Regiunile RomânieiMoldovaJudețul Vaslui

 

Topic: Rețeaua de troleibuz din orașul Vaslui

89 posts, 41339 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
: Rețeaua de troleibuz din orașul Vaslui Andrei Andraș

Austriecele îs bune de casat după ce au stat 3 ani în ploaie, soare, ninsoare, etc. Nici nu mai funcționează.

 


Re: Rețeaua de troleibuz din orașul Vaslui ByOnu

Nenea_titi wrote:
punmeister wrote:
Eu nu inteleg de ce Vasluiul nu s-a bagat pe lista de cumparaturi a MDRAP.


Rețeaua e considerată nefuncțională. Deci dacă ar lua troleibuzele, le-ar lua degeaba.


Daca voiau, se bagau. La fel cum si Resita s-a bagat desi nici nu s-a apucat de reconstruit infrastructura de tramvai.

Vasluienii au deja infrastructura. Din ce inteleg de la voi, harnicia le lipseste pentru a pune la punct alimentarea. Cum de o fi mers pana la modernizare, iar acum nu...

 


Re: Rețeaua de troleibuz din orașul Vaslui punmeister

Acum nu mai conteaza treaba cu MDRAP. Ei vor achiziiona 10 troleibuze de 12m prin POR.
Astfel, vor fi achiziționate 18 mijloace de transport călători, din care opt autobuze hibrid diesel/electric și zece troleibuze nearticulate. În ceea ce privește extinderea și modernizarea infrastructurii de transport, vor fi montați 342 de stălpi pentru susținerea rețelei pentru firul de contact al troleibuzelor, vor fi construite 25 de stații noi de troleibuz și vor fi reamenajate 69 de stații de călători existente, plus amenajarea de trotuare.

https://presshub.ro/proiecte-editoriale ... -europene/

 


Re: Rețeaua de troleibuz din orașul Vaslui WT_fan06

Mare păcat de troleibuzele austriece - dacă tot n-au fost în stare să dea în funcțiune rețeaua ar fi putut avea bunăvoința să le dea prin alte părți cu împrumut/închiriat. La Braşov de exemplu nu ar fi stat rău, după părerea mea...

 


Re: Rețeaua de troleibuz din orașul Vaslui Andrei98

La Brasov dupa un an de folosinta unul din ele deja ar fi fost donor, dupa 2 ani primul donor deja ar fi casat iar din cele doua unul i-ar lua locul donorului si ar mai fi ramas unul in circulatie, iar dupa 3 ani nici nu mai am ce sa continui ca povestea o stim cu totii, dupa bine cunoscuta metoda de mentenanta de acolo...

 


Rețeaua de troleibuz din orașul Vaslui Andrei Andraș

Țin să te anunț că ești într-o eroare gravă asupra celor întâmplate aici, în Brașov. Te invit să citești mesajele de aici pentru a te lămuri -> viewtopic.php?f=389&t=196#p229080, dar și poze de aici -> http://brasov.stfp.net/?ttx=Lg

 


Re: Rețeaua de troleibuz din orașul Vaslui Andrei98

Nu ma refer strict la acest model, ma refer si la FBW-uri sau orice altceva a venit SH in oras...

 


Rețeaua de troleibuz din orașul Vaslui Andrei Andraș

Lucrurile s-au schimbat. Nu mai poți compara anii 2006-2010 cu prezentul sau în cazul tău: ce s-ar întâmpla dacă...

 


Re: Troleibuzele din Piatra Neamţ deprodio

In cativa ani, Vaslui va fi cu verde :)

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuzele din Piatra Neamţ ADK

Să sperăm. Rețeaua e deja făcută. :bere:

 


Re: Troleibuzele din Piatra Neamţ micutzu

Din pacate,eu nu am auzit nimic pozitiv despre reteaua de troleibuz din Vaslui.Din cate tin minte,a fost lasata si acolo in paragina si momentan nu a fost lansata nicio licitatie pentru achizitia de troleibuze noi.Doar daca nu s-a schimbat ceva recent...

 


Re: Troleibuzele din Piatra Neamţ ByOnu

Mult spus "lasata in paragina". E doar neutilizata, nu cred ca asta ar duce prea mult la degradarea ei, comparativ cu situatia in care ar fi fost utilizata in ultimii 6 ani.

 


Re: Rețeaua de troleibuz din orașul Vaslui fl82

Lungimea strazilor pe care a fost instalata initial reteaua de troleibuze din Vaslui este:

-Pe Strada Stefan cel Mare, de la intersectia "Crucea Garii" pana la capatul de linie "Textila"= 3,5 km (cale dubla)

-Pe Strada Decebal, Strada Stefan cel Mare (intre intersectia cu Strada Decebal si intersectia "Crucea Garii"), pe Strada Republicii, pe Strada Garii= 1,6 km (cale simpla).

 Total lungime retea initiala: 5,1 km.


 Pentru alimentarea retelei s-a realizat o substatie de redresare, care a alimentat reteaua la tensiunea de 750 Vcc, deoarece aceasta era tensiunea la care functionau atunci troleibuzele romanesti DAC.


 In 1994 a inceput si constructia unui garaj (depou) pentru troleibuze, care trebuia sa fie amplasat in apropierea intersectiei strazilor Ceramicii si Decebal. Insa lucrarile au fost dupa scurt timp sistate.

 De asemenea initial se dorea si realizarea retelei pentru troleibuze in incinta garajului SC Transurb SA (de pe Strada Decebal), insa si acest proiect a fost initial abandonat.

 


Re: Rețeaua de troleibuz din orașul Vaslui fl82

La data de 9 iunie 2009 circulatia troleibuzelor in Vaslui este suspendata-ultimul troleibuz DAC-217-E care a circulat in Vaslui purtand numarul de parc 504.


 In anul 2013 incep lucrarile de reconstructie si prelungire  a liniei e troleibuze : inlocuirea stalpilor, a consolelor, elementelor de prindere, firului de contact.

 De asemenea, linia de troleibuze este prelungita de la capatul de la Textila pana la Moara Grecilor, cu inca 2 km, montandu-se si : 3 macaze electrice, 3 macaze mecanice si o incrucisare.

 Aceste lucrari au fost realizate cu finantare europeana, fiind finalizate in jurul anului 2015.  Astfel in prezent lungimea retelei de troleibuze din Vaslui ajunge la cca 7 km.




 Insa cine a proiectat aceste lucrari de reconstructie si prelungire a retelei de troleibuze din Vaslui le-a proiectat cu mari greseli:

-In primul rand s-a folosit accelasi sistem vechi (arhaic) de prindere a firelor de contact de console, in conditiile in care astazi exista sisteme moderne de prindere a firelor de contact de console (de exemplul sistemul elvetian "Kummler-Matter"), sisteme elastice care permit o viteza de deplasare mai mare a troleibuzelor si care sunt mai usor de intretinut;

-In al doilea rand, s-au montat console prea scurte.  Trebuiau montate console mai lungi, astfel incat reteaua sa poata fi pozitionata deasupra benzii de langa axul drumului, deoarece de multe ori pe prima banda pe Strada Stefan cel Mare sunt parcate autovehicule;

-Nu s-a prevazut si inlocuirea si modernizarea sistemului de electroalimentare a retelei si in primul rand a statiei de redresare,  prin constructia unei statii de redresare complet noi, dotate cu sisteme performante de telecomanda si telecontrol, dar si cu transformatoare noi, care sa poata alimenta reteaua la 600 Vcc, tensiune la care functioneaza astazi majoritatea troleibuzelor noi produse in UE.
 Un exemplul bun in acest sens a fost la Baia-Mare unde, atunci cand s-a prelungit reteaua de troleibuze, s-a modernizat si statia de redresare.

-Nu s-au prevazut fonduri si pentru constructia unui garaj complet nou pentru troleibuze, prevazut cu toate dotarile, utilajele si sculele, lucru absolut necesar pentru intretinerea in conditii optime a unor troleibuze noi.

-Nu s-au prevazut fonduri pentru achizitia de troleibuze noi.

-Nu s-a tinut cont de faptul ca SC Transurb SA Vaslui nu dispune de personal calificat si bine pregatit (inginer electronisti,  electricieni pentru vehicule electrice, etc) pentru intretinerea, verificarea si reparatia unor troleibuze noi, care astazi au foarte multe elemente de electronic si care nu mai pot fi reparate cum erau "reparate" troleibuzele romanesti DAC.  Conducerea Transurb nici nu a incercat sa ataga sau sa angajeze personal specializat pentru intretinerea unor troleibuze noi.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Vaslui  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420540 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use