Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Știri, discuții și documentații despre legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)

Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde punmeister » Lun, 25 Feb 2019, 15:30

TibiV scrie:Deocamdata pe ”firul scurt”, inca nu am link ”oficial”...

COMUNICAT DE PRESĂ

CFR SA a desemnat firma câştigătoare a licitaţiei “Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti”

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat societatea SC PORR CONSTRUCT SRL câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti (proiectare şi execuţie),oferta financiară depusă fiind de 50.493.829,66 lei fără TVA.

Durata contractului (proiectare şi execuţie) este de 17 luni, iar sursa de finanţare, pentru realizarea obiectivului Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti, va fi asigurată din fonduri de investiţii de la Bugetul de Stat.

Contractul prevede lucrări de infrastructură şi suprastructură feroviară pe întreaga distanţă, inclusiv modernizarea Punctului de Oprire Aeroport.

Semnarea contractului între cele două părţi este condiţionată de aprobarea bugetului pe 2019, conform clauzei suspensive menţionată în Anunţul de Participare nr. CN1005560/23.10.2018.

Menţionăm faptul că lucrările pentru Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti sunt incluse în proiectul Modernizarea liniei Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, în cadrul căruia CFR SA a lansat în data de 12.02.2019 şi licitaţia publică pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţieFaza I - Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroportul Internațional Henri Coandă București.

LE
Link oficial: http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2019/4687-25-februarie-2019-cfr-sa-a-desemnat-firma-castigatoare-a-licitatiei-dublarea-liniei-de-cale-ferata-intre-statiile-mogosoaia-si-balotesti


Din ce vad doar Porr a depus oferta, poate se misca repede cu atribuirea contractului.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 3898
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Legătura feroviară existentă Gara De Nord - Aeroport Oto

Mesajde andrei11 » Mar, 26 Mar 2019, 18:49

viewtopic.php?f=400&t=4591&p=307060#p300590
viewtopic.php?f=400&t=4591&p=307060#p307060
17,4 milioane lei pentru servicii de proiectare.
2 luni pentru proiectare

Mișto ! :shock:
Lasă-i încolo de cei 17 milioane, dar cum le-a rezultat cele 400 de mii ?
Și dacă NU termină în vara lui 20-20 începem cu penalizările ?
Cine mai crede că trenurile vor circula în 20-20 cred că trebuie să-l catalogăm ca un mare naiv...
Apropo, nu s-a mai găsit un milion - două acolo să repare și ei fundațiile la macazele din GdN - Gr A ?
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16449
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde TibiV » Mar, 02 Apr 2019, 18:24

Un benzinar a observat ceva interesant, si s-a iscat o discutie...
LittleWanderer scrie:Salutare,
Nu stiu daca are legatura cu reabilitarea caii ferate, dar am vazut ceva lucrari, de o bucata de vreme, la calea ferata in zona Chitila (inspre Mogosoaia-Aeroport):
Imagine

(poza lui este imensa, daca o deschideti separat se vad bine toate imaginile...)
TibiV scrie:Are mare legatura..
Uite imaginea din StreetView:
Imagine
Este racordul dinspre M700 care subtraverseaza pachetul M1000 si pleaca spre Gara de Nord.
Fata de poza StreetView, in pozele tale se vede ca au scos sinele si traversele si lucreaza la refacerea prismei de piatra sparta.
Deci e de bine...

adrian rosca scrie:Este vorba de Reparatie linie 301Y Post Rudeni– Post Colentina km 0 + 000–1+220, linia 301L Post Giulesti – Post Colentina km 9 + 000–km 9 + 276 si linia 301 K Colentina – Mogosoaia km 1+800-4+900, lucrare atribuita catre Wiebe Romania la data de 29 ianuarie.
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9149
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde TibiV » Mar, 02 Apr 2019, 20:49

Stii care este linia despre care este vorba in harta de mai jos?...
Imagine
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9149
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde andrei11 » Mar, 02 Apr 2019, 22:26

4-2-2019 11-17-33 PM.jpg
4-2-2019 11-17-33 PM.jpg (183.06 KiB) Vizualizat de 762 ori
Lăsând la o parte neprofesionalismul celui care a făcut harta, acolo nu e niciun tunel, sunt numai poduri. Bine că începem să confundăm podurile cu tuneluri !
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16449
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde TibiV » Mar, 02 Apr 2019, 23:13

Ai tu o problema cu ”neprofesionalismul”...
Aia este o harta OpenRailwayMap.
Profesionala/profesionista sau nu, este destul de exacta.

Si harta aia spune ca bucatica de CF despre care ne contrazicem este totusi parte a liniei Otopeni- Gara de Nord.
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9149
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde andrei11 » Mar, 02 Apr 2019, 23:37

1) Eu când văd la <<Legendă >> tunel acolo asta denotă neprofesionalism. Știu și unde este "tunelul", așa îi spune și în jargon, intersecția liniei care vine de la Băneasa cu M 700. Da nu e tunel, e pod.
2) N-am fost niciodată de câte ori am trecut cu trenul pe acolo ( aproximativ de 500 - cinci sute - de ori ) pe linia de legătură, numai "pe la tunel" [sâc].
3) Mă îndoiesc că și acum se trece pe altundeva decât pe la "tunel". Dar poate mă înșel, s-or fi mai schimbat rutele.
4) Da, linia poți spune că face parte din tronsonul GdN - Otopeni, dar cred că faci o confuzie, Gara Otopeni nu prea are legătură nici cu Otopeniul și categoric nu cu aeroportul. ;) Da știu eu ce ai vrut să spui, Gara de Nord - viitoarea stație Aeroportul Otopeni.
5) În Gara Otopeni am fost de nenumărate ori, am lucrat la Ștefăneștii de Jos 17 ( șaptespezece ) ani, ne mai veneau acolo din greșeală vagoane de azotat / anvelope / mașini agricole.
6) N-ai precizat, am punctat bine de unde a fost făcută fotografia ?
4-2-2019 11-17-33 PM.jpg
4-2-2019 11-17-33 PM.jpg (55.11 KiB) Vizualizat de 1026 ori
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16449
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde TibiV » Mie, 03 Apr 2019, 00:02

Da, ai punctat bine unde au fost facute fotografiile.
Fotografii care au fostfacute ”in rafala”, doar spre dreapta.
Deci ce ai marcat tu pe harta ”Linia asta a fost fotografiata (e in prim plan) si nu linia de interes” este gresit de doua ori:
- linia aia NU a fost fotografiata
- linia in lucru este de maxim interes daca se dubleaza M700 pana la Odaile (sau in zona, ca nici naiba nu mai stie ce vor sa faca...) Nu poti sa faci naveta din asta pe o linie simpla, ai nevoie de linie dubla.
Asta daca vor sa faca naveta CF GdN-Otopeni (cadentat, un tren la cel mult 30 de minute) pentru ca atunci au nevoie si de firul 2 - inca inexistent.

Plansa ta arata de fapt asa:
Imagine
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9149
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde andrei11 » Mie, 03 Apr 2019, 00:09

E fix așa cum am notat eu, știu liniile alea pe de rost...
Fişiere ataşate
po.jpg
po.jpg (184.01 KiB) Vizualizat de 1025 ori
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16449
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde TibiV » Mie, 03 Apr 2019, 00:34

Pai de cuvantul tunel in harta OpenRailwayMap ne impiedicam noi?...
Aia pot sa scrie si SkyScrapperUnderWay...

Ca e tunel, ca e pasaj, ca e viaduct - tot aia pentru utilizator.
Important este ca traseele sunt corecte pe hartile lor.
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9149
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde shoppy » Mie, 03 Apr 2019, 13:52

Sunt pasaje pentru ca sunt intre cai de circulatie, podurile sunt peste ape.

Foarte interesanta lucrarea, trebuie vazut cum se continua fata de macazul din partea cealalta a pasajului cu Soseaua Chitila, daca este pe firul spre triajul de marfa atunci va fi folosita de catre marfare, daca este pe firul spre Halta Bucuresti Triaj atunci va fi folosita de trenurile de calatori.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8762
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Știri și articole din presă

Mesajde TibiV » Dum, 21 Apr 2019, 20:12

abc_XC scrie:Cei de la CFR Infrastructura au postat un nou comunicat despre lucrari pentru redeschiderea circulatiei feroviare in zona Post Rudeni -Post Colentina si Colentina -Mogosoaia. Cred ca este vorba de linia aceasta, care a fost candva si electrificata, stalpii ramanand pe margine.
https://www.google.com/maps/@44.49808,25.9976116,3a,47.1y,43.74h,87.36t/data=!3m6!1e1!3m4!1sD9yWLqzhXZoCQpYBz0LM6w!2e0!7i13312!8i6656

Fix aia este linia....
La benzinari, frunzaverde a marcat sectiunile respective:
frunzaverde scrie:Vezi aici:
Imagine

Interesant ca cei de la CFR Infra nu spun o vorba despre electrificare, desi in poze se vad stalpi pe o mare parte din traseu...
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9149
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Știri și articole din presă

Mesajde shoppy » Dum, 21 Apr 2019, 20:51

Linia aceia a fost electrificata si folosita la traficul de marfa pe traseul Chiajna / Bucuresti Triaj - Mogosoaia - Otopeni - Voluntari (centura de nord) - Pasarea - Constanta, cat timp nu se face linia PO Bucuresti Triaj - Post Colentina nu ne ajuta cu nimic la traficul de calatori spre Aeroport.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8762
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde WT_fan06 » Lun, 22 Apr 2019, 16:13

Întrebare - dacă intră planul B în acțiune (cel cu stația la PO Aeroport), presupusa viitoare stație din fața terminalului se mai construiește sau nu?
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1419
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Următorul

Înapoi la Legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori