Topic: Știri și discuții dinaintea demarării proiectului
348 posts, 88008 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
punmeister
Toate pozele sunt luate de Ionut Ciurea (API).
Toate pozele sunt luate de Ionut Ciurea (API).
- sab
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
sab
Sigur, te duci la directorul general si ii spui sa-si mute firma .
Si ceri sa se mute pe o linie care va avea legatura doar cu M1, adica sa schimbi doua sau chiar 3 metrouri...Mama ma-sii de imbunanatire...
shoppy wrote:
- cei care sunt nemultumiti de aglomeratie de pe Pipera vor avea o alternativa si astfel pot sa isi schimba serviciul pe M6 sau chiar sa ceara mutarea sediului pe traseul M6, deci nu mai pot justifica prin lipsa alternativelor.
Sigur, te duci la directorul general si ii spui sa-si mute firma .
Si ceri sa se mute pe o linie care va avea legatura doar cu M1, adica sa schimbi doua sau chiar 3 metrouri...Mama ma-sii de imbunanatire...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
Puss in Boots
Firma mea se muta intr-o alta locatie pt o mai buna accesibilitate si cresterea atractivitatii. Vorbim de 400 oameni. Nimic nu e imposibil, tine de oameni si de management.
Firma mea se muta intr-o alta locatie pt o mai buna accesibilitate si cresterea atractivitatii. Vorbim de 400 oameni. Nimic nu e imposibil, tine de oameni si de management.
- sab
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
andrei11
O să vă dezamăgesc, CF - ul poate să ajungă și la T2 ! N-are treabă pista 8L cu linia cf la cota + 6 m !
O să vă dezamăgesc, CF - ul poate să ajungă și la T2 ! N-are treabă pista 8L cu linia cf la cota + 6 m !
12-4-2018 8-35-32 PM.jpg (252.53 KB; downloaded 3312 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
WT_fan06
Şi cum traversează taxiway-ul ditre cele 2 terminale?
Şi cum traversează taxiway-ul ditre cele 2 terminale?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
andrei11
Păi când e posibil ( cam de când trece de pista 8L ) poate să intre în subteran. Cred că are destui metri ca să poată intra în subteran. E vorba cam de 3 km. Nici nu trebuie să se forțeze, poate să aibă o pantă destul de lină !
Păi când e posibil ( cam de când trece de pista 8L ) poate să intre în subteran. Cred că are destui metri ca să poată intra în subteran. E vorba cam de 3 km. Nici nu trebuie să se forțeze, poate să aibă o pantă destul de lină !
- sab
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
sab
S-a schimbat ceva ? Parca linia ferata venea perpendicular pe DN1, prin supratraversare
S-a schimbat ceva ? Parca linia ferata venea perpendicular pe DN1, prin supratraversare
image-2016-12-22-21488998-0-traseul-liniei-cfr-langa-aeroportul-otopeni.jpg (884.74 KB; downloaded 3305 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
andrei11
Eu știam că stația cf va fi paralelă cu DN 1.
Eu știam că stația cf va fi paralelă cu DN 1.
- Beaver_27
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
Beaver_27
Ca să aibă mai mult sens M6 pentru birouri, trebuie să se extindă M4 până la Progresul, și să meargă și M6 pe traseu comun până acolo.
Ca să aibă mai mult sens M6 pentru birouri, trebuie să se extindă M4 până la Progresul, și să meargă și M6 pe traseu comun până acolo.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
andrei11
Off topic.
Ca să fie clar și să nu deviem de la subiect.
M 4 / 6 / 1/ 2/ etc sunt denumiri folosite de constructor.
Metrorex exploatează M - urile așa cum crede de cuviință.
În cazul de față va fi o unică magistrală Otopeni - Giurgiului ( Progresu / sau Jilava ) cu un apendice spre Ștrand Străulești. Nu știu cum va fi exploatat acest apendice, dar sigur metrourile vor circula Otopeni - Progresu.
Și M 1 actuală în acte o s-o găsești cu 3 denumiri, M 1 Republica - Crângași, Tronsonul de Legătură Crângași - GdN 1, M 3 GdN 1 - Dristor 2.
Prin Militari e tot M 1.
End off topic.
Off topic.
Ca să fie clar și să nu deviem de la subiect.
M 4 / 6 / 1/ 2/ etc sunt denumiri folosite de constructor.
Metrorex exploatează M - urile așa cum crede de cuviință.
În cazul de față va fi o unică magistrală Otopeni - Giurgiului ( Progresu / sau Jilava ) cu un apendice spre Ștrand Străulești. Nu știu cum va fi exploatat acest apendice, dar sigur metrourile vor circula Otopeni - Progresu.
Și M 1 actuală în acte o s-o găsești cu 3 denumiri, M 1 Republica - Crângași, Tronsonul de Legătură Crângași - GdN 1, M 3 GdN 1 - Dristor 2.
Prin Militari e tot M 1.
End off topic.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
Puss in Boots
Da, din zona business a ultimelor 2 statii metrou M2.
sab wrote:
Se muta din Pipera ?
Da, din zona business a ultimelor 2 statii metrou M2.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
shoppy
Cum spuneam, concluziile tale sunt rezultatul a multor lacune de intelegere a modului in care functioneaza o corporatie si un oras modern, drept dovada ca lucruri esentiale tu nu le intelegi si le iei in deradere.
Nu vine un gigi si "domn director eu vreau sa mutati firma!", ci:
- jumatate dintre angajati la discutia periodica, cu managerul direct si spun ca ii deranjeaza locatia
- cei care pleaca din firma spun la discutia de despartire ca unul dintre motivele care i-a determinat sa isi schimbe locul de munca a fost locatia mai buna a firmei la care pleaca
- cei care vin la angajare spun ca pentru ei este un dezavantaj locatia din Pipera si ori nu vin in Pipera ori cer un salariu mai mare ca sa vina.
- corporatia nu e firma de apartament sa stea acolo unde vrea patronu, ci toti managerii si HR-ul sunt evaluati, si lucrurile de mai sus se vad.
Si daca se intampla asta destul de mult timp...
Gresesti si in tentativa de a demonstra ca M6 nu este alternativa sau concurenta cu M2.
Spui ca toata lumea trebuie sa schimbe de 3 ori ca sa ajunga pe M6, nu toata lumea sta pe M2, cam jumate din traficul de pe M2 se varsa din M1 la Unirii si Victoriei, deci pentru tot traficul de pe M1 mutarea de pe M2 pe M6 o sa fie fix lafel, adica o singura schimbare, chit ca e pe M2 sau pe M6.
Si daca M46 se prelungeste in sud paralele cu M2 dupa terminarea M6 asa cum este planul, atunci M46 o sa fie lafel de accesibil ca M2.
sab wrote:shoppy wrote:
- cei care sunt nemultumiti de aglomeratie de pe Pipera vor avea o alternativa si astfel pot sa isi schimba serviciul pe M6 sau chiar sa ceara mutarea sediului pe traseul M6, deci nu mai pot justifica prin lipsa alternativelor.
Sigur, te duci la directorul general si ii spui sa-si mute firma .
Si ceri sa se mute pe o linie care va avea legatura doar cu M1, adica sa schimbi doua sau chiar 3 metrouri...Mama ma-sii de imbunanatire...
Sigur, te duci la directorul general si ii spui sa-si mute firma .
Si ceri sa se mute pe o linie care va avea legatura doar cu M1, adica sa schimbi doua sau chiar 3 metrouri...Mama ma-sii de imbunanatire...
Cum spuneam, concluziile tale sunt rezultatul a multor lacune de intelegere a modului in care functioneaza o corporatie si un oras modern, drept dovada ca lucruri esentiale tu nu le intelegi si le iei in deradere.
Nu vine un gigi si "domn director eu vreau sa mutati firma!", ci:
- jumatate dintre angajati la discutia periodica, cu managerul direct si spun ca ii deranjeaza locatia
- cei care pleaca din firma spun la discutia de despartire ca unul dintre motivele care i-a determinat sa isi schimbe locul de munca a fost locatia mai buna a firmei la care pleaca
- cei care vin la angajare spun ca pentru ei este un dezavantaj locatia din Pipera si ori nu vin in Pipera ori cer un salariu mai mare ca sa vina.
- corporatia nu e firma de apartament sa stea acolo unde vrea patronu, ci toti managerii si HR-ul sunt evaluati, si lucrurile de mai sus se vad.
Si daca se intampla asta destul de mult timp...
Gresesti si in tentativa de a demonstra ca M6 nu este alternativa sau concurenta cu M2.
Spui ca toata lumea trebuie sa schimbe de 3 ori ca sa ajunga pe M6, nu toata lumea sta pe M2, cam jumate din traficul de pe M2 se varsa din M1 la Unirii si Victoriei, deci pentru tot traficul de pe M1 mutarea de pe M2 pe M6 o sa fie fix lafel, adica o singura schimbare, chit ca e pe M2 sau pe M6.
Si daca M46 se prelungeste in sud paralele cu M2 dupa terminarea M6 asa cum este planul, atunci M46 o sa fie lafel de accesibil ca M2.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
subway guru
Gandeste-te ce ar face cei din Rahova daca ar avea de ales intre Chirigiu si Unirii...
Gandeste-te ce ar face cei din Rahova daca ar avea de ales intre Chirigiu si Unirii...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)
•
Choose destination