Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

150 posts, 56466 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Junky

Vedere de pe estacada aeroportului.
IMG_20191012_170211.jpg (1.32 MB; downloaded 4296 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

1) Ce-i aia estacadă ? Am consultat DEX - ul electronic și nu se prea potrivește definiția cu realitatea.
2) Proiectul e oprit din cauza lui Țiriac.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Daca nu era Tiriac era altul, este din cauza incompetentilor de la MT care se lasa descoperiti sa li se opreasca proiectul in instanta.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

Mda, deci Tiriac vrea cu varf si indesat construirea lui M6, tipic.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Frankie

Acum serios. Omul asta Ion Tiriac are venerabila varsta de 81 ani, la ce se mai asteapta el de la viitor ?
Crede ca va apuca in viata lui sa vada metroul terminat pe ruta Bucuresti - Otopeni ?  :popa:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

viewtopic.php?f=400&t=4684&p=333597#p333597
Tâmpite amândouă părțile, și dealde Țiriac & Co și CFR - ul.
Sunt n-șpe mii de exemple din Ro sau UE sau USA sau Bangladesh unde trenul trece la 5 metri de casele oamenilor și nu mai spune nimeni nimic.
Iar Ministerul Transporturilor trebuia să reglementeze toate aspectele juridice înainte să înceapă lucrarea.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului WT_fan06

Ministerul, CFR, etc. trebuiau să vină în primul rând cu un proiect coerent, sustenabil şi care să fie folositor şi peste 15 ani când va exista şi un Terminal 2 în aeroport.

Aveau planurile de la viitoarea stație M6 de la aeroport, stație care prevedea spațiu şi pentru tren şi care permitea extiderea uşoară până la viitorul T2.

În schimb au venit cu o improvizație ce poate fi şi a fost uşor atacată. Poate atunci când proiectele nu se vor mai face cu viziune de 1 an (mai exact până la campionat), ci se vor face solid, temeinic şi sustenabil, cu dezbateri publice reale, lucrurile vor sta altfel în România.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

WT_fan06,

aici sunt intru totul de acord cu tine...

Aceasta struto-camila nici macar nu ar fi trebuit sa fie ceruta, licitata si atribuita...
Este un proiect care peste 10-15 ani va fi complet inutil, un elefant alb.

10-15 ani ani este un termen rezonabil pentru un sifonier, mobila de bucatarie sau autoturismul personal, insa NU pentru o linie CF...
Sa faci o linie de cale ferata astazi, pentru a fi folosita o singura luna din vara anului viitor, este de noaptea mintii...

Banii alocati ar fi trebuit sa fie folositi pentru dublarea si electrificarea M700 intre GdN si Mogosoaia, cu denivelarea sensului spre GdN, astfel incat trenurile dinspre Balotesti/Mogosoaia sa aiba tractiune electrica si sa poate intra pe pachetul de linii 700/800 fara sa traverseze pachetul de linii 1000. Cred ca ar fi costat cam tot atata, si ar fi fost un semn de gandire logica...

Aia da, ar fi fost o investitie buna, ce ar fi putut fi folosita inca 100 de ani pe putin...
Asa facem linie la OTP pe estacade, linie pe care vom urca trenuri diesel...

Oglinda-oglinjoara, care-i cel mai prost si incompetent minister din tara?....
:headbash:  :headbash:  :headbash:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului stefan_br

Dar un alt aeroport, construit intr-o alta zona (de exemplu A2, unde poti scoate si M3-ul pe afara, conexiune cu A2 si M800) nu se poate lua in considerare? Otopeniul mi se pare ca a devenit o zona sufocata unde nu prea ai unde sa te extinzi.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului WT_fan06

Construirea de noi aeroporturi în Europa a devenit de mult o epopee și, cu toate schimbările climatice din ce în ce mai vizibile, va fi din ce în ce mai greu să se dea acceptul pentru așa ceva. De ani și ani de zile se dezbate dacă Londra merită un aeroport nou, dacă Heathrow se extinde, etc.. Este o polemică uriașă și nu aici ar trebui discutată. Opinia mea este că nu are ce să caute un aeroport nou în București în următoarele decenii.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Aeroportul Otopeni are destul spatiu pentru dezvoltare ulterioara, nu e nevoie de nici un al aeroport spre A2 sau in sudul Bucurestiului cum am mai auzit tot felul de idei. Ca sa iti faci o idee uita-te, de exemplu, numai cat camp este inspre A3, in zona respectiva este planificat un drum expres care sa faca legatura cu viitorul terminal 2.

Legat de actiunea lui Tiriac, omul are tot dreptul sa ceara stoparea lucrarilor, in schimb datoria autoritatilor este sa aibe o documentatie "beton" care sa stea in picioare in orice proces. Pana la urma e vorba aia: prost nu e ala care cere ci ala care da.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Cristi N wrote:
Legat de actiunea lui Tiriac, omul are tot dreptul sa ceara stoparea lucrarilor...

De ce ?
Sper să nu fie legat de campania electorală...
Cei care stau pe Șos Ștefan cel Mare la ieșirea din Pasajul Obor ar trebui să ceară demolarea pasajului și refacerea carosabilului așa cum era el înainte de construcția lui pe motiv că le trec mașinile la 2 metri de fereastră...
Cei de pe Moșilor vechi ar trebiui să interzică circulația auto / a tramvaiului pe același motiv.
Dacă fiecare ne-am vedea propriu interes mărunt, adiă să se construiască dar nu la noi că e stresant teoretic nu s-ar mai construi niciodată nimic niciunde.
________________
Pe de altă parte proști făcuți grămadă cei din MT, trebuiau să aibă dosarul beton ( așa cum ai subliniat și tu ) când s-au apucat de lucrare.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

N-are nici o treaba cu vreo campanie electorala, e legat de dreptul la justitie, daca eu consider ca mi s-au incalcat drepturile am aceasta varianta de a ma adresa unui judecator care d-aia e acolo sa judece daca am dreptate sau aberez.  Bineinteles la final cineva ar trebui sa si plateasca oalele sparte, de preferat cel care pierde procesul fie ca e reclamat fie ca e reclamant.
Daca e sa mergem in directia asta, nu prea ai sanse in cazul unui obiectiv deja executat, se considera ca reclamatia e tardiva dar daca e vorba de un proiect nou si stii unde sa cauti in documentatie ai multe sanse sa ii prinzi cu pantalonii in vine.
In cazul asta, s-ar putea ca interesul marunt al lui Tiriac sa corespunda cu interesul general si asta pentru ca solutia actuala nu tine cont de viitor.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Goldmund

WT_fan06 wrote:
Construirea de noi aeroporturi în Europa a devenit de mult o epopee și, cu toate schimbările climatice din ce în ce mai vizibile, va fi din ce în ce mai greu să se dea acceptul pentru așa ceva. De ani și ani de zile se dezbate dacă Londra merită un aeroport nou, dacă Heathrow se extinde, etc.. Este o polemică uriașă și nu aici ar trebui discutată. Opinia mea este că nu are ce să caute un aeroport nou în București în următoarele decenii.


Ba da, daca:
populatia Romaniei explodeaza in urmatorii 20 de ani si Bucuresti urca spre megaorasele de 20-30 milioane de locuitori si daca transportul aerian gaseste un combustibil aproape pe gratis si nepoluant si daca toate aeroporturile lumii se vor mai dezolta.

Acum fara bancuri,
Franta, Germania vor sa impoziteze drastic cursele aeriene interne, in Germania e un val impotriva automobilului(fie si electric!!), dar si impotriva calatoriilor cu avionul(f. poluante, spun verzii). Presupun, asa cum cunosc eu Occidentul, ca aici aeroporturile isi vor mentine la nivelul anului 2020 traficul aerian pana dupa 2030...iar o calatorie cu avionul va deveni in fiecare an mai ...scumpa.Multi(aproape toate partidele din Vest!) vor ca UE sa aiba "emisie zero CO2" pana in 2035...., la inceput pana in 2050, apoi pana in 2040, iar acum pana in 2035 - la ce sa ne asteptam?!? La mai multe avioane?
Asta vroiam sa scriu, ca ai dreptate...
Si acum la subiect:
daca actiunile lui Tiriac nu sunt nici o noutate(el a tot avansat ideea ca daca cineva atenteaza la...al lui,  va fi proces)aceste demersuri vin ca un untdelemn pentru un mecanism al MT care de mult nu mai functioneaza si nici bani nu sunt pentru toate promisiunile.  Acum sa ne tinem cu procese si "contraprocese"...Cine doreste de la MT sa faca ceva de la cap la coada?? Nu vedeti ce se intampla cu autostrazile, cu DNCB si cu caile ferate?

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420546 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use