Mai 2019

Știri, discuții și documentații despre legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)

Mai 2019

Mesajde TibiV » Joi, 09 Mai 2019, 18:35

Multumiri lui Ionut si Asociatiei Pro Infrastructura...


TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 8926
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Mai 2019

Mesajde Radu Marius Garnita » Sâm, 18 Mai 2019, 18:04

Revin cu poze de astazi de pe liniile 301K, 301L si 301Y.
Am facut si o harta cu locatia aproximativa a pozelor.

Si o explicatie cu codificarea liniilor (nu este oficiala, este concluzia la care am ajuns dupa ce am pus cap la cap informatii culese din mai multe surse):
- Linia 301K este firul 2 ce vine de la statia Mogosoaia, trece prin pasajul pe sub Soseaua Chitilei, apoi prin pasajul pe sub M300/500/1000, iar apoi urca si se uneste cu M300/500/1000 dupa statia Depoul Bucuresti Triaj.
- Linia 301L este firul ce se desprinde din 301K la sud-vest de pasajul pe sub Soseaua Chitilei iar la sud de pasajul pe sub M300/500/1000 urca si se uneste cu liniile din Triajul Bucuresti.
- Linia 301Y este firul ce se desprinde din 301L la sud de pasajul pe sub M300/500/1000 ce se termina la Post Rudeni, unde se uneste cu linia de centura CF.
Pozele la rezolutie mare sunt la adresa: https://imgur.com/a/9y4UkAO.

Imagine

Imagine
Nu este tunel, este pasaj.
Pasajul M700 pe sub 301Q - vedere dinspre nord (301Q este linia utilizata de marfa de evitare a M300/500/1000, se desprinde din M800 in zona Pasajului Constanta si se termina inainte de statia Chitila)
Imagine
Pasajul M700 pe sub 301Q - vedere dinspre sud
Imagine
Cine a zis ca nu este gabarit de electrificare are dreptate.
Imagine
M700 de pe pasarela din statia Depoul Bucuresti Triaj - vedere spre Gara de Nord, in dreapta este M300/500/1000
Imagine
M700 de pe pasarela din statia Depoul Bucuresti Triaj - vedere spre Chitila, in stanga este M300/500/1000
Avatar utilizator
Radu Marius Garnita
 
Mesaje: 32
Membru din: Mar, 05 Ian 2010, 20:08
Localitate: Bucuresti

Re: Mai 2019

Mesajde Radu Marius Garnita » Sâm, 18 Mai 2019, 18:15

Partea a doua:

Aici am urmarit linia 301K, varianta cea mai scurta pentru dublarea M700. Varianta aleasa cu 301K, 301L si 301Y este cu circa 1,2 km mai lunga deoarece iese la sud in centura CF si apoi M900.

Imagine
Linia 301K - vedere spre Chitila
Imagine
Linia 301K - vedere spre Gara de Nord. Ambele poze sunt facute din statia Depoul Bucuresti Triaj.
Imagine
Un semnal ce functioneaza pe o linie pe care o credeam dezafectata.
Imagine
Si o locomotiva ce se deplasa pe linie. Ajuns acasa am vazut ca 301K se uneste cu o a patra linie ce vine dinspre Chitila (ca si locomotiva, de altfel).
Imagine

Imagine
Multa vegetatie pe linia 301K.

Si am revenit la lucrari:
Imagine
Linia 301Y - vedere catre post Rudeni.
Imagine
Linia 301Y in stanga, 301L in dreapta si in extrema dreapta 301K, vedere catre pasajul pe sub M300/500/1000.
Imagine
Linia 301L in stanga si 301K in dreapta, vedere catre pasajul pe sub Soseaua Chitilei.
Avatar utilizator
Radu Marius Garnita
 
Mesaje: 32
Membru din: Mar, 05 Ian 2010, 20:08
Localitate: Bucuresti

Re: Mai 2019

Mesajde Radu Marius Garnita » Sâm, 18 Mai 2019, 18:20

Si ultima parte:

Imagine
In stanga avem 301L si in dreapta 301K, vedere catre pasajul pe sub Soseaua Chitilei.
Imagine
In dreapta avem 301L si in stanga 301K, vedere dinspre pasajul pe sub Soseaua Chitilei.
Imagine

Imagine
Cum arata mecanismele aparatelor de cale montate.
Imagine
Ca de obicei, nu se poate fara un cadru frumos cu calea ferata.
Imagine
Si cu insotitorii mei din preumblarile de astazi.

Concluzia este ca au terminat de montat toata sina de cale ferata, au pus si ceva balast, dar inca mai trebuie burata si aliniata linia pentru a putea fi considerata ca si finalizata lucrarea.

PS: @TibiV - multumesc pentru cele doua dati cand ati facut pe secretara mea personala, de data aceasta am reusit sa pun singur reportajul si la vecinii de la API. :bere:
Avatar utilizator
Radu Marius Garnita
 
Mesaje: 32
Membru din: Mar, 05 Ian 2010, 20:08
Localitate: Bucuresti

Re: Mai 2019

Mesajde TibiV » Sâm, 18 Mai 2019, 20:28

:bere:

Dar la vecinii PeUndeMerg jumatate din poze NU se vad... Aici DA, se vad.

Cadrul frumos aici este https://i.imgur.com/YE5N0xH.jpg si se vede
la PUM apare ca https://i.imgur.com/Uhv1j8S.jpg si nu se vede.
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 8926
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20


Înapoi la Legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori