Mie, 05 Dec 2018, 15:31
Mie, 09 Ian 2019, 19:50
Joi, 10 Ian 2019, 22:54
Vin, 11 Ian 2019, 14:32
Lun, 14 Ian 2019, 14:56
Proiectul căii ferate care să lege Gara de Nord de Aeroportul Internaţional ”Henri Coandă” este inutil, în condiţiile în care există în paralel un proiect de metrou pe acelaşi traseu, iar modul în care Ministerul Transporturilor intenţionează să construiască linia de tren va obliga Fundaţia Ion Ţiriac să renunţe la două proiecte majore în zonă, respectiv Patinoarul Ţiriac – Telekom Arena din oraşul Otopeni şi un viitor campus universitar privat, a anunţat omul de afaceri Ion Ţiriac.
Lun, 14 Ian 2019, 15:13
Aha, deci acesta a cumparat teren langa viitoare statie de metrou a Metrorex si astepta sa se faca metroul ca sa construiasca si el, destept baiatu, se cunoaste, si dupaia a venit MT ca il expropriaza ca fac si ei tren pe acolo, si vai saracu multimiliardar in euro, o riscat si o luat plasa, si acum este dintr-o data expert in ce trebuie si ce nu trebuie in infrastructura, ce mila mi se face de el, o sa imi rup o coaja de paine de la gura sa o pun deoparte pentru el...sab scrie:... linia de tren va obliga Fundaţia Ion Ţiriac să renunţe la două proiecte majore în zonă...
Lun, 14 Ian 2019, 15:49
Lun, 14 Ian 2019, 16:27
Lun, 14 Ian 2019, 20:00
Fundatia Ion Tiriac sa renunte la doua proiecte non-profit majore, de interes national, derulate in orasul Otopeni. Primul proiect se refera la Patinoarul Tiriac – Telekom Arena din orasul Otopeni, dezvoltat de Fundatia Ion Tiriac, si inaugurat in anul 2016 in urma unei investitii de peste 3,6 milioane de euro.
Activitatea patinoarului a fost completata prin eforturile comune ale Fundatiei Ion Tiriac si ale Fundatiei Nadia Comaneci, care au permis lansarea recenta a salii de gimnastica GymNadia, in urma cu doar o luna. Sala de gimnastica este dispusa la etajul superior al patinoarului si pune la dispozitia copiilor cu varste cuprinse intre 2 si 6 ani cursuri gratuite de initiere in gimnastica si educatie fizica. Proximitatea actualului traseu propus de oficialii de la Ministerul Transporturilor va face imposibila continuarea activitatii patinoarului si a salii de gimnastica in conditii optime.
Cel de-al doilea proiect se refera la o initiativa aflata in stadii avansate de concretizare, menita sa creeze o universitate privata non-profit, in Otopeni, care sa ofere educatie la cele mai inalte standarde internationale in domeniile: business, IT si sport, pentru studenti din Romania si din regiunea Europei Centrale si de Est.
Investitia totala este estimata in jurul valorii de 300 milioane de euro, urmand a fi create peste 1,000 de noi locuri de munca. Proiectul universitatii este, de asemenea, compromis de aceasta noua cale ferata care ar urma sa traverseze campusul intr-un mod care l-ar face complet inutilizabil, atat din perspectiva accesibilitatii, cat si din cea fonica. Pe parcursul etapelor de dezvoltare ale proiectului caii ferate care urmeaza sa lege Gara de Nord de Aeroportul International „Henri Coanda”, reprezentatii Grupului au propus o serie de variante alternative care ar fi permis desfasurarea in continuare, cu succes, a celor doua proiecte amintite mai sus. Cu toate acestea, solutiile rationale nu au fost luate in considerare, optandu-se in schimb, intr-un mod total nefundamentat si tendentios, pentru varianta actuala.
Lun, 14 Ian 2019, 20:48
Lun, 14 Ian 2019, 23:29
Mar, 12 Feb 2019, 11:23