MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM2 Berceni - PiperaM2 • Modernizarea infrastructurii existente

 

Topic: Știri și articole din presă

108 posts, 38586 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea M2 - 2019-... sab

Ho ho ho, pana la driveless la noi mai este muuult. Ideea este ce facem in viitorul apropiat.
Chiar si driveless, nu stiu daca un X si doua linii este suficient.

 


Re: Modernizarea M2 - 2019-... punmeister

Se poate face X cu inima mobila?

 


Re: Modernizarea M2 - 2019-... andrei11

Inima mobilă nu ajută la abătută, ajută la directă să treci cu 200 km / h.  Nu prea ai ce face cu mobila la vitezele de intrare / ieșire din stațiile de metrou.  Dacă vrei rebrusare la 90 secunde        variantele 4 și 5 sunt câștigătoare. Varianta 4 mai lungă, cu 3 sau 4 "linii moarte". Eu am dat exemplu acolo numai cu două.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea M2 - 2019-... sab

Pana vor incepe lucrarile astea anuntate cu surle si trambite, vad ca la Unirii 2 au schimbat sina.
thumbnail (41).jpeg (39.62 KB; downloaded 4984 times)

 


Re: Modernizarea M2 - 2019-... punmeister

Era schimbata de ceva vreme.

 


Re: Modernizarea M2 - 2019-... subway guru

Avem licitatie lansata pe Sicap!
Valoare estimata 446mil, durata 48luni.
Pune cineva documentatia tehnica pe forum?

 


Re: Modernizarea M2 - 2019-... andrei11

bercenicity wrote:
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/not ... 00080126

Noutati:
-bretea X imediat la nord de Berceni (fost doar diagonala)
-bretea X imediat la sud de Dimitrie Leonida (initial bretea X, ulterior doar diagonala)
-bretea X imediat la sud de Aparatorii Patriei (initial bretea X, ulterior doar diagonala)
-traversele de plastic inlcuiesc pe cele de lemn in zonele cu piatra sparta



bercenicity wrote:
bretea X imediat la nord de Berceni (fost doar diagonala)

Ha ?  :o Breteaua trebuie la Sud de Berceni, NU la Nord ! La Nord e de pomană breteaua, stația Berceni e cu peron lateral !
bercenicity wrote:
bretea X imediat la sud de Dimitrie Leonida (fost doar diagonala)

A fost X acolo, ei au desființat-o la un moment dat ca fraierii ! Habar n-au configurația inițială a rețelei !
bercenicity wrote:
bretea X imediat la sud de Aparatorii Patriei (fost doar diagonala)

A fost X acolo, ei au desființat-o la un moment dat ca fraierii !  Habar n-au configurația inițială a rețelei !
Oricum X - ul acolo n-are nicio noimă. Mai degrabă făceau un X imediat la Sud de Piața Sudului.
bercenicity wrote:
traversele de plastic inlcuiesc pe cele de lemn in zonele cu piatra sparta

Ce înseamnă traverse de plastic ? Cele de lemn în zona macazelor sunt ideale !
Cel puțin în zona noilor stații  / a macazelor respective Străulești / Laminorului e lemn cât vezi cu ochii !
Ca în multe cazuri gândirea Metrorex e praf la logică !

 


Re: Modernizarea M2 - 2019-... subway guru

@andrei11
La sud de Piata Sudului sunt tunele gemene sub pasajul rutier, sa-ti bagi matale x-uri lejer, nu-i asa?  :rofl:
Traversele de plastic nu sunt o premiera nemaivazuta, sunt net superioare traverselor de lemn, le-am implementat cu maxim succes inca din 1990 pe tunelul Republica-Pantelimon sub scoala si gradinita de pe Magnetului!
:mrgreen:
P.S.
V-am mai spus ce cel mai potrivit <model> pentru metroul nostru bucurestean e cel <chezaro-craiesc>, iar solutia cu traverse de plastic e fix <solutia vieneza>!
Asa ca in Campia Dunarii...valsam!
:lol:  :lol:  :lol:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea M2 - 2019-... sab

La sud, adica spre Aparatori, unde este galerie... ;) Este adevarat ca nu este dubla, ci cu perete despartitor.

 


Re: Modernizarea M2 - 2019-... subway guru

Asa-i, si acolo e <extrem de facil>!
Mai daramam mult?...ca de construit...mai incet!

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea M2 - 2019-... sab

N-am zis ca se poate, tocmai de aceea am mentionat ca este perete despartitor.  X-uri se pot face doar dupa Aparatori

 


Re: Modernizarea M2 - 2019-... andrei11

Nu știam că e << zid despărțitor >>. Nu circul  pe acolo.

 


Re: Modernizarea M2 - 2019-... misterr

bercenicity wrote:
Pentru a permite circulaţia trenurilor în tuneluri pe timpul programului normal de circulaţie, iar în timpul nopţii să se poată executa lucrările necesare pentru înlocuirea căii de rulare şi etanşarea tunelelor, a fost prevăzută montarea unor poduri metalice provizorii pentru căii de rulare.
În vederea montajului confecţiei metalice a podului provizoriu, este necesară în primă fază execuţia lucrărilor pregătitoare: tăierea şinei, desfacerea unei porţiuni de cale de rulare, demolarea banchetelor de beton, demolarea betonului între traverse, montarea porţiunii căii de rulare, cu asigurarea calării şinelor, în zonele în care urmează a se monta confecţia metalică, înainte de montarea propriu-zisă a podului metalic.

Montajul propriu-zis a podului metalic presupune următoarele lucrări: demontarea porţiunii căii de rulare, forarea găurilor în căptuşeala tunelurilor pentru introducerea ancorelor, montarea suporturilor de rezemare a grinzilor metalice, demontarea traverselor şi demolarea betonului de sub traverse, montarea grinzilor longitudinale, montarea palanului, montarea grinzilor sub traverse cu montarea plăcilor de prinderii a şinelor precum şi montarea grinzilor dintre traverse, montarea grinzilor longitudinale sub şine şi montarea porţiunii de cale de rulare.
Materialul din care se realizează grinzile metalice este OL52, iar prinderile se realizează sudat (acolo unde este posibil în atelier) şi cu şuruburi de înaltă rezistenţă pretensionate SIRP, în şantier, la locul de montaj.
Adică se va circula cu șina suspendată pe niște prepelece metalice? Și cu șina a treia cum rămîne?

 


Re: Modernizarea M2 - 2019-... bercenicity

subway guru wrote:
Te inseli, din punctul de vedere al caii singura restrictie e viteza maxima admisa pentru parcurgerea aparatelor de cale <pe abatuta> care depinde de <tangenta> abaterii, pui o tangenta mai mica sporeste lungimea bretelei dar creste viteza, altele sunt cauzele reale pentru care nu rebruseaza trenurile la 90secunde dar despre astea nu indrazneste nimeni sa vorbeasca...
Spune-mi te rog, in caietele de sarcini pentru trenuri sau pentru automatizari ai vazut ca cerinta obligatorie rebrusarea la 90secunde???...nu, e doar enuntata capacitatea liniei de circulatie la 90secunde!
IVA a circulat cu rebrusare la 90secunde cu echipaje <suveica>...pe bretele cu tangenta <mare>!  :mrgreen:

La macazurile de la Berceni raza curbei pe abatute o sa fie 300m fata de 190m acum (tangenta la inima ramane la fel 1:9) -> inseamna viteza mai mare, de la 40 la 50 km/h[1] pe abatuta (poate la metroul noustru vitezele sunt mai mici)
La fel si la Pipera de la 300 la 190m, mai putin trecerea dubla jonctiune care ramane tot cu raze de 190m
La PIata Victoriei macazul care este abordat pe abatuta de trenuri spre Aviatorilor nu o sa fie imbunatatit, tot cu raza de 300m o sa fie, desi acum trenurile au doar cca 30km/h peste el.
Pe de alta parte la Dimitrie Leonida si Aparatorii Patriei razele curbelor pe abatutele macazurilor o sa fie mai mica (de la 190m la 100), dar nu ar trebui sa conteze prea tare, ca abatutele respective nu o sa fie folosite in mod normal.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M2 • Modernizarea infrastructurii existente  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420770 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use