Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

150 posts, 56474 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Daca se fac greseli se poate discuta oricat.
Nu este asa, 301Q duce in Baneasa deci nu ajuta la nimic.
Toate liniile sunt la nivel la trecerea de pe Teodor Neagoe, dovada este fix existenta trecerii.
Solutia cea mai buna este sa se instaleze aici un macaz intre linia rosie si K3(posibil sa fi gresit ordinea liniilor K) si sa se reface linia rosie de aici si pana la partea refacuta a liniei Mogosoaia - Triaj pe sub M1000, distanta este 1.37km.
O alta solutie mai proasta este instalarea unui macaz aici intre K1 si M700, astfel am avea linie dubla intre Nord si PO Bucuresti Triaj de 6.5km, de asemenea se mai poate instala un masaj in zona podului peste balta Chitila obtinand astfel inca o bucata de linie dubla intre pod si Mogosoaia de 4.3km.
1.png (1.4 MB; downloaded 2924 times)
2.png (1.18 MB; downloaded 2924 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului rizzuh

700 si 301Q au macazuri intre ele. Uite-le pe primele, inainte de Pajura (sensul catre Chitila):





Uite si al doilea grup:





Se poate muta un tren pe 301Q cu primul macaz, sa astepte acolo pana se elibereaza 700 si dupa sa reintre pe 700 la al doilea macaz. Cum am zis, este o solutie proasta, avand in vedere ce trafic este pe 301Q.

Daca trecerea de pe Teodoe Neagoe este dreapta, cu toate liniile la acelasi nivel cu strada (nu ar fi prima trecere "la nivel" cu diferente de nivel, de exemplu trecerea de pe DN54 de la Corabia), atunci da, s-ar putea monta un macaz imediat dupa trecere, ar fi perfect.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Este la nivel sau destul de aproape, daca nu se pot muta oricand 100m mai spre Pajura https://www.google.ro/maps/@44.4888138, ... 312!8i6656 .
Am inteles acum, da la cat se asteapta pe 301Q sa traverseze M1000 in Chitila, daca-i mai pui sa stea si dupa M700 atunci o sa faca privatii un scandal monstru, nu cred ca se pune problema.
Asa tot o idee proasta este macaz intre M700 si M800 la PO Carpati, cam tot aia este dar totul este in ograda la Calatori si nu mai deranjezi marfarele.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Mircea G

Frumos , o lucrare care va fi bifata , dar deja pare inutila . :headbash:
............
Asa se intimpla cind se copiaza " modele externe " fara a se vedea daca pot fi grefate pe specificul local .
Romanul este si invatat sa circule cu trenul , are o pasiune sa faca transbordari ....ceva extraordinar .  :shock:
........
La cit sau ciciit cu proiectul asta de doi lei , faceau un tramvai rapid pina in Tincabesti sau alt punct , niste parcari , in zonele cheie de pe traseu , si aveau mai multe chestii rezolvate .
Eliminau o mare parte din trafic care se scurge spre Bucuresti , legau aeroportul , ce doreau ei .
Un tramvai , o solutie eleganta , rapida , mai umana decit metroul care ar fi durat generatii pina la taiatul panglicii  :!:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

BodoMinea wrote:
...Patinoar PO nu a dispărut, ba chiar a fost o condiție ca domnul Țiriac să nu se mai opună proiectului.


Ce viata. De la "deraiaza trenul in patinoar si este un pericol, inchid patinoarul", la ... "sa mi se faca si mie statie de tren".

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului fl82

Pentru folosirea "firului 3 Chitila" si a caii ferate de centura (intre Ram. Post Colentina si statia Mogosoaia) ca o "dublura" a liniei spre aeroport ar trebui facute urmatoarele lucrari:

-Reconstruit/refacut "firul 3 Chitila", pentru o VS de 100- 120 km/h,  pe o distanta de cca 8 km, pana imediat dupa (in sensul spre Chitila) halta Depoul Bucuresti Triaj h.  "Firul 3 Chitila" mai este in prezent utilizat (in mod sigur) pana imediat dupa halta Bucuresti-Basarab h. (in locul unde din "firul 3 Chitila" se ramifica cel de-al doilea fir a M900)

-Imediat dupa halta Depoul Bucuresti Triaj h. montate: un macaz simplu pe "firul 3 Chitila", o traversare (pe linia care facea legatura intre statia Chitila si fostele grupe de triere A1, B1 si depoul Bucuresti-Triaj) si un macaz simplu (pe linia care facea legatura intre Ram. Post Colentina si fostele grupe de triere A1, B1 si depoul Bucuresti-Triaj)

-Reconstruita/refacuta , pentru o VS de 100- 120 km/h, pe o distanta de cca 1 km, linia care asigura legatura intre  Ram. Post Colentina si fostele grupe de triere A1, B1 si depoul Bucuresti-Triaj, pe portiunea dintre acel ultim macaz care ar trebui montat si Ram. Post Colentina

 Sigur ca montarea acelor doua macazuri si a acelei traversari (si a semnalelor de ramificatie aferente) ar presupune si modificarea instalatiilor CE din statiile Bucuresti Nord, Chitila, Mogosoaia si din HM Pajura.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Al doilea macaz despre care vorbesti a existat deci undeva erau si instalatiile CE, iar macazul de pe K3 ar fi comandat de o singura statie, deci ar fi nevoie sa se modifice o singura instalatie CE(parerea mea).

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului aztec

Cică și aici mâine se rupe ață...
Nu inaugurează, doar se bifează electoral.

Se plimba  și o săgeata albastră pe aici....cu "El presidente" pasager.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Pai este lucrarea MT, lafel ca M5, este normal sa vina oameni de la guvernare.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Am primit pe pagina asociatiei cateva poze de la Gabriel Sarbu (caruia ii multumim pe aceasta cale) cu probele efectuate vineri, 18 septembrie. Din ce se observa au venit mai multe garnituri Desiro ce au stationat la acelasi peron.
Otp 18 sept 1.jpg (94.69 KB; downloaded 2591 times)
Otp 18 sept 2.jpg (96.8 KB; downloaded 2496 times)
Otp 18 sept 3.jpg (130.43 KB; downloaded 2561 times)
Otp 18 sept 4.jpg (117.56 KB; downloaded 2549 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului aztec

Asta ar fi și cerință pt trenul prezidențial de maine...sa fie '" de stat", nu privat...sa nu se interpreteze...
Bag seama că incap trei "săgeți" până în semnal...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Da, daca se obisnuieste cum sa le traga la peron mai aproape de opritor atunci vede si semnalul din cabina la plecare(IDM ii poate da plecarea si pe statie sau la telefon).
(nu vedem marca de gabarit si joanta de izolare, deci posibil sa nu poti manevra tren la cealalta linie in situatia asta)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului mindmasster

Astazi la ce ora avem "inaugurarea" ?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ticker

Vizita (nu inaugurarea, ca nu se poate numi asa) a fost la 12:00

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420556 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use