Regiunile RomânieiBanatJudețul TimișTransportul în comun din municipiul Timișoara (SC STPT SA)

 

Topic: Timișoara - Generalități despre transportul public

76 posts, 25927 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Licitația respectivă se află în evaluare financiară începând de luni.

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Gata, Porr a fost selectat câștigător în urmă cu câteva minute.

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public Puss in Boots

Sper sa se avanseze si cu celelalte proiecte, mai ales linia noua de la Gara. Sunt atat de rare astfel de situatii in tara incat le apreciez cu atat mai mult.

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Că tot veni vorba de extinderi, este prevăzută și o extindere a liniei pe Torontalului, până la ieșirea din oraș. În acest sens, linia de pe Cetății de la Matei Basarab până aproape de clădirea Ciocan (intrarea în buclă la Torontalului) va fi dublată, iar proiectul reabilitării Bulevardului Cetății ține cont și de această viitoare extindere.
De asemenea, se dorește conectarea viitoarelor linii de tramvai de la Solventul (cea prin pasaj și cea dinspre gară) cu capătul Dâmbovița (depou), prin intermediul Podului Solventul. Însă aceste două extinderi sunt prevăzute pentru finanțare europeană pe bugetul din perioada 2021-2027.

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Ofertant unic pentru Pasajul Solventul: asocierea SPIC INTERNAZIONALE - POD PROIECT - SYLC CON TRANS, cu CONEXTRUST și ARCADA COMPANY în calitate de terți, și următorii subcontractanți:
- TEOVAL & CO (9,37%)
- FDF ELECTRIC GRUP S.R.L (3,22%)
- I.S.P.C.F (0,16%)
- RADARIA (2,02%)
- S.C. YDA PROIECT CONSULTING S.R.L. (0,04%)

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Pentru extinderea liniei de tramvai pe Strada Gării, spre Solventul, există 2 ofertanți:
1) PORR CONSTRUCT, cu PORR BAU GmbH în calitate de terț și cu următorii subcontractanți:
- ELECTROECHIPAMENT INDUSTRIAL S.R.L. (21,62%)
- TUBULAR TEHNO SISTEM (14,12%)
- SWARCO TRAFFIC ROMANIA (4,72%)
- BAICONS IMPEX S.R.L. (4,32%)
2) Asocierea SYLC CON TRANS - LONGHERSIN, cu următorii subcontractanți:
- OPTOTEL COM (0,54%)
- INSTAL GROUP (0,07%)
- LILE SERVICE GENERAL CONSTRUCTION S.R.L. (0,37%)
- MADI FHVAC (0,37%)
- MATRIX COMPUTERS S.R.L. (0,91%)
- ELECTRIC RAIL PROJECT (0,59%)
- CONS ELECTRIFICAREA INSTAL S.R.L. (22,28%)

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Evaluarea tehnică s-a încheiat astăzi în cazul licitației pentru Pasajul Solventul. Licitația se află în evaluare financiară.

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Pentru reabilitarea Bulevardului Cetății, pe 3 septembrie a fost semnat contractul cu PORR, iar astăzi a fost atribuită licitația. Valoarea contractului: 70.378.942,4 RON.

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Evaluarea tehnică pentru extinderea Gara de Nord - Solventul s-a încheiat vineri. Licitația se află în evaluare financiară.

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public Puss in Boots

Ar fi frumos ca harta de tramvaie sa fie actualizata si cu proiectele aprobate (sau prevazute) de extindere. Ar fi mai simplu pentru cineva care nu cunoaste orasul (asa ca mine) sa inteleaga ce planuri sunt si cum se transpun ele in teren.
Sau avem pe undeva asa ceva? Pe site-ul STPT e doar harta actuala.

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Ce am găsit eu pe Wikipedia e o hartă germană a transportului electric din Timișoara, mai veche (linia 13 figurează troleibuz, iar 8 și 9 nu figurează prelungite la Ciarda). Acolo figurează deja extinderea liniei 2 (finalizată deja), linia 3 (desființată de ceva timp) și Calea Bogdăneștilor (linia 5, contract semnat). Am făcut o editare astfel:
- verde deschis: porțiunile de reabilitare cu contract semnat
- bleu: extinderile în licitație
- galben: extinderile prevăzute (în plan) cu fonduri UE pe POR 2021-2027
- mov: porțiune de reabilitare cu SF aprobat, se caută fonduri:
Screenshot_20200916-101059~2.jpg (275.14 KB; downloaded 3160 times)

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public Puss in Boots

Merci mult! Harta o găsisem si eu dar adaugirile tale sunt cele pe care le cautam. :bere:  :bere:

3-ul de ce a fost desfiintat? Vad ca daca s-ar face ceva intre Torontalului si Gara de Est s-ar putea -cred- realiza un traseu circular (mai mult sau mai putin).

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Cu cea mai mare plăcere! :wink:

Circulația cu tramvaie pe linia 3 a fost oprită pe 16 noiembrie 2009, iar linia este de atunci deservită de autobuze, fapt ce a permis prelungirea traseului la fabrica de semafoare Elba. Motivul opririi circulației cu tramvaiele nu este explicitat, însă prin acea perioadă au avut loc niște lucrări la canalizare în cartierul Freidorf, pe unde trece calea de rulare a tramvaiului. De altfel, din ce am mai citit pe forumul STPT infrastructura era destul de precară, între Dâmbovița și Abator există mai multe porțiuni de linie simplă, iar tramvaiele de pe linia 3 erau printre cele mai vandalizate. Au existat la un moment dat ceva discuții pentru modernizarea căii de rulare, ba chiar se dorea și prelungirea liniei până în localitatea Utvin, dar nu s-a mai concretizat nimic. În prezent, linia 3 este deservită de autobuzul care deservește și linia E3. E posibil ca acest lucru să se schimbe, deoarece pentru autobuze electrice de la minister figurează doar linia E3, nu și 3-ul.

Între Torontalului și Gara de Est e ceva mai greu să monteze cale de rulare pentru tramvai, deoarece trebuie realizat un pasaj peste calea ferată, în zona Gării de Est. Cam slabe șanse să fie realizabil, momentan, din moment ce primăria investește, la momentul actual, în Inelul 2 și Inelul 4 (completarea lor și reabilitarea arterelor de circulație componente). Ipotetica linie nouă de tramvai de la Torontalului la Gara de Est ar veni pe Inelul 3. Robu a declarat că are un protocol cu cei de la CFR Infra pentru realizarea unor pasaje peste calea ferată în cadrul modernizării CF Caransebeș - Arad, unul dintre ele fiind pe la UMT, însă nu s-a specificat dacă va fi cu tramvai sau nu.

 


Re: Timișoara - Generalități despre transportul public Puss in Boots

Ar fi bine sa il faca "cu" sau macar sa lase deschisa posibilitatea.
Merci pt info :bere:

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Timișoara (SC STPT SA)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420536 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use