Transportul în lumeEuropaOlanda / NederlandAmsterdam

 

Topic: Autobuzele articulate Mercedes-Benz O530G II - GVB Amsterdam

3 posts, 1386 views
Autobuzele articulate Mercedes-Benz O530G II - GVB Amsterdam Victor92

79 de autobuze Mercedes-Benz O530G Citaro G II au fost achizitionate de catre GVB Amsterdam.

Autobuzele au fost livrate in 3 transe:

Numar parc - An - Unitati

301 -> 340 - 2007 - 40
341 -> 350 - 2009 - 10
350 -> 379 - 2011 - 39

Primele autobuze articulate achizionate de la Mercedes-Benz Modelul ales: O530G Citaro G II au intrat in exploatare la sfarsitul anului 2007. Cele 40 de autobuze au primit numerele de parc 301-340.

Acestea au motoare Euro V si sunt inca in circulatie in Amsterdam. Ciudat este ca motoarele sunt Euro V EEV, desi in prezentarea din link apar avand norma poluare Euro 5. Inclin sa cred ca este o greseala acolo si ele sunt in realitate (logic) Euro V EEV.

Date tehnice

Serie: 301-340
Tip: Autobuze articulate Podea joasă
Cantitate: 40 bucăți
Producător: Mercedes-Benz - EvoBus, Nijkerk
Tip șasiu: Mercedes Citaro O530 G
Tipul motorului: Mercedes OM 457 HLA Euro V EEV
Clasificarea mediului:  EURO 5
Lungime: 17940 mm
Lățime: 2550 mm
Înălțime: 3076 mm
Înălțimea de intrare: 370 mm
Înălțimea de intrare la genunchi: 320/340 mm
(ușa 1 sau ușa 2/3)
Ampatament: 5845/5990 mm (față / spate)
Execuție frontală: 2705 mm
Adâncime spate: 3400 mm
Greutate: 16080 kg
Puntea față: suspensie independentă
Axa centrală: axa portalului ZF AVN 132
Puntea spate: axul portalului ZF AV 132/87
Suspensie: înălțime controlată electronic
Frâne: aer complet cu ABS și ASR
Cuplu: 1250 Nm
Puterea motorului: 260 kW (354 CP)
Cutie de viteze: Voith D 854.3 cu retarder integrat
Dispunerea pasagerilor: 44-105

Informatii, istorie si prezentul lor pe site-ul: http://www.traminfo.nl/busserie140.html

GVB 327, Linia 15, Amstelveenseweg, 2 Decembrie 2010
Foto: R.L. van Lier

busserie140.jpg (241.93 KB; downloaded 1292 times)


309 - Centraal Station - Iulie / August 2008

34.JPG (167.39 KB; downloaded 1292 times)


35.JPG (175.81 KB; downloaded 1292 times)


313 - Linia 22 - 07.11.2018 - Centraal Station





318 - Linia 65 - 09.11.2018





De pe bus-planet.com: http://www.bus-planet.com/aworldofbuses ... ba-5-0301/

JO-2018-03-30-021.jpg (299.36 KB; downloaded 1291 times)


JO-2018-03-30-025.jpg (301.81 KB; downloaded 1291 times)


JV-2018-01-06-007.jpg (288.93 KB; downloaded 1291 times)

 


Re: Autobuzele articulate Mercedes-Benz O530G II - GVB Amste Victor92

In 2009, GVB Amsterdam a mai facut o comanda de 10 autobuze din acest model. Au primit numerele de parc 341 - 350. Inca circula in Olanda.

Date tehnice, informatii: http://www.traminfo.nl/busserie142.html

Serie: 341-350
Tip: Autobuze articulate Podea joasă
Cantitate: 10 bucăți
Producător: Mercedes-Benz - EvoBus, Nijkerk
Tip șasiu: Mercedes Citaro O530 G
Tipul motorului: Mercedes OM 457 HLA Euro V EEV
Clasificarea mediului: 5 EURO
Lungime: 17940 mm
Lățime: 2550 mm
Înălțime: 3076 mm
Înălțimea de intrare: 370 mm
Înălțimea de intrare la genunchi: 320/340 mm
(ușa 1 sau ușa 2/3)
Ampatament: 5845/5990 mm (față / spate)
Execuție frontală: 2705 mm
Adâncime spate: 3400 mm
Greutate: 16080 kr
Puntea față: suspensie independentă
Axa centrală: axa portalului ZF AVN 132
Puntea spate: axul portalului ZF AV 132/87
Suspensie: înălțime controlată electronic
Frâne: aer complet cu ABS și ASR
Cuplu: 1250 Nm
Puterea motorului: 260 kW (354 CP)
Cutie de viteze: Voith D 854.3 cu retarder integrat
Dispunerea pasagerilor: 44-105

342 a fost folosit pentru prezentare la inaugurarea noului lot de autobuze
GVB 342 Prins Hendrikkade, 15 noiembrie 2009
Foto: Remy den Hartog

busserie142.jpg (173 KB; downloaded 1271 times)


345 - Linia 21 - 17.10.2019 - Centraal Station





350 - Linia  22 - 17.10.2019 - Centraal Station





Doua poze si de la bus-planet.com: http://www.bus-planet.com/aworldofbuses ... -03-30-026

JO-2018-03-30-026.jpg (322.32 KB; downloaded 1270 times)


JO-2018-03-30-029.jpg (305.45 KB; downloaded 1271 times)

 


Re: Autobuzele articulate Mercedes-Benz O530G II - GVB Amste Victor92

Al treilea si ultimul lot de autobuze a venit in a intrat în serviciu în Decembrie 2010. Acestea au primit numerele de parc 351-379.

Total: 79 de autobuze achizionate de GVB Amsterdam

Date tehnice:

Serie: 351-379
Tip: Autobuze articulate Podea joasă
Cantitate: 29 bucăți
Producător: Mercedes-Benz - EvoBus, Nijkerk
Tip șasiu: Mercedes Citaro O530 G
Tipul motorului: Mercedes OM 457 HLA Euro V EEV
Clasificarea mediului: 5 EURO
Lungime: 17940 mm
Lățime: 2550 mm
Înălțime: 3076 mm
Înălțimea de intrare: 370 mm
Înălțimea de intrare la genunchi: 320/340 mm
(ușa 1 sau ușa 2/3)
Ampatament: 5845/5990 mm (față / spate)
Execuție frontală: 2705 mm
Adâncime spate: 3400 mm
Greutate goală: 17525 kg
Greutate maximă: 28745 kg
Capacitate cilindru: 11967 cm / 3
Puntea față: suspensie independentă
Axa centrală: axa portalului ZF AVN 132
Puntea spate: axul portalului ZF AV 132/87
Suspensie: înălțime controlată electronic
Frâne: aer complet cu ABS și ASR
Cuplu: 1250 Nm
Puterea motorului: 220 kW (299 CP)
Cutie de viteze: Voith D 854.3 cu retarder integrat
Dispunerea pasagerilor: 45-80 + 1 scaun cu rotile

Informatii preluate de pa traminfo.nl . Ca de obicei, povestea autobuzelor si alte cuvinte: http://www.traminfo.nl/busserie144.html

busserie144.jpg (217.27 KB; downloaded 1302 times)


GVB 355, Linia 37, Insulideweg, 22 Decembrie 2010
Foto: Remy den Hartog

busserie144.jpg (217.27 KB; downloaded 1302 times)


356 - Linia 21 - 17.10.2019 - Centraal Station





358 - Linia 34  - 07.11.2018 - Amsterdam Noord





362/b] - Linia 22  - 07.11.2018 - Centraal Station





369 - Linia 21 - 08.11.2018





De pe bus-planet.com: http://www.bus-planet.com/aworldofbuses ... -03-30-030

JO-2018-03-30-030.jpg (290.7 KB; downloaded 1305 times)


JV-2011-04-04-008.jpg (334.95 KB; downloaded 1303 times)


JV-2018-01-08-012.jpg (255.71 KB; downloaded 1307 times)

 


Home page  • 
Parent forum: Amsterdam  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419387 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use