Transportul în lumeAsiaIndia

 

Topic: India - transport feroviar

6 posts, 2637 views
India - transport feroviar bercenicity

Ei sunt singurii care au navete container double-stack pe vagoane platforma; stabilitatea este mai buna dtorita folosirii ecartamentului larg de 1676mm; americanii si chnezii folosesc vagonae gondola double-stack pentru a incapea in gabarit si a cobari centrul de greutate, necesar pentru ecartamentul standard



 


Re: India. bercenicity

^^^
Si mai si electrifica coridoarele unde ruleaza navete double-stack. Catenara e la 7.45m.





 


Re: India. PTMZ

Alstom India va oferi cel mai rapid tren din lume pentru operațiunile feroviare private din India, țintând venituri din vânzări către această țară de un miliard de euro pentru anul viitor.

Alstom India a purtat discuții cu Indian Railway Catering and Tourism Corporation (IRCTC) și Megha Engineering, singurii doi concurenți privați la licitațiile organizate de către Ministerul Căilor Ferate, potrivit business-standard.com. Potrivit lui Alain Spohr, directorul general la Alstom India, discuțiile au fost purtate cu încă un operator dar acesta nu a făcut nicio ofertă. „Am decis să sprijinim operațiunile de trenuri private în calitate de parteneri, în căutarea oportunităților. Propunem un tren special bazat pe tehnologia de mare viteză utilizată în Franța ”, a spus Spohr pentru Business Standard.

Spohr a spus că trenul propus se bazează pe TGV, un tren de mare viteză care operează în toată Franța. Tipul V150 de TGV deține recordul mondial pentru cea mai mare viteză pe orice sistem feroviar național. Actualul record mondial de viteză pentru un tren comercial pe cale de rulare clasică deținut de TGV francez este de 574,8 kilometri pe oră. Acest record este în vigoare din aprilie 2007. „Am dezvoltat o soluție locală corespunzătoare segmentului de viteză din India … De asemenea, am început să discutăm cu căile ferate indiene dacă ar fi interesați să adauge trenurile de mare viteză la rutele lor lungi, de peste 1.000 de kilometri”, a spus Spohr.

Răspunzând la o întrebare cu privire la tipul de business țintit, el a spus: „Oferim doar materialul rulant”. Spohr a spus: „Ne propunem să realizăm un venit de 1 miliard de euro până anul viitor (2022-23), în creștere de la aproximativ 650-700 milioane de euro venituri care vor fi realizate în actualul financiar an. ” Spohr a mai spus că Alstom India va licita pentru șapte proiecte majore în valoare de peste 1 miliard de euro până la sfârșitul lunii viitoare.

De asemenea, Alstom a lansat un India Impact Report în parteneriat cu Ernst & Young. Potrivit raportului, Alstom India cumpără bunuri și servicii în valoare de 331 milioane EUR, dintre care 75% se realizează cu furnizori indieni. Compania a investit aproape 142 milioane EUR în ultimii cinci ani și a efectuat 21 de transferuri de tehnologie către furnizorii săi.

Sursa: Club Feroviar

 


Re: India - transport feroviar shoppy

Accident feroviar in India, desi initial s-a vorbit despre un tren de calatori care a derait si a fost lovit de un marfar cauzand 90 de victime, in final s-a clarificat ca a fost vorba de doua trenuri rapide de pasageri care s-au ciocnit, pana acum au ajuns la 230 de victime.


 


Re: India - transport feroviar shoppy

Au ajuns la 280, cel mai grav accident feroviar din istoria Indiei


 


Re: India - transport feroviar WT_fan06

Să vedem și transmisiunea BBC cu privire la această tragedie...


 


Home page  • 
Parent forum: India  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420551 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use