Discuții despre Muzeul Corneliu Mikloși

Vehiculele istorice deținute de Muzeul Corneliu Mikloși

Re: Muzeul Corneliu Mikloși - prezentare generală

Mesajde ByOnu » Mar, 06 Aug 2019, 21:03

Dar ce planuri sunt pentru complexul de peste sosea? :think:
Semnează pentru inființarea Muzeului Transporturilor din București! Click AICI!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 5532
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Discuții despre Muzeul Corneliu Mikloși

Mesajde GPS » Mie, 07 Aug 2019, 08:28

Au existat mai multe planuri în ultimul timp, inclusiv includerea în viitorul Multiplex dedicat evenimentelor din 2021. Momentan nu există un plan concret.
Un articol mai vechi pe tema centrului ce avea să fie amenajat acolo: http://mobil.tion.ro/#!mobilenews/detail/2242960
GPS
Membru Gold
 
Mesaje: 2907
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Muzeul Corneliu Mikloși - prezentare generală

Mesajde dan.s » Vin, 09 Aug 2019, 21:50

- troleibuze: DAC 117EA, Rocar 217E, IKARUS 280T, Rocar 317EC, Gräf&Stift GE 105 M, Saurer 4TIILM BBC, Rocar E312, Renault ER 100 H, Renault ER 112 H, Vetter VE 16 SO

+ 'marele alb'/tursib219 (am uitat acum ce tip de troleu este....)
- tramvaie: Timiș 2, V58, vagon plug, vagon polizor, vagon utilitar SGP SP, Wegmann GT4

+ locomotiva L3.

ByOnu scrie:Dar ce planuri sunt pentru complexul de peste sosea?

Momentan totul este in aer. Terenurile (ambele de-oparte si de alta a bulevardului) au fost preluate de casa de cultura si se ateapta fonduri si proiect pentru Multiplexcity 2021.
dan.s
 

Re: Muzeul Corneliu Mikloși - prezentare generală

Mesajde GPS » Vin, 09 Aug 2019, 22:33

Marele alb este un FBW GTr51.
P.S.: Poate muta un moderator ultimele mesaje la discuții. Mulțumesc.
GPS
Membru Gold
 
Mesaje: 2907
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Discuții despre Muzeul Corneliu Mikloși

Mesajde GPS » Vin, 23 Aug 2019, 15:17

După cum probabil știți, Timișoara va fi în anul 2021 capitala europeană a culturii. În acest sens, primăria municipiului a realizat un proiect prin care să fie realizat un centru de artă, cunoscut drept MultipleXity. Proiectul vizează construirea acestuia în halele STPT din Bulevardul Take Ionescu, ceea ce ar presupune desființarea Muzeului Corneliu Mikloși și scoaterea din patrimoniul STPT a halelor și terenului. Din păcate inevitabilul s-a produs, iar AGA a STPT a eliberat documentul prin care societatea este obligată să elibereze terenul.

http://www.stpt.ro/arhiva_com/aga18-2019.pdf

Imagine
GPS
Membru Gold
 
Mesaje: 2907
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Discuții despre Muzeul Corneliu Mikloși

Mesajde Andrei17 » Vin, 27 Mar 2020, 22:47

De la Tramclub Iași. Este vorba de toate vehiculele, autobuze, troleibuze, ce sunt acum abandonate (/"conservate") de STPT în depoul Dâmbovița, dar și de unele tramvaie și remorci.
FB_IMG_1585341236835.jpg
FB_IMG_1585341236835.jpg (38.72 KiB) Vizualizat de 3024 ori
! SUSȚIN ÎNFIINȚAREA ȘI / SAU DEZVOLTAREA TRANSPORTULUI ELECTRIC CU TROLEIBUZE !
Avatar utilizator
Andrei17
Membru Silver
 
Mesaje: 1387
Membru din: Lun, 22 Iun 2015, 17:55
Localitate: Brașov

Re: Discuții despre Muzeul Corneliu Mikloși

Mesajde WT_fan06 » Joi, 02 Apr 2020, 09:58

Asociația „Metrou Ușor” a emis în această dimineață o solicitare (petiție) către Primăria Municipiului Timișoara, Societatea de Transport Public Timișoara și Direcția pentru Cultură Timiș, prin care solicită anularea licitației pentru casarea vehiculelor istorice păstrate în vederea restaurării și expunerii în Muzeul „Corneliu Mikloși” și încadrarea tuturor acestor vehicule istorice în patrimoniul național.

Mai jos atașăm solicitarea trimisă către autorități, dar și comunicatul de presă emis către redacțiile de presă locale și naționale.

timisoara solicitare.pdf
(160.81 KiB) Descărcat de 48 ori

timisoara public.pdf
(114.18 KiB) Descărcat de 56 ori

Societatea de Transport Public Timișoara a demarat o licitație pentru „valorificarea ca deșeuri a mijloacelor de transport și a mijloacelor fixe scoase din uz”. Problema este că aceste mijloace de transport nu sunt deșeuri, ci piese unicate de muzeu, de patrimoniu național și european, unele chiar încadrate ca patrimoniu mobil și apărate prin legea 182/2000 reactualizată art. 82. Pe lista de vânzare la fier vechi se regăsesc tramvaie românești unicat Timiș, troleibuze românești unicat DAC/Rocar, autobuzul românesc unicat Rocar U312 și autobuzele Ikarus, toate acestea fiind vehicule de muzeu rare, cu o însemnată valoare istorică.

Vehiculele au fost păstrate ani de zile în vederea restaurării și expunerii lor în Muzeul Transportului Public „Corneliu Mikloși” din Timișoara. Între anii 2008-2010 s-au investit sume importante de bani în reabilitarea acestora, însă totul s-a dus pe apa sâmbetei din cauza neglijenței autorităților. În urma reabilitării, aceste vehicule au fost depozitate în condiții improprii, mai întâi în depoul Take Ionescu, în aer liber, iar din 2018, în depoul Dâmbovița, pe pământ. Acestea au fost expuse constant intemperiilor, accentuând o degradare prematură. Acestea, însă, pot fi ușor restaurate și expuse.

Considerăm ca fiind inacceptabilă inițierea demersului de vânzare la fier vechi tocmai acum, pe timpul pandemiei COVID-19, când ordonanțele militare reduc la minimum capacitatea societății civile de a interveni, fiind o perioadă în care autoritățile ar trebui să fie preocupate exclusiv de oprirea pandemiei, ci nu de ștergerea istoriei naționale. Astfel, Asociația „Metrou Ușor” înaintează către autorități solicitarea de a abandona orice demers de casare, cerând totodată autorităților încadrarea acestor exponate cu valoare istorică în patrimoniul național mobil, pentru a le feri prin lege de inițiative menite să șteargă istoria națională și europeană.
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1956
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Discuții despre Muzeul Corneliu Mikloși

Mesajde WT_fan06 » Joi, 02 Apr 2020, 17:16

Câteva publicații ne-au preluat demersul:

Ziua de Vest - http://www.ziuadevest.ro/in-plina-pande ... -de-muzeu/
Timisoara.Ziare.com - http://www.ziare.com/stiri-timisoara/st ... eu-8050177

O știre extrem de interesantă a fost publicată pe debanat.ro. În știre sunt publicate poze cu vehicule aflate pe lista de casare ce au fost marcate cu textul „ATENȚIE ! BUN DE IMPORTANȚĂ ISTORICĂ”. Redau știrea integral:

STPT e acuzată că distruge mijloace de transport de patrimoniu, societatea spune că sunt doar vechituri casate

Societatea timişoreană, pe de o parte, respectiv Primăria Timişoara şi compania locală de transport, au ajuns din nou în conflict, după ce STPT a decis să scoată la licitaţie unele mijloace de transport casate şi aflate în stare de degradare. Reprezentanţii mai multor asociaţii spun că se distruge patrimoniul cultural format din mai multe mijloace de transport istorice, unele unicat, de cealaltă parte STPT insistă că nu e vorba despre astfel de piese, ci de tramvaie sau autobuze care nu reprezentau valori istorice.

La începutul acestei săptămâni, Societatea de Transport Local Timişoara a organizat o licitaţie pentru vânzarea unor mijloace de transport casate. Situaţia nu a trecut fără a se atrage atenţia din partea entuziaştilor din domeniu, care consideră că prin această licitaţie au fost trimise la tăiat o serie de piese unice, care ar fi fost necesare Muzeului „Corneliu Miklosi”, dedicat transporturilor timişorene.

„Ieri – 31.3.2020 – STPT a organizat o licitaţie pentru valorificarea ca deşeuri a mijloacelor de transport scoase din uz. Valoarea de piaţă minima estimată de evaluator a tuturor vehiculelor este de 66.752 RON, adică undeva la 13.750 EURO. (tramvaie, autobuze, troleibuze, etc…).Atât costă o parte din istoria transportului în comun din Timişoara. E mai uşor să dai la casat posibile exponate, care culmea, sunt unicat în lume în loc să le reabilitezi şi să le expui în muzeu. Dacă le vindeau la bucată unui alt muzeu sau unui club de pasionaţi, primeau mai mulţi bani şi măcar erau expuse pentru a bucura sufletul pasionaţilor de transport în comun”, spunea, pe Facebook, Tiberiu Simionaş, un entuziast în domeniu.

El spune că s-a preferat această variantă pentru a face loc, în clădirea unde se afla muzeul, la fostul depou de pe Take Ionescu, pentru proiectul Multiplexity.

„Acum un an, am atras atenția că aceste mijloace de transport în comun fac parte din patrimoniul orașului și din istoria transportului în comun. Încă de anul trecut niște piese de colectie, care nu erau expuse în muzeu au fost lăsate afară în soare, ploaie și zăpadă să ruginească. (…) Acum dau o parte dintre aceste lucruri la fier vechi. Și mai trist pentru oraș este că primul muzeu al Timisoarei din ultimul deceniu, a murit in fașă pentru a face loc – culmea – cladirii Multiplexity. Cei care se ocupa de acest proiect spun ca se va pastra si muzeul transporturilor dar, cum să faci acest lucru fără EXPONATE? Eu știu că nu este cel mai bun moment pentru a încerca să salvezi niște artefacte ale transportului public, dar cu atât mai grav este că se profită de situația de criză pentru a scăpa de ele fără a întâmpina rezistență. Aceste piese din istoria noastră sunt deja foarte rare și vor deveni de 10, 20 de ori mai valoroase pe măsură ce trece timpul. Dar noi le dăm la fier vechi… pentru că”, mai afirmă Simionaş.

STPT reacţionează: mijloacele de transport casate nu fac parte din patrimoniu

De cealaltă parte, Societatea de Transport Public Timişoara reacţionează şi spune că nu e vorba despre piese de patrimoniu, ci despre mijloace de transport de mult ieşite din uz şi care nu ar fi putut fi reabilitate.

„Societatea de Transport Public Timișoara are un număr semnificativ de bunuri culturale (mijloace de transport în comun și mașini unelte) înregistrate la Ministerul Culturii, care se regăsesc în Muzeul “Corneliu Miklosi”. Dacă e să dăm doar câteva exemple, printre acestea se numără copia fidelă a tramvaiului tras de cai, Gemenele – tramvai fabricat la Timișoara începând cu anul 1927 sau tramvaie Timiș, acestea fabricate la Timișoara începând cu anul 1969. Societatea de Transport Public Timișoara a scos la licitație, prin Deciziile Consiliului de Administrație al S.T.P.T. (nr. 82 / 24.09.2020 și nr. 84 / 24.10.2020), mai multe mijloace de transport în comun, toate acestea aflate într-un stadiu avansat de degradare, care nu permite în niciun fel intervenția de reabilitare a acestora. Menționăm că mijloacele de transport în comun la care facem referire nu sunt înregistrate la Ministerul Culturii, nefăcând parte din patrimoniul local, național etc. Caietul de sarcini pentru licitație a fost înctocmit 04.03.2020, iar licitația a avut loc în 31 martie. Mai mult, Societatea de Transport Public Timișoara va transfera, în viitorul apropiat, Muzeului “Corneliu Miklosi” încă patru vagoane de tramvai, pentru acestea urmând să se facă demersurile legale în vederea clasării ca bunuri culturale. În prezent, în cadrul Muzeului “Corneliu Miklosi” se regăsesc 15 mijloace de transport în comun clasate ca bunuri culturale, cele mai multe fiind tramvaie, în condițiile în care Timișoara găzduiește în cadrul muzeului în special mijloace de transport în comun pe șină, orașul nostru fiind primul de pe actualul teritoriu al României în care a circulat tramvaiul, începând cu anul 1869, când a fost inaugurată prima linie de tramvai tras de cai”, se arată în poziţia STPT.

LINK: https://debanat.ro/2020/04/stpt-e-acuza ... uri-casate
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1956
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Discuții despre Muzeul Corneliu Mikloși

Mesajde WT_fan06 » Sâm, 04 Apr 2020, 08:14

În urma declarațiilor publice ale STPT prezentate mai sus, Asociația „Metrou Ușor” a trimis către presă, în această dimineață, o reacție oficială în care sunt prezentate dovezi clare care arată că mijloacele de transport scoase recent la licitație sunt de importanță istorică și pot fi restaurate.

Vă invităm să citiți comunicatul:

Comunicat Replica la pozitia STPT.pdf
(961.38 KiB) Descărcat de 479 ori


replica colaj 1.jpg
replica colaj 1.jpg (932.93 KiB) Vizualizat de 2293 ori


replica colaj 2.jpg
replica colaj 2.jpg (613.03 KiB) Vizualizat de 2293 ori
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1956
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Discuții despre Muzeul Corneliu Mikloși

Mesajde WT_fan06 » Lun, 06 Apr 2020, 16:12

Am primit și un răspuns din partea Direcției Județene pentru Cultură Timiș.

Răspuns Direcția Județeană pentru Cultură Timiș.jpg
Răspuns Direcția Județeană pentru Cultură Timiș.jpg (352 KiB) Vizualizat de 2003 ori
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1956
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Discuții despre Muzeul Corneliu Mikloși

Mesajde ByOnu » Mar, 07 Apr 2020, 15:24

https://adz.ro/artikel/artikel/sorry-were-closed (articol tradus automat, există erori)

"Îmi pare rău, am închis": Acest anunț este întâlnit de către utilizatorii de Internet care au aflat de existența unui muzeu de transport în Timișoara și doresc să afle pe Internet ceea ce acest muzeu are de oferit sau atunci când acesta poate fi vizitat. De fapt, pe site-ul societății de transport public STPT, în cadrul http://www.stpt.ro, se află coloana specială "Transportul Muzeu", care ar fi trebuit să ofere informații despre muzeul de transport "Corneliu Miklosi". Dar mai mult decât o demolare istorică în limba română pentru înființarea acestui muzeu nu se găsește pe site-ul STPT. Muzeul tehnic de pe Bulevardul Take-Ionescu nr. Site-ul afirmă că se lucrează la înființarea muzeului. Numai atunci când evenimentele culturale vor avea loc în Muzeul Tramvaiului, facilitatea își va deschide porțile pentru străini.

Tramclub Banat este preocupată de situația incertă a muzeului, care ar fi trebuit să fie deschis în urmă cu câțiva ani, a fost destul de preocupată de inițiatorii săi. Reprezentanții Tramclub Banat (TCB), o organizație non-profit cu sediul în Timiș, înființată în anul 2000, se întreabă de cel puțin un an de ce muzeul nu este încă în funcțiune și dacă este pus în aplicare sau nu conceptul original – cel al unui muzeu tehnic exclusiv . În cursul Anului 2021 al Capitalei Europene a Culturii, care va începe în aproximativ nouă luni, un muzeu de transport tehnic din Timeswar ar fi o atracție suplimentară și un mare câștig de imagine pentru oraș pe Bega, sunt convinși reprezentanții BCB.

Primii pași către înființarea unui muzeu de transport în Timiș au fost făcuți în anul 2000, când a fost înființată asociația non-profit "Tramclub Banat". Membrii organizației non-profit au fost Temeswar er Nahverkehr (pe atunci cunoscut sub numele de "RATT") și companiile de transport din Arad și Reșița. Unul dintre obiectivele principale ale organizației a fost și este conservarea și întreținerea tramvaielor istorice și utilizarea lor în scopuri turistice, dar și reevaluarea istoriei transportului public în Timișoara.

Datorită eforturilor comune ale TCB și ale societății de transport public Timișoara, de-a lungul anilor s-a înființat o colecție de tramvaie istorice – unele dintre aceste tramvaie au fost renovate cu sprijinul experților din țară și din străinătate și sunt adesea prezentate la evenimente publice din Timiș. În luna iulie a anului trecut, locuitorii orașului și turiștii au putut admira tramvaiul tras de cai în timpul paradei aniversare de 150 de ani. Alte tramvaie istorice care găzduiesc Muzeul "Corneliu Miklosi" sunt vagoanele gemene "Gemenele", vagoanele cu motor Tito T1-62, Electroputere V 54 și multe altele. Datorită, de asemenea, relațiilor bune ale TCB cu cluburi similare din Europa, colecția din Timansia ar putea fi extinsă. Cele două mașini cu platformă de pe tramway-ul Museumstramway din Mariazell, precum și mașina de pasageri de tip L donate de orașul Viena sunt doar câteva exemple. Muzeul include, de asemenea, zece troleibuze, dintre care cea mai veche a fost construită în 1960, și "cea mai tânără" în 1996. În data de 25 iulie 2019, legea administrativă a muzeului "Corneliu Miklosi" a fost transferată de la STPT la primăria Timișoara printr-o hotărâre de consiliu local. Nu a existat nici un răspuns de la biroul primarului din Timișoara atunci când muzeul a fost programat să deschidă.

Răspunsuri concrete rămân Faptul că porțile muzeului, care ar fi trebuit să fie deschise oficial în urmă cu doi ani, sunt încă blocate, au determinat reprezentanții Tramclub Banat să contacteze primăria și administrația județeană cu scrisori deschise încă din ianuarie 2019. Au fost contactați nu doar primarul Nicolae Robu, ci și președintele Consiliului Județean, șeful Biroului Județean de Cultură, Sorin Predescu, și directorul STPT, Nicolae Bitea. "Impresia este creată că cei responsabili nu au înțeles importanța conceptului cuprinzător, în care prezentarea vehiculelor care sunt cât se poate de pregătite (toate etapele rămase de dezvoltare) stau una lângă alta în exponate și documente alături de documentații privind istoria companiei, precum și vehiculele și alte aspecte legate de zona de subiect (construcția waggon). O privire la Viena, Bruxelles, Nürnberg sau multe alte orașe, care utilizează astfel de facilități pentru a crea oferte atractive pentru localnici și turiști și, de asemenea, să contribuie la cercetarea istoriei tehnologiei urbane, ar putea arăta celor responsabili ce condiții trebuie îndeplinite pentru a-și extinde peisajul muzeal. Am prezentat mai multe reprezentări din aceste orașe și am descris situațiile de acolo. Nu au fost reacții", spune Andreas Mausolf din Bremen, unul dintre membrii fondatori ai Tramclub Banat.

Membrii germani ai Tramclub Banat au aflat din presă despre utilizarea mixtă a sălii de pe bulevardul Take-Ionescu, care găzduiește muzeul "Corneliu Miklosi". Când un artist german a creat o instalație în timpul bienalei de artă Art Encounters, sala muzeului a fost transformată într-un studio uriaș. Andreas Mausolf a fost foarte preocupat de acest lucru: "În cele din urmă, proiectele de atelier lucrează în săli care sunt folosite pentru a găzdui vehicule istorice, chiar reprezintă un risc pentru siguranță. Daunele sunt preprogramate, la fel ca și neplăcerile reciproce. De altfel, spațiul din Muzeul Miklosi nu este nici măcar suficient pentru o prezentare prietenoasă cu vizitatorii a materialului existent, deoarece este bine cunoscut faptul că s-a convenit să emită o copie pe tip de la "a doua handers". La urma urmei, aceste vehicule au servit în oraș de peste 25 de ani", spune el. "Dacă am fi știut că proiectul va avea ca rezultat, în cele din urmă, o astfel de utilizare mixtă necorespunzătoare, aproape nimeni din TCB ar fi fost în favoarea muzeului", adaugă membrul fondator al Tram Club Banat.

Utilizare mixtă în vedere Tramclub Banat încă mai crede că Muzeul De Artă Europeană trebuie să aibă un concept clar, tematic – așa s-a convenit inițial atunci când Tramclub Banat a militat pentru construirea Muzeului Miklosi. Andreas Mausolf consideră că este nepotrivit ca sala să fie folosită acum și pentru evenimente culturale. "Vă puteți imagina că directorul unui muzeu de artă de la parterul casei sale a vrut să expună tramvaie istorice? Nu există astfel de combinații. Muzeele speciale se adresează grupurilor specifice de vizitatori. Ei doresc să fie prezentate cu o temă exclusivă atractiv și în mod corespunzător pentru banii lor. În plus, avem doar o sală mare de muzeu la Take Ionescu, în care spațiul ar trebui să fie creat pentru "utilizarea evenimentului". Un astfel de lucru ar fi doar în detrimentul prezentării reale a muzeului, iar acest lucru nu este sensibil și, de asemenea, riscant", subliniază Andreas Mausolf. Cu toate acestea, gestionarea operațiunilor de transport local este complet diferită. "Credem că tehnologia și cultura ar trebui să fie în contact din ce în ce mai strâns unul cu celălalt astăzi, că fiecare dintre aceste domenii ar trebui să-și folosească punctele forte pentru a pregăti societatea pentru explorarea viitorului. Temeswar s-a dovedit de-a lungul timpului de-a lungul istoriei sale, care este legată de tehnologie, dar și de artă (Universitatea Politehnica și Sigma Group sunt doar câteva exemple în acest sens). Considerăm că organizarea evenimentelor culturale într-un spațiu considerat "muzeu tehnic" este normală și adecvată", a scris anul trecut directorul STPT, Nicolae Bitea, la solicitarea ADZ.

Muzeul "Corneliu Miklosi" urmează să facă parte din "MultipleXity", centrul de artă, tehnologie și experiment planificat, fără îndoială cea mai importantă moștenire a Capitalei Anului 2021, a dezvăluit directorul STPT, fără a intra în detalii suplimentare. "MultipleXity își propune să promoveze istoria și patrimoniul cultural local în domeniul transportului public, ceea ce este foarte important pentru dezvoltarea Timișoarei", a afirmat Nicolae Bitea în scrisoarea sa. Concursul de soluții pentru "MultipleXity" planificat de Consiliul Local în luna ianuarie a acestui an se încheie la 15 aprilie; până atunci, companiile interesate își pot depune proiectele de proiectare la primărie pentru viitorul centru de arte, tehnologie și experimentare. Proiectul de 12 milioane EUR, care prevede construirea unei clădiri multifuncționale, urmează să fie pus în aplicare până în 2021. Până atunci, muzeul Corneliu Miklosi putea fi accesibil și vizitatorilor – dar nu ca muzeu pur tehnic, așa și-au imaginat inițial inițiatorii săi.
Semnează pentru inființarea Muzeului Transporturilor din București! Click AICI!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 5532
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Discuții despre Muzeul Corneliu Mikloși

Mesajde ByOnu » Mar, 07 Apr 2020, 16:05

Asociația Metrou Ușor a primit răspunsul de la STPT.
Fişiere ataşate
STPT 393 pe 02.04 si 72 pe 06.04.2020.jpg
STPT 393 pe 02.04 si 72 pe 06.04.2020.jpg (892.69 KiB) Vizualizat de 1816 ori
Semnează pentru inființarea Muzeului Transporturilor din București! Click AICI!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 5532
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Discuții despre Muzeul Corneliu Mikloși

Mesajde PaulIP » Mar, 14 Apr 2020, 11:42

La partea cu starea prea degradata pentru a fi restaurate mint de ingheata apele. Ar face bine sa isi aminteasca cum arata ex-6026 si 6207 cand au ajuns la Timișoara si cum au reusit sa reconditioneze vagonul motor (puteau si remorca, dar deh...). Nemaivorbindde faptul ca troleibuzele Rocar, Berliet si Vetter (nu stiu daca si Saurerul) fusesera revopsite si aduse in stare de functionare.
Cat despre certificatele de clasare "neidentificate", am senzatia ca pica foarte convenabil in contextul dat. Delasare? Tembelism? Rea-vointa barbara tipic romaneasca?
M-a amuzat pretentia lor la legitimitate si respect din partea MU, in conditiile in care ce fac ei e de o legitimitate cel putin echivoca, iar respectul fata de istorie a fost aruncat pe geam cu totul.
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/roomsicorner/
Avatar utilizator
PaulIP
Membru Silver
 
Mesaje: 770
Membru din: Lun, 29 Dec 2014, 10:03
Localitate: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

Re: Discuții despre Muzeul Corneliu Mikloși

Mesajde Asociația Metrou Ușor » Vin, 22 Mai 2020, 17:06

Astăzi, 22 mai 2020, Asociația Metrou Ușor a primit următoarea informare despre reluarea licitației pentru vehiculele istorice.

Vă prezentăm, de asemenea, și un extras cu informarea oficială de pe website-ul STPT.
Fişiere ataşate
STPT Timisoara invitatie participare licitatie vehicule istorice muzeu Miklosi 22-05-2020.jpg
STPT Timisoara invitatie participare licitatie vehicule istorice muzeu Miklosi 22-05-2020.jpg (309.13 KiB) Vizualizat de 113 ori
STPT relansare licitatie vehicule istorice.jpg
STPT relansare licitatie vehicule istorice.jpg (72.27 KiB) Vizualizat de 113 ori
Avatar utilizator
Asociația Metrou Ușor
Cont oficial
 
Mesaje: 3
Membru din: Mar, 19 Mai 2020, 22:29


Înapoi la Muzeul Corneliu Mikloși


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator