Discuții până la începerea lucrărilor de modernizare

Știri, discuții și documentații despre legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde Dragos Tanase » Vin, 24 Aug 2012, 10:22

Se mai aude ceva de eventuala prelungire a liniei pana la aeroport, direct, sau macar mult mai aproape decat acum (in camp si transfer cu microbuz)? Ar fi perfecta linia, pana se face metroul!
Dragos Tanase
Membru Silver
 
Mesaje: 231
Membru din: Joi, 09 Aug 2012, 10:25

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde andrei11 » Vin, 24 Aug 2012, 12:02

Nu si nici o sansa.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16532
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde alex230ro » Dum, 14 Oct 2012, 11:29

Dragos Tanase scrie:"Tren urban sau metrou subteran, pe ruta Bucuresti (Gara de Nord) - Otopeni)"?: http://www.incomemagazine.ro/articol_83 ... erane.html


vise :)
aici bataia e pe comisioane si CFR va pierde intotdeauna(pe mana lor de altfel)
alex230ro
Membru Bronze
 
Mesaje: 316
Membru din: Joi, 19 Aug 2010, 07:44

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde Dragos Tanase » Mar, 16 Oct 2012, 09:44

alex230ro scrie:vise :)
aici bataia e pe comisioane si CFR va pierde intotdeauna(pe mana lor de altfel)


totusi, cand am mers pe ruta asta (o singura data), controlorul cfr mi-a zis ca exista zvonul ca aceasta ruta sa fie preluata de o companie privata. daca ar fi asa, ar putea ei sa prelungeasca, pe cheltuiala proprie, linia pana la aeroport sau iar s-ar opune cineva, poate chiar din min. transporturilor, si ar pune bete in roate?
Ultima oară modificat de Dragos Tanase pe Mar, 23 Oct 2012, 23:01, modificat 1 dată în total.
Dragos Tanase
Membru Silver
 
Mesaje: 231
Membru din: Joi, 09 Aug 2012, 10:25

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde DocOctavius » Mar, 16 Oct 2012, 09:51

În România uneori funcționează exact invers... CFR prelungește linia pe bani de la buget după care o declară nerentabilă și o dă în administrare unei companii private care să scoată profit pe ea. Bine asta ipotetic pentru că momentan taximetriștii fac legea acolo și dubăreala e mult mai profitabilă în alte părți.
Călător în timp, cu viteza de 1s/s!
Avatar utilizator
DocOctavius
Membru Silver
 
Mesaje: 356
Membru din: Joi, 10 Mar 2011, 12:06
Localitate: Halley, Antarctica

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde vlaicuandrei » Vin, 19 Oct 2012, 09:57

Linia exista pana in aeroport. E folosita pentru a aduce kerosen. Problema e ca INFRA nu si-a dat accordul sa circule Sageata pe acolo, ca nu e buna linia. Adica marlania de data asta a fost ca Sageata e mai grea si mai paguboasa decat un tren de ZAES-uri pline cu kerosen...iar trenul asta trage sa moara de cand cu faimoasele 783 si 780 ale RATB-ului, pe care regia le tot preaslaveste, plus miile de taximetristi care fac gura, ca le strica CFR-ul piata...
Avatar utilizator
vlaicuandrei
 
Mesaje: 62
Membru din: Sâm, 28 Ian 2012, 11:39
Localitate: Bucuresti

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde andrei11 » Vin, 19 Oct 2012, 15:32

Tu esti sigur de cea ce spui ? Linia aceea de combustibil nu duce la aeroport, ci la rezervoare. Prin "aeroport" in randurile de fata se intelege cu totul altceva. Lasand la o parte ca la Balotesti ar trebui schimbat sensul. Bine, nu ar fi un capat de tara acest lucru. ( Sa se schimbe sensul ).
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16532
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde shoppy » Sâm, 20 Oct 2012, 21:37

Infra nu si-a dat acordul? :lol: :lol: :lol: :lol: Pai daca Infra ar fi sa-si dea acordul de maine nu ar mai circula decat privatii, ca doar aia platesc TUI, pentru Calatori si Marfa e ordin de sus sa-i lase sa circule. Mai mult, parca am vazut ca la manevra cu kerosen s-a bagat GFR-ul, deci racordul ala sigur a fost reparat si e foarte bun, ca aia nu risca sa deraieze aiurea prin tufisuri.

Racordul ala e nu este foarte bun, este sublim, ca duce in aeroport destul de aproape de terminalul de calatori, se poate face foarte usor un peron care sa fie deservit de autobuzele interne ale aeroportului (alea de nu sunt nici macar inmatriculate) pe un drum propriu, un racord pe partea cealalta se poate face lafel de usor ca sa nu mai rebruseze in Otopeni, podul peste DN1 e de cale dubla deci Otopeni - Baneasa se poate dubla imediat si electrifica, Baneasa - Triaj deja e dubla si se poate remonta electrificarea furata de pasarile daunatoare, si asa ai cale dubla si electrificata, la Carpati se poate monta un macaz intre linia de Urziceni si cea de Constanta si asa mai castigi o linie de intrare/iesire din Nord, BC poate deveni o baza de rame Z sau alte EMU sh, vise...
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8783
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde andrei11 » Sâm, 20 Oct 2012, 22:07

:?: :?:
Tot nu inteleg. Ce mi-e actualul peron, ce mi-e ala de la kerosen ?
La actualul peron nu pot circula autobuze neinmatriculate ? Oricum nu cred ca aici e problema.
Eventuala linie trebuie sa duca efectiv la terminal si nu la 1 km de el ( sau la 1,5 km cum e acum ).
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16532
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde Mircea G » Sâm, 20 Oct 2012, 23:44

3 pagini si o concluzie : acest presupus tren , nu este si nu va fi rentabil asa curind . Atunci pt ce agitatia in jurul lui ?
Eu zic ca un om normal nu vine de la Inter cu autobuzul 1 ora pina la gara , asteapta trenul 1 ora , merge 1/2 de ora cu el si coboara in cimp de unde vede luminitele aeroportului . Ar trebui sa fie cel putin lovit la cap .
Mg @ ma agit pentru un oras normal...
Avatar utilizator
Mircea G
Membru Bronze
 
Mesaje: 1219
Membru din: Sâm, 06 Mar 2010, 20:29
Localitate: Bucuresti

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde shoppy » Dum, 21 Oct 2012, 10:44

Nu pot sa duca autobuze normale ca nu se pot intoarce pe DN1, trebuie sa intre pe niste stradute stramte si neasfaltate pe acolo la intoarcere si de aceea nu se pot baga decat dube. Si apoi e alt mediu in aeroport, sigur aia din aeroport inteleg cum trebuie facuta treaba si ar face un peron calumea, nu bataia aia de joc care e PO Otopeni de zici ca iti ia gatu in padure.

Daca in toate tarile civilizate exista tren si metrou (si chiar TGV) la aeroport atunci inseamna ca asa e bine, cine crede ca la un aeroport sunt doar oameni care iau taxiul, ii aduc rudele si cativa care iau autobuzul n-a mai fost printr-un aeroport adevarat de mult timp.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8783
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Anterior

Înapoi la Legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori