Topic: Troleibuze Neoplan 361 N6121 (2010-2022)
315 posts, 113173 views
📖 Pagination options
- andreir14
-
Posted:
-
Re: Troleibuze Neoplan
andreir14
De la bun început au fost foarte defectuoase, de-asta le-au și retras din circulație la Lausanne.
De la bun început au fost foarte defectuoase, de-asta le-au și retras din circulație la Lausanne.
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Troleibuze Neoplan
micutzu
Sper sa mai ramana macar 10 functionale dupa ce vin si cele noi, astfel incat sa avem 30 in total.20-25 pe traseu si restul rezerve.
Sper sa mai ramana macar 10 functionale dupa ce vin si cele noi, astfel incat sa avem 30 in total.20-25 pe traseu si restul rezerve.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Troleibuze Neoplan
BGP2597
Din Lausanne motivul principal pentru care au fost retrase au fost cele două incendii.
La Ploiești în schimb au fost și încă sunt greu de ținut în funcțiune, cu toate că au făcut față la aproape 10 ani de exploatare dificilă. Nu sunt nici întreținute corespunzător, iar reparațiile se fac greu din lipsă de piese, troleele acestea fiind singura serie a modelului N6121. De aceea o parte din cele defecte au fost canibalizate pentru a le ține pe celelalte în funcțiune.
Din Lausanne motivul principal pentru care au fost retrase au fost cele două incendii.
La Ploiești în schimb au fost și încă sunt greu de ținut în funcțiune, cu toate că au făcut față la aproape 10 ani de exploatare dificilă. Nu sunt nici întreținute corespunzător, iar reparațiile se fac greu din lipsă de piese, troleele acestea fiind singura serie a modelului N6121. De aceea o parte din cele defecte au fost canibalizate pentru a le ține pe celelalte în funcțiune.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- BGP2597
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
- Cristian P.
-
Posted:
-
- ticker
-
Posted:
-
Re: Troleibuze Neoplan
ticker
Ce mi-ar placea si mie ca toate orasele sa isi faca o schema de culoare pentru transportul in comun si sa nu le mai colanteze cu reclame...
In primul rand arata oribil, apoi e afectata vopeseaua, si in cele din urma da impresia de "vand si pe mama pentru un ban" - e vorba de respect de sine (al primariei/consiliului de a avea o imagine pozitiva) si pentru cetateni.
Pentru asta apreciez Clujul pentru cum arata toate autobuzele/tramvaiele/troleibuzele luate in ultimii ani. Sau macar solutia de pe noile Otokar Kent din Bucuresti.
Nu se castiga chiar asa de mult din relcame.
Ce mi-ar placea si mie ca toate orasele sa isi faca o schema de culoare pentru transportul in comun si sa nu le mai colanteze cu reclame...
In primul rand arata oribil, apoi e afectata vopeseaua, si in cele din urma da impresia de "vand si pe mama pentru un ban" - e vorba de respect de sine (al primariei/consiliului de a avea o imagine pozitiva) si pentru cetateni.
Pentru asta apreciez Clujul pentru cum arata toate autobuzele/tramvaiele/troleibuzele luate in ultimii ani. Sau macar solutia de pe noile Otokar Kent din Bucuresti.
Nu se castiga chiar asa de mult din relcame.
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Troleibuze Neoplan
micutzu
Eu as fi de acord doar cu colantarea vehiculelor vechi,gen Ikarus sau Tatre care oricum sunt mancate de rugina.Vehiculele mai noi e pacat sa le strici cu astfel de prostii.
Eu as fi de acord doar cu colantarea vehiculelor vechi,gen Ikarus sau Tatre care oricum sunt mancate de rugina.Vehiculele mai noi e pacat sa le strici cu astfel de prostii.
- Adrian.B
-
Posted:
-
- ticker
-
Posted:
-
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Troleibuze Neoplan
micutzu
Fata de alte troleibuze care mai circula prin tara (Brasov,Medias,Piatra Neamt,Tg.Jiu) astea nu sunt chiar asa vechi.
Fata de alte troleibuze care mai circula prin tara (Brasov,Medias,Piatra Neamt,Tg.Jiu) astea nu sunt chiar asa vechi.
- Adrian.B
-
Posted:
-
Re: Troleibuze Neoplan
Adrian.B
Să fiu sincer, prototipul din poza de mai sus, adică #800 care zace de 9 ani in depou, este cu doar 1 an mai bătrân ca, spre exemplu, #5205 (ultimul Rocar de la Ploiesti). Cu siguranță nu se pot compara cu FBW, Renault, Rocar sau alte modele de prin țară datorită sistemului sofisticat si al designului modern de la acea vreme, dar situația lor actuală este foarte tristă pot spune, 13 fiind defecte (majoritatea descompletate) din 24, cu piese unice care greu se găsesc sau se repară și tot felul de probleme electronice minore pe care mecanicii nici după 9 ani nu le pot remedia (fără sârmă și ciocan). Revenind la colantare, din punctul meu de vedere reclamele dau un aspect foarte plăcut atât troleelor, călătorilor cat și celor din jur, iar un venit in plus către (sper) achiziționarea pieselor nu este deloc rău. Totuși să nu uităm, majoritatea au sosit în România colantate cu diverse reclame elvețiene, deci nu Ploiestiul a fost primul.
Să fiu sincer, prototipul din poza de mai sus, adică #800 care zace de 9 ani in depou, este cu doar 1 an mai bătrân ca, spre exemplu, #5205 (ultimul Rocar de la Ploiesti). Cu siguranță nu se pot compara cu FBW, Renault, Rocar sau alte modele de prin țară datorită sistemului sofisticat si al designului modern de la acea vreme, dar situația lor actuală este foarte tristă pot spune, 13 fiind defecte (majoritatea descompletate) din 24, cu piese unice care greu se găsesc sau se repară și tot felul de probleme electronice minore pe care mecanicii nici după 9 ani nu le pot remedia (fără sârmă și ciocan). Revenind la colantare, din punctul meu de vedere reclamele dau un aspect foarte plăcut atât troleelor, călătorilor cat și celor din jur, iar un venit in plus către (sper) achiziționarea pieselor nu este deloc rău. Totuși să nu uităm, majoritatea au sosit în România colantate cu diverse reclame elvețiene, deci nu Ploiestiul a fost primul.
- Cristian P.
-
Posted:
-
Re: Troleibuze Neoplan
Cristian P.
#5903 a revenit pe traseu (și cu o reclamă nouă) după accidentul în care a fost implicat, acum fix o lună in zona Balif.
10.10.2019
#5903 a revenit pe traseu (și cu o reclamă nouă) după accidentul în care a fost implicat, acum fix o lună in zona Balif.
10.10.2019
📖 Pagination options