Regiunile RomânieiBanatJudețul Caraș Severin

 

Topic: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP

69 posts, 23142 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Puss in Boots

Dar de linie mai stie cineva ceva? Nu de alta dar daca se semneaza n-ar strica sa se apuce de linie in primavara. Asta in caz ca sunt pasii premergatori facuti dar n-am nicio idee.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP PTMZ

A fost semnat un contract de finanțare pentru modernizarea liniei în iulie:
https://adrvest.ro/aproape-20-de-milioane-de-euro-pentru-reintroducerea-tramvaiului-la-resita-prima-etapa-contractata-modernizarea-transportului-public-electric-si-amenajarea-infrastructurii/
Aproape 20 de milioane de euro pentru reintroducerea tramvaiului la Reșița. Prima etapă contractată – modernizarea transportului public electric și amenajarea infrastructurii
Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Vest și Primăria Municipiului Reșița au semnat astăzi, 10 iulie 2019, contractul de finanțare pentru „Modernizarea transportului public electric și amenajarea infrastructurii de transport nemotorizat în municipiul Reșița – faza 1”, proiect în valoare totală de aproape 20 de milioane de euro.



Se dorește implementarea unui pachet integrat de investiții în mobilitatea urbană, prin reintroducerea transportului public nemotorizat cu tramvaiul la Reșița, realizarea infrastructurii aferente de rulare, modernizarea stațiilor de transport, a spațiilor publice, a zonelor pietonale și a celor verzi – linie cale de tramvai înierbată, amenajarea depoului, cu hala de garare, spații administrative și de mentenanță/ reparații etc.

Ținta proiectului este reducerea emisiilor de dioxid de carbon și creșterea calității vieții în municipiul Reșița.

Vor rezulta 3,7 km cale dublă de rulare pentru tramvai modernizată, un depou reabilitat și extins (cu o hală pentru reparații și ateliere având o suprafață construită totală de 1.965 mp, hală pentru vopsitorie și spălătorie - 478,50 mp și hală pentru gararea tramvaielor - 2.400,05 mp), 7 staţii de transport public construite/ modernizate/ reabilitate, 27.143 mp platformă cale de rulare tramvai modernizată și 21.047 mp de spațiu verde - înierbarea liniei cale.

De asemenea, proiectul prevede reabilitarea și modernizarea suprastructurii Podului Triaj, utilizat de tramvaie, în lungime de 228 metri.

Traseul pe care se vor realiza intervențiile este: Bd. Republicii - Calea Caransebeșului - Calea Timișoarei, până la intrarea pe Bd. Revoluția din Decembrie. Investiția va acoperi și parte din Aleea Crizantemelor, precum și terenul depoului de tramvaie, situat pe Bd. Republicii.

Proiectul este complementar cu alte proiecte depuse spre finanțare în cadrul Regio-POR 2014-2020, și anume: „Modernizarea transportului public electric și amenajarea infrastructurii de transport nemotorizat în municipiul Reșița – faza 2”, respectiv „Achiziție de mijloace de transport public – tramvaie electrice”, în parteneriat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice (MDRAP).

Semnatarii contractului au fost domnul Ioan POPA, primarul municipiului Reșița, și domnul Sorin MAXIM, directorul general al Agenției pentru Dezvoltare Regională Vest - Organism Intermediar pentru POR 2014-2020 în Regiunea Vest.



Valoarea totală a proiectului este de 94.846.694,01 lei, valoarea finanțării nerambursabile fiind de 89.658.234,49 lei. Perioada de implementare este de 53 de luni.

***

Proiectul beneficiază de finanțare prin Regio - Programul Operațional Regional (Regio-POR) 2014-2020, Axa prioritară 4 - Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, Prioritatea de Investiții 4e, Obiectivul Specific 4.1 – Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reședință de județ prin investiții bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP ticker

Asta e finantarea pentru linii. De licitatia pe SICAP se stie ceva? Nu de alta, dar fara ea implementata vor sta tramvaiele in depou...

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Puss in Boots

Tocmai, ca asta gasisem si eu cautand putin, finantarea e asigurata dar nicio veste despre implementare. Adica nema licitatie.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Stage01

1689 wrote:
Multumesc pentru corectie, eram aproape sigur ca traseul era impartit , pe vremuri, intre Cuza (sens spre Zimbrului) si Revolutiei (sens spre Republicii). De altfel, "oficial", unul dintre motivele invocate pentru desfiintarea tramvaiului a fost vibratiile produse blocurilor de locuinte (care, pe Cuza, sint mai multe decit pe Revolutiei).
Interesant cum toata linia de contact s-a "evaporat" (e bine, totusi, ca au supravietuit stilpii de sustinere si calea de rulare (macar, asa, exista un traseu de reabilitat...)).


Mare parte din firul de contact a fost "furata" chiar de Ro-A-Tir. Teoretic a fost pus la pastrare dar cand au plecat, au plecat cu tot ce au putut. Inclusiv turnul din urmatoarea filmare l-au luat cu ei, cel mai rau imi pare de el, nici nu-mi prea pot imagina ce utilitate au pentru el. Plus ca mecanicii au depus efort si pasiune cand au transferat "tehnologia" de pe Dac-ul 6135 pe acest ÖAF, si le-a iesit chiar bine :).



 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP PTMZ

Termenul limită pentru evaluări a fost prelungit până pe 22 iulie.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP PTMZ

Evaluarea tehnică s-a terminat acum câteva minute. S-a trecut la evaluarea financiară.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP punmeister

Deci o sa se semneze cu Durmazlar.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP PTMZ

Procedura a intrat ieri în deliberare, cu câștigătorul deja selectat.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Puss in Boots

Foarte bine. Macar vor fi tramvaie noi. Va fi tramvai, asta e cel mai important, faze de-astea a la Resita sunt unice in Romania.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP BGP2597

Licitația pentru linie știe cineva dacă s-a lansat? Nu de alta, dar se va pierde ceva timp și aici până se va alege un constructor și până se va apuca de treabă, iar 10km de linie nu se fac bătând din palme.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP PTMZ

Din ce am căutat, încă nu a fost urcat nimic pe SICAP în acest sens.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP fl82

La Resita nu stiu daca ar mai fi calatori pentru tramvaie!  In 1988- cand a fost inaugurata linia de tramvaie din Resita- existau in oras doi mari colosi industriali- Combinatul Siderurgic Resita si Uzina de Constructii de Masini Resita (UCMR), unde lucrau zeci de mii de oameni!  Astazi acesti doi colosi industriali ori nu mai exista ori au o activitate foarte redusa!

 Lungimea totala a liniei de tramvaie din Resita era/este de cca 10 km (intre capatul "Renk" si capatul "Stavila") plus inca cca 0,4 km pentru acces in depou.  Existau 3 capete de linii de tramvaie in Resita: "Renk", "Piata Republicii" si "Stavila".

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP ticker

Daca oferi transport in comun de calitate, oamenii vor migra spre transportul public de la cel privat.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Caraș Severin  • 
Choose destination

Since our 2257 forum members have written 418808 posts in 5221 topics and 510 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use