Regiunile RomânieiMunteniaJudețul PrahovaIstoria transportului public în municipiul Ploiești

 

Topic: Troleibuze Neoplan 361 N6121 (2010-2022)

315 posts, 112900 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 23
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Troleibuze Neoplan 361 N6121 (2010-2022) Utilizator anonim

RATP a achizitionat in sfarsit cele 24 troleibuze Neoplan aduse din Lausanne de catre importatorul MHS Trading (MAN).
La ora actuala sunt venite: 805, 815, 819, 823, 826.

IMG_5644.JPG (188.13 KB; downloaded 9143 times)


805-09.04.2010.JPG (213.18 KB; downloaded 9129 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuze Neoplan ale RATP Utilizator anonim

La ora actuala achizitia este blocata si se pare ca troleibuzele venite se vor intoarce la Bucuresti in urma scandalului iscat.

 


Re: Troleibuze Neoplan ale RATP Cristian P.

Începând de astazi primele troleibuze vor circula pe traseul 202, iar când strada Elena Doamna va fi gata urmează să fie puse în funcţiune şi pe traseul 244.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuze Neoplan ale RATP Dr2005

Intr-adevar, de ieri, 12.08.2010, circula troleibuzele Neoplan.

http://transportploiesti.trei.ro/neoplan.htm

Voi pune maine pozele pe forum, acum sunt foarte obosit.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuze Neoplan ale RATP Utilizator anonim

Poftiti la sauna in troleibuzele de 150.000 de euro !

Performanta ca Ploiestiul sa aiba troleibuze cu sauna dateaza din a doua jumatate a lunii martie 2010, cand a fost incheiat un contract de furnizare a 24 de troleibuze second-hand intre municipalitate si SC MHS Truck & Bus SRL Bucuresti, pretul aproximativ al fiecaruia dintre aceste mijloace de transport in comun fiind de aproape 150.000 de euro.

Primaria Ploiesti, in stransa colaborare cu Regia Autonoma de Transport Public, le ofera locuitorilor orasului posibilitatea sa se plimbe, contra unui bilet RATP, in "noile" troleibuze second-hand care au intrat in circulatie, incepand de saptamana aceasta. In principiu, intrarea in traseu a celor opt trolee ar trebui sa fie benefica, in aceste zile toride, avand in vedere ca "modernele" mijloace de transport public, in valoare de 150.000 de euro bucata, ar trebui sa fie dotate cu aer conditionat. Cel putin unul dintre cele opt troleibuze are doar scriptic dotare de aer conditionat. Ieri, pe traseul 202, troleul cu numarul PH 917 era o veritabila sauna pe roti, pentru ca aerul mai respirabil era conditionat de... deschiderea geamurilor. Calatorii, care sperau ca in toiul verii, odata cu intrarea in circulatie a troleelor cu care s-au tot laudat primarul Andrei Volosevici si prietenul sau, directorul RATP, Radu Popescu, au avut nevoie de evantaie sau batiste pentru a mai domoli temperaturile infernale din interiorul masinii.
Valoarea totala a troleibuzelor receptionate se ridica la aproape 1,18 milioane de euro. Achizitionarea acestor mijloace de transport in comun - despre care mass-media elvetiana scria ca mai luau si foc pe strazile din Lausanne - a fost, chiar din faza premergatoare organizarii licitatiei, un subiect controversat, care a ramas, inca, nelamurit.
V. STOICA

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/socia ... 00-de-euro

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuze Neoplan ale RATP Dr2005

Total fals, la 16:30 climatizarea mergea... am călătorit chiar cu vehiculul respectiv.

 


Re: Troleibuze Neoplan ale RATP bogdan2010

Situatia  troleelor Neoplan..la momentul de fata este urmatoarea:
- sunt 3 vehicule ptr piese:un troleu albastru si 2 trolee ex Laussanne cu nr de parc 800 si 801.
- sunt vehicule majoritatea  troleelor , mai potin numerele 814 si 821(pe acestea nu le-am remarcat in depou).
- sunt numerotate de la 5901..la 5923 din cate am vazut.
- sunt folosite atat pe modul Diesel cat si pe curent..si se descurca foarte bine.

 


Re: Troleibuze Neoplan ale RATP bogdan2010

Azi..atat pe traseul 202 cat si pe 44  Neoplanele au mers pe modul Diesel.. Nici o diferenta fata de modul electric..un mic  vuiet in spate..in rest aceeasi silentiozitate...
O alta remarca..s-a renuntat la ideea lipirii de autocolante cu PROIECT VOLOSEVICI..si sunt curatate la cel mult 3 zile..
Inca le mai asteptam pe 814 si 821 pe traseu... in rest sunt toate  :D

 


Re: Troleibuze Neoplan ale RATP bogdan2010

Mesajul  PROIECT VOLOSEVICI  afisat pe cateva trolee Neoplan a fost indepartat..

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuze Neoplan ale RATP Utilizator anonim

bogdan2010 wrote:
Mesajul  PROIECT VOLOSEVICI  afisat pe cateva trolee Neoplan a fost indepartat..


Dar care era faza cu mesajul ala ?

 


Re: Troleibuze Neoplan ale RATP bogdan2010

Pai era  simplu:primarul isi asuma  meritul ptr aducerea celor 24 de vehicule...cand..de fapt..ele sunt luate din banii ploiestenilor..de fapt printr-un credit BCR.

 


Re: Troleibuze Neoplan ale RATP Cristian P.

Ploieşti: De frică, călătorii unui troleibuz defect au chemat pompierii

Având antecedente în Lausanne, troleibuzele îşi dovedesc „calitatea" şi în Ploieşti. Unul dintre ele a reuşit, aseară, să producă un scurtcircuit şi să aprindă reţeaua electrică de pe stâlp.

În momentul în care au văzut cablurile în flăcări, pasagerii au coborât speriaţi din maşină şi au sunat pompierii care s-au deplasat la faţa locului, fără a fi nevoiţi să intervină. „A fost o defecţiune tehnică. Din cauza unui fir de contact s-a facut o flamă, iar unii călători au sunat la 112. A fost o defecţiune mecanică care se întâmpla şi cu celelalte troleibuze, pe care le aveam pe traeu înaintea introducerii acestora mai noi. S-a procedat la repunerea tensiunii pe reţea, operaţiune care a durat aproximativ 25 de minute", ne-a declarat Radu Popescu, directorul Regiei Autonome de Transport Public Ploieşti.

Troleibuzul care nu şi-a mai putut continua traseul face parte dintre cele achiziţionate de Primăria Ploieşti în 2009, după ce oraşul elveţian Lausanne a renunţat la acestea după ce două au luat foc în trafic.

Vândute din greşeală

Troleibuzele au fost returnate  constructorului german Neoplan şi au stat într-un hangar pentru avioane, până când, au fost puse la vânzare, din greşeală, pe e-Bay. Mijloacele de transport au fost testate şi în Budapesta, dar, din cauza unor probleme tehnice, acestea au fost refuzate. În 2008, ele au fost testate de RATP Ploieşti, dar a existat o problemă legată de o defecţiune a sistemului informatic.

Un an mai târziu, Primăria Ploieşti a cumpărat 24 de troleibuze de la o societate specializată în revânzarea de bunuri de ocazie din Oradea, la preţul de 150.000 de euro bucata.

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/ ... 63604.html€

 


Re: Troleibuze Neoplan ale RATP Cristian P.

La Ploiesti, sarmele de troleibuz scot fum. Inca un Proiect Volosevici

De 10 minute, ploieştenii care trec prin centrul Ploieştiului pot vedea ultimul Proiect Volosevici: au luat foc cablurile de troleibuz. Daaaa, acele troleibuze vândute de Neoplan Primăriei din Lausanne, care au luat foc în trafic, au fost returnate de urgenţă producătorului şi ulterior au fost cumpărate la mâna a doua de Primăria Ploieşti, pe nişte sume enorme. Nu e mişto? Nu e minunat? Culmea, se întâmplă exact în ziua în care RATP s-a dat de ceasul morţii să pună de-am'boulea un tramvai vechi în pasajul pietonal, pentru un nenorocit de fast-food...


Troleibuzele second hand achizitionate de Primaria Ploiesti in 2009 sunt aceleasi la care a renuntat orasul elvetian Lausanne, dupa ce doua dintre ele au luat foc. Ele au fost refuzate si de municipalitatea din Budapesta, dupa ce un troleibuz s-a stricat in timpul testelor. Incendiul accidental a doua dintre troleibuze, in 2005, a determinat municipalitatea din Lausanne sa renunte la acest model si a ajuns la un acord cu constructorul german Neoplan privind repatrierea acestora. Troleibuzele au fost parcate timp de mai multe luni intr-un hangar pentru avioane. Intre timp, au fost puse la vanzare cateva zile, din greseala, pe e-Bay. Au existat chiar si zvonuri legate de o posibila vanzare in Rusia. Ulterior, transportul public din Budapesta a testat unul dintre aceste troleibuze, in 2007. La capatul a doua saptamani de functionare, atat pe modul electric, cat si diesel, au aparut cateva probleme tehnice.  La inceputul lui 2008, doua troleibuze au fost testate de un potential cumparator - RATP Ploiesti. Si aici a existat o problema tehnica, legata de o defectiune a sistemului informatic.  Si apoi, liniste, pana la jumatatea lunii aprilie 2009, cand toate troleibuzele au plecat in Romania, la Oradea, la o societate specializata in revanzarea de bunuri de ocazie. De aici, 24 dintre ele au fost vandute la un pret "atractiv" primariei din Ploiesti: "doar" 150.000 de euro pe bucata.



Nu mă judecaţi pentru titlu! Primarul s-a luat de gât cu toată lumea toamna asta după ce a branduit cu autocolant troleibuzele, deşi nu le-a cumpărat cu banii de-acasă, ci cu bani publici. Aşa că să facă bine să se spele pe cap cu imaginea unui oraş în care centrul fumegă de la sârmele de ... Troleu Volosevici!

http://www.ph-online.ro/stiri/actualita ... volosevici€

 


Re: Troleibuze Neoplan ale RATP Cristian P.

Pentru ca firele de alimentare au luat foc, troleibuzele lui Volosevici au fost trase pe dreapta!

Timp de mai bine de o jumatate de ora, joi seara, toate troleibuzele aflate in traficul ploiestean au fost trase pe dreapta, in special in zona Garii de Sud. Din cauze ramase, inca, necunoscute, liniile de contact care alimenteaza cu energie electrica troleibuzele, prin intermediul "captatoarelor", au luat foc, starnind panica in randul calatorilor.

Incidentul care s-a petrecut in urma cu doua zile si care a condus la trecerea acestor autovehicule de transport calatori pe alimentarea cu carburant lichid demonstreaza ca troleibuzele cumparate cu atata tam-tam de catre Primaria Ploiesti - si devenite un motiv de lauda pentru primarul Ploiestiului - sunt urmarite de ghinion.
Incluse, o buna perioada de timp, in lista asa-ziselor "proiecte Volosevici", troleele cumparate la mana a doua de municipalitate cu circa 150.000 de euro bucata au fost subiect de presa si in Elvetia. Ziaristii elvetieni au relatat, in urma cu cativa ani, despre retragerea din circulatie a lotului troleibuzelor Neoplan – tocmai cele cumparate de catre administratia Volosevici - din cauza unui incendiu izbucnit la unul dintre acestea, cand se afla in trafic. Normal, elvetienii din Lausanne au renuntat la ele, pentru a nu pune in pericol siguranta calatorilor, primind in schimb alte mijloace de transport noi. Anormala, insa, a fost achizitionarea lotului retras din circulatie de pe strazile din Lausanne, pe bani multi, de catre Primaria Ploiesti, chiar daca presa locala a semnalat, in nenumarate randuri, riscul la care sunt expusi calatorii, prin punerea in circulatie a troleibuzelor care sunt, la prima vedere, o bijuterie, dar care se pare ca au si nenumarate vicii ascunse.
Speranta ploiestenilor care calatoresc cu aceste troleibuze second-hand ramane ca sirul "accidentelor" sa se intrerupa aici si sa nu fie nevoiti sa cumpere si extinctoare, odata cu biletul RATP de 1,6 lei !

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/admin ... pe-dreapta

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului public în municipiul Ploiești  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420538 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use