Topic: Autobuze BMC SLF M32 320 ProCity (2011-202X)
82 posts, 43580 views
📖 Pagination options
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Autobuze BMC SLF M32 320 ProCity (2011-202X)
Der Hofmeister
In 2011, RAT Brasov a achizitionat o flota de 15 autobuze BMC SLF M32 320 ProCity. Livrarea acestora la sediul regiei a inceput spre sfarsitul anului trecut, cand in autobaza din Bd. Harmanului au ajuns 4 vehicule noi. Recent, pe site-ul din Brasov a aparut o fotografie infatisand doua autobuze (dintr-un lot de 5) care se indreptau spre RATBv. In total, pana in acest moment, sunt 9 autobuze BMC - restul de 6 sunt asteptate sa apara cat de curand. Dupa ce regia va intra in posesia tuturor 15, va hotari pe ce trasee vor fi introduse. Ipotetic vorbind, prioritare vor fi liniile 5, 6 si 17 - ceea ce va duce la impartirea lotului intre garajele din Bd. Harmanului(Triaj) si Calea Cristianului (Bartolomeu). Estimez ca vor intra in circulatie la inceputul lunii februarie.
Fotografia cu pricina se gaseste >> AICI
In 2011, RAT Brasov a achizitionat o flota de 15 autobuze BMC SLF M32 320 ProCity. Livrarea acestora la sediul regiei a inceput spre sfarsitul anului trecut, cand in autobaza din Bd. Harmanului au ajuns 4 vehicule noi. Recent, pe site-ul din Brasov a aparut o fotografie infatisand doua autobuze (dintr-un lot de 5) care se indreptau spre RATBv. In total, pana in acest moment, sunt 9 autobuze BMC - restul de 6 sunt asteptate sa apara cat de curand. Dupa ce regia va intra in posesia tuturor 15, va hotari pe ce trasee vor fi introduse. Ipotetic vorbind, prioritare vor fi liniile 5, 6 si 17 - ceea ce va duce la impartirea lotului intre garajele din Bd. Harmanului(Triaj) si Calea Cristianului (Bartolomeu). Estimez ca vor intra in circulatie la inceputul lunii februarie.
Fotografia cu pricina se gaseste >> AICI
- Aron
-
Posted:
-
Re: RAT Brasov - Autobuze BMC SLF M32 320 ProCity
Aron
Sa le stapaneasca sanatos....vad ca e destul de mare...ce capacitate are?
Sa le stapaneasca sanatos....vad ca e destul de mare...ce capacitate are?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: RAT Brasov - Autobuze BMC SLF M32 320 ProCity
Dr2005
De pe site-ul producătorului: http://www.bmc.com.tr/images2/img/347/F ... ENGINE.pdf
De pe site-ul producătorului: http://www.bmc.com.tr/images2/img/347/F ... ENGINE.pdf
- Aron
-
Posted:
-
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: RAT Brasov - Autobuze BMC SLF M32 320 ProCity
Dr2005
De fapt, ar fi trebuit să spui ,,teşekkür ederim", că aşa se spune în turcă
dj_exemplar wrote:
Danke
De fapt, ar fi trebuit să spui ,,teşekkür ederim", că aşa se spune în turcă
- alinbv
-
Posted:
-
Re: RAT Brasov - Autobuze BMC SLF M32 320 ProCity
alinbv
Cateva imagini cu noile autobuze.
Cateva imagini cu noile autobuze.
2012_01_20_if 012335 01.jpg (259.49 KB; downloaded 8402 times)
2012_01_20_if 012335 02.jpg (246.83 KB; downloaded 8399 times)
2012_01_20_if 012335 03.jpg (247.72 KB; downloaded 8406 times)
IMG_0532.JPG (232.08 KB; downloaded 8397 times)
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: RAT Brasov - Autobuze BMC SLF M32 320 ProCity
Der Hofmeister
Multumim pentru fotografii!
Am depistat o chestiune care nu prea concorda cu caietul de sarcini: cabina soferului nu e inchisa, desi se specifica clar ca trebuie sa fie inchisa.
In plus, au sau nu au capace pentru roti, pana la urma? Arata destul de straniu fara, mai ales jantele fata cu prezoanele la vedere, fara sa aiba macar un inel pentru mascarea acestora.
Multumim pentru fotografii!
Am depistat o chestiune care nu prea concorda cu caietul de sarcini: cabina soferului nu e inchisa, desi se specifica clar ca trebuie sa fie inchisa.
In plus, au sau nu au capace pentru roti, pana la urma? Arata destul de straniu fara, mai ales jantele fata cu prezoanele la vedere, fara sa aiba macar un inel pentru mascarea acestora.
- alinbv
-
Posted:
-
Re: RAT Brasov - Autobuze BMC SLF M32 320 ProCity
alinbv
La aceste autobuze cabina soferului este inchisa. Este acelasi tip de cabina ca la vechile Ikarus 280.
La aceste autobuze cabina soferului este inchisa. Este acelasi tip de cabina ca la vechile Ikarus 280.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: RAT Brasov - Autobuze BMC SLF M32 320 ProCity
Der Hofmeister
Am inteles. Eu speram sa fie inchisa complet, asa cum era la DAC-uri sau cum e la MAZ-uri, adica cuprinzand si toata zona primei foi a usii 1. De aceea am fost un pic derutat de fotografii. Multumesc pentru informatie.
Am inteles. Eu speram sa fie inchisa complet, asa cum era la DAC-uri sau cum e la MAZ-uri, adica cuprinzand si toata zona primei foi a usii 1. De aceea am fost un pic derutat de fotografii. Multumesc pentru informatie.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: RAT Brasov - Autobuze BMC SLF M32 320 ProCity
Dr2005
Vor face şoferii modificarea Că doar n-o să deschidă ei uşa 1, nu? Decât vara, când e prea cald (pentru ca motorina pentru aerul condiţionat să meargă în bidoanele cui trebuie).
Hoffmeister wrote:
Am inteles. Eu speram sa fie inchisa complet, asa cum era la DAC-uri sau cum e la MAZ-uri
Vor face şoferii modificarea Că doar n-o să deschidă ei uşa 1, nu? Decât vara, când e prea cald (pentru ca motorina pentru aerul condiţionat să meargă în bidoanele cui trebuie).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: RAT Brasov - Autobuze BMC SLF M32 320 ProCity
Utilizator anonim
La DrAC-uri degeaba era, ca daca dadeai un sut zbura cu tot cu usa si parbriz. Si oricum curentu tragea mai tare degat la ventilatia de la metrou daca nu bagai minim 10 tuburi de spuma acolo
Hoffmeister wrote:
Am inteles. Eu speram sa fie inchisa complet, asa cum era la DAC-uri
La DrAC-uri degeaba era, ca daca dadeai un sut zbura cu tot cu usa si parbriz. Si oricum curentu tragea mai tare degat la ventilatia de la metrou daca nu bagai minim 10 tuburi de spuma acolo
- George
-
Posted:
-
Re: RAT Brasov - Autobuze BMC SLF M32 320 ProCity
George
Oricum intr-o tara civilizata cabinele soferilor nu trebuie sa fie inchise, pentru ca acestia sa poata vinde bilete si sa fie intrebati asupra traseului. Desigur, imbracati regulamentar.
La noi, este o reminiscenta a estului salbatic, sper sa dispara si asta, la un moment dat. DAF-urile, de exemplu, nu aveau initial cabinele oribile care le-au fost adaugate ulterior de "artizanii" locali.
Oricum intr-o tara civilizata cabinele soferilor nu trebuie sa fie inchise, pentru ca acestia sa poata vinde bilete si sa fie intrebati asupra traseului. Desigur, imbracati regulamentar.
La noi, este o reminiscenta a estului salbatic, sper sa dispara si asta, la un moment dat. DAF-urile, de exemplu, nu aveau initial cabinele oribile care le-au fost adaugate ulterior de "artizanii" locali.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: RAT Brasov - Autobuze BMC SLF M32 320 ProCity
Dr2005
La Craiova vând bilete bine-mersi şi din Dac-uri cu cabină închisă, trebuie doar să baţi în uşă când urci. Deci dacă se vrea, se poate. Dar şoferul de Braşov, ca şi cel de Bucureşti, e prea comod.
La Craiova vând bilete bine-mersi şi din Dac-uri cu cabină închisă, trebuie doar să baţi în uşă când urci. Deci dacă se vrea, se poate. Dar şoferul de Braşov, ca şi cel de Bucureşti, e prea comod.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: RAT Brasov - Autobuze BMC SLF M32 320 ProCity
andrei11
Si sa ne amintim ca erau "dotate" si cu sertar pentru bani / bilete !
George wrote:
... DAF-urile, de exemplu, nu aveau initial cabinele oribile care le-au fost adaugate ulterior de "artizanii" locali.
Si sa ne amintim ca erau "dotate" si cu sertar pentru bani / bilete !
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Transportul în comun din municipiul Brașov (SC RATBV SA)
•
Choose destination