Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

150 posts, 56465 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Costin

Nu ma pronunt daca e nevoie de aeroport la Brasov sau nu, dar o data ce devine operational este evident ca va scadea traficul de pe Otopeni. Strict tehnic, este cam apropiat de Bucuresti si de Sibiu, iar timpul pana la fiecare dintre ele este de 2-3h cu trenul. Masina eu nici nu o pun la socoteala, este mult mai lenta (mai ales spre Bucuresti), si oricum presupune sa o parchezi la aeroport pe termen lung, nu stiu cati fac asta. Daca vorbim de legaturi bune cu trenul din Bucuresti spre Otopeni, masina e deja moft pe relatia Brasov-Otopeni.

Nu stiu care e traficul aerian la Constanta, dar stiu ca au legaturi zero intre aeroport si oras (plus servicii de taximetrie execrabile), deci nu ma mira sa prefere direct Bucurestiul, unde posibil sa aiba si legaturi aeriene mai bune.

Cursele regulate Slobozia / Braila / Galati demonstreaza ce spuneam mai sus - Otopeniul deserveste in principal Muntenia si Oltenia.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Chev Celios

Aeroportul de la Brasov poate insa sa isi arate utilitatea mai mult pe Cargo. Va fi foarte aproape de toate fabricile din zona Brasovului, iar mari curieri ca DHL/UPS/Fed ex ar putea sa profite de pozitionarea oarecum centrala a Brasovului si in loc de 3-4 baze prin tara sa aiba o baza mare pozitionata central.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Parcarile de lunga durata de la Otopeni sunt pline vara, nu cunosc capacitatea totala dar ar cam trebui marita.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Astia sunt batuti in cap, statia este sustinuta de 5 pile monolitice patratoase cu toate unghiurile drepte, nimic, nici o panta, nici o coloana, nici un arc, nimic rotunjit, cred ca le-a fost greata si la muncitori cand le-au turnat, si mai sunt si in mijlocul drumului unde trec printre ele toti care vin cu masina in aeroport, groaznic! Nororc ca pentru celelalte pile deja aveau cofraje facute ca altfel le faceau patrate si pe alea, cum poti sa lasi niste nulitati(ca sa nu spun mai mult) sa-si bata joc de imaginea aeroportului.


 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului misterr

Costuri minime înseamnă costuri de proiectare minime, costuri de execuție minime etc.
De la început s-a știut că e o improvizație încropită în grabă.
Cu PO Aeroport n-a fost la fel?
E mai bine să arătăm specificul locului încă de la început.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

shoppy,
Foarte, foarte bun reportaj! Sincere felicitari! :bere:
Pacat ca se ocupa de un proiect foarte, foarte prost...  :popa:  

Dar asta nu este vina ta... :headbash:

Sper sa nu te superi, dar l-am ”popularizat” si la ”benzinari”...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Bogdant

Din randari pare ca vor fi placate, poate chiar cu sticla.
image-2019-06-11-23198119-0-statie-cfr-aeroportul-otopeni.jpg (202.56 KB; downloaded 5087 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Și eu pot face zeci de variante ale gării din taste de acasă. Planșa ai luat-o de la o adresă oficială a constructorului / proiectantului sau de pe o pagină oarecare ?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Bogdant

De la Baicons proiectantul lucrarii. Sunt constient ca randarea 3D poate sa fie departe de realitate, dar cine stie poate avem surprize placute.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Un fotoreportaj foarte bun despre stadiul lucrarilor poate fi vazut la benzinari:

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=504.msg274638#msg274638

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului mihai_atanasiu

Proprietatea cu casa cu acoperisul rosu trebuie expropriata cu totul la valoarea de piata. Nu se poate sa expropriezi jumatate din teren cu sume modice si acolo sa fie si
piloni.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

De acord! Nu imi place demonizarea proprietarilor in general cand vine vorba de exproprieri. Ii inteleg perfect pe cei care dau in judecata statul care incearca sa le traga teapa cu preturi derizorii. Mai aud si in cazul autostrazilor ca vai ce rai sunt proprietarii ca vezi doamne vor bani si tin in loc lucrarile. Well, vindeti-va voi pe nimic terenul sau locuinta...  :no:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Păi cine l-a pus pe actualul proprietar să declare la notariat 10 % din valoarea reală a tranzacției ? Mai știm și noi niște chestii, impozit pe chirie pentru 500 lei / lunar declarat la fisc iar eu încasez 300 EURO. Sau cumpăr locul pentru casă din Otopeni cu 300.000 și în acte îl declar că nu am dat mai mult de 30.000.
Mie nu-mi place absolut deloc dubla contabilitate care se practă pe scară largă, hai să recunoaștem !
Știți blocul << Zodiac >> de pe Dorobanți ? Știu povești reale cu lărgirea străzii ! Nu inventate, reale. Și era vorba de capitalism autentic, de pe vremea lui Antonescu !

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Asta e treaba ANAF, dar statul are obligatia sa fie corect. Pretul pietei nu are legatura cu valoarea declarata. Pretul pietei este in sine un indice de raportare. Pentru toate celelalte exsita insitutii de control ale statului.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420546 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use