Știri și discuții dinaintea demarării proiectului

Știri, discuții și documentații despre lucrările la noua legătură feroviară Gara De Nord - Aeroport Otopeni

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde shoppy » Mar, 04 Dec 2018, 09:19

De ce sa se inchida T1?
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8641
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde sab » Mar, 04 Dec 2018, 09:39

Haideti sa vedem ca se face linia asta, apoi ca se va construi si T2 si mai vedem dupa aceea. Mai este mult...pana departe.
Deocamdata, certitudinea este ca azi avem doar T1 si el trebuie legat de oras. Daca vreodata se va construi T2, vedem atunci ce facem (prelungim linia sau se organizeaza un transport intern intre terminale). Teoretic, nicio lucrare nu este imposibila din punct de vedere ingineresc, asa ca se poate prelungi si linia de tren.
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4616
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde WT_fan06 » Mar, 04 Dec 2018, 10:32

@shoppy, nu se închide T1, se "închide" linia odată cu T1 pentru că mai departe nu poate ajunge, cel puțin nu printr-o soluție uşoară.

@sab, Doar pentru că mai e mult până departe nu înseamnă că nu trebuie să iei în calcul şi viitorul, iar deja există planşe cu cum va arăta T2, deci nu e chiar* atât de departe.
Ce fac ei cu linia asta e o oribilă lipsă de viziune!

Cine finanțează lucrările?
Ultima oară modificat de WT_fan06 pe Mar, 04 Dec 2018, 10:57, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1381
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde punmeister » Mar, 04 Dec 2018, 10:42

E finantata prin POIM.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 3771
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde shoppy » Mar, 04 Dec 2018, 11:37

M6 pana la Tokyo se face pe fonduri UE, daca UE credea ca in loc de M6 trebuie facut M5 sau altceva in sud atunci nu ne dadea bani de M6 si ne trimitea sa ne mai gandim.
M6 pe Tokyo - Otopeni se face pe fondurile japoneze, la care scrie in contract ca trebuie folosite la o legatura cu aeroportul, deci chiar daca s-ar anula Tokyo - Otopeni nu se pot lau banii aia ca sa se faca M5 sau altceva in sud.
Iar in general, in afara de tronsonul M5 deja construit, nu o sa mai deschida nimeni nici un nou tronson pana cand nu exista M6 macar pana la Tokyo ca sa fie alternativa la M2.
Deci degeaba o tot dam pe dupa tufis ca "uite ca M6 e inutil si daca nu s-ar face atunci s-ar lua banii aia si s-ar face M5 sau altceva in sud", asta nu are cum sa se intample niciodata.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8641
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde sab » Mar, 04 Dec 2018, 12:50

Asa cum s-a spus, UE finanteaza PROIECTE CONCRETE. Ori noi ne-am dus la ei cu un singur proiect, M6. Atat avem...Asa ca nu avea cum sa finanteze M5 sau altceva, neexistand vreun proiect finalizat pentru acestea. Probabil ca, daca aveam si alte proiecte, le finantau.

Pe de alta parte, ce alternativa la M2 reprezinta M6, in afara de faptul ca ajunge tot in nord si, cu voia lui Dumnezeu, in acest secol poate are norocul sa ajunga si in sud ?
WT_fan06 scrie:pentru că mai e mult până departe nu înseamnă că nu trebuie să iei în calcul şi viitorul, iar deja există planşe cu cum va arăta T2, deci nu e chiar* atât de departe.
Ce fac ei cu linia asta e o oribilă lipsă de viziune!

Cine spune ca nu au luat in calcul si de ce este lipsa de viziune?
Pana una alta, acest proiect este singura varianta care are ceva sanse sa fie gata pana in 2020, la campionat.
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4616
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde WT_fan06 » Mar, 04 Dec 2018, 13:33

Sigur nu au luat în calcul, după cum vedem că prezintă proiectul. Cum trece trenul până în T2 dacă stația e la etajul 1 al T1? Prin terminal, adică 10 ani să deranjeze pe absolut toată lumea care are treabă cu aeroportul? Asta e viziune?? Şi cum traversează aeroportul, că mai are şi taxiway-uri folosite de avioane...

Degeaba facem un lucru dacă îl facem repede, prost şi fără rost (pe termen lung), ca apoi să ajungem într-un "dead end".

Sunt de acord cu metroul la aeroport, nu sunt de acord cu tren dacă e făcut în halul ăsta! Stația de metrou de la aeroport avea prevăzut şi peron pentru tren. Ori ei vor să facă stația de tren în avans, suspendată. 0 viziune, 0 intermodal, 0 sens!
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1381
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde TibiV » Mar, 04 Dec 2018, 13:37

WT_fan06 a explicat perfect..
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9092
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde sab » Mar, 04 Dec 2018, 13:43

Trenul supratraverseaza DN1 pe pod/ estacade. Acesta este proiectul...Nu avea rost sa intre in subteran pentru cateva sute de metri, de la DN1 la T1 doar ca sa faca statie subterana. Este solutia ieftina si logica sa mearga in continuare suprateran.
Asa cum am spus, nu exista probleme pe care un proiectant si un inginer sa nu le rezolve.
Sa se faca T2 si ne mai auzim atunci, nu are rost sa ne inflamam in avans... Poate pana atunci se schimba si proiectul M6 si vor modifica si trenul si il baga in subteran...Repet, sa se faca mai intai T2. Ca planse sunt destule, inclusiv cu M5 pana la Universitate, de vreo zeci ani. Si nu s-a facut nimic...
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4616
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde andrei11 » Mar, 04 Dec 2018, 15:53

Reamintesc aici că stația de metrou Crângași are vreo 40 de ani. Și are 3 linii pentru extensia spre Dr. Taberei. 30 de ani are și parcarea de la GdN 1.
Aici sunt de acord cu sab, să se facă T 2 și mai discutăm atunci.
Fraier a fost Ștefan cel Mare că a construit cetățile de apărare. Le-a construit degeaba, prin 1700 n-a mai fost nevoie de ele ! Iar acum jumătate din Moldova lui e la Ruși !
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16274
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde sab » Mar, 04 Dec 2018, 16:27

Crangasiul se poate folosi si maine, daca se face inelul sudic. Nu este vina nimanui ca:
1. S-a sucit Ceausescu
2. Nu s-a construit mai nimic la metrou in ultimii 30 ani
3. Au devenit prioritare magistrale gen M6.
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4616
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde shoppy » Mar, 04 Dec 2018, 17:19

M6 este alternativa la M2 pentru ca
- deschide o noua pieta imobiliare pe traseul M6 care se bucura de toate avantajele celei de la Pipera, astfel boom-ul din Pipera se va diminua si astfel trendul ascendent al traficului de la an la an pe M2 spre Pipera se va diminua;
- cei care sunt nemultumiti de aglomeratie de pe Pipera vor avea o alternativa si astfel pot sa isi schimba serviciul pe M6 sau chiar sa ceara mutarea sediului pe traseul M6, deci nu mai pot justifica prin lipsa alternativelor
Daca UE a aprobat M6 inseamna ca justificarea este corecta, deci este necesar, deci trebuie construit, deci sa lasam laoparte meshcinariile si romanismele cu capra vecinului si sa ne bucuram ca se construieste.
Cine considera ca este totusi justificat sa militeze impotriva M6 are un rationament limitat pentru nu isi da seama ca, in caz de reusita, nu are nici o garantie ca odata M6 anulat se va construi ce vrea el, ci dimpotriva, obligatoriu jocul murdar va incepe din nou, si si mai aprig, ca acuma au vazut si altii ca se poate, si in scurt timp o sa ajungem sa nu se mai poate construi nimic.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8641
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde subway guru » Mar, 04 Dec 2018, 18:28

punmeister scrie:E finantata prin POIM.

Cand o anunta dna Cretu...
sab scrie:Pana una alta, acest proiect este singura varianta care are ceva sanse sa fie gata pana in 2020, la campionat.

Probabil glumesti!
Mare minune sa avem macar un stadion nou...
andrei11 scrie:Fraier a fost Ștefan cel Mare că a construit cetățile de apărare. Le-a construit degeaba, prin 1700 n-a mai fost nevoie de ele ! Iar acum jumătate din Moldova lui e la Ruși !

Le-am daramat singuri pe promisiunea ca ne apara otomanii si ne-au aparat de s-au frant! Tot asa cum ne-am dezarmat singuri dupa ‘89 ca cica ne apara altii!
Linia de tren pe estacade nu se poate prelungi, ar intra in culoarul de zbor al pistei nordice...
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10949
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni

Mesajde ByOnu » Mar, 04 Dec 2018, 19:53

O schita cu amplasamentul acestui T2 despre care tot vorbiti exista?

:bere:
Dacă merge cu sârmă, e păcat să pui șurub!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4575
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

cron