Topic: Autobuzele articulate Volvo B7LA - GVB Amsterdam
6 posts, 2398 views- Victor92
-
Posted:
-
Autobuzele articulate Volvo B7LA - GVB Amsterdam
Victor92
GVB Amsterdam a inceput din anul 2000 receptia primului autobuz articulat din seria celor avand norma de poluare Euro 2.
In toamna, 556 a fost primul autobuz livrat companiei de transport din Olanda.
Ulterior, din 2001, au inceput sa vina si celelalte autobuze. In total: 30 de unitati care au primit numerele de parc 556 - 585.
De pe traminfo.nl avem datele tehnice. Povestea, istoria si unde au ajuns acestea ... regasiti aici: http://www.traminfo.nl/busserie129.html
Serie: 556-585
Tip: Autobuze articulate Podea joasă
Cantitate: 30 bucăți
Producător: Volvo - Berkhof, Heerenveen
Tip de șasiu: Volvo B7LA
Tip motor: Volvo D7C275 HS
Clasificare de mediu: EURO 2
Lungime: 18000 mm
Latime: 2500 mm
Înălțime: 2950 - 3240 mm
Înălțimea de intrare: 340 mm
Înălțimea de intrare la genunchi: 320/340 mm
(ușa 1 sau ușa 2/3)
Ampatament: 5300/2200/4540 mm
Adâncime frontală: 2700 mm
Adâncime spate: 3460 mm
Greutate goală: 16 180 kr
Puntea față: puntea față a podelei joase
Axa centrală: axa portalului ZF
Puntea spate: axa portalului ZF AV 132-80
Suspensie: amortizoare telescopice hidraulice,
2 în față, 4 în mijloc și 4 în spate
Frâne: aer complet cu ABS și ASR
Cuplu: 1195 Nm
Puterea motorului: 202 kW (275 CP)
Cutie de viteze: Voith D 854.3
Încălzire / ventilație: control automat al temperaturii
Greutate goală: 16260 kg
Clasificarea pasagerilor: 47-83
Autobuzele circulat pana in 2010 / 2011 si au fost luate de catre EvoBus Nijkerk / in prezent Bus Store Nijkerk Olanda. Au fost vandute in Germania (Berlin), Polonia (Varsovia), Lituania.
Unul dintre autobuze l-am pozat la Centraal Station din Amsterdam in Iulie / August 2008.
578 - Linia 59
GVB 559, Linia 15, Strawinskylaan, 4 Aprilie 2004
Foto: Martijn Roos
572 - Centraal Station, Amsterdam - 18 Mai 2010 - https://www.flickr.com/photos/18378305@ ... 79833@N02/
GVB Amsterdam a inceput din anul 2000 receptia primului autobuz articulat din seria celor avand norma de poluare Euro 2.
In toamna, 556 a fost primul autobuz livrat companiei de transport din Olanda.
Ulterior, din 2001, au inceput sa vina si celelalte autobuze. In total: 30 de unitati care au primit numerele de parc 556 - 585.
De pe traminfo.nl avem datele tehnice. Povestea, istoria si unde au ajuns acestea ... regasiti aici: http://www.traminfo.nl/busserie129.html
Serie: 556-585
Tip: Autobuze articulate Podea joasă
Cantitate: 30 bucăți
Producător: Volvo - Berkhof, Heerenveen
Tip de șasiu: Volvo B7LA
Tip motor: Volvo D7C275 HS
Clasificare de mediu: EURO 2
Lungime: 18000 mm
Latime: 2500 mm
Înălțime: 2950 - 3240 mm
Înălțimea de intrare: 340 mm
Înălțimea de intrare la genunchi: 320/340 mm
(ușa 1 sau ușa 2/3)
Ampatament: 5300/2200/4540 mm
Adâncime frontală: 2700 mm
Adâncime spate: 3460 mm
Greutate goală: 16 180 kr
Puntea față: puntea față a podelei joase
Axa centrală: axa portalului ZF
Puntea spate: axa portalului ZF AV 132-80
Suspensie: amortizoare telescopice hidraulice,
2 în față, 4 în mijloc și 4 în spate
Frâne: aer complet cu ABS și ASR
Cuplu: 1195 Nm
Puterea motorului: 202 kW (275 CP)
Cutie de viteze: Voith D 854.3
Încălzire / ventilație: control automat al temperaturii
Greutate goală: 16260 kg
Clasificarea pasagerilor: 47-83
Autobuzele circulat pana in 2010 / 2011 si au fost luate de catre EvoBus Nijkerk / in prezent Bus Store Nijkerk Olanda. Au fost vandute in Germania (Berlin), Polonia (Varsovia), Lituania.
Unul dintre autobuze l-am pozat la Centraal Station din Amsterdam in Iulie / August 2008.
578 - Linia 59
578 - 59 - July or August 2008.JPG (1.85 MB; downloaded 2217 times)
GVB 559, Linia 15, Strawinskylaan, 4 Aprilie 2004
Foto: Martijn Roos
busserie129.jpg (225.7 KB; downloaded 2223 times)
572 - Centraal Station, Amsterdam - 18 Mai 2010 - https://www.flickr.com/photos/18378305@ ... 79833@N02/
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Autobuzele articulate Volvo B7LA - GVB Amsterdam
Victor92
Al doilea lot de autobuze comandat a fost alcatuit din 25 de unitati si au primit numerele de parc 445-469 . De data aceasta, au fost echipate cu motoare Euro 3. Au inceput sa fie livrate din 2002.
Majoritatea dintre ele au fost date catre Womy in 2014. Au fost vandute in Cuba, iar unele dintre ele ar fi ajuns si in Romania
Serie: 445-469
Tip: Autobuze articulate Podea joasă
Cantitate: 25 bucăți
Producător: Volvo - Berkhof, Heerenveen
Tip de șasiu: Volvo B7LA
Tip motor: Volvo D7C 285
Clasificarea mediului: 3 EURO
Lungime: 18000 mm
Latime: 2500 mm
Înălțime: 2950 - 3240 mm
Înălțimea de intrare: 340 mm
Înălțimea de intrare la genunchi: 320/340 mm
(ușa 1 sau ușa 2/3)
Ampatament: 5300/2200/4540 mm
Adâncime frontală: 2700 mm
Adâncime spate: 3460 mm
Greutate goală: 16 180 kr
Puntea față: puntea față a podelei joase
Axa centrală: axa portalului ZF
Puntea spate: axa portalului ZF AV 132-80
Suspensie: amortizoare telescopice hidraulice,
2 în față, 4 în mijloc și 4 în spate
Frâne: aer complet cu ABS și ASR
Cuplu: 1195 Nm
Puterea motorului: 210 kW (285 CP)
Cutie de viteze: ZF 5 HP 592 EST 47
Încălzire / ventilație: control automat al temperaturii
Greutate goală: 15620 - 15680 kg
Clasificarea pasagerilor: 47-83
Date tehnice, povestea, istoria, unde au ajuns: http://www.traminfo.nl/busserie131.html
GVB 451, Linia 55, Strawinskylaan, 21 August 2009
Foto: Tim Castricum
464 in ultima zi de traseu pe linia 35 - 9 Iulie 2013 - Prins Hendrikkade - Amsterdam - https://www.flickr.com/photos/padicha/9 ... 79833@N02/
Al doilea lot de autobuze comandat a fost alcatuit din 25 de unitati si au primit numerele de parc 445-469 . De data aceasta, au fost echipate cu motoare Euro 3. Au inceput sa fie livrate din 2002.
Majoritatea dintre ele au fost date catre Womy in 2014. Au fost vandute in Cuba, iar unele dintre ele ar fi ajuns si in Romania
Serie: 445-469
Tip: Autobuze articulate Podea joasă
Cantitate: 25 bucăți
Producător: Volvo - Berkhof, Heerenveen
Tip de șasiu: Volvo B7LA
Tip motor: Volvo D7C 285
Clasificarea mediului: 3 EURO
Lungime: 18000 mm
Latime: 2500 mm
Înălțime: 2950 - 3240 mm
Înălțimea de intrare: 340 mm
Înălțimea de intrare la genunchi: 320/340 mm
(ușa 1 sau ușa 2/3)
Ampatament: 5300/2200/4540 mm
Adâncime frontală: 2700 mm
Adâncime spate: 3460 mm
Greutate goală: 16 180 kr
Puntea față: puntea față a podelei joase
Axa centrală: axa portalului ZF
Puntea spate: axa portalului ZF AV 132-80
Suspensie: amortizoare telescopice hidraulice,
2 în față, 4 în mijloc și 4 în spate
Frâne: aer complet cu ABS și ASR
Cuplu: 1195 Nm
Puterea motorului: 210 kW (285 CP)
Cutie de viteze: ZF 5 HP 592 EST 47
Încălzire / ventilație: control automat al temperaturii
Greutate goală: 15620 - 15680 kg
Clasificarea pasagerilor: 47-83
Date tehnice, povestea, istoria, unde au ajuns: http://www.traminfo.nl/busserie131.html
GVB 451, Linia 55, Strawinskylaan, 21 August 2009
Foto: Tim Castricum
busserie131.jpg (232.8 KB; downloaded 2224 times)
464 in ultima zi de traseu pe linia 35 - 9 Iulie 2013 - Prins Hendrikkade - Amsterdam - https://www.flickr.com/photos/padicha/9 ... 79833@N02/
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Autobuzele articulate Volvo B7LA - GVB Amsterdam
Victor92
De la Jon, am primit in aceasta dupa-amiaza cateva imagini cu aceste autobuze din Olanda. Pe Jon il gasiti si pe Flickr unde are multe, multe poze frumoase din Europa si nu numai https://www.flickr.com/photos/jonhoogendijk
Cateva imagini de pe contul lui de Flickr sunt si din Romania.
Ii multumesc pe aceasta cale pentru sprijinul acordat.
445 - 31 Ianuarie 2014
449 - 21 Iunie 2014
451 - 14 Noiembrie 2012 - Amsterdam Centraal Station
458 - 28 Martie 2013 - Amsterdam
467 - 14 Noiembrie 2012 - Amsterdam Centraal Station
De la Jon, am primit in aceasta dupa-amiaza cateva imagini cu aceste autobuze din Olanda. Pe Jon il gasiti si pe Flickr unde are multe, multe poze frumoase din Europa si nu numai https://www.flickr.com/photos/jonhoogendijk
Cateva imagini de pe contul lui de Flickr sunt si din Romania.
Ii multumesc pe aceasta cale pentru sprijinul acordat.
445 - 31 Ianuarie 2014
445_31 januari 2014_.jpg (235.36 KB; downloaded 2147 times)
449 - 21 Iunie 2014
449_21 Juni 2014_.jpg (246.72 KB; downloaded 2145 times)
451 - 14 Noiembrie 2012 - Amsterdam Centraal Station
451-14 November 2012_.jpg (241.49 KB; downloaded 2148 times)
458 - 28 Martie 2013 - Amsterdam
458-28 Maart 2013_.jpg (179.08 KB; downloaded 2147 times)
467 - 14 Noiembrie 2012 - Amsterdam Centraal Station
467-14 November 2012_.jpg (252.38 KB; downloaded 2149 times)
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Autobuzele articulate Volvo B7LA - GVB Amsterdam
Andrei Andraș
Au circulat 2 exemplare la Reșița, la fostul operator din oraș Ro-A Tir Mediaș.
User-ul "Ker0seN" de pe Transira a postat în 2015 câteva fotografii de acolo:
http://transira.ro/bb3/viewtopic.php?f= ... 19#p151844
Victor92 wrote:
iar unele dintre ele ar fi ajuns si in Romania
Au circulat 2 exemplare la Reșița, la fostul operator din oraș Ro-A Tir Mediaș.
User-ul "Ker0seN" de pe Transira a postat în 2015 câteva fotografii de acolo:
http://transira.ro/bb3/viewtopic.php?f= ... 19#p151844
- Victor92
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Autobuzele articulate Volvo B7LA - GVB Amsterdam
Victor92
Spatele lui 453 - Centraal Station Amsterdam - 14 Aprilie 2011
Autor: Chris: https://www.flickr.com/photos/45220772@ ... 922643652/
Spatele lui 453 - Centraal Station Amsterdam - 14 Aprilie 2011
Autor: Chris: https://www.flickr.com/photos/45220772@ ... 922643652/