Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Știri, discuții și documentații despre lucrările la noua legătură feroviară Gara De Nord - Aeroport Otopeni

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde Junky » Sâm, 12 Oct 2019, 16:03

Vedere de pe estacada aeroportului.
Fişiere ataşate
IMG_20191012_170211.jpg
IMG_20191012_170211.jpg (1.32 MiB) Vizualizat de 468 ori
Junky
 
Mesaje: 5
Membru din: Mar, 01 Oct 2019, 17:11

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde andrei11 » Sâm, 12 Oct 2019, 17:37

1) Ce-i aia estacadă ? Am consultat DEX - ul electronic și nu se prea potrivește definiția cu realitatea.
2) Proiectul e oprit din cauza lui Țiriac.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17247
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde shoppy » Sâm, 12 Oct 2019, 21:34

Daca nu era Tiriac era altul, este din cauza incompetentilor de la MT care se lasa descoperiti sa li se opreasca proiectul in instanta.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8956
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde punmeister » Sâm, 12 Oct 2019, 22:03

Mda, deci Tiriac vrea cu varf si indesat construirea lui M6, tipic.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 4177
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde Frankie » Dum, 13 Oct 2019, 09:39

Acum serios. Omul asta Ion Tiriac are venerabila varsta de 81 ani, la ce se mai asteapta el de la viitor ?
Crede ca va apuca in viata lui sa vada metroul terminat pe ruta Bucuresti - Otopeni ? :popa:
Avatar utilizator
Frankie
 
Mesaje: 22
Membru din: Mar, 02 Mai 2017, 09:06

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde andrei11 » Dum, 13 Oct 2019, 12:28

viewtopic.php?f=400&t=4684&p=333597#p333597
Tâmpite amândouă părțile, și dealde Țiriac & Co și CFR - ul.
Sunt n-șpe mii de exemple din Ro sau UE sau USA sau Bangladesh unde trenul trece la 5 metri de casele oamenilor și nu mai spune nimeni nimic.
Iar Ministerul Transporturilor trebuia să reglementeze toate aspectele juridice înainte să înceapă lucrarea.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17247
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde WT_fan06 » Dum, 13 Oct 2019, 12:38

Ministerul, CFR, etc. trebuiau să vină în primul rând cu un proiect coerent, sustenabil şi care să fie folositor şi peste 15 ani când va exista şi un Terminal 2 în aeroport.

Aveau planurile de la viitoarea stație M6 de la aeroport, stație care prevedea spațiu şi pentru tren şi care permitea extiderea uşoară până la viitorul T2.

În schimb au venit cu o improvizație ce poate fi şi a fost uşor atacată. Poate atunci când proiectele nu se vor mai face cu viziune de 1 an (mai exact până la campionat), ci se vor face solid, temeinic şi sustenabil, cu dezbateri publice reale, lucrurile vor sta altfel în România.
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1567
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde TibiV » Dum, 13 Oct 2019, 13:46

WT_fan06,

aici sunt intru totul de acord cu tine...

Aceasta struto-camila nici macar nu ar fi trebuit sa fie ceruta, licitata si atribuita...
Este un proiect care peste 10-15 ani va fi complet inutil, un elefant alb.

10-15 ani ani este un termen rezonabil pentru un sifonier, mobila de bucatarie sau autoturismul personal, insa NU pentru o linie CF...
Sa faci o linie de cale ferata astazi, pentru a fi folosita o singura luna din vara anului viitor, este de noaptea mintii...

Banii alocati ar fi trebuit sa fie folositi pentru dublarea si electrificarea M700 intre GdN si Mogosoaia, cu denivelarea sensului spre GdN, astfel incat trenurile dinspre Balotesti/Mogosoaia sa aiba tractiune electrica si sa poate intra pe pachetul de linii 700/800 fara sa traverseze pachetul de linii 1000. Cred ca ar fi costat cam tot atata, si ar fi fost un semn de gandire logica...

Aia da, ar fi fost o investitie buna, ce ar fi putut fi folosita inca 100 de ani pe putin...
Asa facem linie la OTP pe estacade, linie pe care vom urca trenuri diesel...

Oglinda-oglinjoara, care-i cel mai prost si incompetent minister din tara?....
:headbash: :headbash: :headbash:
Ultima oară modificat de TibiV pe Lun, 14 Oct 2019, 20:07, modificat 1 dată în total.
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9366
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde stefan_br » Dum, 13 Oct 2019, 15:59

Dar un alt aeroport, construit intr-o alta zona (de exemplu A2, unde poti scoate si M3-ul pe afara, conexiune cu A2 si M800) nu se poate lua in considerare? Otopeniul mi se pare ca a devenit o zona sufocata unde nu prea ai unde sa te extinzi.
:477: :2176:
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Avatar utilizator
stefan_br
Membru Gold
 
Mesaje: 2441
Membru din: Dum, 29 Aug 2010, 11:08
Localitate: Braila/Bucuresti

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde WT_fan06 » Dum, 13 Oct 2019, 17:02

Construirea de noi aeroporturi în Europa a devenit de mult o epopee și, cu toate schimbările climatice din ce în ce mai vizibile, va fi din ce în ce mai greu să se dea acceptul pentru așa ceva. De ani și ani de zile se dezbate dacă Londra merită un aeroport nou, dacă Heathrow se extinde, etc.. Este o polemică uriașă și nu aici ar trebui discutată. Opinia mea este că nu are ce să caute un aeroport nou în București în următoarele decenii.
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1567
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde Cristi N » Dum, 13 Oct 2019, 21:37

Aeroportul Otopeni are destul spatiu pentru dezvoltare ulterioara, nu e nevoie de nici un al aeroport spre A2 sau in sudul Bucurestiului cum am mai auzit tot felul de idei. Ca sa iti faci o idee uita-te, de exemplu, numai cat camp este inspre A3, in zona respectiva este planificat un drum expres care sa faca legatura cu viitorul terminal 2.

Legat de actiunea lui Tiriac, omul are tot dreptul sa ceara stoparea lucrarilor, in schimb datoria autoritatilor este sa aibe o documentatie "beton" care sa stea in picioare in orice proces. Pana la urma e vorba aia: prost nu e ala care cere ci ala care da.
Cristi N
Membru Silver
 
Mesaje: 742
Membru din: Joi, 24 Iun 2010, 18:09
Localitate: Bucuresti S2

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde andrei11 » Lun, 14 Oct 2019, 13:53

Cristi N scrie:Legat de actiunea lui Tiriac, omul are tot dreptul sa ceara stoparea lucrarilor...

De ce ?
Sper să nu fie legat de campania electorală...
Cei care stau pe Șos Ștefan cel Mare la ieșirea din Pasajul Obor ar trebui să ceară demolarea pasajului și refacerea carosabilului așa cum era el înainte de construcția lui pe motiv că le trec mașinile la 2 metri de fereastră...
Cei de pe Moșilor vechi ar trebiui să interzică circulația auto / a tramvaiului pe același motiv.
Dacă fiecare ne-am vedea propriu interes mărunt, adiă să se construiască dar nu la noi că e stresant teoretic nu s-ar mai construi niciodată nimic niciunde.
________________
Pe de altă parte proști făcuți grămadă cei din MT, trebuiau să aibă dosarul beton ( așa cum ai subliniat și tu ) când s-au apucat de lucrare.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17247
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde Cristi N » Lun, 14 Oct 2019, 16:25

N-are nici o treaba cu vreo campanie electorala, e legat de dreptul la justitie, daca eu consider ca mi s-au incalcat drepturile am aceasta varianta de a ma adresa unui judecator care d-aia e acolo sa judece daca am dreptate sau aberez. Bineinteles la final cineva ar trebui sa si plateasca oalele sparte, de preferat cel care pierde procesul fie ca e reclamat fie ca e reclamant.
Daca e sa mergem in directia asta, nu prea ai sanse in cazul unui obiectiv deja executat, se considera ca reclamatia e tardiva dar daca e vorba de un proiect nou si stii unde sa cauti in documentatie ai multe sanse sa ii prinzi cu pantalonii in vine.
In cazul asta, s-ar putea ca interesul marunt al lui Tiriac sa corespunda cu interesul general si asta pentru ca solutia actuala nu tine cont de viitor.
Cristi N
Membru Silver
 
Mesaje: 742
Membru din: Joi, 24 Iun 2010, 18:09
Localitate: Bucuresti S2

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde Goldmund » Lun, 14 Oct 2019, 16:46

WT_fan06 scrie:Construirea de noi aeroporturi în Europa a devenit de mult o epopee și, cu toate schimbările climatice din ce în ce mai vizibile, va fi din ce în ce mai greu să se dea acceptul pentru așa ceva. De ani și ani de zile se dezbate dacă Londra merită un aeroport nou, dacă Heathrow se extinde, etc.. Este o polemică uriașă și nu aici ar trebui discutată. Opinia mea este că nu are ce să caute un aeroport nou în București în următoarele decenii.


Ba da, daca:
populatia Romaniei explodeaza in urmatorii 20 de ani si Bucuresti urca spre megaorasele de 20-30 milioane de locuitori si daca transportul aerian gaseste un combustibil aproape pe gratis si nepoluant si daca toate aeroporturile lumii se vor mai dezolta.

Acum fara bancuri,
Franta, Germania vor sa impoziteze drastic cursele aeriene interne, in Germania e un val impotriva automobilului(fie si electric!!), dar si impotriva calatoriilor cu avionul(f. poluante, spun verzii). Presupun, asa cum cunosc eu Occidentul, ca aici aeroporturile isi vor mentine la nivelul anului 2020 traficul aerian pana dupa 2030...iar o calatorie cu avionul va deveni in fiecare an mai ...scumpa.Multi(aproape toate partidele din Vest!) vor ca UE sa aiba "emisie zero CO2" pana in 2035...., la inceput pana in 2050, apoi pana in 2040, iar acum pana in 2035 - la ce sa ne asteptam?!? La mai multe avioane?
Asta vroiam sa scriu, ca ai dreptate...
Si acum la subiect:
daca actiunile lui Tiriac nu sunt nici o noutate(el a tot avansat ideea ca daca cineva atenteaza la...al lui, va fi proces)aceste demersuri vin ca un untdelemn pentru un mecanism al MT care de mult nu mai functioneaza si nici bani nu sunt pentru toate promisiunile. Acum sa ne tinem cu procese si "contraprocese"...Cine doreste de la MT sa faca ceva de la cap la coada?? Nu vedeti ce se intampla cu autostrazile, cu DNCB si cu caile ferate?
Avatar utilizator
Goldmund
Membru Silver
 
Mesaje: 2276
Membru din: Sâm, 05 Iun 2010, 21:04

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori