Metroul din New Delhi

Transportul în țările din Asia

Metroul din New Delhi

Mesajde neur000 » Vin, 17 Aug 2018, 10:21

Nu este impresionant în mod deosebit prin soluţiile tehnice folosite sau prin lungimea traseelor ci prin cu totul altceva.

India e o ţară în care proiectele de infrastructură se realizează în zeci de ani şi cele mai multe mor din cauza birocraţiei şi a lipsei de bani. Metroul din Calcutta s-a construit cu întârzieri imense şi cu bugetul depăşit de 12 ori.

În New Delhi, nu doar că s-au încadrat în buget, ci au terminat magistrale cu 3 ani mai rapid decât termenul de execuţie asumat. Banii au venit din împrumuturi externe şi consultanţa a fost asigurată de MTR Hong Kong, unii dintre cei mai buni specialişti din domeniu.

Totul a fost posibil pentrucă au creat o organizaţie care a simplificat cu mult birocraţia, care a controlat fondurile, execuţia şi care a putut trece peste problemele birocratice şi autorizaţii cu uşurinţă. Organizaţie în fruntea căreia au pus cel mai bun tehnocrat din India, nu un politician sau un "băiat deştept".

Physical construction work on the Delhi Metro started on 1 October 1998. After the previous problems experienced by the Kolkata Metro, which was badly delayed and 12 times over budget due to "political meddling, technical problems and bureaucratic delays", DMRC is a special-purpose organisation vested with great autonomy and powers to execute this gigantic project involving many technical complexities, under a difficult urban environment and within a very limited time frame. DMRC was given full powers to hire people, decide on tenders and control funds.[15] The DMRC then hired the Hong Kong MTRC as a technical consultant on rapid transit operation and construction techniques.

The first line of the Delhi Metro, the Red Line, was inaugurated by Atal Bihari Vajpayee, the Prime Minister of India, on 24 December 2002. The Delhi Metro became the second underground rapid transit system in India, after the Kolkata Metro, when the Vishwa Vidyalaya–Kashmere Gate section of the Yellow Line opened on 20 December 2004. The first phase of the project was eventually completed in 2006, on budget and almost three years ahead of schedule, an achievement described by Business Week as "nothing short of a miracle".

https://en.wikipedia.org/wiki/Delhi_Metro

În 16 ani au construit 300 de kilometri de metrou, 8 linii şi mă tem că la un cost mult mai mic decât metroul bucureştean.

Timpul scurt de realizare şi costul scăzut a fost influenţat şi de faptul că nu tot parcursul este în subteran, o parte este la nivel sau suspendat.

Imagine

Imagine





neur000
 
Mesaje: 60
Membru din: Vin, 10 Aug 2018, 14:08

Înapoi la Asia


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori