Transportul în lumeEuropaMarea Britanie / United Kingdom of Great Britain and Northern IrelandLondra

 

Topic: Metroul (Underground)

46 posts, 5335 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Metroul (Underground) Utilizator anonim

Prinţul Charles şi Camilla au făcut miercuri o scurtă plimbare cu metroul, cu ocazia celei de-a 150-a aniversări a metroului londonez.

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/printul-charle ... JUejYMvt

 


Re: Londra Victor92

Harta retelei de metrou din Londra.
HartaMetrouUk2.jpg (70.54 KB; downloaded 6816 times)
HartaMetrouUk1.jpg (70.62 KB; downloaded 6818 times)

 


Re: Londra: diverse discutii macheta218

Un film ce prezinta aparitia si dezvoltarea metroului Londonez.
https://www.youtube.com/watch?v=GFBbFm7PHv0

 


Re: Londra: diverse discutii Robert24

Saptamana trecuta au fost date publicitatii imagini randate cu noul tren pentru metroul londonez de adancime.
Vor fi livrate 250 de trenuri pentru liniile Bakerloo, Central, Piccadilly si Waterloo & City incepand cu anii 2020.


Mai multe informatii: http://www.tfl.gov.uk/campaign/new-tube...?cid=fs228








 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Londra: diverse discutii ADY881

Cel mai important este ca in ele oamenii vara se vor simti oameni, doarece dupa exempul altor orase civilizate(New York, Paris ...) noile rame vor fi dotate si cu AC.



In afara de AC, ramele vor fi dotate cu niste monitoare pe toata latimea vagoanelor, unde se vor afisa informatii referitor la linie(presupun ca si publicitate). Deasemenea trenurile vor circula fara "sofer", in primele luni vor fi totusi niste mecanici care vor sta in fata (probabil ca mai mult din considerente psihologice), dupa care ramele vor circula fara mecanici.



Sursa:http://www.businessinsider.com/interview-with-paul-priestman-designer-of-new-tube-for-london-2014-10

PS Insa la noi metroul se dezvolta pe caile proprii, astfel incat in loc sa se investeasca in comfortul calatorilor (instalnd AC-uri in rame si in statii), la noi inventeaza apa calda si baga instalatii de ventilare. Astfel economisind pe maretul proiect M6, in care metroul mioritic va deveni un transport intergalactic :lol: .

 


Re: Londra: diverse discutii bercenicity

Nu stiu cat de oameni se vor simti - vagoanele sunt mult mai mici decat cele bucurestene - senzatia de claustrofobie este mai pregnanta.

Iar despre driverless - si acolo sindicatele fac presiuni sa nu se renunte la "soferi" - iar chiar daca se va renunta la ei, se va face in mod treptat, pe mai multi ani, fara concedieri.

La metroul londonez de mare adancime tunelurile sunt mai mici, vagoanele acupa aproape intregul gabarit al tunelului, statiile sunt mult mai stramte - ventilatia este mai proasta, caldura degajata de trenuri si oameni se disipa mai greu. Parerea mea este ca nu este nevoie de AC in metroul bucurestean - doar de ventilatie mai buna.

 


Re: Londra: diverse discutii bercenicity

Ideea este ca vara in tunel aerul este mai rece decat la suprafata; plus la noi in general vara aerul este uscat--- cu ventilatie adecavata in vagon nu ar fi asa mari probleme.

 


Re: Londra: diverse discutii Aron

Nu bag mana in foc, dar e foarte putin probabil ca Moscova sa aiba rame de metrou cu AC. Si in plus lasa orasele alea in blana lor daca vor AC sa le stapaneasca sanatosi, la noi nu e ceva care trebuie neaparat. Exact cum au zis si multi alti colegi, o ventilatie un pic mai buna si gata toata treaba. Nu o mai tine mortis cu AC-ul. ;)

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Londra: diverse discutii Tom

Astăzi se împlinesc 40 de ani de la accidentul de la Moorgate. Din tot ce am citit despre acest accident, este foarte plauzibilă ipoteza în care mecanicul a suferit un atac cerebral subit urmat de paralizie. Este cam sinistru dacă a mai fost conștient să vadă până la sfârșit cum se lovește de zid.

 


Re: Londra: diverse discutii punmeister

Cum topicul asta e inchis, postez aici.

Siemens va livra noile trenuri pentru metroul din Londra[/b:1kw4rfvo]





Transport for London (TfL) a acordat companiei Siemens Mobility Limited un contract in valoare de 1,5 miliarde de lire (1,7 miliarde de euro) pentru livrarea a 94 de trenuri de metrou de ultima generatia care vor inlocui intregul parc de vehicule de pe linia Piccadilly, fabricate in anii 70. Desi aceasta comanda este pentru un numar initial de 94 de trenuri, contractorul doreste sa angajeze un singur producator care sa construiasca trenurile pentru toate cele patru linii ale Programului Deep Tube (Piccadilly, Central, Waterloo & City si Bakerloo). Designul unic al trenurilor ii va permite operatorului TfL sa reduca la maxim costurilor, standardizand circulatia trenurilor, instruirea personalului, echipamentele, piesele de schimb si intretinerea.

Trenurile vor avea elemente de design noi care vor creste semnificativ confortul calatorilor. Fiecare tren nou va fi cu sase metri mai lung decat actualele trenuri de pe linia Piccadilly. Vehiculele vor avea vagoane deschise, dotate cu aer conditionat si accesibilitate imbunatatita si vor fi proiectate special pentru a optimiza limitele de spatiu din tunelurile inguste ale Deep Tube. Clientii vor beneficia si de sistem de informare la bordul vehiculelor care ii vor ajuta sa isi planifice mai usor restul calatoriei.

Incepand cu 2023, noile trenuri Inspiro vor fi livrate pe Linia Piccadilly si vor permite operarea a 27 de trenuri pe ora la orele de varf pana la sfarsitul lui 2026, de la nivelul actual al serviciului de 24 de trenuri pe ora. Toate acestea, combinate cu modernizarea sistemului de semnalizare si achizitia de trenuri suplimentare, vor contribui la cresterea capacitatii de transport la orele de varf pe sectiunile centrale aglomerate ale liniei Piccadilly cu 50% pana la sfarsitul anilor 2020 si se vor concretiza intr-un numar suplimetar de 21.000 de calatori transportati pe ora in perioadele de varf.

Adjudecarea acestui contract ii va permite companiei Siemens Mobility Limited sa isi duca la bun sfarsit planul de a construi o noua fabrica in Goole, East Yorkshire, pentru fabricarea si darea in exploatare a trenurilor. Dupa finalizarea acesteia, TfL si Siemens vor cauta o solutie pentru ca un numar cat mai mare de trenuri pentru Linia Piccadilly sa fie construite in aceasta fabrica. Aprox. 700 de persoane specializate in inginerie si productie vor lucra in aceasta fabrica, la care se adauga 250 de persoane angajate in faza de constructie a fabricii. Prin urmare, aprox. 1.700 de locuri de munca indirecte vor fi create in cadrul lantului de furnizare britanic.

Aceasta este prima comanda din cadrul Programului de Modernizare Deep Tube care are ca scop inlocuirea materialului rulant cu durata de viata expirata, precum si a sistemelor de semnalizare si control necorespunzatoare de-a lungul celor patru linii de metrou. In total, programul de modernizare va contribui la cresterea cu 36% a capacitatii celor patru linii pana in 2035. In prezent, cele patru linii ale Deep Tube reprezinta o treime a retelei de metrou, transportand aprox. doua milioane de calatori pe zi pe coridoare cheie care leaga orasul de West End, Kink’s Cross si Aeroportul Heathrow.

 



Re: Londra: diverse discutii PTMZ

The Mayor of London, Sadiq Khan, the Secretary of State for Transport, Grant Shapps and London’s Transport Commissioner, Andy Byford, together with other officials, have opened the 3 km Northern Line extension, served by Nine Elms and Battersea Power Tube stations.

“After years of hard work, I’m delighted that we’re able to open the Northern Line extension and it was great to have the chance to travel on one of the first trains between Nine Elms and Battersea Power Station. This extension will hugely improve the links between these vibrant, growing south London neighbourhoods and the rest of the capital,” Sadiq Khan said.

The major construction on the 3 km twin-tunnel railway between Kennington and Battersea Power station, via Nine Elms, began in 2015. Despite the challenges of the pandemic, the construction project stayed on track for an autumn opening.

The Northern Line extension is the first major Tube extension this century and is supporting around 25,000 new jobs and more than 20,000 new homes. In addition, construction of the extension boosted the UK economy and supported around 1,000 jobs, including 79 apprenticeships.

Both new stations, which have been constructed primarily from stone, concrete, stainless steel and glass, use double-height ceilings to create large airy spaces.

The new Tube station at Nine Elms has a very visible presence on Wandsworth Road, serving developments including the US Embassy and the re-developed New Covent Garden Market, as well as existing communities. The station has been designed so that 479 new much-needed rental homes, 40 per cent of which will be affordable, can be delivered above and around it.

The new station at Battersea, which sits in the shadow of Gilbert Scott’s Power Station and includes a gold-painted geometric roof with a giant skylight, opens onto Battersea Park Road and will hold a prominent position within Prospect Park when this new community space opens next year. Art on the Underground’s major new permanent artwork by London-based Brazilian artist Alexandre da Cunha – titled ‘Sunset, Sunrise, Sunset’ – stretches to a total of over 150m in length inside the ticket hall of the new station, which at 2,225m², could fit 80 electric double decker buses side-by-side.

Transport for London (TfL) has delivered the Northern Line extension GBP 160 million (EUR 186.55 million) under budget, bringing its estimated final total cost to GBP 1.1 billion (EUR 1.28 billion), despite the cost pressures brought about by the pandemic. The spending authority budget was increased to GBP 1.26 billion (EUR 1.47 billion) in January 2016, but TfL has managed through strong collaboration with suppliers to ensure the project provides value for money.

A peak-time service of six trains per hour operates on the extension and it is expected to increase to 12 trains per hour by mid-2022 as more people move into new housing in the area and the demand increases. There are five trains per hour during off-peak times, with this set to double to 10 trains per hour next year.

The opening of the extension comes ahead of the Elizabeth line which will be launched in 2022.

Sursa: Railway PRO

 


Londra: Underground (metroul) Cristi N

Un scurt documentar care incearca sa explice cauzele incendiului care a avut loc in 1987 la statia King's Cross din Londra.


 


Re: Londra: Underground (metroul) WT_fan06

Curiozități despre identitatea vizuală celebră a metroului londonez:





 


 
Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Londra  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use