Această interfață a forumului va fi în scurt timp retrasă definitiv și înlocuită cu una nouă.
Noua versiune este în prezent în teste și disponibilă aici:
https://beta.forum.metrouusor.com/
[X] Închide

 

⚠️ Încearcă noul forum!

Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Evoluția lucrărilor de construcție a Pasajului Suprateran Doamna Ghica (20XX - 20YY), parte din inelul median al capitalei

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Cristi N » Vin, 18 Sep 2020, 08:13

O sa incerc sa mai dau azi o fuga prin zona sa le fac o poza - doua.
Ultima oară modificat de Costin pe Vin, 18 Sep 2020, 09:12, modificat 1 dată în total.
Cristi N
Membru Silver
 
Mesaje: 1017
Membru din: Joi, 24 Iun 2010, 18:09
Localitate: Bucuresti S2

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde zapacitu » Vin, 18 Sep 2020, 12:21

Cristi N scrie:De ieri s-a deschis breteaua pe langa pasaj dinspre Lacul Tei spre Colentina si acum accesul in intersectie se face pe 2 benzi plus 1 de obligatoriu la dreapta cu verde intermitent. Iar azi am observat ca au aparut vreo 5-6 grinzi stocate in dreptul str. Laptari Tei.

Ieri (17) era doar o banda, cea din stanga, pentru ca cea din dreapta era blocata de muncitori si utilajele lor.
zapacitu
 
Mesaje: 1737
Membru din: Lun, 27 Oct 2014, 11:43

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde Cristi N » Vin, 18 Sep 2020, 18:44

Eu trecusem pe la 8 seara si se intra pe toate 3 benzile in intersectie dar e drept ca in amonte cu vreo 100-200m mai erau utilaje parcate.

Astazi pe lumina mi-am dat seama ca de fapt sunt niste biete parapete New Jersey.
Imagine


Powered by API/PUM imgur uploader
Cristi N
Membru Silver
 
Mesaje: 1017
Membru din: Joi, 24 Iun 2010, 18:09
Localitate: Bucuresti S2

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde V2A » Sâm, 26 Sep 2020, 10:41

Este în curs de asfaltare rampa dinspre Lacul Tei.
Avatar utilizator
V2A
Membru Silver
 
Mesaje: 2208
Membru din: Vin, 15 Ian 2010, 11:25
Localitate: București, Sector 4

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde Cristi N » Mar, 29 Sep 2020, 16:08

Avand in vedere declaratia lui Nicusor legata de tramvai pe pasaj cred ca primul pas ar fi sa aflam in ce stadiu este executia tablierului si daca ar fi fezabila o evazare a lui deasupra intersectiei astfel incat sa incapa si o statie de tramvai acolo.
Cristi N
Membru Silver
 
Mesaje: 1017
Membru din: Joi, 24 Iun 2010, 18:09
Localitate: Bucuresti S2

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde Mircea G » Mar, 29 Sep 2020, 16:34

Deci continuarea pasajului se face cu o PAUZA ..... :twisted:
Mg @ ma agit pentru un oras normal...
Avatar utilizator
Mircea G
Membru Bronze
 
Mesaje: 1319
Membru din: Sâm, 06 Mar 2010, 20:29
Localitate: Bucuresti

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde ByOnu » Mar, 29 Sep 2020, 16:38

Avem de ales intre o pauza si un proiect prost care nu va putea fi modificat cateva decenii.

Desi ma gandesc tot mai tare ca ar merge pastrat tramvaiul la sol, pe primele benzi (venit cu el pe laterale inca din intersectia cu Lacul Tei), iar prima banda sa fie banda bus/tram only. Astfel am avea o transbordare facila cu 21, dar si statii comune cu autobuzele care circula pe Ghica.
Semnează pentru inființarea Muzeului Transporturilor din București! Click AICI!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 6082
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde zapacitu » Mar, 29 Sep 2020, 17:03

Ar fi intersant de vazut daca exista contractat tablierul. Din cate am inteles trebuia licitat, dar informatia e din auzite complet.

Evazarea la nivelul tablierului este inutila daca rampele sunt tot 2 + 2 si DACA nu ma insel, constructiv nu se pot extinde usor rampele de la 16m la 24m cat ar fi necesar pentru 2 + 2 + tramvai.

Nu, nu cred ca se va modifica ceva la pasaj. Poate doar sa cracanam tramvaiul ca la Muncii? Nu stiu. Sa vedem.

Mai zicea nicusoru si de hartii, care sigur lipsesc la cat de heirupistic a fost inceputa executia. Nu cred ca ar fi putut sa existe aprobari intrucat ar fi contravenit PUMD.

Ultima oară modificat de zapacitu pe Mar, 29 Sep 2020, 17:04, modificat 1 dată în total.
zapacitu
 
Mesaje: 1737
Membru din: Lun, 27 Oct 2014, 11:43

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde Cristi N » Mar, 29 Sep 2020, 17:09

Sugestia mea era bazata pe ideea de a avea linie de tramvai si o singura banda auto sus pe pasaj. Eventual separatia intre cele doua sa fie facuta asemanator cu ce avem pe linia 41 intre Piata presei si Mihalache. Iar evazarea era necesara pentru un peron intre linie si banda auto plus scarile de acces la sol.
Cristi N
Membru Silver
 
Mesaje: 1017
Membru din: Joi, 24 Iun 2010, 18:09
Localitate: Bucuresti S2

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde shoppy » Mar, 29 Sep 2020, 18:42

ND spune ca lucrarea nu are PUZ si studiu seismic pentru riverani iar pentru intrarea in legalitate trebuie oprita 2 luni.
Accepta si el ca este necesara si trebuie sa aiba tramvai.
Daca pui tramvaiul la sol iti ies 2 intersectari cu masinile ca la Muncii, cel mai bine ar fi statie pe pasaj ca la Basarab dar deh, scump, pana la urma merge si cu statii in capetele pasajului pentru ca nu sunt foarte departe(se poate face un traseu cu copertina pentru inlesnirea transferului).
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK
Canal YouTube reportaje lucrări de infrastructură
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 9571
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde WT_fan06 » Mar, 29 Sep 2020, 19:10

Stațiile din capete ar fi foarte departe pentru ceea ce ar trebui să însemne un transport public atractiv. On top of that, intersecția Doamna Ghica este un calvar pentru pietonii ce trebuie să o traverseze...
Avatar utilizator
WT_fan06
 
Mesaje: 2104
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde Mircea G » Mie, 30 Sep 2020, 16:01

shoppy scrie:ND spune ca lucrarea nu are PUZ si studiu seismic pentru riverani iar pentru intrarea in legalitate trebuie oprita 2 luni.
.......

Nu poate fi asa , este vrajeala ieftina .
Daca se cerea " studiu seismic ' se cerea la autorizare , si fara el , nu se autoriza ....dar cum lucrarea este o banalitate fara probleme deosebite tehnice sau de vecinatati , garantat nu s-a cerut .
Acum orice modificare la proiectat ar insemna stop si conservarea lucrarii , apoi alt proiect si AC ....adica niste ani de zile .
Mg @ ma agit pentru un oras normal...
Avatar utilizator
Mircea G
Membru Bronze
 
Mesaje: 1319
Membru din: Sâm, 06 Mar 2010, 20:29
Localitate: Bucuresti

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde ByOnu » Joi, 01 Oct 2020, 07:47

shoppy scrie:Daca pui tramvaiul la sol iti ies 2 intersectari cu masinile ca la Muncii...


Chiar deloc. Vii cu ele pe laterale, pe banda I, inca din macazul de la Petricani x Tei. Tramvai pe banda I nu e un concept nou si are si el beneficiile (si dezavantajele) lui. Banda I ar fi banda bus/tram, la comun cu tot ce se poate la capitolul transport public.
Semnează pentru inființarea Muzeului Transporturilor din București! Click AICI!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 6082
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde zapacitu » Joi, 01 Oct 2020, 10:35

Undeva oricum ai bifucarea respectiva a tramvaiului, chit ca o ai la Lukoil suprapus peste semaforizare deci acceptabil, sau undeva pe Doamna Ghica. Si aici e partea haioasa: Doamna Ghica e proiectat cu tramvai "pe jumate". Nu spun ca nu se poate modifica, sa faci banda 1 tramvai pana la Delfinului, insa ar fi o noutate o astfel de modificare.
Ultima oară modificat de andrei11 pe Joi, 01 Oct 2020, 11:21, modificat de 2 ori în total.
zapacitu
 
Mesaje: 1737
Membru din: Lun, 27 Oct 2014, 11:43

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median)


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

cron