PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pasaj

Evoluția lucrărilor de construcție a Pasajului Suprateran Doamna Ghica (20XX - 20YY), parte din inelul median al capitalei

Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas

Mesajde TibiV » Dum, 23 Iun 2019, 19:00

aztec scrie:Ma intreb de ce nu au facut din proiectul initial sa o ia tramvaiul pe deasupra metroului si au ales solutia mai ieftina, sa ocoleasca pasajul...

Daca vorbesti despre Piata Muncii, este simplu: statia de metrou NU are pile/stalpi pe mijloc, spre deosebire de Obor.
Nu isi doreste nimeni ca acei calatori din tramvai sa coboare la metrou cu tramvai cu tot...
(La Muncii tramvaiul circula prin laterala pasajului rutier. Adica pe teren compact, nu peste o cavitate numita statie de metrou)
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9154
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas

Mesajde andrei11 » Dum, 23 Iun 2019, 20:18

La Pasajul Muncii NSS - ul liniei este cu 1,10 m mai sus decât NSS - ul de la Obor. Dacă la Muncii tramvaiul ar trece la nivel pe mijloc vestibulul stației ar fi foarte scund, n-ar mai încăpea oamenii în picioare în el.
La ambele stații NSS - ul liniei de tramvai a fost același.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16486
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas

Mesajde punmeister » Dum, 23 Iun 2019, 20:27

Tocmai, la Obor atunci au lucrat doar la structura de rezistenta a statiei, la Muncii mai ai provocarea zonelor de acces.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 3920
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas

Mesajde bercenicity » Lun, 24 Iun 2019, 07:07

S-a mai discutat care ar fi fost solutia pentru tramvai "pe mijloc" la Muncii - s-ar fi desfiintat doar cate unul din cele doua accese de la fiecare capat al statiei (cele din est sau din vest), si tramvaiul ar fi trecut intre bretele rutiere descentrat pe deasupra statiei de metrou. Ambele vestibuluri ar fi ramas la locul lor pe mijloc.
Avatar utilizator
bercenicity
Membru Silver
 
Mesaje: 1483
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 10:32
Localitate: BerceniCity

Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas

Mesajde zapacitu » Lun, 24 Iun 2019, 11:46

Da, insa la Doamna Ghica daca aloci pentru pasaj o singura rampa de 16m (latime, evident), vei avea tramvai contra naturii, ca la Obor. Nu de alta, dar fizic nu ai unde altundeva sa il mai pui. Solutii exista aici, ca si la Muncii, insa abordarea trebuie sa fie unitara.

Solutia 1: pod unic de 23m, cu spatiu central rezervat tramvai (similar Dna Ghica)
Solutia 2: doua rampe 9m cu 8m intre ele (similar pod Mihai Bravu)
Solutia 3: rampa de coborare a nivelului liniei de tramvai la -6 (cu 250m inainte de rampa pasajului) + rampa normala de 16m latime construita deasupra liniei de tramvai; tramvaiul practic circula "la sol", prin intersectie, in timp ce traficul auto circula pe deasupra tramvaiului. Problema e ca structura pentru subtraversarea rampelor de catre tramvai trebuie facuta ACUM, atlfel nu demoleaza nimeni rampele alea ca sa construiasca sub ele tramvai. E mult mai amplu, mult mai complicat ca lucrare decat umplutura cu pamant, intrucat podul efectiv nu incepe la capătul rampelor, ci cu 30~90m INAINTE de rampe, "rampele" fiind practic tot parte a podului. Deci mai scump.
Solutia 4: tunel subteran auto + pod suprateran tramvai; cand m-am trezit era dimineata, da.

Daca PMB vine cu un pasaj unic fara loc rezervat tramvai, pararea mea e ca trebuie contestata decizia lor si trasi la raspundere pentru incompetenta.
zapacitu
Membru Silver
 
Mesaje: 1524
Membru din: Lun, 27 Oct 2014, 11:43

Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas

Mesajde cris_m » Lun, 24 Iun 2019, 21:30

Solutia 3 personal mi se pare cea mai ok, rezolva problema spatiului rampei spre Baicului si lasa loc pentru toate. Solutii se gasesc, cu rabdare si timp pentru proiectarea, altfel nu scriau in PMUD degeaba de acest proiect.
Vestea buna ar fi ca dupa emiterea punctului de vedere din partea asociatiei, unii membrii din USR s-au sesizat si incearca sa forteze PMB sa revina la ideea proiectului cu tramvai. Ramane de vazut, insa, ce vor reusi sa faca.
Avatar utilizator
cris_m
Moderator forum
 
Mesaje: 3742
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas

Mesajde aztec » Lun, 24 Iun 2019, 21:50

Stiu situatia de la Obor si Muncii actuala dar si incercarile mai recente.
Eu zic ca se putea face ceva simultan in momentul constructiei metroului.
Oricum, Victoriei arata ca se poate face o lucrare destul de complexa si la noi daca se vrea.
Aici..la Doamna Ghica.nu se vrea
Avatar utilizator
aztec
Membru Silver
 
Mesaje: 2352
Membru din: Mie, 30 Iun 2010, 20:08

Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas

Mesajde Puss in Boots » Mar, 25 Iun 2019, 09:08

Victoriei arata ca "se putea", acum se vede ce "se poate". :headbash:
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3619
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas

Mesajde Costin » Lun, 08 Iul 2019, 21:08

Am fost redirectionati la entitatea care, cel putin dupa nume, pare sa fie ce trebuie...

Scanat cu un dispozitiv multifuncţional Xerox.pdf
(108.11 KiB) Descărcat de 59 ori


denumirea fisierului,insa... profesionisti, ca intotdeauna :applause:
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 8246
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Oslo

Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas

Mesajde punmeister » Lun, 08 Iul 2019, 21:18

Deci ei vor ceva in genul asta:
DSC_0806.JPG
DSC_0806.JPG (223.14 KiB) Vizualizat de 374 ori

Tot nu o sa fie bine :headbash:
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 3920
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas

Mesajde Costin » Lun, 08 Iul 2019, 21:26

Macar e prima data cand cineva spune, oficial, ca pasajul va fi proiectat in asa fel incat sa suporte o incarcare suplimentara.

Solutia e oribila (si stalpii asa sunt pericol public). Dar macar am avansat de la "nu se justifica" la "facem mai incolo"...

Intre timp au infiintat linia de autobuz 343, care in sine nu este o idee rea. Dar care va fi atat de mult blocat in trafic incat ma tem sa nu serveasca drept argument ca "nu se justifica tramvai daca si autobuzul e gol"...
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 8246
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Oslo

Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas

Mesajde shoppy » Mar, 09 Iul 2019, 09:27

Pai sa puna glisiera intre ei.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8777
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas

Mesajde Bogdan MD » Joi, 11 Iul 2019, 11:42

Solutia e o castastrofa, nu doar prin faptul ca tramvaiul ramane la mila traficului care se poate bloca oriunde, plus ca expune tramvaiele la risc de tamponare inutil in zonele in care linia de tramvai trece pe banda 2, dar mai e o mare mare problema: cum naiba te dai jos la Doamna Ghica? Eu sper ca nu suntem atat de prosti incat sa cream un al doilea Pasaj Grant, in care linia 41 trece peste 2 bulevarde majore, dar legaturi oha, asta e, ghinion, mersul pe jos face bine, merge si pe la Basarab. Ar fi aceeasi prostie care se face acum la M4 unde, meh, nu e musai corespondenta cu M1 si M3, gasesc calatorii alternative :headbash:

Proiectarea trebuie sa respecte un principiu clar, nu sarim statii, decat daca vrem din start sa demonstram ca o linie de tramvai noua va fi inutila. Mai ales o corespodenta majora cu linia 21 si cu toate liniile regionale din zona. Nu conteaza ca e pe pasaj, sub pasaj sau sub pamant. Trebuie proiectata si lasat loc, daca nu avem bani acum (desi UE ni-i da degeaba pentru un asemenea proiect, trebuie doar sa cerem).
Bogdan MD
Membru Gold
 
Mesaje: 145
Membru din: Dum, 05 Oct 2014, 13:16

Anterior

Înapoi la Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median)


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori