Regiunile RomânieiMoldovaJudețul GalațiIstoria transportului public în municipiul Galaţi

 

Topic: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati (2008 - 2021)

84 posts, 38644 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati Cosmin Niculiţa

autob368 wrote:
Al doilea MAZ care are o situatie incerta, fiind cazut tot cu motorul (din cate am inteles), este 68PMG... :cry:


68 avea probleme cu chiuloasa,cu 2 zile inainte de a fi pe dreapta,am fost cu ea in cabina,era o caldura ametitoare,atat la calatori cat si la sofer. Ne radea lumea cum de am lasat usa deschisa in cabina toata ziua  :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati Cosmin Niculiţa

Din pacate,avem 2 masini care sunt la tarcul de casare. Cum a zis si colegul autob368 68 va fi al doilea MAZ care va fi casat.

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati Victor92

GL 51 PMG - Linia 105 - Strada Domneasca



 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati Victor92

Ca o parere personala, sunt adevarate bombe pe 4 roti aceste autobuze, precum "fratii" de la troleibuze produsi tot de MAZ. Sigur, oamenii si angajatii Transurb nu au vreo vina pentru starea deplorabila in care se afla aceste mijloace de transport, dar, pe viitor, trebuie gandit de doua ori inainte de a achizitiona autobuze, cu precadere pentru firma castigatoare.

Sa urmarim cateva poze realizate pe 23 Mai 2018 in Galati.

GL 43 PMG - Linia 29 - Strada Brailei





GL 51 PMG - Linia 12 - Strada Brailei





GL 52 PMG - Linia 19 - Gradina Publica





GL 56 PMG - Linia 105 - Gradina Publica





GL 59 PMG - Linia 27 - Strada Brailei





GL 69 PMG - Linia 31 - Brabosi





GL 52 + 56 PMG - Gradina Publica



 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati PaulIP

Nu sunt fan MAZ, dar, totusi, au o varsta deloc de neglijat, pe care in alte tari cu mai multa apa menajera ca noi nici nu o apuca. N-or fi ele MAN germane (nici nu putem avea asa pretentii de la rusi :twisted: ), dar consider ca si-au facut treaba bine in "conditiile" mioritice. Cam cum arata o parte din primele Citaro ale RA/STB dupa 12 ani de exploatare?

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati Robert

Fără supărare, dar arată ca nite cotețe. La capitolul mentenanță cred că nici nu există așa ceva. Să te uiți Paul la Astrele de la Cluj, atât autobuze cât și troleibuze care după 14 ani de exploatare arată ca noi. Se vede pe caroserie calitatea proastă, de motor nu avem ce comenta că nu este de la ei :)

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati deprodio

Da,arata.Si in plus sunt unele care trepideaza foarte tare plus ca sunt momente in care parca nu au suspensii.Deja s-au casat doua dintre ele.La Constanta mi se pare ca arata mult mai bine.Si ce nu pot intelege,este ca la Constanta li s-a modificat afisajele la modificarile traseelor pe cand in Galati,nu s-a operat nici o modificare...  :?

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati PaulIP

Arata ca niste cotete, de acord. Dar ce are a face calitatea produsului cu cea a mentenantei?
Ca tot ai pomenit de Cluj, troleibuze Citelis circula in 3 orase din tara, fiecare din municipalitati achizitionandu-le in aceeasi perioada de timp (+/- 1 an distanta). De ce oare la Bucuresti arata ca  :evil: , iar in Cluj si Timisoara ca noi? De proaste ce sunt ele constructiv?
Si un Rolls-Royce ajunge o rabla in lipsa intretinerii si mentenantei corespunzatoare, asa cum si un "zambetul lui Iliescu" poate sa arate tipla dupa 10 ani. Diferenta de calitate a produsului o face timpul in care se "rablageste".
Galati e un oras cu un picior in groapa (cam ca jumatate de tara, dar asta e alta poveste), deci MAZ sunt limita la care poate primaria ajunge cand vine vorba de masini noi.

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati Robert

Nu spun ca nu ai dreptate, dar MAZ-urile au cam ajuns praf peste tot. Deci mentenanta este un factor, dar si calitatea produsului.

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati Cosmin Niculiţa

MAZ-urile se duc încet-încet. La Iași s-au dus, Brașov, sunt pe ducă. Ar mai ramâne Constanța, Târgu Mureș, Sibiu și Pitești. Sunt sigur că după 2 ani, ele nu vor mai rezista. Or fi ele autobuze „moderne”, dar să fim sinceri, ca model arată ok, dar tehnologia este de slabă calitate.

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati deprodio

Se vor duce si in Brasov,Constanta si Sibiu odata cu noile achizitii ce vor sosi anul acesta.Avand in vedere ca in Constanta este o pepiniera,mai mult ca sigur ca vor ramane modelele 107 si 203.In Targu Mures am inteles ca se va face si acolo o achizitie iar in Pitesti sunt folosite ca autobuze secundare...

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati Cosmin Niculiţa

In cel mai rau caz, personalul Autobazei 1,ca exemplu. Sincer,cea mai proasta achizitie pe care a avut-o Romania asta (nu toata tara), au fost si vor ramane MAZ-urile.

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati Andrei Andraș

Iar dacă stăm să ne uităm în ce orașe au ajuns, ajungem la concluzia că ele au înlocuit troleibuzele...  :(  Brașov, Constanța, Iași, Sibiu

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati Puss in Boots

Interesanta observatia. Bine ca la Galati nu s-a intamplat tot asa. Poate pt ca s-au adus trolee MAZ si s-a spart blestemul.  :bere:

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului public în municipiul Galaţi  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use