Topic: Prezentarea generala a transportului feroviar in Australia
186 posts, 41871 views
📖 Pagination options
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
Hitachi (interior)
Hitachi (interior)
800px-HitachiInteriorBlackburn.jpg (101.24 KB; downloaded 2202 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
3. In Brisbaine (operate de Citytrains)(circula pe ecartament ingust de 1067 mm)(5 tipuri)
-Electric Multiple Unit (EMU)
Construite intre anii 1979-1986, de catre Walkers-Limited Maryborough , in 264 bucati (unitati). Din acestea 261 se mai afla in circulatie.
Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 3 unitati , avand o capacitate de 248 locuri (pe rama). Greutatea este de 117,8 tone (pe rama) ,lungimea este de 72,4 m (pe rama), iar viteza maxima de 100 km/h.
Sistemul de franare este electropneumatic, cu frana regenerativa.
3. In Brisbaine (operate de Citytrains)(circula pe ecartament ingust de 1067 mm)(5 tipuri)
-Electric Multiple Unit (EMU)
Construite intre anii 1979-1986, de catre Walkers-Limited Maryborough , in 264 bucati (unitati). Din acestea 261 se mai afla in circulatie.
Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 3 unitati , avand o capacitate de 248 locuri (pe rama). Greutatea este de 117,8 tone (pe rama) ,lungimea este de 72,4 m (pe rama), iar viteza maxima de 100 km/h.
Sistemul de franare este electropneumatic, cu frana regenerativa.
800px-Electricmultipleunit_42.jpg (188.25 KB; downloaded 2204 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
Interior
Interior
800px-Inside_QR_(cropped).jpg (188.66 KB; downloaded 2203 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
-Suburban Multiple Unit (SMU)
Construite intre anii 1994-1995 (seria 200), 1999-2001 (seria 220) si 2008-2011 (seria 260), de catre Walkers-Limited Maryborough si Downer EDI Rail in 36 bucati (seria 200), 90 bucati (seria 220) si 105 bucati (seria 260). Prin bucati se intelege o rama.
Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 3 unitati , avand o capacitate de 240 locuri ( rama seria 200) sau 236 (rama seria 220 sau seria 260). Greutatea este de 126,1 tone ( rama seria 200) sau 122,1 tone (rama seria 220) sau 128,2 tone (rama seria 260). Lungimea este de
, iar viteza maxima de 100 km/h (rama seria 200 si 220 seria) sau 130 km/h (rama seria 260).
Sistemul de franare este electropneumatic, cu frana regenerativa.
-Suburban Multiple Unit (SMU)
Construite intre anii 1994-1995 (seria 200), 1999-2001 (seria 220) si 2008-2011 (seria 260), de catre Walkers-Limited Maryborough si Downer EDI Rail in 36 bucati (seria 200), 90 bucati (seria 220) si 105 bucati (seria 260). Prin bucati se intelege o rama.
Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 3 unitati , avand o capacitate de 240 locuri ( rama seria 200) sau 236 (rama seria 220 sau seria 260). Greutatea este de 126,1 tone ( rama seria 200) sau 122,1 tone (rama seria 220) sau 128,2 tone (rama seria 260). Lungimea este de
, iar viteza maxima de 100 km/h (rama seria 200 si 220 seria) sau 130 km/h (rama seria 260).
Sistemul de franare este electropneumatic, cu frana regenerativa.
SMU201KR.jpg (109.85 KB; downloaded 2212 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
Interior
Interior
800px-SMU260_Interior.jpg (92.72 KB; downloaded 2201 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
-Interurban Multiple Unit (IMU)
Construite intre anii 1996-1997 (seria 100), 2001-2002 (seria 120) si 2008-2011 (seria 160), de catre Walkers-Limited Maryborough si Downer EDI Rail in 36 bucati (seria 100), 12 bucati (seria 120) si 84 bucati (seria 160). Prin bucati se intelege o rama.
Greutatea este de 131,8 tone ( rama seria 100) sau 130,4 tone (rama seria 120) sau 128,2 tone (rama seria 160). Lungimea este de 72,4 m (pe rama), iar viteza maxima de 140 km/h (rama seria 100 si 120 seria) sau 130 km/h (rama seria 160).
Sistemul de franare este electropneumatic, cu frana regenerativa.
Au cupla automata Scharfenberg-Type 10.
-Interurban Multiple Unit (IMU)
Construite intre anii 1996-1997 (seria 100), 2001-2002 (seria 120) si 2008-2011 (seria 160), de catre Walkers-Limited Maryborough si Downer EDI Rail in 36 bucati (seria 100), 12 bucati (seria 120) si 84 bucati (seria 160). Prin bucati se intelege o rama.
Greutatea este de 131,8 tone ( rama seria 100) sau 130,4 tone (rama seria 120) sau 128,2 tone (rama seria 160). Lungimea este de 72,4 m (pe rama), iar viteza maxima de 140 km/h (rama seria 100 si 120 seria) sau 130 km/h (rama seria 160).
Sistemul de franare este electropneumatic, cu frana regenerativa.
Au cupla automata Scharfenberg-Type 10.
800px-IMU_184.jpg (186.37 KB; downloaded 2202 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
-Inter-City Express (ICE)
Produse in anul 1988, de catre Walkers Limited, Maryborough, in 20 de bucati (unitati).
Fiecare astfel de rama este compusa din cate 4 sau 6 unitati, lungimea unei rame fiind de 95,6 m. Rama este alimentata cu energie electrica la 25 Kvca.
Viteza maxima este de 120 km/h , iar greutatea ramei este de
-Inter-City Express (ICE)
Produse in anul 1988, de catre Walkers Limited, Maryborough, in 20 de bucati (unitati).
Fiecare astfel de rama este compusa din cate 4 sau 6 unitati, lungimea unei rame fiind de 95,6 m. Rama este alimentata cu energie electrica la 25 Kvca.
Viteza maxima este de 120 km/h , iar greutatea ramei este de
800px-ICE156_Roma_Street.jpg (111.95 KB; downloaded 2201 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
Interior
Interior
800px-ICE_Interior.jpg (85.09 KB; downloaded 2204 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
-New Generation Rollingstock (700 series)
Reprezinta o serie de rame electrice, care urmeaza a fi construite de Bombardier Transportation la Savli, in perioada 2015-2018, in numar de 75 de rame (sau 426 unitati), si utilizate in Brisbane.
Constructia lor a inceput in 2015, in 2017 primele intrand in exploatare in 2017.
Fiecare astfel de rama este compusa din cate 6 vagoane (pot fi maxim 9 vagoane), are o lungime de 147 m, viteza maxima 140 km/h, sistem de tractiune "Bombardier Mitrac".
Ramele vor fi compuse din cate 6 unitati, viteza maxima va fi de 140 km/h.
Pentru acestea se afla in constructie un nou depou la Wulkuraka.
-New Generation Rollingstock (700 series)
Reprezinta o serie de rame electrice, care urmeaza a fi construite de Bombardier Transportation la Savli, in perioada 2015-2018, in numar de 75 de rame (sau 426 unitati), si utilizate in Brisbane.
Constructia lor a inceput in 2015, in 2017 primele intrand in exploatare in 2017.
Fiecare astfel de rama este compusa din cate 6 vagoane (pot fi maxim 9 vagoane), are o lungime de 147 m, viteza maxima 140 km/h, sistem de tractiune "Bombardier Mitrac".
Ramele vor fi compuse din cate 6 unitati, viteza maxima va fi de 140 km/h.
Pentru acestea se afla in constructie un nou depou la Wulkuraka.
800px-NewGeneration710.jpg (192.04 KB; downloaded 2209 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
New Generation Rollingstock
New Generation Rollingstock
800px-NGR704_Varsity_Lakes.jpg (145.55 KB; downloaded 2202 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
Interior
Interior
800px-NGR_Interior.jpg (119.33 KB; downloaded 2201 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
4. In Adelaide (operate de Adelaide Metro)(un singur tip de rama electrica. Circula pe ecartament larg de 1600 mm)
-City class 4000
Construite intre anii 2014-2015, de catre Bombardier-Transportation Dandenong , in 22 bucati (rame).
Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 3 vagoane , avand o capacitate de 222 locuri (pe rama).
Viteza maxima este de 110 km/h.
Fiecare rama are 8 motoare electrice de tractiune, cu o putere de 200 Kw fiecare.
Ramele sunt alimentate la 25 Kv, curent alternativ.
4. In Adelaide (operate de Adelaide Metro)(un singur tip de rama electrica. Circula pe ecartament larg de 1600 mm)
-City class 4000
Construite intre anii 2014-2015, de catre Bombardier-Transportation Dandenong , in 22 bucati (rame).
Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 3 vagoane , avand o capacitate de 222 locuri (pe rama).
Viteza maxima este de 110 km/h.
Fiecare rama are 8 motoare electrice de tractiune, cu o putere de 200 Kw fiecare.
Ramele sunt alimentate la 25 Kv, curent alternativ.
800px-4000ClassOaklands.png (828.19 KB; downloaded 2209 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
Interior
Interior
Inside_4000_class_EMU_(15438610782).jpg (101.88 KB; downloaded 2201 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
5. In Perth (operate de Transperth Trains)(3 tipuri de rame electrice)(circula pe ecartament ingust de 1067 mm)
-A Series
Construite intre anii 1991-1999, de catre ABB/Adtranz (astazi Bombardier Transportation) si Walkers (astazi Downer Rail) Maryborough , in 48 bucati (rame).
Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 2 unitati , avand o capacitate de 400 locuri (pe rama). Greutatea este de 94 tone (pe rama) ,lungimea este de 43 m (pe rama), iar viteza maxima de 110 km/h . Fiecare rama este prevazuta cu 6 motoare electrice de tractiune tip ASEA (cu o putere de 195 Kw fiecare, alimentate in curent continuu), sistem de control al tractiunii cu tiristoare.
Carcasa este din otel inoxidabil, iar sistemul de franare este electro-pneumatic (de tip Davies and Metcalfe).
5. In Perth (operate de Transperth Trains)(3 tipuri de rame electrice)(circula pe ecartament ingust de 1067 mm)
-A Series
Construite intre anii 1991-1999, de catre ABB/Adtranz (astazi Bombardier Transportation) si Walkers (astazi Downer Rail) Maryborough , in 48 bucati (rame).
Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 2 unitati , avand o capacitate de 400 locuri (pe rama). Greutatea este de 94 tone (pe rama) ,lungimea este de 43 m (pe rama), iar viteza maxima de 110 km/h . Fiecare rama este prevazuta cu 6 motoare electrice de tractiune tip ASEA (cu o putere de 195 Kw fiecare, alimentate in curent continuu), sistem de control al tractiunii cu tiristoare.
Carcasa este din otel inoxidabil, iar sistemul de franare este electro-pneumatic (de tip Davies and Metcalfe).
1024px-Hugh_llewelyn_209_(5680733149).jpg (215.35 KB; downloaded 2209 times)
📖 Pagination options