Topic: Octombrie 2019
3 posts, 1812 views- Radu Marius Garnita
-
Posted:
-
Octombrie 2019
Radu Marius Garnita
Si avem si poze calde din teren cu lucrarile la conexiunea feroviara cu Aeroportul Henry Coanda.
Pozele la rezolutie mai mare se regasesc la adresa: https://imgur.com/a/H2nPQaW.
Incepem cu o harta a locatiilor pozate (le-am facut pe Google Maps din cauza ca imi este mai usor sa ma orientez decat pe OpenRailway - gasesc mai multe repere pentru a arata exact pozitia din care am facut pozele).
Pe aici nu se trece ... mai in fata primele semne ale ramificatiei catre aeroport.
Marcaj ax ramificatie (vom mai regasi mai ulterior cateva). Poza a doua este cu toata zona in care am gasit primul "tarus".
Zona km 16+600 - adica de aici va incepe linia sa se inalte catre viaduct. Prima poza este catre aeroport, a doua catre statia Mogosoaia.
Poze de pe Drumul Garii Odai. Prima spre Aeroport, a doua spre halta. Linia este inca la sud de drum. Tarusii portocalii din prima poza sunt probabil pentru limitele rambleului.
Si avem si poze calde din teren cu lucrarile la conexiunea feroviara cu Aeroportul Henry Coanda.
Pozele la rezolutie mai mare se regasesc la adresa: https://imgur.com/a/H2nPQaW.
Incepem cu o harta a locatiilor pozate (le-am facut pe Google Maps din cauza ca imi este mai usor sa ma orientez decat pe OpenRailway - gasesc mai multe repere pentru a arata exact pozitia din care am facut pozele).
Pe aici nu se trece ... mai in fata primele semne ale ramificatiei catre aeroport.
Marcaj ax ramificatie (vom mai regasi mai ulterior cateva). Poza a doua este cu toata zona in care am gasit primul "tarus".
Zona km 16+600 - adica de aici va incepe linia sa se inalte catre viaduct. Prima poza este catre aeroport, a doua catre statia Mogosoaia.
Poze de pe Drumul Garii Odai. Prima spre Aeroport, a doua spre halta. Linia este inca la sud de drum. Tarusii portocalii din prima poza sunt probabil pentru limitele rambleului.
- Radu Marius Garnita
-
Posted:
-
Re: Octombrie 2019
Radu Marius Garnita
Continuare:
Lucrari in zona strazii Marin Preda. Prima poza este spre M700, a doua este spre aeroport-DN1, a treia este spre sud pe strada. De dinainte de strada incepe viaductul, iar marcajele verzi din poza a doua reprezinta zona in care va fi construit primul pilon al viaductului. In poza a treia se remarca ingroparea de utilitati (nu stiu si nici nu imi dau seama despre ce fluide este vorba), strada va fi largita, asfaltata samd conform proiectului.
Zona in care viaductul va traversa Drumul Garii Odai. Remarc al treilea marcaj verde al axului constructiei.
Doua marcaje peste drum de patinoar. Primul cu axul constructiei si al doilea cu pilonul nr. 15 al viaductului.
Continuare:
Lucrari in zona strazii Marin Preda. Prima poza este spre M700, a doua este spre aeroport-DN1, a treia este spre sud pe strada. De dinainte de strada incepe viaductul, iar marcajele verzi din poza a doua reprezinta zona in care va fi construit primul pilon al viaductului. In poza a treia se remarca ingroparea de utilitati (nu stiu si nici nu imi dau seama despre ce fluide este vorba), strada va fi largita, asfaltata samd conform proiectului.
Zona in care viaductul va traversa Drumul Garii Odai. Remarc al treilea marcaj verde al axului constructiei.
Doua marcaje peste drum de patinoar. Primul cu axul constructiei si al doilea cu pilonul nr. 15 al viaductului.
- Radu Marius Garnita
-
Posted:
-
Re: Octombrie 2019
Radu Marius Garnita
Si partea finala:
Diverse marcaje
Marcaje pentru piloni. Luate la masurat ochiometric (adica am numarat pasii) ar fi 5 m lungime si 6,5 m latime. Cum trotuarul este foarte ingust, inseamna ca intra in proprietatile oamenilor (la nord de Drumul Garii Odai) cu vreo 6 metri aici. La DN1 marcajul este la 1,5 - 2 m de bordura drumului, deci si mai in interiorul proprietatilor.
Alte marcaje (nu ma intrebati, nu stiu ce inseamna).
Foreza din zona statiei terminus.
Piloni ridicati partial (conform proiectului nu asa vor arata la final). Sunt 4 in acest stadiu, iar al cincilea este in curs de armare (in spatele acestora, spre aeroport). Din pacate nu prea am avut cum sa fac poze mai acatarii, din cauza imprejmuirii de santier. La poze prin/peste gard nu ma pricep.
Si gata, am terminat astazi.
PS: @TibiV - noroc cu ceata de dimineata, ca nu ajungeam nici astazi pe acolo.
Si partea finala:
Diverse marcaje
Marcaje pentru piloni. Luate la masurat ochiometric (adica am numarat pasii) ar fi 5 m lungime si 6,5 m latime. Cum trotuarul este foarte ingust, inseamna ca intra in proprietatile oamenilor (la nord de Drumul Garii Odai) cu vreo 6 metri aici. La DN1 marcajul este la 1,5 - 2 m de bordura drumului, deci si mai in interiorul proprietatilor.
Alte marcaje (nu ma intrebati, nu stiu ce inseamna).
Foreza din zona statiei terminus.
Piloni ridicati partial (conform proiectului nu asa vor arata la final). Sunt 4 in acest stadiu, iar al cincilea este in curs de armare (in spatele acestora, spre aeroport). Din pacate nu prea am avut cum sa fac poze mai acatarii, din cauza imprejmuirii de santier. La poze prin/peste gard nu ma pricep.
Si gata, am terminat astazi.
PS: @TibiV - noroc cu ceata de dimineata, ca nu ajungeam nici astazi pe acolo.