Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovVehicule din trecut aparținând STB / ITB / RATB / STB S.ATramvaie

 

Topic: V2A-2S (1982-2010)

78 posts, 23604 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex) Tom

Din cate stiu, toate V2A pana la 4044 inclusiv au fost la fel. 4015 din poza e mai mult ca sigur un V3A scurtat.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex) 133 313

V2A-2S traieste! In depoul Victoria... Este la o linie distanta si paralel celor 3 deszapezitoare inseriate, la mila intemperiilor. Totusi nu arata rau deloc de la distanta.

 


Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex) ByOnu

Au aparut poze cu el la interior luna trecuta. Au disparut o gramada din el, ..si de pe el, i-au disparut semnalizatoarele etc.. Nu inteleg, chiar in incinta RATB-ului se fura ca in codru. Ala trebuia sigilat pe perioada nedeterminata, si orice rupere a sigiliului trebuia tratata ca infractiune... exagerez. :cry:

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex) 133 313

Poate niste poze "de sus"... Sa vad daca reusesc.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex) 133 313

Iata si 2 poze cu el.
Rezoltuia este redusa dreastic (cat permite forumul).
V2A2S V 11.jpg (241.71 KB; downloaded 5953 times)
V2A2S V 12.jpg (180.02 KB; downloaded 5953 times)
DAF SB220 wrote:
Intr-un final, 4042-ul va intra in URAC in functie de EP-ul 6001. Daca sunteti atenti, undeva la intrarea intr-o cladire din uzina URAC, o sa vedeti un colaj cu vehiculele construite acolo, unde apare chiar si 4042. :D
Eu sunt de parere, ca la cate V2A-uri au fost casate pana acum, se puteau salva cele mai bune piese de pe ele a.i. 4042 nu va mai avea nevoie decat de o revopsire. In plus, de curand, i-a disparut si unul dintre parbrize. Usile din interior sunt blocate cu pietre, mizerie totala. Sincer, era nevoie sa se ia de pe el chit ca unele piese corespund la V3A?

 


Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex) macheta218

Gresit! 4032 a fost vagon unidirectional,deci avea scaunele normal,numai 4042 era diferit de restul vagoanelor V2A2S atat ca amplasare a scaunelor in salon cat si la culoare acesta fiind vopsit crem cu rosu ,nu crem cu albastru inchis. ;)

 


Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex) ByOnu

Scuze, voiam sa zic #4039, ultimul casat, nu #4032.

Tin sa te contrazic, conform fotografiilor, #4042 are scaunele asezate normal, nu "ca la metrou" (cu spatele la ferestre).

Din ce observ (nu pot posta link, site-ul este banned) doar 4037, 4038, 4039 si 4044 au avut scaunele "ca la metrou". ;)

 


Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex) macheta218

DAF SB220 wrote:
Dupa ce s-a desfiintat depoul Giulesti, toate V3A-urile de-acolo au fost aruncate in Victoria, precum si ultimele doua V2A-2S-uri - 4039 & 4042.
Ultimele V2A-uri siameze se puteau vedea de la poarta depoului Victoria. Din ce am inteles de la voi, 4042 ar fi fost un vagon muuult mai bine intretinut d.p.d.v tehnic decat celelarte. Credeti ca asta este cauza pastrarii vagonului 4042? din ce stiu, 4039 ar fi fost tamponat si sunt chiar sigur de asta vazand si o poza cu el.
Am zis ca 4042 avea scaunele asezate altfel de restul seriei,nu "ca la Metrou" ;)

 


Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex) COSTACHE MIHAIL

Cateva fotografii cu #4042. Daca va fi modernizat, ii va fi modificat parbrizul si locasul in care se pune firma, adica sa fie facuta patrata?

 


Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex) ByOnu

Nici vandalii nu l-ar fi aranjat atat de bine precum angajatii RATB. Nu inteleg cum de se chelesc in halul asta vehiculele aflate in conservare. Aici amintesc si ramele IVA de prin Militari. Revenind la acest exemplar, ok, au avut nevoie de un parbriz, dar cu siguranta ii puteau acoperi cu o prelata sau ceva partea frontala... :cry:

 


Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex) 19jimmy84

#4043 pe linia 19
Sura Mare - 2007
Sura Mare - 2007
DSC00195.jpg (96.5 KB; downloaded 6253 times)

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: V2A versiunea clasică (1981-2010) ADK

Până când au circulat (mai exact) ultimele tramvaie V2A? știu că ”văzute la stradă” mai erau 4032(?), 4039 și 4042 până prin toamna anului 2010. Apoi cele bidirecționale au fost mutate din depoul Giulești în depoul Victoria în vederea conservării, urmând ca 4039 să fie tăiat iar 4042 păstrat.
Am găsit pe flickr o poză cu 4039 în timp ce era tractat de un V3A-2S nou, deși avea pantograful pus dar vagonul sigur nu mai circula în regim de călători judecând aspectul și lipsa stopurilor.



Autor: M Marius, 20.11.2010

 


Re: V2A versiunea clasică (1981-2010) SirVlady

4042 stiu destul de bine ca a mai circulat pana in august sau septembrie 2010, 4039 a fost retras ceva mai devreme.
4032 a fost retras in Martie 2010.

 


Re: V2A versiunea clasică (1981-2010) Gabi23

Iar fotografia de mai sus e de la "parada" din oraș cu mutarea lor de la Giulești la Victoria, via Milea-Razoare-Dristor-Obor. V2Aurile parcă, din ce îmi amintesc, nu mai aveau cum să circule singure, din cauza actelor. 4039 a fost folosit ca vagon de manevră la Giulești în anul retragerii sale
- 2010.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419413 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use