Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Știri și discuții dinaintea demarării proiectului

348 posts, 86595 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25
 
 

📖 Pagination options
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

Luna asta am avut treabă cu aeroportul foarte des. Și ziua și noaptea (  ora 23,00 și după ora 23,00 )
Pentru Brăila - Galați - Tulcea sunt microbuze care - și așteaptă clienții chiar în parcarea de la sosiri, la parter, practic o întreagă bretea e ocupată de microbuze. Or fi și pentru  alte direcții, că erau multe, dar eu de Brăila- Galați - Tulcea m-am "împiedicat."
A, da, cu siguranță și Chișinăul / Craiova aveau  microbuz " în așteptare ".
Presupun că aceste curse sunt legale, nu ?

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni subway guru

Andrei, colegii de la RATB se pare ca sunt pe receptie la discutiile noastre, au anuntat ca de acum inainte toate cursele de noapte vor avea cap de linie la Unirii si vor circula non-stop toata noaptea!
Daca vrei, poti...sa duci si sa aduci pasageri noctambuli de la aeroport in tot Bucurestiul...Adidas Torsion!!!
P.S.
Nu mai trebuie sa amenajeze Preafericitul un azil de noapte la Patriarhie!!!
:lol:  :lol:  :lol:
:bere:

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni shoppy

subway guru wrote:
shoppy wrote:
Guru, intrebarea pe care tot te prefaci ca nu o vezi este "Daca vin in Bucuresti cu trenul de la Ploiesti, ce este logic sa iau pana la aeroport? trenul, metroul, taxiul sau autobuzul? De ce sa ma plimb prin Nord cu bagaje ca sa imi cumpar bilet la metrou sau RATB cand pot sa imi iau direct din Ploiesti un bilet Ploiesti - Aeroport Otopeni si in Nord doar sa ma mut de la un peron la altul?"
Si daca am stabilit deja ca M6 se justifica nu doar prin aeroport ci prin intreg traseul, de ce nu este asta adevarat si pentru tren? Nu sunt investitiile in infrastructura cele care genereaza investitii imobiliare?
Pana la urma nu orice avantaj care este valabil pentru metrou nu este valabil si pentru tren?

Problema este ca tu nu esti obiectiv, tie iti este frica, ca daca se face tren nu se mai face metoru, deci asa ca am impresia ca tot lauzi nefondat metroul impotriva trenului.

Ce ma deranjeaza pe mine la proiectul de tren este ca se face o gara infundata, daca erau in stare sa faca ceva faceau o gara normala in aeroport si atunci aveam traseul Odaile - Aeroport - Balotesti astfel incat toate trenurile de pe 700 sa treaca pe acolo, asa trenurile care se duc / vin de la Urziceni sunt inutile pentru aeroport si singura solutie este sa se schimbe trenul in Mogosoaia.

Eu v-am invitat sa analizati nu sa va dati doar cu parerea pe aparente...
De ce ar trebui sa-i fie cuiva frica de cifre si evidente???
Si eu te-am invitat sa raspunzi la niste intrebari punctuale, rezulta din logica ta ca iti este frica de raspuns.

Asta cu ploiesteanu ca vine cu masina este discutabila, in fiecare dimineata pe DN1 este o coloana de la Ploiesti pana la Bucuresti, deci riscant. Chiar acesta este pana la urma scopul trenului, sa descurajeze traficul rutier, si nu scrie nicaieri ca nu putem face peroane acoperite la Bucuresti Triaj ca sa schimbam din 1000 si 901 in trenul de aeroport fara sa mai ajungem prin Nord(pasarela nou-nouta deja o avem)(apropo, un tren Chiajna - Aeroport ca sa luam si din 900?, vise, ca tot a construit un nebun toate racordurile posibile de au crescut copaci in ele).

Insinuezi ca nu asi fi studiat datele, Fals, le-am studiat foarte bine, de aceea am spus ca orice justificare a metroului este si a trenului si orice beneficiu al metroului este si al trenului.
Tu tot incerci sa spui ca eu vreau doar tren, Fals, doar tu vrei doar metrou, eu vreau si tren si metrou, tocmai ca sa beneficiem de beneficiile aduse de amandoua(fiind o tara cu pantalonii rupti in fund cu greu ne permitem sa nu beneficiem de beneficiile unor proiecte de infrasructura deja demonstrate prin lumea civilizata).

Prea multi pasinati isi lasa actiunile conduse de vendetele personale impotriva unor nulitati aflate intamplator si trecator la conducerea tarii, si asta ne discrediteaza seriozitatea si cunostintele intregii comunitati.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni ByOnu

Voi ce intelegeti din clipul asta? Pasajul este proiectat pentru linie dubla?

https://www.facebook.com/cojocarivitali ... 716564533/

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

Trebuie văzut ce scrie în proiect, deseori reprezentările grafice n-au nicio legătură cu proiectul în sine, decât așa, tangențial.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni TibiV

ByOnu wrote:
Voi ce intelegeti din clipul asta? Pasajul este proiectat pentru linie dubla?

Evident ca este proiectat pentru linie dubla...
Dar de "Hagi Tudose" ce suntem (sau de timp prea scurt ramas pana la Euro...) in "prima faza" se va merge pe linie simpla...
TibiV wrote:



(In articol exista si un video (randare): https://dw.convertfiles.com/files/0356037001534935557/otopeni.mp4?_=1 )

O intalnire de lucru a avut loc, la 21 august, intre ministrul Transporturilor, Lucian Sova si cei implicati in derularea proiectului de construire a unei linii de cale ferata intre Gara de Nord si Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti.

In urma reuniunii, CFR SA, anunta ca prin sprijinul factorilor implicati in obtinerea informatiilor necesare corelarii proiectului cu alte obiective de investitii precum si pentru obtinerea avizelor (Primaria Otopeni, Autoritatea Aeronautica Civila Romana, Romatsa, CNAIR, CNAB, METROREX, Apele Romane, MAI, SRI, MApN, detinatori de utilitati publice apa, canal, energie electrica, gaze, telefonie), este posibil ca Studiul de Fezabilitate sa fie finalizat in noiembrie 2018.

Potrivit discutiilor de la sediul Ministerului Transporturilor, elaborarea si aprobarea unor HG pentru indicatorii si exproprierile din Faza 1 ar putea avea loc in ianuarie 2019.

In plus, tot pentru ianuarie 2019 se estimeaza si obtinerea finantarii lucrarii aferente obiectivului.

Emiterea deciziilor de expropriere pentru accesul la teren este prognozata pentru aprilie 2019.

Denumirea Fazei I va fi „Racord c.f . la Terminalul T1, Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti”.

”Documentatia necesara exproprierilor va fi intocmita de Proiectant, dar este necesar sprijinul Primariei Otopeni pentru constituirea comisiilor de evaluare. Termenele sunt optimiste, dar s-a luat in considerare sustinerea factorilor de decizie din ministerele Transporturi, Finante, Fonduri, Justitie pentru accelerarea procedurilor de aprobarea a proiectului in CTE MT, Consiliul Interministerial, pentru promovarea HG, precum si pentru obtinerea finantarii lucrarilor”, precizeaza CFR SA.

Dupa finalizarea activitatilor aferente studiului de fezabilitate, prestatorul va stabili valoarea lucrarilor. Aceasta este influentata de solutia tehnica aleasa (debleu sau estacade).

Studiul de fezabilitate are drept scop selectarea variantei de legatura pe calea ferata intre statia Bucuresti Nord si Aeroportul International Henri Coanda, in conformitate cu standardele impuse pentru Coridoarele Europene si Coridoarele TEN-T.

   La o prima evaluare, Proiectantul a constatat ca varianta de subtraversare DN1 implica cheltuieli mari pentru coborarea nivelului caii ferate prin sapatura deschisa, ceea ce implica si o durata mare de executie, riscuri generate de prezenta apei in zona de lucru, dar si constrangeri in ceea ce priveste intervalul de lucru generate de sistemul de comunicatii al Aeroportului.

   Variantele de supratraversare a DN1 au avantajul ca sunt mai ieftine, pot fi deschise mai multe fronturi de lucru, tehnologia de lucru fiind mult mai alerta. Mai mult, activitatea aeroportului nu este perturbata.

Pentru a diminua impactul asupra situatiei existente, proiectantul va identifica traseul optim, plecand de la urmatoarele variante:

   linie simpla neelectrificata, cu racordare din linia magistrala 700, capY Mogosoaia care traverseaza denivelat DN 1 cu asigurarea gabaritului de electrificare, cu o statie c.f. situata in imediata vecinatate a aerogarii AIHCB si Terminalul T1 al AIHCB,
  linie simpla neelectrificata, cu racordare din linia magistrala 700, in zona PO Odai, care traverseaza denivelat DN 1, cu asigurarea gabaritului de electrificare, cu o statie c.f. situata in imediata vecinatate a aerogarii AIHCB si Terminalul T1 al AIHCB,
   linie simpla neelectrificata, cu gabarit de electrificare, cu racordare din statia Balotesti la Terminalul Plecari AIHCB.
   varianta de traseu in sistem MONORAIL cu puncte de imbarcare/ debarcare din PO Odai si din imediata vecinatate a terminalelor de sosiri – plecari ale AIHCB.

Sunt in curs de analiza 5 variante pentru modernizarea liniei catre Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti:

   Varianta 1, subterana-se desprinde din calea ferata Mogosoaia – Balotesti la kilometrul aprox. 16+300, se dezvolta intre Drumul Garii Odaii si strada Nicolae Grigorescu, mai exact intre patinoar si Waterpark (propusa de CFR SA)
   Varianta 2a, supraterana (pe directia Drumului Garii Odai -se desprinde din calea ferata Mogosoaia – Balotesti la kilometrul aprox. 16+300 si se dezvolta adiacent Drumului Garii Odaii. Intersectia cu DN1 se va face denivelat, calea ferata supratraverseaza DN1 pe estacade.)
(...)
Din datele preliminare, a rezultat ca Varianta 2a este cea mai fezabila din punct de vedere tehnico-economic, fiind agreata si de membrii Comitetului Interministerial. Cu toate acestea, o decizie finala va fi anuntata la sfarsitul lui 2018.
(...)
Costuri estimate:
(...)
   Varianta 2a – 82 milioane euro, durata de executie 12 luni
(...)
Durata estimata pentru elaborarea proiectului tehnic si executia lucrarilor aferente Fazei 1 este 14 luni, in perioada 2019 – 2020:

   Achizitie proiectare si executie – Faza 1: aprilie 2019;
   Lucrari de proiectare si executie – Faza 1: iunie 2020 (14 luni)

https://clubferoviar.ro/modernizarea-liniei-gara-de-nord-aeroport-otopeni-ar-putea-costa-95-milioane-euro/

Vitalie a postat doar o alta randare a aceleiasi mizerii....
Adica omizerie pe cale simpla, tractiune Diesel, care se infunda fix in terminalul "Sosiri", fara nici o alta perspectiva de viitor.
Chiar si dupa dublare si electrificare va ramane tot o mizerie "infundata"...
Bagam 82 de mil. euro ca sa facem o  CF care NU ARE CUM sa ajunga la viitorul T2, care va deveni (conform planurilor CNAIB) principalul terminal, cel de acum va ramane pentru chartere si alte maruntisuri....

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

Care T 2 ? Și stația de metrou  Crângași are 3 linii de vreo 40 de ani...

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni mcosmin

Exista conceptul de macaz. Nu e nici o tragedie ca se termina in T1.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni TibiV

Abia astept sa vad conceptul de macaz pe estacade.
Si sunt curios cum va arata "nota de plata" pentru acest genial "concept"...

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni mcosmin

Macazul va fi inainte. Nu inteleg de ce te agiti atata. Asta e o problema minora.

Altele sunt dudele proiectului, si nu tin de proiect in sine.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni shoppy

Este o abordare minimalista cu minimum de avantaje si maximul de dezavantaje.
Da sigur ca este treaba minora un macaz pe estacade, doar demolezi cateva estacade si construiesti altele in loc.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

Nu vreți să vedem un studiu cât de cât făcut de specialiști ?  Pentru un tren la T 2 eu - așa, la prima vedere -   văd desprinderea din M 700după stația Balotești...

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni TibiV

shoppy wrote:
sigur ca este treaba minora un macaz pe estacade, doar demolezi cateva estacade si construiesti altele in loc.

:lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni TibiV

Hai sa revenim la lucruri serioase...

Adica la un video postat pe youtube pe 9 februarie 2017. Nu stiu cand a fost filmat efectiv. Probabil in toamna lui 2016.
Ceea ce ne intereseaza pe noi este pana la minutul 35:20 (iesirea din gara Balotesti).
Desigur ca la vremea aia se circula pe Ramura Buciumeni. Va las pe voi sa vedeti cat timp pierdut insemna asta...
(Pentru andrei11: intre 35:13 si 35:16 avem multe semafoare "clasice", cu brat, functionale ! Daca mai intreaba cineva le poti lua pe astea ca exemplu...)

Filmarea:




Bun...
Eu am avut rabdarea sa vad toate cele 35 de minute in discutie... (NU am rezistat pana la Galati...)
Dar am observat niste "chestii"....


Posts: 9.779
Karma: +3450/-667
View Profile  Personal Message (Online)

Re: Nodul multimodal Aeroport Henri Coanda Bucuresti
« Reply #198 on: August 28, 2018, 06:47:21 PM »
Quote
Nu stiu daca ati remarcat ceva interesant in filmare.
Uitati-va langa terasamentul caii ferate in stanga imaginii (dreapta trenului in sensul de mers). Adica exact unde ar trebui instalat al doilea fir la o eventuala dublare a liniei... Se vad cateva podete care arata clar ca au fost contruite pentru linie dubla, si ca acolo este locul firului lipsa.
Imediat dupa iesirea din Mogosoaia, mai exact dupa ce M700 se desparte de CFCB (26:25) par sa fie niste lucrari in paralel cu linia existenta.

Lucrarile devin foarte vizibile de la 26:25, intersectia cu Drumul Garii Odai.
Iar in Halta Odai pare un terasament bine compactat pe partea opusa fata de peronul haltei.
Terasamentul ala ramane foarte vizibil pana la 28:53, unde vedem un buldo-exca....

De aici terasamentul nu mai este atat de clar compactat, dar pare a fi in lucru pe toata portiunea pana la intrarea pe podul peste DN1 (31.30).
Pod care se vede foarte bine ca este contruit pentru doua fire!
De la pod pana la PO Aeroport (32.30) nu se vede nici o lucrare.
Dar dupa iesirea din PO Aeroport (33.30) iarasi se vad lucrari, utilaje si muncitori. La 33.48 unii par sa ingroape un cablu intr-un sant...
Lucrarile se termina la 34.30, la semnalele de intrare in gara Balotesti.
Probabil lucrarile au fost pentru ceva semnalizari/comunicatii...

DAR....

Nu inteleg de ce nu se alege cea mai rapida si ieftina solutie. Adica dublarea liniei (si electrificarea) pana la Balotesti (incepand de la Chitila, desigur). Mai oameni buni, al doilea fir este aproape gata  (de pe vremea nemtilor lui Hitler), asteapta doar sinele!
Cred ca este mult mai simplu sa faci asta, apoi sa contruiesti o micuta gara (nu doar o copertina ca acum), sa asfaltezi 3 kilometri de strazi si sa organizezi o linie cu autobuze (de preferat articulate) din 10 in 10 minute (sau mai des cu autobuze nearticulate) intre OTP si PO Otopeni...

Asta asa, rapid, pentru Euro 2020.
(Bine, imi dau seama ca sunt de asfaltat multe strazi intre OTP si PO - insa pe doar 3 km - dar parca este mai simplu sa faci asta decat sa urci trenuri pe estacade care nu duc  nicaieri... Si se aleg si localnicii cu asfalt decent in fata casei...)

Pentru T2 este evident ca propunerea lui andrei11 este cea mai "de bun simt": racord dupa Balotesti (sensul spre Galati)...

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419392 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use