Topic: DAC 112 UD / UDM (1979-2008)
220 posts, 92973 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (198x-2008)
PaulIP
Intorcea vreo linia in fata Garii Baneasa? Nemaivorbind ca vad afisat "313"...
Intorcea vreo linia in fata Garii Baneasa? Nemaivorbind ca vad afisat "313"...
- andrei11
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (198x-2008)
ADK
Autobuzul era în ”excursie” după cum se vede, atât cu mineri și nu numai, în urma acestor evenimente nefericite. La Gara Băneasa nu cred că a fost vreodată capăt de linie, poate când exista rețea de troleibuz pe acolo (și asta acum zeci de ani, înainte de 1970).
Spre surprinderea unora 1880 e posibil încă să existe, ca vehicul de intervenții.
Autobuzul era în ”excursie” după cum se vede, atât cu mineri și nu numai, în urma acestor evenimente nefericite. La Gara Băneasa nu cred că a fost vreodată capăt de linie, poate când exista rețea de troleibuz pe acolo (și asta acum zeci de ani, înainte de 1970).
Spre surprinderea unora 1880 e posibil încă să existe, ca vehicul de intervenții.
- ADK
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (198x-2008)
anndrei
Autobuzul #2568 apartinea cumva Autobazei Alexandria? Era cel cu usi din PVC?
Autobuzul #2568 apartinea cumva Autobazei Alexandria? Era cel cu usi din PVC?
- ADK
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (198x-2008)
ADK
1902 văzut din ”profil” la PPL/Scânteia în anul 1996.
Autor: hinerkduetz/phototrans.eu
1902 văzut din ”profil” la PPL/Scânteia în anul 1996.
Autor: hinerkduetz/phototrans.eu
- dany
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (198x-2008)
dany
viewtopic.php?f=397&p=351451#p342579
Incepand cu anul 1999-2000 aceasta masina a facut numai periferiile de la Titan, schema de culore era cea clasica alb-galben-gri. Fostul ei sofer de la schimbul 2 este actualmente titular la schimbul 1 pe 4969.
viewtopic.php?f=397&p=351451#p342579
Incepand cu anul 1999-2000 aceasta masina a facut numai periferiile de la Titan, schema de culore era cea clasica alb-galben-gri. Fostul ei sofer de la schimbul 2 este actualmente titular la schimbul 1 pe 4969.
- ADK
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (198x-2008)
ADK
Mie personal îmi pare foarte rău de aceste autobuze pentru simplu fapt că s-au tăiat toate. Cum tramvaiele V3A rezistă și din punct de vedere al întreținerii sunt cele mai avantajoase, așa puteau și aceste autobuze chiar și troleibuze DAC să reziste, bine nu în număr mare ca înainte. Defapt adevărul este cu totul altul, dar mă feresc să discut mai ales pe forumuri teme politice... Pentru linii ca 103, 125, 246 erau excelente. Ce să mai zic de Ikarus, Rocar de Simon, DAF... erau lux. Eu personal sunt dezgustat total de actualele politici și criterii în ceea ce privește transportul în comun și nu numai. Scopul este același ca și înainte, te urci în autobuz ca să ajungi undeva nu ca să stai la aer condiționat sau să-ți încarci telefonul. Mă amuză mentalitatea unora de a băga Mercedes eCitaro la STB, după ce personalul încă are în memorie și azi motorul D2156.
Mie personal îmi pare foarte rău de aceste autobuze pentru simplu fapt că s-au tăiat toate. Cum tramvaiele V3A rezistă și din punct de vedere al întreținerii sunt cele mai avantajoase, așa puteau și aceste autobuze chiar și troleibuze DAC să reziste, bine nu în număr mare ca înainte. Defapt adevărul este cu totul altul, dar mă feresc să discut mai ales pe forumuri teme politice... Pentru linii ca 103, 125, 246 erau excelente. Ce să mai zic de Ikarus, Rocar de Simon, DAF... erau lux. Eu personal sunt dezgustat total de actualele politici și criterii în ceea ce privește transportul în comun și nu numai. Scopul este același ca și înainte, te urci în autobuz ca să ajungi undeva nu ca să stai la aer condiționat sau să-ți încarci telefonul. Mă amuză mentalitatea unora de a băga Mercedes eCitaro la STB, după ce personalul încă are în memorie și azi motorul D2156.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (198x-2008)
andrei11
Nu au podea joasă și sunt poluante. Aceste două puncte le descalifică total...
Nu au podea joasă și sunt poluante. Aceste două puncte le descalifică total...
- Costin
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (198x-2008)
Costin
ADK ia vacanta 30 de zile pentru cumul de avertismente (ar fi fost un avertisment pentru offtopic acum, dar s-au adunat prea multe).
ADK ia vacanta 30 de zile pentru cumul de avertismente (ar fi fost un avertisment pentru offtopic acum, dar s-au adunat prea multe).
- andrei11
-
Posted:
-
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (198x-2008)
PaulIP
Revazand pozele cu DAC-uri scunde, am observat (inca) o inconsecventa:
Au existat masini care aveau 2 trape sub geamul soferului si o trapa pe partea stanga, in spatele axei motrice (la fel ca toate seriile de UDM ulterioare) - poza 1.
De asemenea, au existat si masini care aveau trapa in spatele puntii motoare, dar nu si cele 2 de sub geamul soferului - poza 2 (adica exact ca la seriile fabricate pana in 1987) sau viceversa (atipic; o singura masina pot da ca exemplu: 1854 RATB).
In final, au fost si exemplare care nu aveau niciuna din aceste 3 trape - poza 4. Lipsa trapei spate-stanga era caracteristica modelelor pre-1983 (cel putin la 117UD; posibil si la 112).
Ca tot am adus vorba de 117, exista poze (atasez una doar pentru referinta) in care se vede ca pe remorca nu exista trapa pe partea dreapta. Asta e alta ciudatenie, ca 117UD pre-87 aveau asa ceva, la fel si cele post-89...
Revazand pozele cu DAC-uri scunde, am observat (inca) o inconsecventa:
Au existat masini care aveau 2 trape sub geamul soferului si o trapa pe partea stanga, in spatele axei motrice (la fel ca toate seriile de UDM ulterioare) - poza 1.
De asemenea, au existat si masini care aveau trapa in spatele puntii motoare, dar nu si cele 2 de sub geamul soferului - poza 2 (adica exact ca la seriile fabricate pana in 1987) sau viceversa (atipic; o singura masina pot da ca exemplu: 1854 RATB).
In final, au fost si exemplare care nu aveau niciuna din aceste 3 trape - poza 4. Lipsa trapei spate-stanga era caracteristica modelelor pre-1983 (cel putin la 117UD; posibil si la 112).
Ca tot am adus vorba de 117, exista poze (atasez una doar pentru referinta) in care se vede ca pe remorca nu exista trapa pe partea dreapta. Asta e alta ciudatenie, ca 117UD pre-87 aveau asa ceva, la fel si cele post-89...
1727_90.jpg (479.15 KB; downloaded 5056 times)
1854-tit-001mq4.jpg (1.06 MB; downloaded 5065 times)
📖 Pagination options