului - Calea Turzii - Str. Bună Ziua - Str. Fagului - Str. C-tin Brâncuși -  Piața Cipariu - Piața Ștefan cel Mare - str. Dorobantilor - Str. T. Mihali - Str. Al. Vaida Voievod - Str. Unirii.
Întors: Str. Unirii - Str. Al. Vaida Voievod - Al. Slanic - Bdul N. Titulescu - Str. C-tin Brâncuși - Str. Fagului - Str. Bună Ziua - Calea Turzii - Str. Observatorului.

Stații de oprire
Dus:Zorilor - Spitalul  de Recuperare - Observatorului - Meteor - C-tin Noica - Complex Tempus - Vitacom - Trifoiului - Alverna - Mălinului - C-tin Brâncoveanu - Piața Cipariu - Tribunal - S. Bărnuțiu - Biblioteca Județeană Cluj - Campus Universitar - Iulius Mall - Valeriu Bologa.

Întors:
Colegiul Pedagogic - Iulius Mall - Bistriței - S. Albinii - Piața Cipariu - C-tin Brâncoveanu - Mălinului - Alverna - Fagului - Trifoiului - Vitacom - Complex Tempus - Electrogroup - W. A. Mozart - Observatorului - Spitalul  de Recuperare - Gh. Dima.

Primăria și Compania de Transport Public Cluj-Napoca vor continua investițiile pentru prioritizarea transportul public în oraș, atât prin achiziționarea de noi mijloace de transport în comun, cât și prin crearea de benzi dedicate, introducerea altor linii noi de transport sau extinderea celor existente.

Prin introducerea acestei noi linii de transport nu se diminuează calitatea serviciilor de transport public existente întrucât municipalitatea și compania de transport au achiziționat un număr suplimentar de autobuze.

Sursa: Facebook/Emil Boc - https://www.facebook.com/30630056945877 ... 171269926/

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

IN ATENTIA STUDENTILOR SI DOCTORANZILOR SI MASTERANZILOR

Incepând cu data de 01.10.2019,  Compania de Transport Public Cluj-Napoca  eliberează  abonamente de transport  pentru studenți, doctoranzi și masteranzi  pentru Anul Universitar 2019-2020.

Abonamentele gratuite se încarcă pe cardul contactless pentru toată perioada aprobata de Universități și nu  vor mai trebui actualizate în fiecare luna,  eliminând astfel necesitatea  prezentării  lunare la punctele de vânzare. Abonamentele cu reducere, în valoare de 35 lei, se vor actualiza lunar pe card, la toate Birourile de vânzare Carduri.

Actele necesare pentru încărcarea abonamentelor sunt: Cardul Contactless (pentru cei care l-au obținut deja), Carte de identitate, Carnet vizat pe anul universitar în curs, Copie  după  certificat de deces (doar pentru cei care se încadrează la pct. 4 și 5). Pentru a evita  aglomerația,  planificarea este obligatorie și se poate face pe site-ul www.ctpcj.ro .

Continuarea pe site-ul CTP Cluj: http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi ... zilor/1299

SUPLIMENTARE NUMAR MIJLOACE DE TRANSPORT

Compania de Transport Public Cluj–Napoca SA anunta suplimentarea numãrului mijloacelor de transport în comun cu inca 15%, începând cu data de 30.09.2019, odatã cu începerea noului an universitar si a intensificarii activitãtii în majoritatea unitãtilor economice din municipiul Cluj-Napoca.

Reamintim ca precedenta majorare a numarului mijloacelor de transport scoase in circulatie, de cca 25%, a avut loc incepand cu data de 09.09.2019.

Precizam pe aceasta cale ca, pe baza HCL 670/2018, HCL 1008/2018 si HCL 7/2019, studentii posesori ai unuia din cardurile nebancare Studcard, Isic, Euro<26, Omnipass, A card/A kártya si City Card Student, inmatriculati la zi-buget la universitatile de stat, cu varsta de maxim 26 ani, beneficiaza de abonament gratuit pe doua linii, iar cei la zi-taxa inmatriculati la universitatile de stat si private acreditate beneficiaza, la pretul de 35 RON, de abonamente pe doua linii, diferenta de 50% fiind suportata de Primaria Municipiului Cluj-Napoca.

De asemenea, doctoranzii de la universitatile de stat beneficiaza de reducere la transport pe 1 linie (35 RON), pe baza listelor intocmite de universitati

Sursa: http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi ... sport/1298

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

Primul oraş din România care va avea, de anul viitor, autobuze fără şofer

Cluj-Napoca va fi primul oraş din România care ar urma să aibă, de anul viitor, autobuze fără şofer.

"Am declanşat un proiect pilot la Cluj - care înseamnă confirmarea brandului de oraş al inovării, inteligenţei artificiale, al dezvoltării, cercetării şi IT-ului - şi cu această dimensiune pragmatică referitoare la punerea în circulaţie, cu titlu experimental, a unui autobuz autonom, fără şofer, după modelul celor care există în marile oraşe europene. Acest autobuz va deservi ca arie de circulaţie zona centrală, pentru a arăta că acest oraş susţine dimensiunea modernă, susţine inovarea şi inteligenţa artificială, pe care nu o vom putea evita. Va fi un mijloc de mobilitate a viitorului acest transport autonom şi sper ca anul viitor să îl vedem pe străzile Clujului", a declarat, luni, primarul Emil Boc, citat de Agerpres.

El a mai spus că proiectul pilot va fi pus în practică în colaborare cu UTCN.

"Cluj-Napoca îşi doreşte să dea, încă o dată, tonul în România în ceea ce priveşte transportul public, după ce a fost primul oraş care a introdus în circulaţie autobuzele electrice", a menţionat primarul de Cluj.

Sursa: https://www.digi24.ro/stiri/economie/tr ... er-1204251

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

Autobuze pe benzi dedicate pe traseul Florești – Mărăști

Primarul Floreștiului, Horia Șulea, a confirmat demersurile pentru prelungirea traseelor din comună anunțate la ZIUA LIVE de edilul clujean Emil Boc.

“Pentru a veni în întâmpinarea floreștenilor și a asigura condiții de călătorie cât mai bune, în perioada imediat următoare vor avea loc ample schimbări în transportul public de persoane.

Acestea se datorează atât apartenenței Unității Administrativ Teritoriale Florești la Compania de Transport Public Cluj-Napoca, din postura de acționar, cât și excelentei colaborări pe care administrația locală floreșteană o are cu cei din conducerea administrativă a CTP și cu administrația locală din municipiu.

Evident, proiectele de transport în Zona Metropolitană Cluj trebuie discutate, analizate și implementate în comun de toți actorii implicați. Concret, este vorba de prelungirea unor curse până în centrul municipiului și de introducerea unor noi curse spre cartiere încă neacoperite direct, precum Grigorescu.

Pentru curse cât mai rapide și confortabile, ne aflăm în discuții avansate cu Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere / Direcția Regională de Drumuri și Poduri Cluj (administratorul Drumului Național nr. 1) și cu Serviciul Rutier din cadrul Inspectoratului de Poliție al Județului pentru a găsi o modalitate de introducere - în regim alternativ sau pe diferite tronsoane orare sau alte variante - a benzilor dedicate pentru transport public pe str. A. Iancu / DN1.

Se conturează curse rapide (grație benzilor dedicate) și confortabile (datorită flotei ultramoderne a CTP, care circulă în întreaga ZMC) pe, de exemplu, ruta Florești – Mărăști”, a menționat primarul din Florești.

Emil Boc a declarat, la ZIUA LIVE, că traseele liniilor de autobuz metropolitane dinspre Florești ar urma să fie extinse spre centrul municipiului, iar comisia de circulație din cadrul primăriei clujene lucrează la implementarea benzii dedicate dinspre cea mai mare comună din țară spre oraș.

"Lucrăm la o propunere pe termen mediu. Cei care vin din Florești cu transportul metropolitan să nu mai facă transbordarea la Bucium, ci să vină până spre centrul orașului. Acesta este obiectivul, să vedem cum îl putem realiza. Sunt multe probleme la un asemenea demers. Înseamnă un plus de 80 de autobuze dimineața în oraș și problema e pe unde întorc acestea, pentru a nu crea ambuteiaje majore", spune  Boc.

La CNAIR s-a trimis o solicitare să se gândească o bandă dedicată transportului în comun, măcar pentru anumite intervale orare și dinspre Florești până la intrarea în oraș. Până atunci, comisia de circulație din  primărie a aprobat un prim pas: rearanjarea parcărilor oblice de pe Calea Florești care se vor pune la bordură.

Sursa: https://ziuadecj.realitatea.net/adminis ... 90996.html

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

rearanjarea parcărilor oblice de pe Calea Florești care se vor pune la bordură.
Exprimare profesionistă 100 % ! Halal pregătire profesională !

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

CEA MAI PERFORMANTĂ COMPANIE DE TRANSPORT

Compania de Transport Public Cluj Napoca (CTP) a fost desemnată drept cea mai performantă companie de transport public de persoane din România în anul 2018, într-o gală desfășurată la sfârșitul săptămânii trecute, în cadrul Conferinței Naționale a Transportatorilor de Persoane, publici și privați.

În cadrul acestei prestigioase reuniuni profesionale, desfășurate la Cluj Napoca, la care au participat toate companiile publice și private de persoane care activează în marile orașe ale României, a avut loc și „Gala Tranzit”. În cadrul acestei ceremonii, organizată de revista cu același titlu, directorului general al CTP, dl. Liviu Neag, i s-a înmânat trofeul prin care CTP a fost desemnată „ Cel mai eficient operator de transport urban din România”, în 2018.

Acordarea acestei onorante distincții pentru Compania de Transport Public de Persoane, aflată în patriomoniul Primăriei și Consiliului Local Cluj Napoca, s-a făcut în baza unei riguroase analize profesionale, care i-a cuprins pe toți operatorii publici și privați din acest domeniu vital al vieții publice românești – mobilitatea.
Criteriile în baza cărora a fost stabilită cea mai performantă și eficientă companie de transport public de persoane din România au fost următoarele:
Rezultatele financiare la finalul anului 2018.
Portofoliul și capacitatea materială, logistică și tehnică de a presta serviciul public/privat de transport de persoane.
Nivelul modernizării flotei de transport și a serviciilor oferite călătorilor.
Orientarea ecologică a companiilor și procentul mijloacelor de transport ecologice (autobuze electrice, troleibuze, tramvaie și autobuze cu motoare Euro6) din dotarea flotelor de deținute de operatorii de transport de persoane.
Precizăm că această evaluare riguroasă a vizat companiile publice și private din marile orașe ale României: Cluj Napoca, Iași, Timișoara, Brașov, Craiova, Baia Mare, Arad etc., cu excepția Bucureștiului, întrucât Societatea de Transport Public din Capitala României nu a participat la conferința națională și nici la procedura de analiză.

Obținerea acestei distincții este un motiv în plus pentru CTP de a continua procesul de modernizare și ecologizare, cu susținerea atât de puternică a Primăriei și Consiliului Local Cluj Napoca și-n baza strategiei noastre comune, care are drept obiectiv prestarea serviciului public de persoane la cele mai înalte standarde europene pentru a crește calitatea vieții clujenilor și locuitorilor din zona metropolitană.

11.jpg (26.36 KB; downloaded 3628 times)


Sursa: http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi ... sport/1310

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert

și totuși pe premiu scrie 2019

 


Re: Stiri, noutati, perspective ticker

Adevarul e ca da, fara dubiu, nu exista companie de transport locala mai buna ca CTP in Romania.

Se vede la parcul rulant si nu numai.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert

După acet premiu vine încă o veste bună. Se pare că de la anul CTP va avea un Muzeu dedicat transportului în comun, fiind propus câte un exemplar din fiecare mijloc de transport, utilaje de intervenție și subansambluri. Inclusiv tramvaiul Timiș 01 și Tatrele mai ales cele vopsite de artiști ce vor fi casate în urma noilor achiziții vor putea fi admirate.

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25  ... 34
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Cluj  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use