Topic: Bacău - Trasee
4 posts, 1977 views- PTMZ
-
Posted:
-
Bacău - Trasee
PTMZ
În Bacău există, la ora actuală, 14 trasee, din care 12 sunt urbane, iar 2 sunt metropolitane. Numerotarea lor este oarecum bizară, întrucât se lasă goluri mari între indicative. De asemenea, cele 2 linii metropolitane nu au număr.
Postez o hartă a transportului local, linii urbane:
Traseele metropolitane ajung în Cleja, respectiv Nicolae Bălcescu.
În Bacău există, la ora actuală, 14 trasee, din care 12 sunt urbane, iar 2 sunt metropolitane. Numerotarea lor este oarecum bizară, întrucât se lasă goluri mari între indicative. De asemenea, cele 2 linii metropolitane nu au număr.
Postez o hartă a transportului local, linii urbane:
harta-mare-1.gif (239.01 KB; downloaded 1673 times)
Traseele metropolitane ajung în Cleja, respectiv Nicolae Bălcescu.
- Patrick YT
-
Posted:
-
Noile Trasee TP Bacau
Patrick YT
Iată o harta cu propunerea de modificare și de înființare a liniilor:
Iată o harta cu propunerea de modificare și de înființare a liniilor:
EBD1A1E0-DAC7-474A-8127-B3165C2D0571.jpeg (1.62 MB; downloaded 560 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Noile Trasee TP Bacau
Costin
In primul rand aceea e o simpla lista, nicidecum o harta.
Apoi, informatia asta are nevoie de ceva context. Cand, cum, de ce etc...
In primul rand aceea e o simpla lista, nicidecum o harta.
Apoi, informatia asta are nevoie de ceva context. Cand, cum, de ce etc...
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Noile Trasee TP Bacau
BGP2597
Contextul este că Primăria Bacău, prin ADI Zona Metropolitană dorește să extindă transportul local la nivel metropolitan și se lucrează la o nouă rețea care să deservească atât orașul, să acopere unele zone nedeservite, cât și primul inel de localități. Asta vine în contextul în care la finalul anului expiră actualul contract cu operatorul și urmează și o achiziție comună a mai multor UAT-uri pentru autobuze prin PNRR.
În orice caz, harta și lista aceea este deja perimată.
Contextul este că Primăria Bacău, prin ADI Zona Metropolitană dorește să extindă transportul local la nivel metropolitan și se lucrează la o nouă rețea care să deservească atât orașul, să acopere unele zone nedeservite, cât și primul inel de localități. Asta vine în contextul în care la finalul anului expiră actualul contract cu operatorul și urmează și o achiziție comună a mai multor UAT-uri pentru autobuze prin PNRR.
În orice caz, harta și lista aceea este deja perimată.