Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Știri și discuții dinaintea demarării proiectului

348 posts, 87743 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25
 
 

📖 Pagination options

  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni sab

Haideti sa vedem ca se face linia asta, apoi ca se va construi si T2 si mai vedem dupa aceea. Mai este mult...pana departe.
Deocamdata, certitudinea este ca azi avem doar T1 si el trebuie legat de oras. Daca vreodata se va construi T2, vedem atunci ce facem (prelungim linia sau se organizeaza un transport intern intre terminale). Teoretic, nicio lucrare nu este imposibila din punct de vedere ingineresc, asa ca se poate prelungi si linia de tren.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni WT_fan06

@shoppy, nu se închide T1, se "închide" linia odată cu T1 pentru că mai departe nu poate ajunge, cel puțin nu printr-o soluție uşoară.

@sab, Doar pentru că mai e mult până departe nu înseamnă că nu trebuie să iei în calcul şi viitorul, iar deja există planşe cu cum va arăta T2, deci nu e chiar* atât de departe.
Ce fac ei cu linia asta e o oribilă lipsă de viziune!

Cine finanțează lucrările?

 



Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni shoppy

M6 pana la Tokyo se face pe fonduri UE, daca UE credea ca in loc de M6 trebuie facut M5 sau altceva in sud atunci nu ne dadea bani de M6 si ne trimitea sa ne mai gandim.
M6 pe Tokyo - Otopeni se face pe fondurile japoneze, la care scrie in contract ca trebuie folosite la o legatura cu aeroportul, deci chiar daca s-ar anula Tokyo - Otopeni nu se pot lau banii aia ca sa se faca M5 sau altceva in sud.
Iar in general, in afara de tronsonul M5 deja construit, nu o sa mai deschida nimeni nici un nou tronson pana cand nu exista M6 macar pana la Tokyo ca sa fie alternativa la M2.
Deci degeaba o tot dam pe dupa tufis ca "uite ca M6 e inutil si daca nu s-ar face atunci s-ar lua banii aia si s-ar face M5 sau altceva in sud", asta nu are cum sa se intample niciodata.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni sab

Asa cum s-a spus, UE finanteaza PROIECTE CONCRETE. Ori noi ne-am dus la ei cu un singur proiect, M6. Atat avem...Asa ca nu avea cum sa finanteze M5 sau altceva, neexistand vreun proiect finalizat pentru acestea. Probabil ca, daca aveam si alte proiecte, le finantau.

Pe de alta parte, ce alternativa la M2 reprezinta M6, in afara de faptul ca ajunge tot in nord si, cu voia lui Dumnezeu, in acest secol poate are norocul sa ajunga si in sud ?
WT_fan06 wrote:
pentru că mai e mult până departe nu înseamnă că nu trebuie să iei în calcul şi viitorul, iar deja există planşe cu cum va arăta T2, deci nu e chiar* atât de departe.
Ce fac ei cu linia asta e o oribilă lipsă de viziune!

Cine spune ca nu au luat in calcul si de ce este lipsa de viziune?
Pana una alta, acest proiect este singura varianta care are ceva sanse sa fie gata pana in 2020, la campionat.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni WT_fan06

Sigur nu au luat în calcul, după cum vedem că prezintă proiectul. Cum trece trenul până în T2 dacă stația e la etajul 1 al T1? Prin terminal, adică 10 ani să deranjeze pe absolut toată lumea care are treabă cu aeroportul? Asta e viziune?? Şi cum traversează aeroportul, că mai are şi taxiway-uri folosite de avioane...

Degeaba facem un lucru dacă îl facem repede, prost şi fără rost (pe termen lung), ca apoi să ajungem într-un "dead end".

Sunt de acord cu metroul la aeroport, nu sunt de acord cu tren dacă e făcut în halul ăsta! Stația de metrou de la aeroport avea prevăzut şi peron pentru tren. Ori ei vor să facă stația de tren în avans, suspendată. 0 viziune, 0 intermodal, 0 sens!

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni TibiV

WT_fan06 a explicat perfect..

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni sab

Trenul supratraverseaza DN1 pe pod/ estacade. Acesta este proiectul...Nu avea rost sa intre in subteran pentru cateva sute de metri, de la DN1 la T1 doar ca sa faca statie subterana. Este solutia ieftina si logica sa mearga in continuare suprateran.
Asa cum am spus, nu exista probleme pe care un proiectant si un inginer sa nu le rezolve.
Sa se faca T2 si ne mai auzim atunci, nu are rost sa ne inflamam in avans... Poate pana atunci se schimba si proiectul M6 si vor modifica si trenul si il baga in subteran...Repet, sa se faca mai intai T2. Ca planse sunt destule, inclusiv cu M5 pana la Universitate, de vreo zeci ani. Si nu s-a facut nimic...

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

Reamintesc aici că stația de metrou Crângași are vreo 40 de ani. Și are 3 linii pentru extensia spre Dr. Taberei. 30 de ani are și parcarea de la GdN 1.
Aici sunt de acord cu sab, să se facă T 2 și mai discutăm atunci.
Fraier a fost Ștefan cel Mare că a construit cetățile de apărare. Le-a construit degeaba, prin 1700 n-a mai fost nevoie de ele ! Iar acum jumătate din Moldova lui e la Ruși !

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni sab

Crangasiul se poate folosi si maine, daca se face inelul sudic. Nu este vina nimanui ca:
1. S-a sucit Ceausescu
2. Nu s-a construit mai nimic la metrou in ultimii 30 ani
3. Au devenit prioritare magistrale gen M6.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni shoppy

M6 este alternativa la M2 pentru ca
- deschide o noua pieta imobiliare pe traseul M6 care se bucura de toate avantajele celei de la Pipera, astfel boom-ul din Pipera se va diminua si astfel trendul ascendent al traficului de la an la an pe M2 spre Pipera se va diminua;
- cei care sunt nemultumiti de aglomeratie de pe Pipera vor avea o alternativa si astfel pot sa isi schimba serviciul pe M6 sau chiar sa ceara mutarea sediului pe traseul M6, deci nu mai pot justifica prin lipsa alternativelor
Daca UE a aprobat M6 inseamna ca justificarea este corecta, deci este necesar, deci trebuie construit, deci sa lasam laoparte meshcinariile si romanismele cu capra vecinului si sa ne bucuram ca se construieste.
Cine considera ca este totusi justificat sa militeze impotriva M6 are un rationament limitat pentru nu isi da seama ca, in caz de reusita, nu are nici o garantie ca odata M6 anulat se va construi ce vrea el, ci dimpotriva, obligatoriu jocul murdar va incepe din nou, si si mai aprig, ca acuma au vazut si altii ca se poate, si in scurt timp o sa ajungem sa nu se mai poate construi nimic.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni subway guru

punmeister wrote:
E finantata prin POIM.

Cand o anunta dna Cretu...
sab wrote:
Pana una alta, acest proiect este singura varianta care are ceva sanse sa fie gata pana in 2020, la campionat.

Probabil glumesti!
Mare minune sa avem macar un stadion nou...
andrei11 wrote:
Fraier a fost Ștefan cel Mare că a construit cetățile de apărare. Le-a construit degeaba, prin 1700 n-a mai fost nevoie de ele ! Iar acum jumătate din Moldova lui e la Ruși !

Le-am daramat singuri pe promisiunea ca ne apara otomanii si ne-au aparat de s-au frant! Tot asa cum ne-am dezarmat singuri dupa ‘89 ca cica ne apara altii!
Linia de tren pe estacade nu se poate prelungi, ar intra in culoarul de zbor al pistei nordice...

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni ByOnu

O schita cu amplasamentul acestui T2 despre care tot vorbiti exista?

:bere:

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use