Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

150 posts, 56455 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

N-avem noi bani de proiecte decente sau - Doamne fereste! - facute cu cap. Racordul asta e facut sa iasa la numar si tu stii asta. Sa fie o bifa pe o hartie. Are legatura directa cu terminalul? Nu! Se termina in parcare fara a exista un acces direct pietonal. Ar putea asigura legaturi si spre alte orase? Nu! Trebuie sa mergi la GdN, unde te crezi aici? Ar avea loc pentru dezvoltare? Nu! E cale simpla cu doua linii si atat; bine, nu s-ar justifica date fiind problemele anterioare.

In mod ideal, trebuia construit un terminal intermodal plus cai de acces prin care sa eviti intersectarea pietonilor cu masinile. Terminalul ar fi trebuit sa aiba la sol autobuze, la subsol metrou si la "etaj" CFR. Logic ar fi fost sa fie amplasat in dreptul terminalului de plecari, deasupra parcarii rent-a-car. Asta era varianta "gandita" si scumpa. Probabil chiar ar fi costat pe bune de cinci ori cat s-a platit pentru actualul ciot...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului BodoMinea

De Viorel Lucaci în grupul „FEROVIARI-intre profesie si pasiune” preluat de pe pagina domnului Luca Macedon Irimes.
Primul tren (pentru teste deocamdata) in statia Aeroport Otopeni!

119450237_3658037977562991_7093901763136173045_o.jpg (217.85 KB; downloaded 2274 times)

https://www.facebook.com/groups/9804583 ... 340473136/
https://www.facebook.com/luca.irimes/po ... 8040896318

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului oc7avian

Am găsit acest program mai detaliat pe Reddit România, postat într-un comentariu de un tip care lucrează la CFR. Totuși nu e sursă oficială, deci nu garantez pentru informație. Pare un leak din mersul trenurilor 2021.

Două lucruri ies la iveală:
- 1tph, durată de parcurs 21 minute, primul la 5am (-> OTP), ultimul la 11:30pm (-> GdN)
- operat cu Desiro


https://www.scribd.com/document/4760236 ... rilor-2021

Mostră:



 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului aztec

A...mie îmi dă cu eroare...gravă....
Adică nebunia asta pt maxim 110 călători la 50 min?

„Suntem de luni de zile în legătură cu CFR Infrastructură. Inițial se estima o cadență de 50 de minute, noi am solicitat de luni bune graficul de circulație și am schimbat documente. Din analiza lor de până acum a reieșit că în acest moment când și încărcarea este mai mică –  tot timpul la începutul exploatării unei linii încărcarea este mai mică – ar fi posibil să avem 50 de minute ca ecart, să poată să traseze trenurile la 50 de minute”, a declarat Dan Costescu, directorul general al CFR Călători.

„Pentru intervalul care ni se oferă în acest moment de către CFR Infrastructură este suficient, pentru că distanța este foarte mică, un singur automotor. Avem un automotor Desiro (Săgeată Albastră, n.red) pregătit și chiar dacă el are 15 ani este cel mai nou din România. Capacitatea poate fi de 70 de locuri sau de 110 locuri, în funcție de configurație”, a mai adăugat Costescu.

https://www.g4media.ro/pe-linia-de-cale ... -faca.html

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului rizzuh

Macar de ar cupla 2 sau 3, asa unul singur este mult mai rau ca la autobuz.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Nu mi se pare rau 100 calatori pe ora; crezi ca s-a terminat cu autobuzele si cu taxiurile doar pentru ca exista tren?

Pentru valorile actuale de trafic aerian, cred ca e suficient o sageata simpla. A dat pandemia de pamant cu zborurile. Plus ca daca va fi cerere pe aceasta linie (a se citi bilete cumparate), se va justifica un automotor mai mare.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Asta pare sa fie dinainte de inceperea proiectului si este plina de greseli, intre timp Patinoar PO a disparut pentru ca s-a facut viaduct iar la Pajura M700 nu are peron, tot intre timp a mai aparut Mogosoaia PO, de asemenea mai trebuie sa opreasca la Bucuresti Triaj PO si Carpati PO.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului rizzuh

Daca opreste in toate coclaurile (Mogosoaia, Pajura, Triaj, Carpati) va face 40 minute pana la aeroport. Nu o sa-l mai ia nimeni, va plimba doar aer.

Si nici nu are cum si de ce sa opreasca la toate, Pajura nu are peron la 700, la Carpati nu este nici macar o cladire, doar niste dale de beton vechi si o pasarela catre ateliere, la Depou Triaj deja 700 coboara ca sa subtraverseze alta linie, iar la Mogosoaia nu e nici dracu, gara este in coclauri, la 2 km prin porumbi de cea mai apropiata casa.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Da, Mogosoaia si R Aeroport T1 nu are rost ca sunt in camp, dar la Mogosoaia PO, Carpati PO si Bucuresti Triaj PO exista peron (vechi) si pasarela(si pasaj) peste linii, de la 80km/h nu este asa mare problema.
La Triaj se poate face o noua statie de autobuz pe Chitila la intersectia cu Aeroportului iar la Carpati trebuie incercat ceva, deviat autobuzele de pe Giulesti pe Copsa Mica - Lamaiului - Butuceni, la noi este un cerc vicios, nu-l ia nimeni ca nu opreste si nu opreste ca nu-l ia nimeni, si toata lumea e multumita.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului BodoMinea

Livretul e corect. Patinoar PO nu a dispărut, ba chiar a fost o condiție ca domnul Țiriac să nu se mai opună proiectului. Pationoar PO este chiar pe viaduct, fiind un peron în consolă căruia i se vor monta copertină și lift, cu acces direct din strada de jos, unde sunt proprietățile lui Țiriac. Iar în livret nu tot ce vedeți sunt opriri, orele sunt orientative pentru mecanici și personalul de la circulație. Se oprește în capete și unde vedeți trecut timp de staționare.

Adică trenurile din 'leak-ul' respectiv sunt trenuri pe ruta București Nord - Patinoar - Aeroport.

Orarul indicat e puțin prea optimist, momentan se fac 17 minute până la Mogoșoaia, unde sunt macaze cu restricție de 15 și 5 km/h. Plus mersul până la aeroport, plus oprirea la patinoar cu frânare și accelerare... Nu prea dă. Poate dacă repară problemele din Mogoșoaia se vor face 20-21 de minute până la Pationoar PO, deci 25 până la aeroport, zic eu.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului mindmasster

Citeam astazi ca din cauza a 750 m de calea nu putem sa scadem cadenta de 50 de minute ? Despre ce portiune este vorba? S-a discutat pe aici?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului rizzuh

S-a discutat pe lung la benzinari. ASCORO a zis astazi de 750m, dar au o greseala, linia care vine de la Mogosoaia pe sub M1000 nu se uneste cu aceasta, trece prin Depoul Bucuresti Triaj, dar dupa o ia la dreapta prin triaj, abia pe la Carpati se uneste cu M1000.

Variantele sunt cele din poza:





Cu verde este linia 700, Bucuresti - Urziceni. Pe aici vrea CFR sa circule in regim de cale simpla, de aceea frecventa de 50 de minute, mai sunt si alte trenuri. In mod normal ar trebui sa fie firul in directia "catre Otopeni".

Cu rosu este prima varianta pentru intors, prin Depou Bucuresti Triaj, prin triaj efectiv, pana la Carpati. Este varza, se circula prost, nu a fost reparata. La aceasta a crezut ASCORO ca sunt "750m", insa nu se uneste cu M1000 si nici nu poate monta un macaz (este o diferenta de nivel).

Cu galben este a doua varianta pentru intors, prima bucata pana la Post Rudeni a fost reparata, a doua bucata este 900 care vine de la Craiova, este decenta. Partea intrerupta este praf, nu a fost reparata.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului aztec

https://m.hotnews.ro/stire/24290503

Înțeleg că nu se poate in configurarea actuala mai repede de 50 min nici dacă se vrea...


De exemplu între București Nord și Mogoșoaia sunt 13km de linie simplă, fără posibilitate de încrucișare cu un tren din sens opus. Trenurile parcurg astăzi distanța în 25′. Adică, dacă un tren pleacă acum de la București Nord spre Aeroport Otopeni, trenul face 25′ până la Mogoșoaia. Dacă imediat de cum ajunge în Mogoșoaia, alt tren pleacă în sens invers spre București, atunci linia e blocată până când respectivul tren ajunge în alte 25′ în București Nord. Abia atunci poate pleca un nou tren spre Otopeni. Și iată cât de simplu 2 x 25′ pe sens = 50′ interval de succedare. Și asta în condițiile unei eficiențe a dispecerizării demult nemaiîntânită la CFR.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului rizzuh

In zona Pajura sunt 2 seturi de macazuri intre 700 si 301Q (care vine de la Baneasa din 800 si se duce la Chitila), s-ar putea face incrucisare si acolo. Dar sunt cu 30 km/h in abatere, pe linia 301Q este mult trafic de marfa, nu ar fi o solutie buna.

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420532 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use