Topic: Știri și discuții dinaintea demarării proiectului
348 posts, 88371 views
📖 Pagination options
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
mcosmin
Otp are program non-stop. Pe langa cursele care oricum vin intre 1 si 4, mai sunt si intarzieri. Deci nu, aeroportul chiar nu e pustiu noaptea. As spune chiar ca e mai viu decat in unele momente ale zilei.
Chev Celios wrote:
Ultimele curse sosesc pe OTP cam pana in ora 1:00. Primile ghisee de Check-in se deschid undeva pe la 4-4:30.Deci cu o ultima plecare de la OTP la 1:10 si prima din oras daca ar fi pe la 4 ar fi ok. Asta pe programul de vara.Pe cel de iarna ultimele curse vin pana la 00:30.
Otp are program non-stop. Pe langa cursele care oricum vin intre 1 si 4, mai sunt si intarzieri. Deci nu, aeroportul chiar nu e pustiu noaptea. As spune chiar ca e mai viu decat in unele momente ale zilei.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
andrei11
Are program non stop în sensul că au voie să opereze și noaptea. Stai să se facă 15 Septembrie și noaptea o să vezi numai Israilenii și încă o cursă care-mi scapă acum din memorie. După 1 noaptea se trag obloanele, se stinge becul.
Are program non stop în sensul că au voie să opereze și noaptea. Stai să se facă 15 Septembrie și noaptea o să vezi numai Israilenii și încă o cursă care-mi scapă acum din memorie. După 1 noaptea se trag obloanele, se stinge becul.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
Robert24
Nu este deloc adevarat.
Aeroportul Henri Coanda chiar are program non-stop si sunt foarte multe curse regulate care aterizeaza mai ales intre 1:00 si 3:00.
Prima decolare regulata este un zbor Vueling catre Barcelona pe la 4:30, iar apoi un zbor Airserbia catre Belgrad la 5:10 si un zbor LOT catre Varsovia pe la 5:30.
Nu este deloc adevarat.
Aeroportul Henri Coanda chiar are program non-stop si sunt foarte multe curse regulate care aterizeaza mai ales intre 1:00 si 3:00.
Prima decolare regulata este un zbor Vueling catre Barcelona pe la 4:30, iar apoi un zbor Airserbia catre Belgrad la 5:10 si un zbor LOT catre Varsovia pe la 5:30.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
Robert24
Iata ce a fost in aceasta noapte - aterizari intre 1:00 si 5:00
Doar cele doua curse marcate sunt sezoniere.
Iata ce a fost in aceasta noapte - aterizari intre 1:00 si 5:00
Doar cele doua curse marcate sunt sezoniere.
aterizari 24aug.PNG (74.83 KB; downloaded 3463 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
cris_m
Exact ce spune si Robert, sunt curse si intre 1 si 4. Intervalul respectiv e de aur pentru companiile low-cost.
Exact ce spune si Robert, sunt curse si intre 1 si 4. Intervalul respectiv e de aur pentru companiile low-cost.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
Chev Celios
Vuelingul este charter. Cat de curand dispare. Crede-ma eu ii fac serviciile la sol. Dupa ora 1 aeroportul este absolut plin si activitatea este minima. Nu ai cum sa compari o zi de joi pana la 22 cu ce e noaptea.Activitate este non stop insa la un nivel foarte redus.
Vuelingul este charter. Cat de curand dispare. Crede-ma eu ii fac serviciile la sol. Dupa ora 1 aeroportul este absolut plin si activitatea este minima. Nu ai cum sa compari o zi de joi pana la 22 cu ce e noaptea.Activitate este non stop insa la un nivel foarte redus.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
subway guru
Robert, ce ai insirat acolo...nu umple un tren!
Robert, ce ai insirat acolo...nu umple un tren!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
shoppy
Nu umplii un tren de metrou ca are neaparat 6 vagoane, dar umplii o Sageata.
Nu umplii un tren de metrou ca are neaparat 6 vagoane, dar umplii o Sageata.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
Robert24
Bineinteles. O 'sageata' la 30 minute la 1:00, 1:30 si 2:00 apoi la 1 ora la 3:00 si 4:00 si din nou la 30 min la 5:00, 5:30 si 6:00 ar fi mai mult decat suficient.
Nu spune nimeni de trenuri de xx vagoane. Nici cfr-ul pe rute populare nu umple trenuri mari.
@Chev celios: acel Vueling nu e charter, e sezonier: o mare diferenta. Mai ales tu ar trebui sa stii asta.
Zborul va fi activ pana in ultimul weekend din octombrie (sfarsitul orarului de vara), revine apoi de Craciun si Anul Nou si din nou regulat de la sfarsitul lui martie 2019 (noul orar de vara)
Si daca compania de handling la care lucrezi tu nu are activitate noaptea, nu inseamna ca restul stau degeaba. Da, programul este redus, dar nu inexistent. Chiar si 15 avioane, inseamna in medie 2250 de pasageri. Nu trebuie ignorati!!!
Bineinteles. O 'sageata' la 30 minute la 1:00, 1:30 si 2:00 apoi la 1 ora la 3:00 si 4:00 si din nou la 30 min la 5:00, 5:30 si 6:00 ar fi mai mult decat suficient.
Nu spune nimeni de trenuri de xx vagoane. Nici cfr-ul pe rute populare nu umple trenuri mari.
@Chev celios: acel Vueling nu e charter, e sezonier: o mare diferenta. Mai ales tu ar trebui sa stii asta.
Zborul va fi activ pana in ultimul weekend din octombrie (sfarsitul orarului de vara), revine apoi de Craciun si Anul Nou si din nou regulat de la sfarsitul lui martie 2019 (noul orar de vara)
Si daca compania de handling la care lucrezi tu nu are activitate noaptea, nu inseamna ca restul stau degeaba. Da, programul este redus, dar nu inexistent. Chiar si 15 avioane, inseamna in medie 2250 de pasageri. Nu trebuie ignorati!!!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
subway guru
Fara a avea intentii polemice as dori totusi sa subliniez cateva aspecte:
- cele 15 aeronave cu pasagerii lor sunt raspandite pe cca 3,5ore;
- nu toti pasagerii sunt dispusi sa ia trenul, mai au la dispozitie si alte mijloace de transport;
- ai idee cam cati <trenofili> s-ar inghesui sa mearga la Gara de Nord la ora 3 noaptea?...si daca da cate trenuri de noapte ar avea la dispozitie pentru a-si continua calatoria?
Toate cele bune!
Fara a avea intentii polemice as dori totusi sa subliniez cateva aspecte:
- cele 15 aeronave cu pasagerii lor sunt raspandite pe cca 3,5ore;
- nu toti pasagerii sunt dispusi sa ia trenul, mai au la dispozitie si alte mijloace de transport;
- ai idee cam cati <trenofili> s-ar inghesui sa mearga la Gara de Nord la ora 3 noaptea?...si daca da cate trenuri de noapte ar avea la dispozitie pentru a-si continua calatoria?
Toate cele bune!
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
Florinds
Momentan asa e, sunt putini care ar merge cu trenul sau metroul si nu s-ar justifica, dar in viitor? Daca se dubleaza, tripleaza sau chiar multiplica de 10x+ nr. de pasageri? Nu trebuie sa ne gandim si noi in viitor?
Momentan asa e, sunt putini care ar merge cu trenul sau metroul si nu s-ar justifica, dar in viitor? Daca se dubleaza, tripleaza sau chiar multiplica de 10x+ nr. de pasageri? Nu trebuie sa ne gandim si noi in viitor?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
shoppy
Adica daca nu circula metrou nu trebuie sa circule nimic si daca nu se face metrou atunci nu trebuie sa se faca nimic, un fel de sa moara si capra vecinului.
Acum oamenii trebuie sa se chinuie cu RATB, taximetristi tepari sau cu prieteni, tu din asta deduci ca nu este nevoie de tren, fals, ce ai vrea?, sa se duca in gara unde nu e tren si sa astepte 4 orea ca sa ne dam seama ca este nevoie de tren? O parte din astia au legaturi cu trenul si tot trebuie sa ajunga in Nord deci logic sa ia trenul(ca isi iau biletele de tren o singura data si din acelasi loc pentru toata calatoria), iar la altii o sa le convinga mai mult sa ajunga in Nord sau in statiile de pe traseu decat pe statiile pe care are traseu RATB.
Adica daca nu circula metrou nu trebuie sa circule nimic si daca nu se face metrou atunci nu trebuie sa se faca nimic, un fel de sa moara si capra vecinului.
Acum oamenii trebuie sa se chinuie cu RATB, taximetristi tepari sau cu prieteni, tu din asta deduci ca nu este nevoie de tren, fals, ce ai vrea?, sa se duca in gara unde nu e tren si sa astepte 4 orea ca sa ne dam seama ca este nevoie de tren? O parte din astia au legaturi cu trenul si tot trebuie sa ajunga in Nord deci logic sa ia trenul(ca isi iau biletele de tren o singura data si din acelasi loc pentru toata calatoria), iar la altii o sa le convinga mai mult sa ajunga in Nord sau in statiile de pe traseu decat pe statiile pe care are traseu RATB.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
Florinds
Eu am zis sa se faca, nu sa nu se faca, fraza e mai simplu de inteles decat a ta. Daca acum nu merita, va merita pe viitor.
Eu am zis sa se faca, nu sa nu se faca, fraza e mai simplu de inteles decat a ta. Daca acum nu merita, va merita pe viitor.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
subway guru
Shoppy de ce gandesti ca RATB de noapte ar fi un chin?
Are doua trasee, unul la gara altul la Unirii iar noaptea pe DN fluieri...si la caz de ar putea avea mai multe...
Eu m-am referit strict la deservirea de noapte a aeroportului, nu-mi pune mie in gura prezumptiile tale...
Mai bine ai incerca sa analizezi aspectele semnalate de mine.
Oricum metrou de noapte la aeroport e out of question...sau tu pornesti de la premisa ca la cate pierderi are CFR Calatori una in plus sau in minus nu mai conteaza?
Shoppy de ce gandesti ca RATB de noapte ar fi un chin?
Are doua trasee, unul la gara altul la Unirii iar noaptea pe DN fluieri...si la caz de ar putea avea mai multe...
Eu m-am referit strict la deservirea de noapte a aeroportului, nu-mi pune mie in gura prezumptiile tale...
Mai bine ai incerca sa analizezi aspectele semnalate de mine.
Oricum metrou de noapte la aeroport e out of question...sau tu pornesti de la premisa ca la cate pierderi are CFR Calatori una in plus sau in minus nu mai conteaza?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)
•
Choose destination