Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniLegătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)

 

Topic: Discuții până la începerea lucrărilor de modernizare

39 posts, 14125 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Discuții până la începerea lucrărilor de modernizare earthchild

Ce mai salta peste linii pasagerii din Desiro! Ca la noi... si in India.  :lol:

 



  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni Dr2005

Din 2.02.2012 aceste trenuri sunt anulate pe termen nelimitat :!:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni Utilizator anonim

Trenurile raman anulate cel putin inca o luna.

 


Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni Gabi23

Mare paguba, oricum sunt mult mai bune si eficiente sunt liniile 783 si 780 deservite de autobuzele RATB. Ajungi mai repede mai sigur si nici nu te mai trambazezi pe tarla. Sper sa nu mai fie reinfintat decat atunci cand vom avea linie decenta pana la aeorport ca in tarile civilizate  :roll:. In plus abia avea cativa clienti si aia jumatate pasionati feroviari si personal al CFR Calatori :lol:

 


Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni shoppy

Da, sunt eficiente cand te uiti de pe margine si notezi numarul autobuzului, nu doresc nimanui rupt de oboseala sa se inghesuie cu ditai valizele intr-un autobuz luat fara nici o modificare direct de pe o linie urbana si sa-si petreaca tot drumul tinandu-le sa nu cada, da asa se imprietenesc necunoscutii, sprijinindu-si valizele unii altora, cel putin acum se poate injura fara perdea si ratb, si cfr, si taximetristii, si urbea, si republica bananiera.

 


Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni Dominatrix

Sa nu exageram, cu aceleasi valize te inghesuiai in autobuzul - sau mai rau, in duba - care te ducea de la aeroport pana la peronul improvizat de la Balotesti, unde te "trambalai" cu toate in tren. Faptul ca trenurile astea s-au suspedat nu este de mirare, fiindca de la bun inceput a fost un proiect gandit cu picioarele. Dar probabil ca asta s-a si incercat din rasputeri sa se demonstreze. Si au reusit. Bucuria lui Musca-Taxi si altor smenari.

 


Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni alex230ro

nu e interes ,daca bagau si ei un pic de promovare poate mergea mai bine treaba.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni Dr2005

Din 2.02 s-au suspendat, iar din 21.02 s-au desfiinţat oficial (la fel şi perechea de Obor), cel puţin aşa scrie în Gara de Nord la informaţii.
Ca fapt divers, pe site-ul CFR-ului apare, totuşi, dubă de transfer la regio-ul de Slobozia care încă opreşte în P.O. Aeroport H.. O circula duba aia?

 


Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni shoppy

Una e sa stai 5min iar dupaia sa te aranjezi confortabil in tren si alta sa stai 30min da nu asta conteaza, e clar ca otopeniul nu are ca obiectiv atragerea de noi clienti ca deja are monopol pe mai mult decat poate servi calumea.

 


Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni subway guru

Dominatrix wrote:
Circulația trenurilor pe ruta Gara de Nord – Otopeni, reluată experimental

Circulația trenurilor Regio, care fac legătura între Gara de Nord și Otopeni, va fi reluată, de probă.
Trenurile Regio “Henri Coandă Expres” își vor relua, începând de vineri, circulația pe ruta București Nord – P.O. Aeroport h – Balotești și retur. CFR Călători a motivat sistarea circulației pe această arteră pe fondul condițiilor meteo nefavorabile din această iarnă și a utilizării foarte scăzute.

Compania anunță că, în contextul transferului activității companiilor de zbor low -cost de la Aeroportul Internațional Aurel Vlaicu (București Băneasa) la Aeroportul Internaţional Henri Coandă (Otopeni), transportul va fi reluat experimental, pentru circa două luni, pentru a se a putea face o evaluare a pieței pe această rută. ”În funcție de nivelul de trafic, se va lua o decize finală asupra menținerii în circulație a trenurilor Henri Coandă Expres”, explică CFR Călători.

În intervalul orar 6.25–21.24, trenurile vor asigura legături corelate cu activitatea traficului aerian din Aeroportul Internaţional Henri Coandă Otopeni. Un bilet costă 8,10 lei, iar un abonament lunar se ridică la 136 de lei. Tarifele includ și transferul cu microbuzul.

http://b365.ro/news/circula ... erimental/


Oare cate milioane de euroi mai trebuie irositi pana 'dinozaurii' ceferistici se vor convinge ca linia a asta e 'faliment total' garantat???
N-au avut minimul 'bun simtz' sa faca un studiu preliminar de 'fezabilitate' si 'rentabilitate' si tot 'testeaza' tampenii pe banii publici...
Eu am o singura 'intrebare':
la final cine intra 'la mititica' pentru 'gaura imensa' creata???
Ca cineva ar trebui totusi 'sa plateasca' idiotzenia... :o
Alo...curtea de conturi...se aude...se 'misca' ceva'...sau se pune la 'pierderi planificate'... :evil:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni Utilizator anonim

Cea mai mare aberatie, consuma doua automotoare degeaba in timp ce pe alte rute cu adevarata cerere circula un tren pe zi. Nu am vazut mai mult de 5-10 oameni in acest tren vreodata, asta incluzand nasii si mecanicul.  :evil:

 


Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni subway guru

Hei, 'colegii ziaristii', Adrian, Catalin & Co...iacata un alt 'subiect ADEVARAT' de investigatie, nu prostii cu gaina cu patru picioare care naste puii vii, marca Carstoiu... :cry:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni Dr2005

Problema e orarul prost... pleacă 10 avioane normale + 6 low-cost între orele 6 şi 8, asică cu check-in-ul deschis pentru ele începând cu ora 4. Toţi călătorii ăştia NU AU CU CE SĂ MEARGĂ LA AEROPORT! Primul tren ajunge abia la 8:30, iar primul 780/783 pe la 6. Dacă trenul ăsta avea sosiri la aeroport începând cu ora 4 (că e mai ieftin taxiul până la Gara de Nord decât până la Otopeni) şi ultima plecare pe la 24:30 atunci ar fi avut succes, evident cu condiţia ca transferul să se facă cu un autobuz (chiar şi un Daf / Rocar la mâna a doua de la RATB).

 


 
Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use