Regiunile RomânieiMunteniaJudețul BrăilaTransportul în comun din municipiul Brăila (SC BRAICAR SA)

 

Topic: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A.

110 posts, 44894 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. stefan_br

In anul 2008 Braicar S.A. a incheiat un contract cu Muzeul din Mariazell (Austria) in urma caruia Braicar S.A. se angaja sa restaurez un numar de tramvaie de epoca (aflate in propietatea muzeului austriac) ce urmau sa se intoarca in Austria pentru a fi folosite in scopuri turistice.In urma acestui serviciu Braicar S.A. a primit 11 tramvaie SGP E1 ex-Wiener Linien, tramvaie ce au sosit in mai multe transe in decursul anului 2008 si inceputul anului 2009.Primele E-uri sosite au fost 4633 si 4653 (pe 13 octombrie 2008) iar la cateva zile distanta acestea doua au si fost trimise pe traseul 21 unde au impresionat pe toata lumea.


Am ales sa prezint cele 11 tramvaie in ordinea crescatoare a numerelor de parc asa ca voi incepe cu 4631!
Din datele pe care le detin 4631 a ajuns la Braila pe 20 octombrie 2008, fiind repartizat Depoului Vidin.Pana la inceputul anului 2010 a fost un tramvai care a mers fara probleme dar iata ca de cateva luni a trecut prin cateva evenimente nefericite care si-au lasat si amprenta pe aspectul exterior al tramvaiului.
4631(23.04.2010).JPG (180.56 KB; downloaded 9023 times)

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. stefan_br

4633

-este primul E1 adus in Braila (adus pe 13 octombrie 2008, impreuna cu 4653).
-a fost repartizat Depoului Radu Negru.
-in 2009 a fost montat pe felinarul din fata o placuta (asemanatoare cu cele din Viena) pe care scrie 21 (si care noaptea se aprinde).
-felinarul din spate l-a pierdut in decembrie 2008, fiind pus pe tramvaiul de epoca.
-este unul din cele mai ingrijite E1-uri, singura lui problema fiind bandajele ce vor trebui schimbate curand!



 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. stefan_br

4637 este unul din ex-vienezele cu cei mai putini km parcursi in Braila. Problemele lui 4637 par sa vina de la partea electrica iar si mai dezamagitor este ca pana acum nu s-a gasit o rezolvare pentru acest tramvai care sta retras in depoul Radu Negru din noiembrie 2009.
4637(F-ca de covoare).JPG (2.76 MB; downloaded 9036 times)

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. stefan_br

4638

Este sosit pe 17 octombrie 2008.
A fost printre primele E1-uri care au primit reclama (din pacate la inceputul anului 2009 a revenit la "haina originala").
Apartine Depoului Radu Negru.
Pana acum a avut absente destul de notabile , majoritatea datorita reostatului.



 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. stefan_br

4650

Si-a facut aparitia pe strada pe 21 aprilie 2009 (odata cu 4637).

Apartine Depoului Vidin.

Cu putin timp inainte de a ajunge in Braila partea frontala i-a fost vopsita cu un rosu foarte frumos (din pacate in iulie 2009 a fost implicat intr-un accident iar noua culoare este inferioara celei precedente).
4650(12.08.2010-zi de doliu).JPG (248.38 KB; downloaded 9021 times)

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. stefan_br

4653

Sosit pe 13 octombrie (este frate cu 4633) "micutul" 4653 a fost trimis Depoului Vidin.In primele sale zile in Braila, 4653 a avu diferite probleme minore, rezolvate ulterior, iar prin luna noiembrie a inceput sa sufere schimbari.Schimbarile au constat in tunarea tramvaiului si primirea unei reclame.
La adresa acestui tramvai au aparut si cateva articole cum ca ar fi un tramvai sorcova.
In luna iunie (2009) a fost implicat intr-un accident tragic in care o masina a intrat cu peste 100Km/h in "sorcova", din fericire tramvaiul si calatorii nu au patit nimic grav, nu acelasi lucru am putea spune si de soferul bolidului care a decedat!



 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. stefan_br

4659

Intrat in serviciu calatorilor in luna noiembrie (2008), 4659 a primit imediat si o reclama. Pana in luna mai (2009) acest E1 nu a  avut absente notabile si nimic nu prevestea sfarsitul dramatic pe care-l va avea. Despre sfarsit iata ca a venit in luna mai (2009) cand nu l-am mai gasit pe linia 21.De atunci si pana in ziua de azi 4659 sta in Depoul Vidin (acuma  ajuns donator) iar pe zi ce trece degradarea continua. Daca l-a inceputul acestei defectiuni (se pare ca tot la partea electronica) aveam sperante ca va reveni, in anul 2010 am aflat ca sperantele de reparare sunt minime (multe piese de pe el fiind date celorlalte E-uri).
4659(Catedrala).JPG (253.82 KB; downloaded 9015 times)

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. stefan_br

4660

A sosit la finele lunii aprilie (2009) fiind dat Depoului Vidin.
Este ultimul E1 intrat in serviciul calatorilor.




 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. stefan_br

4661

A fost dat Depoului Radu Negru.
Este sosit in noiembrie 2008 (odata cu 4659).
A avut si reclama publicitara pana in primavara anului 2009.
Cifra 21 este prezenta pe felinarele acestui tramvai numai ca nu se aprind!




 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. stefan_br

4672

A intrat pe traseul 21 in aprilie 2009 (mai exact pe 24 aprilie 2009).
Apartine Depoului Radu Negru, fiind unul din putinele E1-uri  (ne)tunate.
4672(Mai 2011).JPG (124.57 KB; downloaded 9008 times)

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. stefan_br

...si lista se incheie tot cu un tramvai de la depoul Radu Negru.4689 este ultimul E1 din cele 11 ce apartin Braicar S.A., care a ajuns la Depoul Radu Negru.

Despre 4689 am multe de spus:
-in iunie 2009 a intrat intr-o masina de gunoi, in urma coliziunii partea frontala a fost grav avariata.
-in ianuarie 2010 isi pierde reclama pe care o avea inca din prima zi de traseu.
-in iulie 2010 este implicat iar intr-un accident grav, de data aceasta un logan intrandu-i intre boghiul 1 si bohiul 2.


In ciuda acestor ghinioane acest tramvai merge excelent si sper sa fie cat mai fiabil multi ani inainte, acelasi lucru il doresc si celorlalte E1-uri!


La final voi scrie si lista cu cele 11 si depourile de care apartin:
4631-Depoul Vidin
4633-Depoul Radu Negru
4637-Depoul Radu Negru
4638-Depoul Radu Negru
4650-Depoul Vidin
4653-Depoul Vidin
4659-Depoul Vidin
4660-Depoul Vidin
4661-Depoul Radu Negru
4672 Depoul Radu Negru
4689-Depoul Radu Negru


Foto: 4689
4689(15.12.2009).JPG (218.36 KB; downloaded 9044 times)

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. stefan_br

Vesti noi in legatura cu tramvaiele SGP E1.In luna martie Depoul Vidin a schimbat mastile de la boghiurile E1-ului #4660, noile masti fiind mai mici si prinse in mai mult suruburi.La scurt timp a urmat celalalt E1 functional de la acest depou, este vorba de #4653, care de la sfarsitul lunii martie poarta noi masti.Noul design a fost aplicat  si la Depoul Radu Negru, care in luna aprilie si-a reparat doua E1-uri ce erau trase pe dreapta de la sfarsitul  iernii.#4672 si #4689, cele doua E1-uri de Radu Negru cu noile masti sunt in circulatie de la inceputul acestei luni iar celelalte 3 E1-uri functionale ale acestui depou si-au pastrat momentan actualele masti, se pare ca la aceste tramvaie mastile au fost stranse mai bine.Desigur mentionez ca E1-urile brailene nu mai au mastile originale, ele circuland cu niste imitatii facute de meseriasii de la Braicar.
DSC03502.JPG (150.47 KB; downloaded 9715 times)
4653(Statia Libelula-2011).JPG (213.28 KB; downloaded 9717 times)
4660(8-04-2011).JPG (165.98 KB; downloaded 9731 times)
4672(Mai 2011).JPG (124.57 KB; downloaded 9721 times)

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. stefan_br

In prezent situatia E1-uri este urmatoarea:
-4631; 4650; 4659 sunt la depoul Vidin (toate cu defectiuni si mici descompletari pentru ajutorarae celorlalte surate ale depoului)
-4653 si 4660 sunt transferate la depoul Radu Negru
-4633; 4638; 4661; 4672 si 4689 sunt utilizate pe linia 25 (momentan 4661 este supus la o revizie la boghiuri).
-4637 este dontator.

Trebuie sa mai precizez ca tuturor E-urilor functionale li s-au schimbat mastile de la boghiuri!

 


Re: Tramvaiele SGP E1 (ex-Wiener Linien) ale Braicar S.A. stefan_br

E1-urile au intrat in hibernare (sanse mici sa mai vedem cate unul prin week-end-urile calduroase pe linia 25 sau inchiriate pentru cine stie ce evenimente ce necesita transport spre Lacu Sarat)! Partea buna este ca cele ce sunt la Depoul Radu Negru au avut parte de revizii (in special la bandaje) pentru a fi pregatite atunci cand vor intra pe linia reabilitata. Revenirea lor va fi posibila atunci cand se va termina reabilitarea liniei din zona P-ta Dorobanti-Calea Calarasi, intersectia din Plantelor si intersectia de la Apollo dar si partea de Dorobanti dintre Apollo si Calea Galati.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Brăila (SC BRAICAR SA)  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420666 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use