Muzeul transportului public din Praga

Re: Muzeul transportului public din Praga

Mesajde Icsilviu » Sâm, 07 Sep 2019, 11:33

Autobuzul Škoda RO 706 ( R ekonstruovaný O mnibus) cu numărul 206 datează din 1951. Acest model a fost fabricat între 1947 și 1958 ca un derivat al camionului Škoda 706R, cu care avea în comun motorul și alte elemente. La acest autobuz motorul era fabricat de către Škoda, șasiul de către compania Avia, iar restul componentelor erau fabricate și asamblate de către Karosa.
Fişiere ataşate
Škoda 706 z 1951 (nr 206).JPG
Škoda 706 z 1951 (nr 206).JPG (1.13 MiB) Vizualizat de 204 ori
Škoda 706 z 1951 (nr 206) 1.JPG
Škoda 706 z 1951 (nr 206) 1.JPG (1.04 MiB) Vizualizat de 204 ori
Škoda 706 z 1951 (nr 206) 2.JPG
Škoda 706 z 1951 (nr 206) 2.JPG (1.12 MiB) Vizualizat de 204 ori
Ultima oară modificat de Icsilviu pe Sâm, 07 Sep 2019, 11:43, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
Icsilviu
Membru Gold
 
Mesaje: 321
Membru din: Sâm, 26 Iun 2010, 19:57

Re: Muzeul transportului public din Praga

Mesajde Icsilviu » Sâm, 07 Sep 2019, 11:37

Vehicul de intervenție la rețeaua de tramvai și troleibuz, fabricat în 1948 de Klement Gottwald în colaborare cu atelierele centrale din Praga.
Fişiere ataşate
Praga RN.JPG
Praga RN.JPG (1.11 MiB) Vizualizat de 202 ori
Avatar utilizator
Icsilviu
Membru Gold
 
Mesaje: 321
Membru din: Sâm, 26 Iun 2010, 19:57

Re: Muzeul transportului public din Praga

Mesajde Icsilviu » Sâm, 07 Sep 2019, 11:39

Autobuzul Škoda RO 706 ( R ekonstruovaný O mnibus) cu numărul 206 datează din 1951. Acest model a fost fabricat între 1947 și 1958 ca un derivat al camionului Škoda 706R, cu care avea în comun motorul și alte elemente. La acest autobuz motorul era fabricat de către Škoda, șasiul de către compania Avia, iar restul componentelor erau fabricate și asamblate de către Karosa.
Fişiere ataşate
Škoda 706 z 1951 (nr 206).JPG
Škoda 706 z 1951 (nr 206).JPG (1.13 MiB) Vizualizat de 202 ori
Škoda 706 z 1951 (nr 206) 2.JPG
Škoda 706 z 1951 (nr 206) 2.JPG (1.12 MiB) Vizualizat de 202 ori
Ultima oară modificat de Icsilviu pe Sâm, 07 Sep 2019, 11:42, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
Icsilviu
Membru Gold
 
Mesaje: 321
Membru din: Sâm, 26 Iun 2010, 19:57

Re: Muzeul transportului public din Praga

Mesajde Icsilviu » Sâm, 07 Sep 2019, 11:41

Autobuzul Škoda 706 RTO a fost fabricat atât in Cehoslovacia de către Karosa între 1958 și 1972, cât și în Polonia de către Jelcz sub denumirea de Jelcz 272 până în 1977. Autobuzul este cunoscut sub denumirea de Škoda deoarece la acel moment exista tradiția în Cehoslovacia ca marca autobuzului să fie data de producătorul motorului. Datorită formei sale, autobuzul este cunoscut popular sub denumirea de ou, gălușca, iar în Polonia mai ales sub cea de castravete. Autobuzul din imagine 4881 este mai exact un Jelcz 272 MEX din 1973, fabricat de Jelcz în colaborare cu LIAZ (LIAZ a fabricat șasiul și motorul).
Fişiere ataşate
Škoda 706 z 1973 (nr 4881).JPG
Škoda 706 z 1973 (nr 4881).JPG (975.84 KiB) Vizualizat de 202 ori
Škoda 706 z 1973 (nr 4881) 1.JPG
Škoda 706 z 1973 (nr 4881) 1.JPG (1.07 MiB) Vizualizat de 202 ori
Škoda 706 z 1973 (nr 4881) 2.JPG
Škoda 706 z 1973 (nr 4881) 2.JPG (1.1 MiB) Vizualizat de 202 ori
Avatar utilizator
Icsilviu
Membru Gold
 
Mesaje: 321
Membru din: Sâm, 26 Iun 2010, 19:57

Re: Muzeul transportului public din Praga

Mesajde Icsilviu » Sâm, 07 Sep 2019, 11:49

Autobuzul Karosa SM11 a fost fabricat de Karosa între 1964 și 1981. Deși reprezenta succesorul Škoda 706 RTO, întregul concept al autobuzului era diferit. Avea motorul localizat sub podea la jumătatea distanței între cele 2 osii și suspensie pneumatică. Avea 3 rânduri de uși, cu cele din față poziționate înaintea intrării din față. Podeaua era amplasată mai jos, ușile erau mai largi, iar vederea șoferului era mai bună decât la Škoda 706 RTO. Parbrizul autobuzului era realizat din 2 bucăți.
Fişiere ataşate
Škoda SM11 z 1981 (nr 7135).JPG
Škoda SM11 z 1981 (nr 7135).JPG (1.17 MiB) Vizualizat de 200 ori
Škoda SM11 z 1981 (nr 7135) (2).JPG
Škoda SM11 z 1981 (nr 7135) (2).JPG (778.43 KiB) Vizualizat de 200 ori
Avatar utilizator
Icsilviu
Membru Gold
 
Mesaje: 321
Membru din: Sâm, 26 Iun 2010, 19:57

Re: Muzeul transportului public din Praga

Mesajde Icsilviu » Sâm, 07 Sep 2019, 11:50

Autobuzul Karosa B 731 cu numărul 3709 a fost produs în 1985. Acest model a fost fabricat între 1981 și 1996 și a circulat în Praga până în 2014.
Fişiere ataşate
Karosa B 731 z 1985 (nr 3709).JPG
Karosa B 731 z 1985 (nr 3709).JPG (1.16 MiB) Vizualizat de 199 ori
Avatar utilizator
Icsilviu
Membru Gold
 
Mesaje: 321
Membru din: Sâm, 26 Iun 2010, 19:57

Re: Muzeul transportului public din Praga

Mesajde Icsilviu » Sâm, 07 Sep 2019, 11:52

Autobuzul Ikarus 280 numărul 4382 datează din 1988. Acest tip de autobuz a circulat în Praga între 1978 și 1999.
Fişiere ataşate
Ikarus 280 z 1988 (nr 4382).JPG
Ikarus 280 z 1988 (nr 4382).JPG (1001.26 KiB) Vizualizat de 196 ori
Ikarus 280 z 1988 (nr 4382) 2.JPG
Ikarus 280 z 1988 (nr 4382) 2.JPG (1.23 MiB) Vizualizat de 196 ori
Avatar utilizator
Icsilviu
Membru Gold
 
Mesaje: 321
Membru din: Sâm, 26 Iun 2010, 19:57

Re: Muzeul transportului public din Praga

Mesajde Icsilviu » Sâm, 07 Sep 2019, 11:53

Ikarus E91 este un midibuz semi-low-floor. Are tracțiune pe spate, motorul și transmisia aflându-se sub podea în partea din spate a vehiculului. Cabina șoferului este semiînchisă. Au fost livrate în Praga 6 astfel de autobuze între 2003 și 2006, cel din imagine datând din 2004.
Fişiere ataşate
Ikarus E91 z 2004 r. 2.JPG
Ikarus E91 z 2004 r. 2.JPG (1.25 MiB) Vizualizat de 194 ori
Ikarus E91 z 2004 r.JPG
Ikarus E91 z 2004 r.JPG (1000.99 KiB) Vizualizat de 194 ori
Avatar utilizator
Icsilviu
Membru Gold
 
Mesaje: 321
Membru din: Sâm, 26 Iun 2010, 19:57

Re: Muzeul transportului public din Praga

Mesajde Icsilviu » Sâm, 07 Sep 2019, 11:54

Vagonul de metrou 2374 din 1988 este de tipul 81-71 și a fost fabricat în Uniunea Sovietică în uzina Mytishchin de lângă Moscova. În Praga aceste garnituri de metrou au funcționat în forma originală între 1978 și 2009, iar după 2009 continuă să circule 93 de vagoane modernizate denumite 81-71M. Pe lângă vagonul donat muzeului mai există trenul de metrou format din setul de vagoane 2159 + 2213 + 2429 + 2637 + 2504 care face tururi pentru turiști.
Fişiere ataşate
2374 metrou.jpg
2374 metrou.jpg (163 KiB) Vizualizat de 194 ori
Avatar utilizator
Icsilviu
Membru Gold
 
Mesaje: 321
Membru din: Sâm, 26 Iun 2010, 19:57

Anterior

Înapoi la Praga


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori