Regiunile RomânieiMunteniaJudețul PrahovaIstoria transportului public în municipiul Ploiești

 

Topic: Tramvaiele Timis 2 si V3A din Ploiesti

31 posts, 15160 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Tramvaiele Timis 2 si V3A din Ploiesti cris_m

Puss in Boots wrote:
Usi de Ikarus?

Asta voiam si eu sa spun :lol:

 


Re: Tramvaiele Timis 2 si V3A din Ploiesti WT_fan06

N-au cum să fie; geamurile sunt sus de tot pe ușile de Ikarus...

 


Re: Tramvaiele Timis 2 si V3A din Ploiesti Puss in Boots

Atunci sunt usi de Roman. Si daca nu, atunci de vazut ce autobuze a avut sau avea in vremea aia Ploiestiul si erau spre casare, de la ele s-au luat usile. De tramvai nu cred ca sunt.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele Timis 2 si V3A din Ploiesti ADK

Nu sunt uşi de autobuz în primul rând! Nici nu știu dacă corespund, dar sunt asemănătoare într-adevăr cele de Ikarus și Roman... Ce spuneți voi e doar comună deschiderea/închiderea, faptul că se pliază. ;)




Ușile de Ikarus și Roman au câte 4 gemulețe fiecare, ușile 2 și 3 au doar câte 2 acelea find sus, jos neexistând decât locașul (ulterior, la unele geamurile din față au fost vopsite). Plus observați poziția geamurilor la autobuze și la tramvaiul de mai sus. Până și între Ikarus și Roman există mici diferențe, balamalele sunt diferite, gemulețele la Roman mi se par mai mari iar cele de jos sunt mai... sus. :lol: Am lămurit-o cu autobuzele. :roll:



Autor: Dragoș Anoaica




Autor: Dragoș Anoaica

Geamurile la tramvaiele V3A din ce-mi amintesc diferea un pic deschiderea, ambele foi la o singură ușă aveau mărimi diferite iar geamurile (poziționate doar sus, la toate ușile) erau sus de tot lăsând doar vreo 10cm liberi, iar, diferind ca în cazul V3A-ului buclucaș. :lol:



Autor: Ștefan Pușcașu

Cât despre Timiș, crezând că defapt ușile sunt provenite de la un Timiș, și ele diferă. :lol: Dar nu diferă decât la poziționarea geamurilor :!: plus că acestea au câte 4 geamuri pe fiecare ușă, cred că în final ușile nelămurite sunt cum am zis, de Timiș dar cu ceva modificări. :roll:



Autor: Dragoș Anoaica

 


Re: Tramvaiele Timis 2 si V3A din Ploiesti WT_fan06

Modificări destul de substanțiale... în primul rând, aşa cum ai zis, geamurile diferă. Mai mult decât atât, uşile de Timiş nu se pliază ca cele de Ikarus/Roman/Tatra/V2A/EPV3A, ci se deschid înspre interior ca ușile de autobuz în 2 perechi la mijloc. Apropo, ușile de Ikarus au alte îmbinații la uși, mai mari, după cum se poate vedea clar.

La V3A-ul care mi-a atras atenția, uşile acelea prezintă legături sus, pe mijloc şi jos, semn clar că ele se pliază (ca la Ikarus), motiv pentru care ezit să cred că acelea sunt uşi de Timiş...

Totuşi de unde s-o fi pricopsit tramvaiul ăla cu ciudățeniile alea de uşi, că nu seamnănă cu nimic din ce am văzut până acum... :popa:

PS: în Bucureşti a existat cel puțin un V3A clasic cu uşi de V2A (uşi care se pliază ca la Ikarus). Există chiar şi o filmare cu acest tramvai, din anul 1996.



Tramvaiul cu pricina (#299) trece glorios la finalul clipului, la minutul 3:20. La o privire mai atentă, observ că ușile au aceleași îmbinații sus, mijloc și jos cu ușile V3A-ului Ploieștean, astfel că cel mai probabil tramvaiul din Ploiești a primit uși de V2A, care au fost apoi modificate și geamurile au fost trase un pic mai în jos.

PS2: cumva la începutul clipului se observă un tren urban?  :shock:

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele Timis 2 si V3A din Ploiesti ADK

În București a existat și un V2A (4015) care a avut ușile diferite față de restul, dacă nu mă înșel chiar originalele uși de V2A. :shock: Cât despre acel posibil tren urban, din câte știu ”remorca” nu avea pantograful pus ca în cazul Tatrelor.

 


Re: Tramvaiele Timis 2 si V3A din Ploiesti PaulIP

La Bucuresti au fost destule V3A cu usi de V2A, si un coleg sustine ca cel mai mic numar era 317. Oricum cel mai mare era 351. 299 din filmare e posibil sa fi fost renumerotat sau trecut prin RK fix in perioada in care se puneau astfel de usi pe V3A noi. Cat despre V2A, si 4001 avea usi "ca la 4015", si posibil altele. Mi-ati adus aminte sa caut niste poze vechi cu asa ceva.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  


Tramvaiele Timis 2 si V3A din Ploiesti Andrei Andraș

Da, într-o stare continuă de degradare.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele Timis 2 si V3A din Ploiesti ADK

Câteva Timiș-uri rămase în depou în iunie 2008.
Sursa: transphoto.ru/21-72


 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele Timis 2 si V3A din Ploiesti GPS

Garniturile 013 + 413 și 014 + 414.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele Timis 2 si V3A din Ploiesti ADK

V3A-urile 046 și 047 în depou în vara anului 1996.
Autor: phototrans.eu/hinerkduetz





 


Re: Tramvaiele Timis 2 si V3A din Ploiesti bibi

V3A-ul 038 la Gara de Vest, respectiv V3A-ul 043 la Armoniei (în spate se observă Timișul 016) în anul 1996.
Ploiesti-Tram1.jpg (35.26 KB; downloaded 4162 times)


Ploiesti-Tram2.jpg (38.08 KB; downloaded 4154 times)


Foto: Bernhard Kußmagk
Sursa: http://www.urbanrail.net/eu/ro/ploiesti/ploiesti.htm

 


Re: Tramvaiele Timis 2 si V3A din Ploiesti bibi

ADK wrote:
PS: acel Ikarus 260 era tot al RATP-ului? deoarece pare să aibă numărul de înmatriculare PH ?? TPP.


Acel Ikarus aparținea RATP-ului, era 2126. ;)

P.S.: Scuzați-mă că am raspuns așa târziu !

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului public în municipiul Ploiești  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use