Regiunile RomânieiCrișanaJudețul BihorTransportul în comun din municipiul Oradea (SC OTL SA)

 

Topic: Tramvaiele Astra Imperio din Oradea

125 posts, 48225 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea Puss in Boots

Asta inseamna ca il vom vedea la traseu candva in curand?

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea PTMZ

Așa ar trebui. Ținând cont că echipa Siemens a venit și deja testele se desfășoară sub supravegherea lor, nu ar trebui să mai dureze mult, cel puțin așa reiese din declarațiile autorităților competente din lunile trecute:
- Când vor putea orădenii să circule cu ele?

- Noi sperăm cât mai curând. După ce se vor ridica restricţiile cauzate de pandemie, o echipă Siemens va veni pentru ultimele măsurători, iar apoi, într-o săptămână, tramvaiul va intra în circulaţie. Între timp, Astra Arad continuă livrarea. Săptămâna aceasta vine al doilea tramvai, până la finalul verii următoarele opt, iar anul viitor şi celelalte 10.

Sursa, articolul e din mai.

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea PTMZ

Sâmbătă intră în circulație primele 4 Imperio. Informație de pe Tramclub:
zsizsi wrote:
Ieri inainte de miezul noptii au iesit celelalte 3 vagoane Astra pentru teste si rodaj in ordine 304, 303, 302. Dupa parcurgerea testelor de accelerare si frana, au intrat in procesul de rodaj prin parcurgerea a 500km fiecare. Aceasta va tine circa 40 de ore.
Sambata vor incepe sa circule toate patru vagoanele. Calatoria in acea zi pe aceste vagoane va fi gratuita

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea ByOnu

De pe pagina de Facebook a OTL.
Pliant Imperio Astra Siemens Oradea.jpg (127.2 KB; downloaded 4590 times)
Pliant Imperio Astra Siemens Oradea.jpg caracteristici.jpg (106.92 KB; downloaded 4580 times)

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea Puss in Boots

Vibe de anii 90 poate si mai devreme. Iar sigla aia... n-ar strica sa lucreze Astra putin la un rebranding, ceva mai de anii astia. O prezentare putin mai ochioasa ceva, nu stiu...
Si asa designul e ramas in anii 2000.
Dar da, banii raman in tara. E tot ce conteaza.

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea ticker

Esti ironic gratuit, dar da, bine ca raman banii in tara (am argumentat 'dincolo'). Sunt curios ce parere reala vor avea oradenii despre tramvai. Nu sunt Siemens ULF, dar nici Tatra de 40 de ani.

Iar sigla aia trebuie sa o incadreze in profilul lateral de la un Imperio si s-au scos cu un logo nou, dar cine nu gandeste...

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea orex

Domnilor!
Ce e primordial? Designul sau confortul dumneavoastra ca si pasageri?
Pentru mine e teza a 2 a. Imperio o intruneste? Da!
Restul e ”Can-Can” in circumstantele date! ;)

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea Robert

Toate sunt importante.  Cel mai important este ca UE ne-a dat bani pentru tramvaie si noi am cumparat tramvaie. Era nevoie in toata tara. Acum avem timp sa ne rafinam, sa cumparam cu timpul si altele mai performante si fitoase, dar macar nu mai transpira lumea in ele si sunt accesibile pentru carucioare.

Astra are sansa acum cu banii obtinuti sa dezvolte a doua generatie pentru licitatiile viitoare. Mai frumos, mai performant si clar cu un interior gandit mai bine.

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea PTMZ

Tramvaiele Imperio, produse de Astra Arad, au intrat în circulație sâmbătă. Primii orădeni care au călătorit cu acestea au fost încântați în special de aerul condiționat, însă au remarcat și că, spre deosebire de tramvaiele Siemens, cele noi nu sunt la fel de spațioase.

Tramvai modern
Cele patru garnituri, care au sosit în Oradea în lunile mai și iunie iar de atunci erau în probe, au intrat în circuit de la ora 8 și tot de atunci, până la ora 17, orădenii pot să călătorească gratuit cu ele.

În jurul orei 12, și BIHOREANUL a circulat cu un unul dintre noile tramvaie, care a rulat pe linia 4N, adică Nufărul - Podul CFR.

Călătorii au purtat cu toții măști, iar cei mai mulți au fost încântați de faptul că noul mijloc de transport are aer condiționat.

„Merg destul de des cu tramvaiul și ce am observat eu este că, deși din afară pare spațios, înăuntru este mai puțin încăpător. Dar aerul condiționat este într-adevăr un avantaj în perioada asta”, a spus Natalia Silaghi. Tânăra a remarcat și că cele două culori alese roșu și albastru - ale orașului - nu se potrivesc atât de bine în peisajul urban, la fel cum se potrivesc cele galbene, Tatra KT4.

O altă tânără, Maria Groze, a spus că, dimpotrivă, tramvaiele i se par destul de spațioase.

O garnitură are patru uși, 210 locuri, din care 45 pe scaune, este dotată cu ecrane ce arată o hartă a traseului, dar și stațiile în care se oprește (foto jos). De asemenea, sistemul acustic anunță următoarea stație.

În plus noile mijloace de transport în comun mai au și un sistem care să le permită să avanseze măcar 200 de metri, pentru evacuarea intersecţiilor, dacă rămân fără curent electric.

Pentru persoanele cu dizabilități
O altă orădeancă, Suzana, care a urcat în tramvai împreună cu o fetiță imobilizată într-un scaun cu rotile, s-a plâns că vehicululul este prea înalt pentru copila ei.

Ce nu știu, însă, încă orădenii este că la a doua ușă de acces a tramvaiului se află un loc destinat persoanelor cu dizabilități.

Pentru a putea urca cu ușurință, cei care au nevoie trebuie să apese pe un buton, poziționat sub cel care oferă accesul în tramvai, care îl înștiințează pe vatman, acesta urmând să coboare din cabină și să deschidă rampa de acces.

Încântați de noile tramvaie au fost și membrii unei familii de orădeni cu doi copii, care au pornit cu tramvaiul de la Podul CFR. „Este modern, curat, iar scaunele sunt bine poziționate, pentru ca fiecare pasager să aibă spațiu”, a spus mama copiilor, Adina Bandui.

Potrivit reprezentanților OTL, noile tramvaie sunt încă în probă, însă cu toate acestea vor circula în Oradea în fiecare zi, urmând să fie plasate, pe rând, pe toate liniile.

Cele patru tramvaie sunt primele din lotul de zece care vor ajunge anul acesta la Oradea de la fabrica Astra Arad. Alte 10 tramvaie noi urmează să ajungă în orașul de pe Criș până la finalul anului următor.

Investiţia totală, finanţată din fonduri europene, se ridică la 148 milioane lei.

Sursa: eBihoreanul
https://m.ebihoreanul.ro/stiri/primele-p ... 972.html
tramvai-nou-Astra-Arad-01082020_13.jpeg (29.44 KB; downloaded 4405 times)
https://m.ebihoreanul.ro/stiri/primele-p ... 972.html
tramvai-nou-Astra-Arad-01082020_12.jpeg (25.84 KB; downloaded 4394 times)
https://m.ebihoreanul.ro/stiri/primele-p ... 972.html
tramvai-nou-Astra-Arad-01082020_01.jpeg (40.17 KB; downloaded 4391 times)
https://m.ebihoreanul.ro/stiri/primele-p ... 972.html
tramvai-nou-Astra-Arad-01082020_03.jpeg (30.34 KB; downloaded 4394 times)
https://m.ebihoreanul.ro/stiri/primele-p ... 972.html
tramvai-nou-Astra-Arad-01082020_25.jpeg (168.57 KB; downloaded 4391 times)
https://m.ebihoreanul.ro/stiri/primele-p ... 972.html
tramvai-nou-Astra-Arad-01082020_16.jpeg (16.65 KB; downloaded 4388 times)
https://m.ebihoreanul.ro/stiri/primele-p ... 972.html
tramvai-nou-Astra-Arad-01082020_20.jpeg (23.49 KB; downloaded 4392 times)
https://m.ebihoreanul.ro/stiri/primele-p ... 972.html
tramvai-nou-Astra-Arad-01082020_15.jpeg (29.95 KB; downloaded 4395 times)
https://m.ebihoreanul.ro/stiri/primele-p ... 972.html
tramvai-nou-Astra-Arad-01082020_23.jpeg (29.99 KB; downloaded 4392 times)

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea Linia 43

Puss in Boots wrote:
Dar da, banii raman in tara. E tot ce conteaza.

Hai sa incercam altfel :
Daca tatal /fratele tau ar fi tamplar si ar face  produse decente, e adevarat nu ultima moda, iar familia ta nu ar sta minunat cu banii ,l-ai lasa pe tatal/fratele tau sa-ti faca mobila sau ai da fuga in bazar sa-ti iei mobila de la un ucenic turc ? Nu a mai cumparat nici naiba de la ucenicul turcalet mobila ,habar nu ai daca o fi decenta sau cade patul cu tine dar tu acolo iti duci micile economii.

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea ByOnu

orex wrote:
Domnilor!
Ce e primordial? Designul sau confortul dumneavoastra ca si pasageri?
Pentru mine e teza a 2 a. Imperio o intruneste? Da!
Restul e ”Can-Can” in circumstantele date! ;)


Confortul si siguranta pasagerilor e un must, dar designul este the-extra-step, este dovada ca respectiva companie vrea sa iasa pe piata libera internationala cu un produs cu adevarat competitiv.

Altfel, putem la fel de bine sa facem VnA-LF la ultimele standarde de confort si siguranta, dar care sa arate ca un tractor overall.

Daca designul n-ar fi important n-am avea tramvaie care sa arate astfel:







 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea orex

1. Am subliniat ca ”in circumstantele date”, da?!
2. Cred ca trebuie ”volens nolens” sa fii de acord cu asta! ;)
3. Si Pagani Huayra are un design desavarsit dar cati si-l permit?!

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea micutzu

Pana la urma trebuie sa fim realisti,am primit exact ce am platit.Nu poti avea pretentia ca un tramvai de 1.5 milioane de euro sa arate si sa mearga ca unul de 3 milioane.Sa nu mai zic ca nu avem nici infrastructura demna de tramvaie mai scumpe.

 


Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea Puss in Boots

Cred ca pretul n-are prea mare importanta in realizarea unei masti mai de an 2020. Vorbim de un design nu merg in directia materialelor tehnologiei etc. Restul poate fi cum e, dar sincer pe moment prefer masca Imperio Arad vs cele de acum.
Problema cu infrastructura n-ar trebui sa existe intr-o tara normala si care face lucrurile cu cap. Faci o infrastructura beton si cu tehnologia curenta nu cu una de anii 90 si apoi iti permiti tramvaie noi. Problema cea mare este, dupa mine, lipsa unei intretineri corespunzatoare (piese, ateliere dotate, meseriasi) si abia apoi civilizatia calatorilor.
Vom ramane mici cat timp avem o astfel de conceptie si vom calatori pe-afara sa vedem tramvaie normale.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Oradea (SC OTL SA)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421833 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use