Topic: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
304 posts, 105501 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
TibiV
Filmul din al doilea link arata ca au sapat o portiune de tunel in tehnologia NATM.
Interesant...
Filmul din al doilea link arata ca au sapat o portiune de tunel in tehnologia NATM.
Interesant...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
subway guru
Dar treaba ca la acest proiect au lucrat 700ingineri si 12000 de angajati???
Mie asta-mi pare fabulos si demn de toata lauda!
In rest pe Erdogan nu l-a costat un sfantz ca e BOT...
Dar treaba ca la acest proiect au lucrat 700ingineri si 12000 de angajati???
Mie asta-mi pare fabulos si demn de toata lauda!
In rest pe Erdogan nu l-a costat un sfantz ca e BOT...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
TibiV
Da, dar traficul este mai mult decat suficient in tunelul turcilor...
Nu ca teapa pe care ne-o pregatea Ponta pentru CoBra...
Da, dar traficul este mai mult decat suficient in tunelul turcilor...
Nu ca teapa pe care ne-o pregatea Ponta pentru CoBra...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
subway guru
Practic ca sa traversezi Bosforul nu exista toll-free, nici pe cele trei poduri, nici prin cele doua tunele si nici cu bamporu'...vrei nu vrei, scoti banu'...Mai lipseste doar un tunel metrou!
La cati detinuti politici a arestat Erdogan nici nu-i mai trebuie TBM, are mana de lucru gratis!
Practic ca sa traversezi Bosforul nu exista toll-free, nici pe cele trei poduri, nici prin cele doua tunele si nici cu bamporu'...vrei nu vrei, scoti banu'...Mai lipseste doar un tunel metrou!
La cati detinuti politici a arestat Erdogan nici nu-i mai trebuie TBM, are mana de lucru gratis!
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
TibiV
Daca avea Ceasca atata mana de lucru, facea canalul navigabil Sighetu Marmatiei-Poarta Alba...
Daca avea Ceasca atata mana de lucru, facea canalul navigabil Sighetu Marmatiei-Poarta Alba...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
subway guru
S-ar putea ca nici osmanlaii otomani sa nu mai aiba atata exces de mana de lucru daca se apuca de faimosul lor canal M.Neagra (Kara Deniz)-M.Marmara...
P.S.
Specialistii spun ca la haosul de trafic din Istanbul nici daca podesti tot Bosforul nu se rezolva!!!
De aia zic ca au ales cele mai proaste solutii...lipseste 'viziunea' si...metroul...intercontinental!!!
Si la ei ca si la noi drumarii sunt mult mai potenti ca metroistii!
S-ar putea ca nici osmanlaii otomani sa nu mai aiba atata exces de mana de lucru daca se apuca de faimosul lor canal M.Neagra (Kara Deniz)-M.Marmara...
P.S.
Specialistii spun ca la haosul de trafic din Istanbul nici daca podesti tot Bosforul nu se rezolva!!!
De aia zic ca au ales cele mai proaste solutii...lipseste 'viziunea' si...metroul...intercontinental!!!
Si la ei ca si la noi drumarii sunt mult mai potenti ca metroistii!
- adila
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
adila
Frumos pe hartie si in prezentare. In scurt timp insa se va umple si tunelul de masini. Macar pe pod cand stai cate 1-2 ore sa-l treci, esti in aer liber, mai scoti capul pe fereastra, iti mai vinde unu' o sticla de apa pe marginea strazii, dar in tunel ce faci? Doamne fereste de accidente acolo, mai ales la ce probleme sociale au turcii acum.
Frumos pe hartie si in prezentare. In scurt timp insa se va umple si tunelul de masini. Macar pe pod cand stai cate 1-2 ore sa-l treci, esti in aer liber, mai scoti capul pe fereastra, iti mai vinde unu' o sticla de apa pe marginea strazii, dar in tunel ce faci? Doamne fereste de accidente acolo, mai ales la ce probleme sociale au turcii acum.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
TibiV
Mai bine taci...
Nu le da idei de atacuri terosiste...
(Nu ca nu ar avea aia planul pe urmatorii 15 ani...)
Mai bine taci...
Nu le da idei de atacuri terosiste...
(Nu ca nu ar avea aia planul pe urmatorii 15 ani...)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
subway guru
Doar noi ne ambitionam sa facem autostrazi prin munti toll-free...Asa ne trebuie si nu o sa avem nicicand ceea ce ne dorim...incepand cu Brasov-Comarnic...si continuand cu tot ce va mai visati...in ritmul asta mai degraba ajungem cu M6 la biserica neagra...si rezolvam si cu cei 40000 de schiori de fitze care-si consuma inutil viata in 4x4
Doar noi ne ambitionam sa facem autostrazi prin munti toll-free...Asa ne trebuie si nu o sa avem nicicand ceea ce ne dorim...incepand cu Brasov-Comarnic...si continuand cu tot ce va mai visati...in ritmul asta mai degraba ajungem cu M6 la biserica neagra...si rezolvam si cu cei 40000 de schiori de fitze care-si consuma inutil viata in 4x4
- TibiV
-
Posted:
-
- adila
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
adila
Orice fel de accident este mai periculos in tunel decat afara.
TibiV wrote:
Mai bine taci...
Nu le da idei de atacuri terosiste...
(Nu ca nu ar avea aia planul pe urmatorii 15 ani...)
Orice fel de accident este mai periculos in tunel decat afara.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
subway guru
Asta asa e...de aceea trebuie luate masuri de 'siguranta' eficiente...
Asta asa e...de aceea trebuie luate masuri de 'siguranta' eficiente...
- survola
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
survola
Am înțeles că se va mai face un tunel, de acestă dată combinat auto + tren. Acesta fiind al treilea
Cel prezentat mai sus (auto) e al doilea, iar primul a fost doar de CF.
tunelurile de sub Bosfor
subway guru wrote:
Specialistii spun ca la haosul de trafic din Istanbul nici daca podesti tot Bosforul nu se rezolva!!!
De aia zic ca au ales cele mai proaste solutii...lipseste 'viziunea' si...metroul...intercontinental!!!
Si la ei ca si la noi drumarii sunt mult mai potenti ca metroistii!
Am înțeles că se va mai face un tunel, de acestă dată combinat auto + tren. Acesta fiind al treilea
Cel prezentat mai sus (auto) e al doilea, iar primul a fost doar de CF.
tunelurile de sub Bosfor
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
TibiV
Nu bag mana in foc...
Dar cred ca este doar un calcul "la rece".
Metroul "intercontinental" i-ar face pe multi turci sa lase masina acasa si sa treaca "Marmaraua" cu metroul.
Ceea ce ar insemna reducerea masiva a taxelor de pod/tunel.
Taxe care au facut posibila ca "drumarii" lor foarte "potenti" sa faca constructiile astea superbe (inginereste) dar care nu fac decat sa incurjeze traficul rutier...
Ca si concluzie:
Metrou "intercontinental" NU vor face pana cand nu ajung la final BOT-urile astea (ce bine se potriveste acronimul in cazul asta... ), Adicatelea nu inainte ca baietii aia care au facut podurile/tunelurile sa isi fi scos banii cu profit 150%-200%...
PS
Pe de alta parte, ca planificare sterategica, inteleg aceasta optiune VITALA a statului turc, care sta 80% in Asia dar depinde 90% de Europa...(Nu trebuie decat sa arunci un singur ochi la Stiri...)
Daca ai 7 legaturi Europa-Asia (toate costisitoare, este drept...) ai sanse mult mai mari ca "la o adica" sa nu iti poata "reteza" nimeni TOATE cele 7 legaturi... Poate una, doua sau trei... Dar clar nu TOATE 7 SIMULTAN !...
Asa ca le dezvolta pe astea, si probabil vor incerca sa ajunga la 10 (adica vor mai face 2-3...)
Metroul (cu tarife "low-cost") i-ar incurca in stadiul asta....
Parerea mea...
subway guru wrote:
Specialistii spun ca la haosul de trafic din Istanbul nici daca podesti tot Bosforul nu se rezolva!!!
De aia zic ca au ales cele mai proaste solutii...lipseste 'viziunea' si...metroul...intercontinental!!!
Si la ei ca si la noi drumarii sunt mult mai potenti ca metroistii!
Nu bag mana in foc...
Dar cred ca este doar un calcul "la rece".
Metroul "intercontinental" i-ar face pe multi turci sa lase masina acasa si sa treaca "Marmaraua" cu metroul.
Ceea ce ar insemna reducerea masiva a taxelor de pod/tunel.
Taxe care au facut posibila ca "drumarii" lor foarte "potenti" sa faca constructiile astea superbe (inginereste) dar care nu fac decat sa incurjeze traficul rutier...
Ca si concluzie:
Metrou "intercontinental" NU vor face pana cand nu ajung la final BOT-urile astea (ce bine se potriveste acronimul in cazul asta... ), Adicatelea nu inainte ca baietii aia care au facut podurile/tunelurile sa isi fi scos banii cu profit 150%-200%...
PS
Pe de alta parte, ca planificare sterategica, inteleg aceasta optiune VITALA a statului turc, care sta 80% in Asia dar depinde 90% de Europa...(Nu trebuie decat sa arunci un singur ochi la Stiri...)
Daca ai 7 legaturi Europa-Asia (toate costisitoare, este drept...) ai sanse mult mai mari ca "la o adica" sa nu iti poata "reteza" nimeni TOATE cele 7 legaturi... Poate una, doua sau trei... Dar clar nu TOATE 7 SIMULTAN !...
Asa ca le dezvolta pe astea, si probabil vor incerca sa ajunga la 10 (adica vor mai face 2-3...)
Metroul (cu tarife "low-cost") i-ar incurca in stadiul asta....
Parerea mea...
📖 Pagination options