Transportul în lumeAustralia şi OceaniaTransport feroviar in Australia

 

Topic: Prezentarea generala a transportului feroviar in Australia

186 posts, 41871 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 14
 
 

📖 Pagination options
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

Hitachi (interior)
800px-HitachiInteriorBlackburn.jpg (101.24 KB; downloaded 2202 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

3. In Brisbaine (operate de Citytrains)(circula pe ecartament ingust de 1067 mm)(5 tipuri)

-Electric Multiple Unit (EMU)
   Construite intre anii 1979-1986, de catre Walkers-Limited  Maryborough , in 264 bucati (unitati). Din acestea 261 se mai afla in circulatie.
   Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 3 unitati , avand o capacitate de 248 locuri (pe rama).  Greutatea  este de 117,8 tone (pe rama) ,lungimea este de 72,4 m (pe rama), iar viteza maxima de 100 km/h.  
   Sistemul de franare este electropneumatic, cu frana regenerativa.
800px-Electricmultipleunit_42.jpg (188.25 KB; downloaded 2204 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

Interior
800px-Inside_QR_(cropped).jpg (188.66 KB; downloaded 2203 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-Suburban Multiple Unit (SMU)
        Construite intre anii 1994-1995 (seria 200), 1999-2001 (seria 220) si 2008-2011 (seria 260), de catre Walkers-Limited  Maryborough si Downer EDI Rail in 36 bucati (seria 200), 90 bucati (seria 220) si 105 bucati (seria 260). Prin bucati se intelege o rama.  
      Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 3 unitati , avand o capacitate de 240 locuri ( rama seria 200) sau 236 (rama seria 220 sau seria 260).   Greutatea  este de 126,1 tone ( rama seria 200)  sau 122,1 tone (rama seria 220) sau 128,2 tone (rama seria 260). Lungimea este de
, iar viteza maxima de 100 km/h (rama seria 200 si 220 seria) sau 130 km/h (rama seria 260).  
      Sistemul de franare este electropneumatic, cu frana regenerativa.
SMU201KR.jpg (109.85 KB; downloaded 2212 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

Interior
800px-SMU260_Interior.jpg (92.72 KB; downloaded 2201 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-Interurban Multiple Unit (IMU)
    Construite intre anii 1996-1997 (seria 100), 2001-2002 (seria 120) si 2008-2011 (seria 160), de catre Walkers-Limited  Maryborough si Downer EDI Rail in 36 bucati (seria 100), 12 bucati (seria 120) si 84 bucati (seria 160). Prin bucati se intelege o rama.  
    Greutatea  este de 131,8 tone ( rama seria 100)  sau 130,4 tone (rama seria 120) sau 128,2 tone (rama seria 160). Lungimea este de 72,4 m (pe rama), iar viteza maxima de 140 km/h (rama seria 100 si 120 seria) sau 130 km/h (rama seria 160).      
     Sistemul de franare este electropneumatic, cu frana regenerativa.
     Au cupla automata Scharfenberg-Type 10.
800px-IMU_184.jpg (186.37 KB; downloaded 2202 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-Inter-City Express (ICE)
 Produse in anul 1988, de catre Walkers Limited, Maryborough, in 20 de bucati (unitati).
 Fiecare astfel de rama este compusa din cate 4 sau 6 unitati, lungimea unei rame fiind de 95,6 m. Rama este alimentata cu energie electrica la 25 Kvca.
 Viteza maxima este de 120 km/h , iar greutatea ramei este de
800px-ICE156_Roma_Street.jpg (111.95 KB; downloaded 2201 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

Interior
800px-ICE_Interior.jpg (85.09 KB; downloaded 2204 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

-New Generation Rollingstock (700 series)
  Reprezinta o serie de rame electrice, care urmeaza a fi construite de Bombardier Transportation la Savli, in perioada 2015-2018, in numar de 75 de rame (sau 426 unitati), si utilizate in Brisbane.
  Constructia lor a inceput in 2015, in 2017 primele intrand in exploatare in 2017.
  Fiecare astfel de rama este compusa din cate 6 vagoane (pot fi maxim 9 vagoane), are o lungime de 147 m, viteza maxima 140 km/h, sistem de tractiune "Bombardier Mitrac".
  Ramele vor fi compuse din cate 6 unitati, viteza maxima va fi de 140 km/h.
  Pentru acestea se afla in constructie un nou depou la Wulkuraka.
800px-NewGeneration710.jpg (192.04 KB; downloaded 2209 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

New Generation Rollingstock
800px-NGR704_Varsity_Lakes.jpg (145.55 KB; downloaded 2202 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

Interior
800px-NGR_Interior.jpg (119.33 KB; downloaded 2201 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

4. In Adelaide (operate de Adelaide Metro)(un singur tip de rama electrica. Circula pe ecartament larg de 1600 mm)

 -City class 4000
    Construite intre anii 2014-2015, de catre Bombardier-Transportation Dandenong , in 22 bucati (rame).
    Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 3 vagoane , avand o capacitate de 222 locuri (pe rama).  
    Viteza maxima este de 110 km/h.
    Fiecare rama are 8 motoare electrice de tractiune, cu o putere de 200 Kw fiecare.
    Ramele sunt alimentate la 25 Kv, curent alternativ.
800px-4000ClassOaklands.png (828.19 KB; downloaded 2209 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

Interior
Inside_4000_class_EMU_(15438610782).jpg (101.88 KB; downloaded 2201 times)

 


Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral fl82

5. In Perth (operate de Transperth Trains)(3 tipuri de rame electrice)(circula pe ecartament ingust de 1067 mm)

 -A Series
   Construite intre anii 1991-1999, de catre ABB/Adtranz (astazi Bombardier Transportation) si Walkers (astazi Downer Rail) Maryborough , in 48 bucati (rame).
   Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 2 unitati , avand o capacitate de 400 locuri (pe rama).  Greutatea  este de  94 tone (pe rama) ,lungimea este de 43 m  (pe rama), iar viteza maxima de  110 km/h  .  Fiecare rama este prevazuta cu  6   motoare electrice de tractiune tip  ASEA (cu o putere de 195 Kw fiecare, alimentate in curent continuu), sistem de control al tractiunii cu tiristoare.
     Carcasa este din otel inoxidabil, iar sistemul de franare este electro-pneumatic (de tip Davies and Metcalfe).
1024px-Hugh_llewelyn_209_(5680733149).jpg (215.35 KB; downloaded 2209 times)

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 14
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transport feroviar in Australia  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use