Topic: Prezentarea generala a transportului feroviar in Australia
186 posts, 42391 views
📖 Pagination options
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
Interior
Interior
1024px-Walkers_A-Series_(AEA233)-Interior.jpg (167.61 KB; downloaded 2210 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
-B Series
Construite intre anii 2004- 2019, de catre Downer Rail/Bombardier Maryborough , in numar de 78 rame.
Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 3 vagoane (sau pot fi maxim 6 vagoane) , avand o capacitate de 600 locuri (pe rama, in configuratia cu 3 vagoane). Greutatea este de 120 tone (pe rama) ,lungimea este de 73 m (pe rama), iar viteza maxima de 130 km/h . Fiecare rama este prevazuta cu 8 motoare electrice de tractiune , alimentate in curent alternativ), sistem de control al tractiunii cu sistem IGBT si invertoare, de tip Bombardier-MITRAC.
Carcasa este din otel inoxidabil, iar sistemul de franare este electropneumatic si regenerativ, controlat prin microprocesor.
-B Series
Construite intre anii 2004- 2019, de catre Downer Rail/Bombardier Maryborough , in numar de 78 rame.
Fiecare astfel de rama electrica este compusa din cate 3 vagoane (sau pot fi maxim 6 vagoane) , avand o capacitate de 600 locuri (pe rama, in configuratia cu 3 vagoane). Greutatea este de 120 tone (pe rama) ,lungimea este de 73 m (pe rama), iar viteza maxima de 130 km/h . Fiecare rama este prevazuta cu 8 motoare electrice de tractiune , alimentate in curent alternativ), sistem de control al tractiunii cu sistem IGBT si invertoare, de tip Bombardier-MITRAC.
Carcasa este din otel inoxidabil, iar sistemul de franare este electropneumatic si regenerativ, controlat prin microprocesor.
1024px-Transperth_Sets.jpg (209.63 KB; downloaded 2217 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
Interior
Interior
1024px-Transperth_B-Series_76-Interior.jpg (172.26 KB; downloaded 2213 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
-C Series
In perioada 2020- 2028 urmeaza a fi achizitionate un numar de 41 de noi rame electrice (fiecare va aveea cate 6 vagoane), care vor fi produse de firma Alstom.
Acestea vor inlocui complet ramele electrice tip A Series.
-C Series
In perioada 2020- 2028 urmeaza a fi achizitionate un numar de 41 de noi rame electrice (fiecare va aveea cate 6 vagoane), care vor fi produse de firma Alstom.
Acestea vor inlocui complet ramele electrice tip A Series.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
De asemenea , in New South Wales, pe liniile Sydney- Lithgow si Sydney- Newcastle, sunt utilizate rame electrice de tipul "V Set".
Produse intre anii 1970-1989, de catre Comeng Granville, in 246 de bucati.
Fiecare astfel de rama este compusa din cate 4 unitati, lungimea unei unitati fiind de 23,968 m. Rama este alimentata cu energie electrica la 1500 Vcc.
Capacitatea de transport a ramei este de: 112 locuri (unitate nemotoare) sau 96 locuri (unitate motoare).
Fiecare rama are cate 4 motoare electrice de tractiune cu o putere de 150 Kw fiecare (la seria 1-4) sau 8 motoare electrice de tractiune cu o putere de 170 Kw fiecare (la seria 5-8).
Sistemul de tractiune este de tip Mitsubishi-Electric, cu Chopper (la seria 5-8).
Viteza maxima este de 115 km/h , iar greutatea ramei este de 61 tone.
De asemenea , in New South Wales, pe liniile Sydney- Lithgow si Sydney- Newcastle, sunt utilizate rame electrice de tipul "V Set".
Produse intre anii 1970-1989, de catre Comeng Granville, in 246 de bucati.
Fiecare astfel de rama este compusa din cate 4 unitati, lungimea unei unitati fiind de 23,968 m. Rama este alimentata cu energie electrica la 1500 Vcc.
Capacitatea de transport a ramei este de: 112 locuri (unitate nemotoare) sau 96 locuri (unitate motoare).
Fiecare rama are cate 4 motoare electrice de tractiune cu o putere de 150 Kw fiecare (la seria 1-4) sau 8 motoare electrice de tractiune cu o putere de 170 Kw fiecare (la seria 5-8).
Sistemul de tractiune este de tip Mitsubishi-Electric, cu Chopper (la seria 5-8).
Viteza maxima este de 115 km/h , iar greutatea ramei este de 61 tone.
1024px-CityRail-Vset-9-at-Central.jpg (186.13 KB; downloaded 2211 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
Interior
Interior
800px-DK_Vset_upper_deck.jpg (75.64 KB; downloaded 2208 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
Asadar in total in Australia au fost , sunt si vor fi utilizate un numar de 23 tipuri de rame electrice (9 tipuri in Sydney si New South Wales, 5 tipuri in Melbourne, 5 tipuri in Brisbaine si Queensland, un tip in Adelaide si 3 tipuri in Perth).
Asadar in total in Australia au fost , sunt si vor fi utilizate un numar de 23 tipuri de rame electrice (9 tipuri in Sydney si New South Wales, 5 tipuri in Melbourne, 5 tipuri in Brisbaine si Queensland, un tip in Adelaide si 3 tipuri in Perth).
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
H. Automotoare diesel
1. In New South Wales (3 tipuri)(de ecartament normal)(utilizate de operatorul NSW Train Link Regional, care leaga Sydney cu orasele Moree, Armidale, Werris Creek, Canberra, Griffith , Orange si Dubbo, Nowra si Broken Hill).
-Endeavour Railcar
Produse intre anii 1994-1996, de catre ABB Dandenong , in 28 de bucati, si reconstruite in anii 2009-2010.
Sunt compuse din doua unitati, 8 osii, sunt dotate cu motoare diesel tip Cummins-KTA-19R (care dezvolta 514 cp), motor auxiliar tip Cummins-LT10R(G)(care dezvolta 181 cp), transmisie hidraulica tip Voith-T311R-KB260, atac de osie tip Voith-Turbo-V15-20, boghiuri tip PJA (motoare) si NJA (purtatoare), cupla automata tip Scharfenberg, greutatea 56,6 tone (la cele de tip TE) sau 57,2 tone (la cele de tip LE), viteza maxima 145 km/h, lungimea 25,25 m (pentru fiecare unitate), capacitatea de transport (locuri pe scaune)- 95 (la cele tip TE) sau 82 (la cele tip LE).
H. Automotoare diesel
1. In New South Wales (3 tipuri)(de ecartament normal)(utilizate de operatorul NSW Train Link Regional, care leaga Sydney cu orasele Moree, Armidale, Werris Creek, Canberra, Griffith , Orange si Dubbo, Nowra si Broken Hill).
-Endeavour Railcar
Produse intre anii 1994-1996, de catre ABB Dandenong , in 28 de bucati, si reconstruite in anii 2009-2010.
Sunt compuse din doua unitati, 8 osii, sunt dotate cu motoare diesel tip Cummins-KTA-19R (care dezvolta 514 cp), motor auxiliar tip Cummins-LT10R(G)(care dezvolta 181 cp), transmisie hidraulica tip Voith-T311R-KB260, atac de osie tip Voith-Turbo-V15-20, boghiuri tip PJA (motoare) si NJA (purtatoare), cupla automata tip Scharfenberg, greutatea 56,6 tone (la cele de tip TE) sau 57,2 tone (la cele de tip LE), viteza maxima 145 km/h, lungimea 25,25 m (pentru fiecare unitate), capacitatea de transport (locuri pe scaune)- 95 (la cele tip TE) sau 82 (la cele tip LE).
800px-CityRail-Endeavour-2803.jpg (87.01 KB; downloaded 2178 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
Endeavor Railcar- interior
Endeavor Railcar- interior
800px-Endeavour_railcar_cityrail.jpg (134.06 KB; downloaded 2170 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
-Hunter Railcar
Sunt utilizate pe "Hunter Line" (de la Hamilton spre Scone si Dungog)
Produse din anul 2006, de catre UGL Rail, Broadmeadow , in 14 bucati.
Sunt compuse din doua unitati, 8 osii, sunt dotate cu motoare diesel tip Cummins-QSK-19R (care dezvolta 750 cp), motor auxiliar tip Cummins-6ISBe-G1(care dezvolta 201 cp), transmisie hidraulica tip Voith-T312-BRE, atac de osie tip
, boghiuri tip PKA (motoare) si NKA (purtatoare), cupla automata tip Dellner-SP, greutatea 63 tone (la cele de tip HM) sau 63,5 tone (la cele de tip HMT), viteza maxima 145 km/h, lungimea 25,25 m (pentru fiecare unitate), capacitatea de transport (locuri pe scaune)- 77 (la cele tip HM) sau 69 (la cele tip HMT).
-Hunter Railcar
Sunt utilizate pe "Hunter Line" (de la Hamilton spre Scone si Dungog)
Produse din anul 2006, de catre UGL Rail, Broadmeadow , in 14 bucati.
Sunt compuse din doua unitati, 8 osii, sunt dotate cu motoare diesel tip Cummins-QSK-19R (care dezvolta 750 cp), motor auxiliar tip Cummins-6ISBe-G1(care dezvolta 201 cp), transmisie hidraulica tip Voith-T312-BRE, atac de osie tip
, boghiuri tip PKA (motoare) si NKA (purtatoare), cupla automata tip Dellner-SP, greutatea 63 tone (la cele de tip HM) sau 63,5 tone (la cele de tip HMT), viteza maxima 145 km/h, lungimea 25,25 m (pentru fiecare unitate), capacitatea de transport (locuri pe scaune)- 77 (la cele tip HM) sau 69 (la cele tip HMT).
J3_at_Metford.jpg (164.91 KB; downloaded 2177 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
Hunter Railcar- interior
Hunter Railcar- interior
800px-2704Interior.jpg (98.69 KB; downloaded 2171 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
-Xplorer railcar
Produse intre anii 1993-1995, de catre ABB Transportation Dandenong, in 23 de bucati.
Sunt compuse din doua sau 4 unitati, 8 sau 16 osii, sunt dotate cu motoare diesel tip Cummins-KTA-19R (care dezvolta 2*514 cp), motor auxiliar tip Cummins-LT10R(G)(care dezvolta 181 cp), transmisie hidraulica tip Voith-Turbo-T311r-KB260, atac de osie tip
, boghiuri tip PJA (motoare) si NJA (purtatoare), cupla automata tip Scharfenberg, greutatea 57 tone, viteza maxima 145 km/h, lungimea 25,25 m (pentru fiecare unitate), capacitatea de transport (locuri pe scaune)- 42 (la clasa intai), 66+50 (la clasa a doua).
-Xplorer railcar
Produse intre anii 1993-1995, de catre ABB Transportation Dandenong, in 23 de bucati.
Sunt compuse din doua sau 4 unitati, 8 sau 16 osii, sunt dotate cu motoare diesel tip Cummins-KTA-19R (care dezvolta 2*514 cp), motor auxiliar tip Cummins-LT10R(G)(care dezvolta 181 cp), transmisie hidraulica tip Voith-Turbo-T311r-KB260, atac de osie tip
, boghiuri tip PJA (motoare) si NJA (purtatoare), cupla automata tip Scharfenberg, greutatea 57 tone, viteza maxima 145 km/h, lungimea 25,25 m (pentru fiecare unitate), capacitatea de transport (locuri pe scaune)- 42 (la clasa intai), 66+50 (la clasa a doua).
1024px-Countrylink-Xplorer-2502-at-Central.jpg (222.17 KB; downloaded 2180 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
Xplorer railcar
Xplorer railcar
1024px-CountryLink_Xplorer_crossing_the_Queanbeyan_River_Railway_Bridge_(cropped).jpg (251.47 KB; downloaded 2171 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Prezentarea generala a transportului feroviar in Austral
fl82
Xplorer railcar - interior
Xplorer railcar - interior
800px-Countrylink_Xplorer_Economy_Carriage.jpg (96.78 KB; downloaded 2170 times)
📖 Pagination options