Regiunile RomânieiCrișanaJudețul Arad

 

Topic: Achiziție 10 autobuze electrice noi

23 posts, 7067 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Achiziție 10 autobuze electrice noi PTMZ

Primăria Arad a publicat o licitație pentru achiziția a 10 autobuze electrice, dintre care 5 de 12m și 5 de 9m, cu variații de maxim 0,35m. Bugetul alocat este de 20.523.685 RON, cu finanțare europeană prin POR, dar și finanțare din bugetul local. Ponderea punctajului:
- 40% preț
- 60% media ponderată a capacității de transport, media ponderată a consumului de energie electrică și media ponderată a autonomiei electrice.
Termene limită:
- depuneri oferte: 29 octombrie 2020
- evaluări: 29 aprilie 2021.
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100103798

Dat fiind faptul că achiziția nu se desfășoară pe loturi, implicit ofertantul va trebui să producă/furnizeze ambele tipuri de vehicule, cel mai probabil ofertant ar fi SOR/Anadolu. Din punct de vedere al lungimii, și BYD s-ar încadra, numai că nu prea au mai participat pe la licitații la noi anul acesta. Poate și un BMC (cu ZTE, nu știu dacă au model de 9m chinezii).

 


Re: Achiziție 10 autobuze electrice noi ticker

Ma dau cu capul de pereti la toate licitatiile. :headbash:

Nu inteleg utilitatea minibuzelor electrice. Au baterii mici, sunt inghesuite, nu au capacitate mare de transport si nu vorbim de un oras micut...

Si 60% media ponderată a capacității de transport?
Fara garantie pe baterii, fara alte criterii economice clare (gen consum kwh/100km, fast charging pt grad mare de utilizare etc.)... o adevarata logica in capul primariilor din Romania.   :popa:

Trecand de asta, nu-mi dau seama ce autobuze electrice sunt in zona 9m +/- 0,35m.
Solaris Urbino LE 8,9 merge la dimensiuni insa nu e full LF. Pe caroseria de Urbino 2, cel mai mic e de 10,5m, deci slabe sanse de un electrif full LF de la ei.
SOR EBN are 9,5m deci nu se califica
Karsan Atak Electric are 8m, deci nu se califica
BMC Neocity Electric are 8,5m deci nu se califica
BYD are de 8,7m, insa nici asta nu e full LF https://www.bydeurope.com/pdp-bus-model-8-7

P.S. BMC va ataca sigur la CNSC ca sa se califice cu BMC Electic (pt cele de 9) + ZTE (pt cele de 12m)

 


Re: Achiziție 10 autobuze electrice noi PTMZ

Anadolu a depus o contestație la CNSC.

 


Re: Achiziție 10 autobuze electrice noi PTMZ

Caietul de sarcini:
CAIET DE SARCINI -AUTOBUZE ELECTRICE.pdf
CAIET DE SARCINI -AUTOBUZE ELECTRICE.pdf (2.91 MB; downloaded 212 times)

 


Re: Achiziție 10 autobuze electrice noi PTMZ

Contestatia Anadolu:
contestatie autobuze.pdf
contestatie autobuze.pdf (268.8 KB; downloaded 217 times)

 


Re: Achiziție 10 autobuze electrice noi PTMZ

Anadolu a renunțat la contestație.
De asemenea, termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 10 noiembrie.

 


Re: Achiziție 10 autobuze electrice noi PTMZ

Ofertanți:
1) ANADOLU AUTOMOBIL ROM S.R.L.
2) SOLARIS BUS & COACH.

 


Re: Achiziție 10 autobuze electrice noi ticker

sunt curios ce au ofertat...

 


Achiziție 10 autobuze electrice noi Andrei Andraș

Din ambele părți este interesant de aflat produsul ofertat. La 12m avem de la fiecare companie câte un produs, dar la 9m (+- acei 0.35m) mai greu (asta dacă se doresc autobuze LF).

 


Re: Achiziție 10 autobuze electrice noi PTMZ

Nu e dificil de intuit. Se acceptă low-entry, deoarece a depus Solaris o solicitare de clarificare în această privință, iar primăria a menționat că modifică cerința pentru a se accepta low-entry. Deci Solaris a putut oferta Solaris Urbino 8,9 LE fără probleme. Tot la solicitarea Solaris, primăria a scăzut și garanția bateriilor de la 8 la 5 ani.
Iar în punctul de vedere față de contestația Anadolu, primăria a declarat că e dispusă să modifice toleranța, fiind acceptate autobuze cu lungimi între 8,39 și 9,63m, dacă se poate asigura o capacitate minimă de 50 de persoane, din care minim 24 pe scaune. Deci Anadolu poate oferta fără probleme SOR EBN 9,5 (ar mai fi și Temsa MD9 Electricity, dar e ceva mai scurt și nu știu dacă are omologare).

Am o presimțire că va câștiga Anadolu: SOR EBN 9,5 e considerabil mai lung decât Urbino 8,9 LE, deci puncte în plus la capacitate, iar turcii (mă refer strict la Anadolu în calitate de dealer) vin, de obicei, cu un preț mai mic.

Clarificările și punctul de vedere menționate anterior:
raspuns consolidat clarificari autorbuze.pdf
raspuns consolidat clarificari autorbuze.pdf (513.97 KB; downloaded 166 times)

punct de vedere la contestatia de autobuze electrice.pdf
punct de vedere la contestatia de autobuze electrice.pdf (91.62 KB; downloaded 178 times)

 


Re: Achiziție 10 autobuze electrice noi ticker

EBN arata ca naiba... ani 90 style. Nu ca Urbino LE ar fi mult mai modern. Aici cred ca Temsa MD9 Electricity arata cel mai ok... si ar fi interesant sa vina la pachet cu Temsa Avenue Electron...

 


Re: Achiziție 10 autobuze electrice noi PTMZ

Mda, nici EBN, nici Urbino 8,9 LE nu arată prea bine.
Ar fi o surpriză să vină cu Temsa, dar de obicei aceștia vin pe propriile picioare, nu cred că i-am văzut până acum să se lase pe mâna Anadolu la vreo licitație, chiar dacă e dealerul lor. Așadar cred că EBN 9,5 va fi.
Sper să iasă, totuși, Solaris, dar rămân destul de rezervat în privința lor.

 


Re: Achiziție 10 autobuze electrice noi PTMZ

Am aruncat o privire în broșura EBN 9,5 și acesta are 9,79m, deci nu s-ar încadra în intervalul de lungime. Singura opțiune validă care mai rămâne, așadar, e Temsa MD9 Electricity, pentru intregrarea în intervalul de lungime. Sau, dacă se acceptă prototipuri, pot veni cu un eventual prototip de la Karsan.

 


Achiziție 10 autobuze electrice noi Andrei Andraș

Dacă nu se vrea full LF, da, merge și acea Temsa. Alfel pică.

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Arad  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420542 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use