Topic: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
304 posts, 104714 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
Utilizator anonim
Ca tot le vom vedea in actiune si live in cateva luni sa ne face o idee despre acestea...
http://en.wikipedia.org/wiki/Tunnel_boring_machine
Ca tot le vom vedea in actiune si live in cateva luni sa ne face o idee despre acestea...
http://en.wikipedia.org/wiki/Tunnel_boring_machine
- rails
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
rails
Despre domnul Mihai Horodniceanu a fost difuzat un reportaj interesant la "Romania, te iubesc!" de pe Pro TV. Titlul "Un roman misca New York-ul" este foarte sugestiv.
P.S.: Imi pare rau ca am intervenit aici, dar unii poate nu stiau ca un roman se ocupa de infrastructura de metrou din New York.
Despre domnul Mihai Horodniceanu a fost difuzat un reportaj interesant la "Romania, te iubesc!" de pe Pro TV. Titlul "Un roman misca New York-ul" este foarte sugestiv.
P.S.: Imi pare rau ca am intervenit aici, dar unii poate nu stiau ca un roman se ocupa de infrastructura de metrou din New York.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
subway guru
Nu e numai un singur roman care se ocupa de metrouri pe continentul nord-american.
Nu e numai un singur roman care se ocupa de metrouri pe continentul nord-american.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
telvanni
M-a fascinat reportajul, acestia sunt oamenii adevarati ai planetei, imi pare doar rau ca un asemenea om nu munceste in Romania.
M-a fascinat reportajul, acestia sunt oamenii adevarati ai planetei, imi pare doar rau ca un asemenea om nu munceste in Romania.
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
iliutu
Ba muncesc destul de multi, dar tocmai ei nu se vad. Altfel nu ar mai fi chiar nimic pe aici.
Ba muncesc destul de multi, dar tocmai ei nu se vad. Altfel nu ar mai fi chiar nimic pe aici.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
telvanni
Tocmai am vorbit cu un prieten ce se va ocupa (adica sef de santier) de una din viitoarele statii (de la Tehnologica R) si in momentul in care va fi un santier acolo voi putea face cateva vizite sa va tin la curent cu noutati.
Tocmai am vorbit cu un prieten ce se va ocupa (adica sef de santier) de una din viitoarele statii (de la Tehnologica R) si in momentul in care va fi un santier acolo voi putea face cateva vizite sa va tin la curent cu noutati.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
subway guru
Tehnologica e subcontractor la MaxBoegl pe Depou+statie si galerie de legatura Valea Ialomitzei.
telvanni wrote:
Tocmai am vorbit cu un prieten ce se va ocupa (adica sef de santier) de una din viitoarele statii (de la Tehnologica R) si in momentul in care va fi un santier acolo voi putea face cateva vizite sa va tin la curent cu noutati.
Tehnologica e subcontractor la MaxBoegl pe Depou+statie si galerie de legatura Valea Ialomitzei.
- andreym24
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
andreym24
Cateva informatii despre TBM-urile utilizate la constructia linei C din Roma acolo unde Astaldi face parte din constructori.
http://www.metrocspa.it/schede_informat ... MPLETA.pdf
Aici se poate vedea o harta cu avansul TBM-urilor de la data inceperii si pana in prezent (tot acolo si o harta cu organizarea de santier, oare la noi vom vedea asa ceva?):
http://www.metrocspa.it/
Cateva informatii despre TBM-urile utilizate la constructia linei C din Roma acolo unde Astaldi face parte din constructori.
http://www.metrocspa.it/schede_informat ... MPLETA.pdf
Aici se poate vedea o harta cu avansul TBM-urilor de la data inceperii si pana in prezent (tot acolo si o harta cu organizarea de santier, oare la noi vom vedea asa ceva?):
http://www.metrocspa.it/
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
shoppy
Sunt vreo 3 motive pentru care la noi cei neimplicati nu trebuie sa stie nimic:
- c-asa zice sefu
- c-asa se crede ca zice sefu
- c-asa-i mai bine
Si daca esti la stat atunci mai ai 2 variante:
- c-asa scrie la regulament (logic ca regulamentul e si el tot secret)
- c-asa scrie intr-o circulara care a fost acu' cateva luni...
Sunt vreo 3 motive pentru care la noi cei neimplicati nu trebuie sa stie nimic:
- c-asa zice sefu
- c-asa se crede ca zice sefu
- c-asa-i mai bine
Si daca esti la stat atunci mai ai 2 variante:
- c-asa scrie la regulament (logic ca regulamentul e si el tot secret)
- c-asa scrie intr-o circulara care a fost acu' cateva luni...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
subway guru
@shoppy:
Ei asta-i buna! ca noi om fi venitzi cu pluta...
Daca vrei sa vezi ceva care va semana cu cele trei TBM-uri ce vor lucra la noi, cauta pe net ceva despre cele trei TBM-uri Herrenknecht de la Varsovia...unde lucreaza Astaldi-Gulermak...
in conditii asemanatoare...lasa Roma...
Scuturile ce vor veni la noi au lucrat anterior la Istanbul...not Constantinopolis!
@shoppy:
Ei asta-i buna! ca noi om fi venitzi cu pluta...
Daca vrei sa vezi ceva care va semana cu cele trei TBM-uri ce vor lucra la noi, cauta pe net ceva despre cele trei TBM-uri Herrenknecht de la Varsovia...unde lucreaza Astaldi-Gulermak...
in conditii asemanatoare...lasa Roma...
Scuturile ce vor veni la noi au lucrat anterior la Istanbul...not Constantinopolis!
- Dominatrix
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
subway guru
Expliciteaza-mi te rog 'SH', la un moment dat ma cam incurc in 'acronime'...
Daca ai vrut sa zici 'second hand', nu-i asa, vor avea 'capete taietoare' absolut noi, adaptate solului din Bucuresti, iar restul 'fierataniei' va fi complet 'renuvelata'...
E o politica absolut 'desteapta' a lui Herrenknecht, de buy-back & refit...
Daca ai un Ferrari in perfecta stare, nu-l arunci la fiare vechi pe programul 'rabla', il iei un pic la mana la Maranello, pui si un GPS, si e bun pentru inca o generatie...
Expliciteaza-mi te rog 'SH', la un moment dat ma cam incurc in 'acronime'...
Daca ai vrut sa zici 'second hand', nu-i asa, vor avea 'capete taietoare' absolut noi, adaptate solului din Bucuresti, iar restul 'fierataniei' va fi complet 'renuvelata'...
E o politica absolut 'desteapta' a lui Herrenknecht, de buy-back & refit...
Daca ai un Ferrari in perfecta stare, nu-l arunci la fiare vechi pe programul 'rabla', il iei un pic la mana la Maranello, pui si un GPS, si e bun pentru inca o generatie...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
subway guru
Cele trei TBM-uri ar trebui sa fie 'botezate' in vre-un fel...
Ma gandeam ca toate numele ar trebui sa inceapa cu 'T' (de la Drumul 'T'aberei)...
si iata ce mi-a dat prin minte:
- 'Traian' (nu marinarul, ci Imparatul) pentru ca intruneste toate cele trei atribute, romano-italo-spaniole ale 'antreprizei' constructoare...
- 'Tudor' (nu familia engleza domnitoare, ci al nostru, din Panduri...de unde va trebui sa porneasca 'in marsh triumfator'...)
- cel de-al treilea 'Traviata', ca merge la Opera, dus-intors...
Alte propuneri, idei mai bune???
Cele trei TBM-uri ar trebui sa fie 'botezate' in vre-un fel...
Ma gandeam ca toate numele ar trebui sa inceapa cu 'T' (de la Drumul 'T'aberei)...
si iata ce mi-a dat prin minte:
- 'Traian' (nu marinarul, ci Imparatul) pentru ca intruneste toate cele trei atribute, romano-italo-spaniole ale 'antreprizei' constructoare...
- 'Tudor' (nu familia engleza domnitoare, ci al nostru, din Panduri...de unde va trebui sa porneasca 'in marsh triumfator'...)
- cel de-al treilea 'Traviata', ca merge la Opera, dus-intors...
Alte propuneri, idei mai bune???
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
Dominatrix
Capetele de taiere era de la sine inteles ca vor fi adaptate special pentru solul bucurestean, intrucat caracteristicile "geomorfologice" sunt diferite, dar credeam ca toata masinaria este noua. Acum m-am lamurit. Apropo de Istanbul, iata principalele caracteristici ale TBM'urilor care au lucrat acolo, preluate de aici. Ar fi interesant daca le-am putea compara cu cele ale TBM'urilor noastre, "modificate"...
Capetele de taiere era de la sine inteles ca vor fi adaptate special pentru solul bucurestean, intrucat caracteristicile "geomorfologice" sunt diferite, dar credeam ca toata masinaria este noua. Acum m-am lamurit. Apropo de Istanbul, iata principalele caracteristici ale TBM'urilor care au lucrat acolo, preluate de aici. Ar fi interesant daca le-am putea compara cu cele ale TBM'urilor noastre, "modificate"...
TBM_istanbul.jpg (36.56 KB; downloaded 7277 times)
📖 Pagination options