Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Știri, discuții și documentații despre lucrările la noua legătură feroviară Gara De Nord - Aeroport Otopeni

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde shoppy » Sâm, 29 Iun 2019, 23:11

Da, fix 3 case au mai ramas pe acolo, articol platit de Ion Tiriac, care este deranjat ca linia ii strica parcarea de la patinuarul lui de acolo, pana la urma asta este mentalitatea de milionar, nu conteaza cate milioane ai, furi cu nerusinare orice de la oricine, chiar si un ultima zi a vietii.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 9005
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde ByOnu » Dum, 30 Iun 2019, 12:03

Doar sa-i despagubeasca corespunzator. Autoritatile au metehna asta de a despagubi la un pret derizoriu.

In rest, da, interesul general primeaza. Poate impreuna cu Primaria Otopeni se pot identifica niste parcele pentru schimb sau ceva.

Reactia oamenilor este insa ...naturala. Doar nu va asteptati sa sara intr-un picior de bucurie. Din nou, doar sa fie despagubiti pe bune, pentru ca si intreaga valoare globala a proprietatii acestor oameni va scadea prin constructia viaductului. Adica vecinul de la doua, trei case indepartare va putea vinde terenul la un pret superior fata de acestia care sunt sub el. Proprietarilor li se face o dauna si trebuie despagubiti echitabil. In rest, daca nu le convine... sa se mute.
Semnează pentru inființarea Muzeului Transporturilor din București! Click AICI!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4858
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde andrei11 » Dum, 30 Iun 2019, 13:45

Despăgubirea echitabilă se face conform legii. Care lege va fi totdeauna defavorabilă păgubitului. Cine - și pe ce criterii - stabilește valoarea reală a proprietății ? De ce un tablou / o sculptură celebră valorează o sumă cu ( foarte ) mulți zero după 1 iar replicile - perfect identice - nu valorează nimic ? Că estetic reprezintă fix același lucru - și originalul și copia.
Criteriile sunt subiective și se schimbă de la o epocă la alta. În caz de război mondial ( al III - lea al Erei Moderne ) s-ar putea ca pe respectiva proprietate să nu mai dea nimeni doi bani. Hai să spunem că URSS - ul ar fi fost un stat capitalist. Credeți că la ora actuală cineva care ar fi avut o proprietate în orașul Pripiat ar mai fi luat ceva bani pe ea ? Cine mai cumpără acolo în următorii 400 - 500 de ani ?
Acolo interesul mare este al nesimțitului Țiriac, nu al oamenilor de acolo. Nesimțitul om de afaceri are pământ și în interiorul aeroportului Otopeni, de exemplu între pistă și bretelele de acces. N-are voie să construiască nimic acolo, dar când tund ăia iarba trebuie să-i ceară voie.
_____________
Și încă ceva. Din articol deduc că
E un blestem, spun oamenii din zona, care oricum se confrunta cu problema zgomotului produs de avioane, dar si cu faptul ca nu au canalizare.
Deci proprietatea de acolo NU poate valora cine știe cât...Articol de doi bani comandat de nesimțitul de Țiriac...
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17396
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde Cristi N » Dum, 30 Iun 2019, 16:07

Statul calculeaza valoarea despagubirii la valorile din grila notarilor publici. Cei care nu sunt de acord cu suma primita au dreptul de a contesta doar suma printr-un proces in justitie nu si decizia de expropiere. Din cate stiu pe toata durata procesului suma ramane blocata intr-un cont bancar, niciuna din parti neavand acces la ea.

Mecanismul asta e inechitabil de exemplu pentru o familie fara cine stie ce posibilitati care locuieste intr-o casa pe traseul unei viitoare autostrazi intr-un sat uitat de lume. Pentru astfel de cazuri ar trebui modificata legea dar pe de alta parte trebuie sa ne amintim cat de complicat erau de facut expropierile inainte de 2010 cand a aparut legea curenta.
Cristi N
Membru Silver
 
Mesaje: 794
Membru din: Joi, 24 Iun 2010, 18:09
Localitate: Bucuresti S2

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde mindmasster » Joi, 05 Sep 2019, 14:44

Daca am inteles bine din proiect, gara terminus va fi deasupra giratoriului si cu cap fix in parcarea existenta, nu?
Avatar utilizator
mindmasster
Membru Silver
 
Mesaje: 1197
Membru din: Vin, 19 Mar 2010, 23:21
Localitate: Bucuresti

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde andrei11 » Joi, 05 Sep 2019, 20:06

Cam așa ceva, dar vezi că ăla nu e giratoriu, e intersecție dirijată care are ceva verde și rotund în mijloc. Ca la Universitate de exemplu. Sau la Piața Alba Iulia. :bere:
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17396
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde shoppy » Joi, 05 Sep 2019, 22:09

Nu va uitati la ultima grafica de la PROst TV, este PROasta.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 9005
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde andrei11 » Joi, 05 Sep 2019, 23:01

M-am uitat la planșele de la << Documentația tehnică >>. Mi-e greu să presupun că nu s-au gândit la o soluție rezonabilă pentru pasagerii trenului.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17396
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde mindmasster » Vin, 06 Sep 2019, 11:01

Am fost ieri la OTP si era deja accesul inchis spre aeroport, se monta un gard si o foreza incepusa sa sape la primii piloti.
Avatar utilizator
mindmasster
Membru Silver
 
Mesaje: 1197
Membru din: Vin, 19 Mar 2010, 23:21
Localitate: Bucuresti

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde Chev Celios » Dum, 08 Sep 2019, 03:28

S-au defrisat aproape toti pomii de pe partea dreapta. Totodata se pare ca au renuntat la ideea de a da prioritate celor care ies din aeroport la giratoriul de la iesire.
Avatar utilizator
Chev Celios
Membru Bronze
 
Mesaje: 1632
Membru din: Sâm, 16 Ian 2010, 19:47
Localitate: Estul capitalei/AIHCB.


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde andrei11 » Sâm, 12 Oct 2019, 12:34

viewtopic.php?f=400&t=4684&start=28#p333499
Deci e clar, și fără Cf și fără Metrou. :applause:
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17396
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde TibiV » Sâm, 12 Oct 2019, 13:11

Microbistii sa inteleaga ca mersul pe jos face piciorul frumos....
:lol: :lol: :lol:
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9402
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde andrei11 » Sâm, 12 Oct 2019, 15:40

Încă un proiect amânat n ani. Eu nu înțeleg totuși o treabă, când s-au apucat de șantier nu erau toate hârtiile la dosar ?
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17396
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori