Switch to full style
Legăturile feroviare GdN - OTP: cea existentă în prezent (cu transbordare de la P.O. Aeroport) dar și viitoarea legătură directă.
Subiect închis

Postarea in această secțiune

Dum, 28 Apr 2019, 20:04

În acest moment autoritățile au în derulare două proiecte distincte ce fac ambele referire la legătura pe cale ferată dintre Gara de Nord București și Aeroportul Otopeni.

Astfel, avem legătura existentă (cea care folosește integral infrastructura M700 și are ca punct terminus PS Aeroport, de unde călătoria continuă cu transbordare auto), pentru care au început lucrări de modernizare și dublare a infrastructurii CF folosite plus lucrări de construcție a unui nou terminal în locul PO Aeroport (deci, și după terminarea lucrărilor, rămâne transbordarea auto). Aceasta este documentată aici: viewforum.php?f=404

În plus, avem și realizarea unei legături directe, pe calea ferată, până la aeroport. Această legătură se desprinde din M700 și continuă ca linie nou construită către aeroport, traversând DN1 pe estacade, având ca punct terminus o nouă gară aflată chiar în incinta aeroportului. Aceasta este documentată aici: viewforum.php?f=400

Ambele sub-forumuri au structura clasică pentru lucrări de infrastructură: documentație tehnică, știri, discuții și reportaje lunare. Dacă oricare dintre aceste subiecte lipsesc, înseamnă că până acum informațiile respective încă nu le avem, dar orice utilizator este liber să deschidă un subiect nou atunci când dispune de informațiile respective (de exemplu, planuri pentru topicul de documentație tehnică, sau reportaje foto pentru un topic lunar de poze).

Re: Postarea in această secțiune

Dum, 28 Apr 2019, 22:38

Sa intelegem cum este treaba cu legatura existenta si noul racord (ca la metrou... ;) ) M700-OTP.
Noul/viitorul racord are 3 km, din care jumatate viaduct/estacade. L-am marcat cu rosu pe OpenRailwayMap.
Restul (portocaliu, ca asa era pe ORM) este legatura existenta - evident, nu am marcat GdN-Chitila.
Imagine
Detalii din CS
Imagine

De remarcat:
Noul racord pe estacade va costa 500 mil. lei.
Dublarea legaturii existente Mogosoaia-Balotesti (inclusiv semnalizari, telecomunicatii si contructie noului PO Aeroport) costa 50 mil.
Subiect închis